SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
Twee huis feesten gehad in een week tijd in mijn studentenflat dus dan gaat het wel hard in een weekquote:Op vrijdag 16 september 2016 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha oh jee, wilde week gehad?
En niet elke slijterij zal een grote biervoorraad hebben trouwens. Verschilt per vestiging.
In België heb je sowieso ontzettend veel speciaalbieren, maar je woont zeker niet dicht bij die grens?
Haha cool!quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Twee huis feesten gehad in een week tijd in mijn studentenflat dus dan gaat het wel hard in een week![]()
Goed idee, dan ga ik morgen maar effe in België kijken. Moet er morgen toch zijn
Ik krijg hem ook niet verbeterdquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo te zien niet, nee.
Maar morgen komt dat wel weer goed!
Ja ik heb zelf ff geen behoefte te draaien. Als ik dat nu doe, slaap ik vannacht weer niet!quote:
ik zit ook effe lekker op de bank ik luister wat tubjes van de buren,quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb zelf ff geen behoefte te draaien. Als ik dat nu doe, slaap ik vannacht weer niet!Moet echt eerder op de avond.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zit ook effe lekker op de bank ik luister wat tubjes van de buren,
quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Over klein uurtje misschien.
trap daar nou niet inquote:Op vrijdag 16 september 2016 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
De DJ hier is een beetje gevloerd van 2 dagen cursus
quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
De DJ hier is een beetje gevloerd van 2 dagen cursus
quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
21:30 - 23:30 DJ PP - Nieuwe golven
quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:06 schreef just me het volgende:
* just me is weer thuis van het golfen
tijd voor
Oh jee, vertel!quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:12 schreef just me het volgende:
Even bijkomen na een enerverende avond
ik speelde vanavond met mijn ex-man, vader van Merel en Junior, en wist gedeelde 1e te wordenquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
ik speelde vanavond met mijn ex-man, vader van Merel en Junior, en wist gedeelde 1e te worden
Winst voor mijquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Winst voor mij
maar super trots dat het zo kan
Och gaat z'n gangetje hier. Wat Youtube filmpjes aan het kijken en af en toe met m'n meissie aan het kletsen!quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, net weer thuis van een oefenavond. En bij jou?
Relaxtquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Och gaat z'n gangetje hier. Wat Youtube filmpjes aan het kijken en af en toe met m'n meissie aan het kletsen!
quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
RelaxtIk ben even een bepaalde UI-optelsom aan het maken....
101 is de stand... ONZ / [De UI-politie! #5] Voortdurende strijd tegen UI-loosheidquote:
Computerproblemen alweer opgelost?quote:
Heb 'm omgebouwd.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Computerproblemen alweer opgelost?
quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
101 is de stand... ONZ / [De UI-politie! #5] Voortdurende strijd tegen UI-loosheid
[..]
Computerproblemen alweer opgelost?
Toftof!quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch leuk, zo'n resultaat. Ben ondertussen trouwens mijn jingle aan het oppoetsen.
Ik blijf niet zo heel gek lang meer wakker.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zit een beetje zo op een punt van: zal ik nog een kort showtje doen?
Ik zie dat Gup namelijk weer de Bomfunk MC's afspeelt...
Dan schuif ik de show wel op naar een ander moment. Wellicht morgen in de namiddag, of zo. Of na het weekendquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik blijf niet zo heel gek lang meer wakker.
Die zag ik vannacht bij de herhaling van DWDD...quote:
Meestal is dat bagger maar deze viel me op.quote:Op zaterdag 17 september 2016 07:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zag ik vannacht bij de herhaling van DWDD...
Goedemorgen!![]()
Ah, je had haar daar dus ook gezien.quote:Op zaterdag 17 september 2016 07:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meestal is dat bagger maar deze viel me op.
zo vermoeiend ben ik niet hoorquote:Op zaterdag 17 september 2016 07:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, je had haar daar dus ook gezien.
Lijkt me wel een vermoeiend type...
Ik ben daar dol op.quote:Op zaterdag 17 september 2016 07:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, je had haar daar dus ook gezien.
Lijkt me wel een vermoeiend type...
Jij bent grootmoei...quote:Op zaterdag 17 september 2016 07:54 schreef just me het volgende:
[..]
zo vermoeiend ben ik niet hoor
goeiemorgen
Ik was gisterenavond na het golfen goedmoeiquote:
Gefeliciteerd nog, las van je overwinning...quote:Op zaterdag 17 september 2016 07:56 schreef just me het volgende:
Mad al
[..]
Ik was gisterenavond na het golfen goedmoei
weer helemaal bijgekomen Mad, geen napijn enzo ?
Eén is geen of zo...quote:Op zaterdag 17 september 2016 07:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb wel wat overdreven met tubjes maar zo ben ik
Wat rot om zo je dag door te moeten komenquote:Op zaterdag 17 september 2016 07:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog, las van je overwinning...![]()
Nadat de verdoving gisteren uitgewerkt was, had ik vooral wat last van de plekken waar ze de verdoving hadden gegeven. Na het honkbal thuis een Advil ingenomen en prima geslapen. Nu is alles weer redelijk als vanouds...
Moet ook wel want vandaag staat er een culinaire wandeling in Haarlem op het programma en morgen een whiskylunch, de laatste in mijn favoriete restaurant...
Ja Piet, dat kan zomaar gebeurenquote:Op zaterdag 17 september 2016 08:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kwam steeds meer goede nummers tegen, .....
quote:Op zaterdag 17 september 2016 08:01 schreef just me het volgende:
[..]
Wat rot om zo je dag door te moeten komen![]()
misschien kom ik je nog wel tegen
quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:25 schreef just me het volgende:
Waarom kan de buurkat niet even aangeven dat hij in de woonkamer zit als ik de deur dichtdoe
Ben jij een katerquote:Op zaterdag 17 september 2016 09:26 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hallo buuf, ik zit in de woonkamer.![]()
Nee hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ben jij een kater![]()
Nee ik kon hem niet vinden en was bang dat hij ergens dood in een hoekje lag
Je vangt ´m op?quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ben jij een kater![]()
Nee ik kon hem niet vinden en was bang dat hij ergens dood in een hoekje lag
Ik vang Melting op als het nodig isquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vang Melting op als het nodig is
Naast die aangelopen kater ook nog Melting, jeuh je hebt groot hart.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vang Melting op als het nodig is
ja, soms té grootquote:Op zaterdag 17 september 2016 09:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Naast die aangelopen kater ook nog Melting, jeuh je hebt groot hart.
Onderschat mijn krachten nietquote:
Never underestimate the power of the Godmother!quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Never underestimate the power of the Godmother!
quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Never underestimate the power of the Godmother!
Ik ben op weg naar Haarlem,trein Delft den haag, bus naar Leiden dan weer trein, het is net schoolreisjequote:
wat een onderneming zo. Heb je wel een zakje snoep meegekregen voor tijdens de reis?quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben op weg naar Haarlem,trein Delft den haag, bus naar Leiden dan weer trein, het is net schoolreisje
Ik heb mezelf een Twix gegevenquote:Op zaterdag 17 september 2016 13:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat een onderneming zo. Heb je wel een zakje snoep meegekregen voor tijdens de reis?
quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil in de vooravond wel 1 tot 1,5 uur draaien, als opwarmer voor DJ Vout. Tenminste: als niemand anders wil. Want als een ander wil draaien, vind ik dat ook prima.
Leef je uit, ik ben een hapje eten buiten de deur vanavond...quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil in de vooravond wel 1 tot 1,5 uur draaien, als opwarmer voor DJ Vout. Tenminste: als niemand anders wil. Want als een ander wil draaien, vind ik dat ook prima.
Kun jij me inroosteren dan? Doe anders maar vanaf 19:00 uur. Ik krijg het wel vol.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leef je uit, ik ben een hapje eten buiten de deur vanavond...
U zijt ingeroosterd.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kun jij me inroosteren dan? Doe anders maar vanaf 19:00 uur. Ik krijg het wel vol.
DJ11 - Saturday Night (#3)
Sorry, ik zit nu op een terras in Haarlem...quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kun jij me inroosteren dan? Doe anders maar vanaf 19:00 uur. Ik krijg het wel vol.
DJ11 - Saturday Night (#3)
Ik zat in Overveenquote:Op zaterdag 17 september 2016 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, ik zit nu op een terras in Haarlem...
Is al gebeurd. Geniet lekker van je terrasquote:Op zaterdag 17 september 2016 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, ik zit nu op een terras in Haarlem...
Ik luister straks mee.quote:Op zaterdag 17 september 2016 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig draait snel een show in elkaar.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
Oké, bijna twee uur aan muziek bij elkaar. Snel opnieuw opstarten nu. Tot zo
quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
WelkomRelaxte muziek op de (vroege) zaterdagavond, waarbij we langzaam richting fout Vout gaan
quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
![]()
* Elfletterig heeft koffie ingeschonken (als een ware Knokkels)
Hehehe enjoy!quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
![]()
* Elfletterig heeft koffie ingeschonken (als een ware Knokkels)
Heel af en toe komt hij nog wel eens op Facebook.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet niet waar hij is. Hij is al geruime tijd niet meer gesignaleerd door me.
Ja, hij wordt gemist. En zijn shows ook.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel af en toe komt hij nog wel eens op Facebook.
Hij is wel vaker lange periodes afwezig, maar het zou natuurlijk fijn zijn als hij weer veel vaker kwam!
Ben ook benieuwd waar Rafeiro en Watertornado zijn. Beide ook al geruime tijd niet meer gezien.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel af en toe komt hij nog wel eens op Facebook.
Hij is wel vaker lange periodes afwezig, maar het zou natuurlijk fijn zijn als hij weer veel vaker kwam!
Zeker!quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, hij wordt gemist. En zijn shows ook.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd waar Rafeiro en Watertornado zijn. Beide ook al geruime tijd niet meer gezien.
En wat komt daarna?quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
Na de dag van de week adresseren we hierna ook nog even de maand in kwestie. Daarna ben ik er weer klaar mee
We moeten meer in MUZ en elders op FOK! de boer op, vind ik. Maar ik zou dat soort dingen graag bespreken als Muis weer in goeden doen is.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
[..]idd ja! Het clubje wordt hier steeds kleiner....
Zorg dan eens dat er nieuwe mensen bij komen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]idd ja! Het clubje wordt hier steeds kleiner....
Goede opmerking.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We moeten meer in MUZ en elders op FOK! de boer op, vind ik. Maar ik zou dat soort dingen graag bespreken als Muis weer in goeden doen is.
Van allerlei muziek. Ook wat nieuwe tracks, waaronder de nieuwste van Justice en Röyksopp. Maar ook foute muziek uit de 80s van rond de eeuwwisseling. En zelfs een discotrack uit de 70s die in de jaren 90 beroemder werd dankzij een cover.quote:
Dat was ik wel van plan.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van allerlei muziek. Ook wat nieuwe tracks, waaronder de nieuwste van Justice en Röyksopp. Maar ook foute muziek uit de 80s van rond de eeuwwisseling. En zelfs een discotrack uit de 70s die in de jaren 90 beroemder werd dankzij een cover.
Ik zou zeggen: blijf lekker luisteren
Niet zo bescheiden; als op zichzelf staande show zijn jouw shows ook echt super!quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welkom![]()
Ik ben aan de opwarm-show voor Vout bezig
Bedanktquote:Op zaterdag 17 september 2016 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden; als op zichzelf staande show zijn jouw shows ook echt super!
quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
BedanktIk doe m'n best om er een leuke, gevarieerde mix van te maken. Maar het laatste halfuurtje zal wel écht opwarmen voor Vout zijn
Spannend!quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
BedanktIk doe m'n best om er een leuke, gevarieerde mix van te maken. Maar het laatste halfuurtje zal wel écht opwarmen voor Vout zijn
quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Opwarmen hè? Niet nét zo Vout als jij.... - Dat kan niemand namelijk
Wie?quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
De - in mijn ogen - enorm getalenteerde Brayton Bowman zong recent op de track Shy van The Magician. Inmiddels heeft hij weer een nieuw solo-nummer. Ook nu weer supervet geproduceerd.
Stelletje palingen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:24 schreef Symphonic het volgende:
Lekker, we worden hier uitgerookt
Brayton Bowmanquote:
Is die Roy een Fin?quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Brayton Bowman
Hierna trouwens een remix die ik eigenlijk deze week wilde draaien, maar ik vergiste me bij het grabben. Ik draaide daarom de albumversie van de track in kwestie. Maar hierna toch echt de remix, door Röyksopp.
Roy Donders?quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Of een Scandinavische god, Thor.
De god van bliksem en Donders?
Röyksopp? Een Noors duo. Hopelijk vind je het een beetje leuk, want hun eigen, nieuwe single komt straks ook nog langs. Die draaide ik deze week als openingstrack, maar op dat moment had ik ongeveer 0 luisteraarsquote:
0 luisteraars?quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Röyksopp? Een Noors duo. Hopelijk vind je het een beetje leuk, want hun eigen, nieuwe single komt straks ook nog langs. Die draaide ik deze week als openingstrack, maar op dat moment had ik ongeveer 0 luisteraars
Dus die doe ik gewoon een keertje over
Eventjes, ja. We zijn niet allemaal Tailfox en Piet hè.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was het maar waar...
Paling is wel lekker
quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Pa had van de week met de kermis paling gekocht.... ik had nog gewaarschuwd om het niet te doen..... kostte namelijk ¤ 48,- per kilo (hij kocht 250 gram of zo).
Bleek niet zo lekker te zijn als van de vishandel waar ik wekelijks kom. En daar kost ie "maar" ¤ 40,- per kilo.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eventjes, ja. We zijn niet allemaal Tailfox en Piet hè.
Gelukkig kwamen er daarna snel luisteraars bij
Paling is best lekker, maar zulke bedragen heb ik er toch echt niet voor over.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Pa had van de week met de kermis paling gekocht.... ik had nog gewaarschuwd om het niet te doen..... kostte namelijk ¤ 48,- per kilo (hij kocht 250 gram of zo).
Bleek niet zo lekker te zijn als van de vishandel waar ik wekelijks kom. En daar kost ie "maar" ¤ 40,- per kilo.
Ik eet het misschien 2 keer per jaar op een broodje.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Paling is best lekker, maar zulke bedragen heb ik er toch echt niet voor over.
quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]Harry Vermeegen die bij elke zin een emmer water in z'n bek gepleurd krijgt bij een parodie hierop!
quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Je speelt er wel goed op in, 11!
Thanksquote:Op zaterdag 17 september 2016 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Je speelt er wel goed op in, 11!
Blijft een Vout nummertje, maar wel goed.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ThanksSnel even opgesprokkeld
Ja, ik wilde eigenlijk nog niet zo vroeg aan Voute nummers beginnen, maar ja... - jullie moesten zo nodig over de prijs van vis pratenquote:Op zaterdag 17 september 2016 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijft een Vout nummertje, maar wel goed.
Dat is wel apart.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:47 schreef Elfletterig het volgende:
Van dit nummer van Charlie Winston bestaan twee verschillende versies. De andere heet A Light (Night) en is veel rustiger. Beide tracks staan op het album Curio City uit 2015.
Geweldige artiest, die man. Vorig jaar een concert van hem gezien in een kleine zaal in Amsterdam. Was echt geweldig. Krijgt in Nederland nauwelijks aandacht, maar is vooral in de Franstalige landen erg populair. Gek, want hij komt uit Engeland.quote:
Heb ik gedaan voor hem....quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je de soep al van het fornuis gehaald?
Zo'n wit kwaakbeest?quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:52 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Heb ik gedaan voor hem....
Zou anders zo maar aanbranden.![]()
Je raadt nooit wat ik daarstraks naast de weg zag!
Niet erg. Best een leuk nummer.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:52 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is trouwens de nieuwe single van Justice: Ready.
Ik kon de track alleen in de lange versie vinden, maar er is ook een radio edit
Je doet me denken aan een chat in NWS-SC, waarbij het vermoeden ontstond dat de user Boldface bij mij in huis woont. In zekere zin klopt dat...quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:52 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Heb ik gedaan voor hem....
Zou anders zo maar aanbranden.![]()
Je raadt nooit wat ik daarstraks naast de weg zag!
Heb jij hem ook gezien?quote:
Thanksquote:Op zaterdag 17 september 2016 19:53 schreef Monopoly het volgende:
Ingetuned. Beetje Reddit browsen ondertussen. Lekkere muziek trouwens
In zekere zin?quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je doet me denken aan een chat in NWS-SC, waarbij het vermoeden ontstond dat de user Boldface bij mij in huis woont. In zekere zin klopt dat...
Altijd goed!quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ThanksZo tegen 20:30 uur gaan we langzamerhand wat de Voute kant op...
quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:53 schreef Monopoly het volgende:
Ingetuned. Beetje Reddit browsen ondertussen. Lekkere muziek trouwens
Klinkt lekker ja. Lijkt me ook wel tof om dit met meer elektrische gitaar te horen. Fijne plaat.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kwam deze remix tegen op de remix cd-single van dit nummer. Klinkt eigenlijk nog opvallend fris, terwijl het toch uit 1993 komt.
Deze was zijn tijd ver vooruit.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kwam deze remix tegen op de remix cd-single van dit nummer. Klinkt eigenlijk nog opvallend fris, terwijl het toch uit 1993 komt.
Zowel de artiest als de plaat zeggen me niets.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
Gloednieuwe track van Saint Motel (bekend van hun hitje My Type)
My Type... - een super-catchy track.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Zowel de artiest als de plaat zeggen me niets.
Hebben die in Nederland een hitje gehad?
TETTEN!!quote:
Wewt!quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Never Ever
quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:19 schreef Melting het volgende:
Dit is nog best een geinig plaatje.
Zenuwachtig.quote:
Geen idee.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
Hmmm... die overgang had iets beter gekund
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slechter ook.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
Hmmm... die overgang had iets beter gekund
quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
Het laatste halfuurtje voor de show van Vout is aangebroken...
quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En ik heb dit gewoon op cd-single...
quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is helemaal niet dé versie die ik bedoelde.... - Tin Tin, in plaats van Kon Kan.
Nou ja, dat maakt het misschien wel fouter....
ik wou net zeggen, die van Kon Kan ken ik, dansles, ooit lang geleden. En inspiratie bij de Pet Shop Boys gehaaldquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is helemaal niet dé versie die ik bedoelde.... - Tin Tin, in plaats van Kon Kan.
Nou ja, dat maakt het misschien wel fouter....
quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
WTF @ deze versie. Komt nog uit mijn collectie ook. Heb dus ooit gewoon de verkeerde cd-single aangeschaft (ergens in de opruiming, of zo). En daar kom ik nu pas achter....
quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, die van Kon Kan ken ik, dansles, ooit lang geleden. En inspiratie bij de Pet Shop Boys gehaald
Kijk maar uit.... het is besmettelijk.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
WTF @ deze versie. Komt nog uit mijn collectie ook. Heb dus ooit gewoon de verkeerde cd-single aangeschaft (ergens in de opruiming, of zo). En daar kom ik nu pas achter....
ddm ligt nu huilend op de bankquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is echt KUT zeg.... - Slechtste plaat die ik ooit heb gedraaid op Radio 49
quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ddm ligt nu huilend op de bank
Ik maak het niet meer goed voor 21:00 uur. Ik kan zeggen van wel, maar het gaat gewoon niet lukken. Het wordt alleen maar Vouter en slechter.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ddm ligt nu huilend op de bank
quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik maak het niet meer goed voor 21:00 uur. Ik kan zeggen van wel, maar het gaat gewoon niet lukken. Het wordt alleen maar Vouter en slechter.
Geef je wel even door, dat ik onschuldig ben.quote:
Deze groep had gewoon 3 nummers in anderhalve maand tijd of zo, en daarna nooit meer iets van gehoord.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
Het is een beetje verontrustend hoe veel van deze nummers gewoon uit mijn eigen cd-collectie komen.
ik weet niet of ik jou overleef hoorquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:44 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Geef je wel even door, dat ik onschuldig ben.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
Het is een beetje verontrustend hoe veel van deze nummers gewoon uit mijn eigen cd-collectie komen.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik weet niet of ik jou overleef hoor
De volgende groep is eigenlijk ook bekend van drie nummers. Een daarvan is YMCA, de tweede is In The Navy en de derde.... die hoor je zoquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze groep had gewoon 3 nummers in anderhalve maand tijd of zo, en daarna nooit meer iets van gehoord.
quote:
Aloha!quote:
LOL, hi Voutquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:48 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Aloha!
Leuk dat je er weer bent.
Luisteren je ouders ook mee vanavond? Want dan zal ik me inhouden.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:48 schreef Annagh het volgende:
[..]Yep, heel lang geleden. Na de vakantie ben ik gaan mantelzorgen bij mijn ouders, en daar ben ik nu nog steeds.
ik heb de LPquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De volgende groep is eigenlijk ook bekend van drie nummers. Een daarvan is YMCA, de tweede is In The Navy en de derde.... die hoor je zo
Kun jij je niet gewoon altijd inhouden?quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:49 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Luisteren je ouders ook mee vanavond? Want dan zal ik me inhouden.
Die zitten Dance Dance Dance oid te kijken. Gelukkig volume tig, dus ik hoop dat ik iets meekrijg van de Voute soundjes.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:49 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Luisteren je ouders ook mee vanavond? Want dan zal ik me inhouden.
huis is heerlijk, voelt echt als thuis en het is zo lekker ruim.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:48 schreef Annagh het volgende:
[..]
Heej DDM! Hoe gaat ie? Bevalt je nieuwe paleisje?
quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:50 schreef Annagh het volgende:
[..]
Die zitten Dance Dance Dance oid te kijken. Gelukkig volume tig, dus ik hoop dat ik iets meekrijg van de Voute soundjes.
Ah, lief doen tegen Vout hoorquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun jij je niet gewoon altijd inhouden?
PSB hebben er een brug bij geschreven en een toonsverhoging toegevoegd. Ook wijkt de zanglijn qua melodie duidelijk af van het origineel.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:50 schreef Monopoly het volgende:
Dit nummer is erg goed, maar dan van de Pet Shop Boys natuurlijkDit is fout
U is gemist!quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:48 schreef Annagh het volgende:
[..]Yep, heel lang geleden. Na de vakantie ben ik gaan mantelzorgen bij mijn ouders, en daar ben ik nu nog steeds.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
huis is heerlijk, voelt echt als thuis en het is zo lekker ruim.
Dacht al zoiets te horen. Leek veel op The last train to Transcentral ... Tof.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
Eén van de twee leden van The KLF zit achter deze plaat uit 1999. In die tijd werden mobieltjes net heel hip....
Zit je steeds op je telefoon te kijken of hij overgaat?quote:
ejjjquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dacht al zoiets te horen. Leek veel op The last train to Transcentral ... Tof.
ik heb niet zo'n ding gelukkigquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit je steeds op je telefoon te kijken of hij overgaat?
Dat was precies mijn bedoelingquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Perfecte opmaat richting Vout hoor
ja, helemaal goedquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
He pik! Alles goed vrind?Lang niet gezien!
quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
Playlist DJ11 - Saturday Night (#3)
01 Oliver Cheatham - Get Down Saturday Night
02 Erasure - I Love Saturday
03 Throttle x Earth, Wind & Fire - September
04 Pet Shop Boys - Say It To Me (Tom Demac remix)
05 Ocelot - Beating Hearts (radio edit)
06 Brayton Bowman - What's Really Good
07 Annie - My Heartbeat (Röyksopp's Mindre Tilgjengelige remix)
08 U96 - Love Sees No Colour
09 Scooter - How Much Is The Fish
10 Metronomy - Love Letters
11 Charlie Winston - A Light (Day)
12 Justice - Randy
13 Youngr - Out Of My System
14 Haddaway - What Is Love (Eat-This mix)
15 Saint Motel - You Can Be You
16 dePresno - Hide and Seek
17 Björk - Innocence (Simian Mobile Disco remix radio edit)
18 Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Never Ever
19 B.F.I. - Why Not Jazz ? (Doop Doop Doop) (station edit)
20 Dua Lipa - Blow Your Mind (Mwah)
21 Pet Shop Boys - Your Early Stuff
22 Steps - Last Thing On My Mind (radio edit)
23 Tin Tin - I Beg Your Pardon (the answer) (radio version)
24 Closer to Heaven (original cast recording) - Call me old-fashioned (Bob Saunders)
25 Minty - Useless Man (the Grid radio edit)
26 Poco Loco Gang - Poco loco (single mix)
27 Village People - Go West
28 Solid Gold Chartbusters - I Wanna 1-2-1 With You (radio edit)
29 Edelweiss - Raumschiff Edelweiss (single version)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |