Ben jij een katerquote:Op zaterdag 17 september 2016 09:26 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hallo buuf, ik zit in de woonkamer.![]()
Nee hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ben jij een kater![]()
Nee ik kon hem niet vinden en was bang dat hij ergens dood in een hoekje lag
Je vangt ´m op?quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ben jij een kater![]()
Nee ik kon hem niet vinden en was bang dat hij ergens dood in een hoekje lag
Ik vang Melting op als het nodig isquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vang Melting op als het nodig is
Naast die aangelopen kater ook nog Melting, jeuh je hebt groot hart.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vang Melting op als het nodig is
ja, soms té grootquote:Op zaterdag 17 september 2016 09:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Naast die aangelopen kater ook nog Melting, jeuh je hebt groot hart.
Onderschat mijn krachten nietquote:
Never underestimate the power of the Godmother!quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Never underestimate the power of the Godmother!
quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Never underestimate the power of the Godmother!
Ik ben op weg naar Haarlem,trein Delft den haag, bus naar Leiden dan weer trein, het is net schoolreisjequote:
wat een onderneming zo. Heb je wel een zakje snoep meegekregen voor tijdens de reis?quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben op weg naar Haarlem,trein Delft den haag, bus naar Leiden dan weer trein, het is net schoolreisje
Ik heb mezelf een Twix gegevenquote:Op zaterdag 17 september 2016 13:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat een onderneming zo. Heb je wel een zakje snoep meegekregen voor tijdens de reis?
quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil in de vooravond wel 1 tot 1,5 uur draaien, als opwarmer voor DJ Vout. Tenminste: als niemand anders wil. Want als een ander wil draaien, vind ik dat ook prima.
Leef je uit, ik ben een hapje eten buiten de deur vanavond...quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil in de vooravond wel 1 tot 1,5 uur draaien, als opwarmer voor DJ Vout. Tenminste: als niemand anders wil. Want als een ander wil draaien, vind ik dat ook prima.
Kun jij me inroosteren dan? Doe anders maar vanaf 19:00 uur. Ik krijg het wel vol.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leef je uit, ik ben een hapje eten buiten de deur vanavond...
U zijt ingeroosterd.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kun jij me inroosteren dan? Doe anders maar vanaf 19:00 uur. Ik krijg het wel vol.
DJ11 - Saturday Night (#3)
Sorry, ik zit nu op een terras in Haarlem...quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kun jij me inroosteren dan? Doe anders maar vanaf 19:00 uur. Ik krijg het wel vol.
DJ11 - Saturday Night (#3)
Ik zat in Overveenquote:Op zaterdag 17 september 2016 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, ik zit nu op een terras in Haarlem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |