Is al gebeurd. Geniet lekker van je terrasquote:Op zaterdag 17 september 2016 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, ik zit nu op een terras in Haarlem...
Ik luister straks mee.quote:Op zaterdag 17 september 2016 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig draait snel een show in elkaar.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
Oké, bijna twee uur aan muziek bij elkaar. Snel opnieuw opstarten nu. Tot zo
quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
WelkomRelaxte muziek op de (vroege) zaterdagavond, waarbij we langzaam richting fout Vout gaan
quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
![]()
* Elfletterig heeft koffie ingeschonken (als een ware Knokkels)
Hehehe enjoy!quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
![]()
* Elfletterig heeft koffie ingeschonken (als een ware Knokkels)
Heel af en toe komt hij nog wel eens op Facebook.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet niet waar hij is. Hij is al geruime tijd niet meer gesignaleerd door me.
Ja, hij wordt gemist. En zijn shows ook.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel af en toe komt hij nog wel eens op Facebook.
Hij is wel vaker lange periodes afwezig, maar het zou natuurlijk fijn zijn als hij weer veel vaker kwam!
Ben ook benieuwd waar Rafeiro en Watertornado zijn. Beide ook al geruime tijd niet meer gezien.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel af en toe komt hij nog wel eens op Facebook.
Hij is wel vaker lange periodes afwezig, maar het zou natuurlijk fijn zijn als hij weer veel vaker kwam!
Zeker!quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, hij wordt gemist. En zijn shows ook.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd waar Rafeiro en Watertornado zijn. Beide ook al geruime tijd niet meer gezien.
En wat komt daarna?quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
Na de dag van de week adresseren we hierna ook nog even de maand in kwestie. Daarna ben ik er weer klaar mee
We moeten meer in MUZ en elders op FOK! de boer op, vind ik. Maar ik zou dat soort dingen graag bespreken als Muis weer in goeden doen is.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
[..]idd ja! Het clubje wordt hier steeds kleiner....
Zorg dan eens dat er nieuwe mensen bij komen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]idd ja! Het clubje wordt hier steeds kleiner....
Goede opmerking.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We moeten meer in MUZ en elders op FOK! de boer op, vind ik. Maar ik zou dat soort dingen graag bespreken als Muis weer in goeden doen is.
Van allerlei muziek. Ook wat nieuwe tracks, waaronder de nieuwste van Justice en Röyksopp. Maar ook foute muziek uit de 80s van rond de eeuwwisseling. En zelfs een discotrack uit de 70s die in de jaren 90 beroemder werd dankzij een cover.quote:
Dat was ik wel van plan.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van allerlei muziek. Ook wat nieuwe tracks, waaronder de nieuwste van Justice en Röyksopp. Maar ook foute muziek uit de 80s van rond de eeuwwisseling. En zelfs een discotrack uit de 70s die in de jaren 90 beroemder werd dankzij een cover.
Ik zou zeggen: blijf lekker luisteren
Niet zo bescheiden; als op zichzelf staande show zijn jouw shows ook echt super!quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welkom![]()
Ik ben aan de opwarm-show voor Vout bezig
Bedanktquote:Op zaterdag 17 september 2016 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden; als op zichzelf staande show zijn jouw shows ook echt super!
quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
BedanktIk doe m'n best om er een leuke, gevarieerde mix van te maken. Maar het laatste halfuurtje zal wel écht opwarmen voor Vout zijn
Spannend!quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
BedanktIk doe m'n best om er een leuke, gevarieerde mix van te maken. Maar het laatste halfuurtje zal wel écht opwarmen voor Vout zijn
quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Opwarmen hè? Niet nét zo Vout als jij.... - Dat kan niemand namelijk
Wie?quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
De - in mijn ogen - enorm getalenteerde Brayton Bowman zong recent op de track Shy van The Magician. Inmiddels heeft hij weer een nieuw solo-nummer. Ook nu weer supervet geproduceerd.
Stelletje palingen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:24 schreef Symphonic het volgende:
Lekker, we worden hier uitgerookt
Brayton Bowmanquote:
Is die Roy een Fin?quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Brayton Bowman
Hierna trouwens een remix die ik eigenlijk deze week wilde draaien, maar ik vergiste me bij het grabben. Ik draaide daarom de albumversie van de track in kwestie. Maar hierna toch echt de remix, door Röyksopp.
Roy Donders?quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Of een Scandinavische god, Thor.
De god van bliksem en Donders?
Röyksopp? Een Noors duo. Hopelijk vind je het een beetje leuk, want hun eigen, nieuwe single komt straks ook nog langs. Die draaide ik deze week als openingstrack, maar op dat moment had ik ongeveer 0 luisteraarsquote:
0 luisteraars?quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Röyksopp? Een Noors duo. Hopelijk vind je het een beetje leuk, want hun eigen, nieuwe single komt straks ook nog langs. Die draaide ik deze week als openingstrack, maar op dat moment had ik ongeveer 0 luisteraars
Dus die doe ik gewoon een keertje over
Eventjes, ja. We zijn niet allemaal Tailfox en Piet hè.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was het maar waar...
Paling is wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |