SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
Twee huis feesten gehad in een week tijd in mijn studentenflat dus dan gaat het wel hard in een weekquote:Op vrijdag 16 september 2016 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha oh jee, wilde week gehad?
En niet elke slijterij zal een grote biervoorraad hebben trouwens. Verschilt per vestiging.
In België heb je sowieso ontzettend veel speciaalbieren, maar je woont zeker niet dicht bij die grens?
Haha cool!quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Twee huis feesten gehad in een week tijd in mijn studentenflat dus dan gaat het wel hard in een week![]()
Goed idee, dan ga ik morgen maar effe in België kijken. Moet er morgen toch zijn
Ik krijg hem ook niet verbeterdquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo te zien niet, nee.
Maar morgen komt dat wel weer goed!
Ja ik heb zelf ff geen behoefte te draaien. Als ik dat nu doe, slaap ik vannacht weer niet!quote:
ik zit ook effe lekker op de bank ik luister wat tubjes van de buren,quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb zelf ff geen behoefte te draaien. Als ik dat nu doe, slaap ik vannacht weer niet!Moet echt eerder op de avond.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zit ook effe lekker op de bank ik luister wat tubjes van de buren,
quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Over klein uurtje misschien.
trap daar nou niet inquote:Op vrijdag 16 september 2016 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
De DJ hier is een beetje gevloerd van 2 dagen cursus
quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
De DJ hier is een beetje gevloerd van 2 dagen cursus
quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
21:30 - 23:30 DJ PP - Nieuwe golven
quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:06 schreef just me het volgende:
* just me is weer thuis van het golfen
tijd voor
Oh jee, vertel!quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:12 schreef just me het volgende:
Even bijkomen na een enerverende avond
ik speelde vanavond met mijn ex-man, vader van Merel en Junior, en wist gedeelde 1e te wordenquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
ik speelde vanavond met mijn ex-man, vader van Merel en Junior, en wist gedeelde 1e te worden
Winst voor mijquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Winst voor mij
maar super trots dat het zo kan
Och gaat z'n gangetje hier. Wat Youtube filmpjes aan het kijken en af en toe met m'n meissie aan het kletsen!quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, net weer thuis van een oefenavond. En bij jou?
Relaxtquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Och gaat z'n gangetje hier. Wat Youtube filmpjes aan het kijken en af en toe met m'n meissie aan het kletsen!
quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
RelaxtIk ben even een bepaalde UI-optelsom aan het maken....
101 is de stand... ONZ / [De UI-politie! #5] Voortdurende strijd tegen UI-loosheidquote:
Computerproblemen alweer opgelost?quote:
Heb 'm omgebouwd.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Computerproblemen alweer opgelost?
quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
101 is de stand... ONZ / [De UI-politie! #5] Voortdurende strijd tegen UI-loosheid
[..]
Computerproblemen alweer opgelost?
Toftof!quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch leuk, zo'n resultaat. Ben ondertussen trouwens mijn jingle aan het oppoetsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |