Wewt!quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Never Ever
quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:19 schreef Melting het volgende:
Dit is nog best een geinig plaatje.
Zenuwachtig.quote:
Geen idee.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
Hmmm... die overgang had iets beter gekund
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slechter ook.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
Hmmm... die overgang had iets beter gekund
quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
Het laatste halfuurtje voor de show van Vout is aangebroken...
quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En ik heb dit gewoon op cd-single...
quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is helemaal niet dé versie die ik bedoelde.... - Tin Tin, in plaats van Kon Kan.
Nou ja, dat maakt het misschien wel fouter....
ik wou net zeggen, die van Kon Kan ken ik, dansles, ooit lang geleden. En inspiratie bij de Pet Shop Boys gehaaldquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is helemaal niet dé versie die ik bedoelde.... - Tin Tin, in plaats van Kon Kan.
Nou ja, dat maakt het misschien wel fouter....
quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
WTF @ deze versie. Komt nog uit mijn collectie ook. Heb dus ooit gewoon de verkeerde cd-single aangeschaft (ergens in de opruiming, of zo). En daar kom ik nu pas achter....
quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, die van Kon Kan ken ik, dansles, ooit lang geleden. En inspiratie bij de Pet Shop Boys gehaald
Kijk maar uit.... het is besmettelijk.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
WTF @ deze versie. Komt nog uit mijn collectie ook. Heb dus ooit gewoon de verkeerde cd-single aangeschaft (ergens in de opruiming, of zo). En daar kom ik nu pas achter....
ddm ligt nu huilend op de bankquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is echt KUT zeg.... - Slechtste plaat die ik ooit heb gedraaid op Radio 49
quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ddm ligt nu huilend op de bank
Ik maak het niet meer goed voor 21:00 uur. Ik kan zeggen van wel, maar het gaat gewoon niet lukken. Het wordt alleen maar Vouter en slechter.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ddm ligt nu huilend op de bank
quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik maak het niet meer goed voor 21:00 uur. Ik kan zeggen van wel, maar het gaat gewoon niet lukken. Het wordt alleen maar Vouter en slechter.
Geef je wel even door, dat ik onschuldig ben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |