quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Pa had van de week met de kermis paling gekocht.... ik had nog gewaarschuwd om het niet te doen..... kostte namelijk ¤ 48,- per kilo (hij kocht 250 gram of zo).
Bleek niet zo lekker te zijn als van de vishandel waar ik wekelijks kom. En daar kost ie "maar" ¤ 40,- per kilo.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eventjes, ja. We zijn niet allemaal Tailfox en Piet hè.
Gelukkig kwamen er daarna snel luisteraars bij
Paling is best lekker, maar zulke bedragen heb ik er toch echt niet voor over.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Pa had van de week met de kermis paling gekocht.... ik had nog gewaarschuwd om het niet te doen..... kostte namelijk ¤ 48,- per kilo (hij kocht 250 gram of zo).
Bleek niet zo lekker te zijn als van de vishandel waar ik wekelijks kom. En daar kost ie "maar" ¤ 40,- per kilo.
Ik eet het misschien 2 keer per jaar op een broodje.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Paling is best lekker, maar zulke bedragen heb ik er toch echt niet voor over.
quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]Harry Vermeegen die bij elke zin een emmer water in z'n bek gepleurd krijgt bij een parodie hierop!
quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Je speelt er wel goed op in, 11!
Thanksquote:Op zaterdag 17 september 2016 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Je speelt er wel goed op in, 11!
Blijft een Vout nummertje, maar wel goed.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ThanksSnel even opgesprokkeld
Ja, ik wilde eigenlijk nog niet zo vroeg aan Voute nummers beginnen, maar ja... - jullie moesten zo nodig over de prijs van vis pratenquote:Op zaterdag 17 september 2016 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijft een Vout nummertje, maar wel goed.
Dat is wel apart.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:47 schreef Elfletterig het volgende:
Van dit nummer van Charlie Winston bestaan twee verschillende versies. De andere heet A Light (Night) en is veel rustiger. Beide tracks staan op het album Curio City uit 2015.
Geweldige artiest, die man. Vorig jaar een concert van hem gezien in een kleine zaal in Amsterdam. Was echt geweldig. Krijgt in Nederland nauwelijks aandacht, maar is vooral in de Franstalige landen erg populair. Gek, want hij komt uit Engeland.quote:
Heb ik gedaan voor hem....quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je de soep al van het fornuis gehaald?
Zo'n wit kwaakbeest?quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:52 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Heb ik gedaan voor hem....
Zou anders zo maar aanbranden.![]()
Je raadt nooit wat ik daarstraks naast de weg zag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |