eerlijke jongenquote:Op donderdag 15 september 2016 23:49 schreef Nattekat het volgende:
Rick Nieman was bezig met een geweldig volksverbindend verhaal, komt hij er even tussen met z'n 'Islam op één'.
Plotseling weet ik weer waar mijn haat vandaan komt.
Zijn geweldig verhaal was feitelijk onjuist vriend.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:49 schreef Nattekat het volgende:
Rick Nieman was bezig met een geweldig volksverbindend verhaal, komt hij er even tussen met z'n 'Islam op één'.
Hoe kan een verhaal van hoe iemand graag ziet hoe de toekomst eruit ziet nou weer onjuist zijn?quote:Op donderdag 15 september 2016 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn geweldig verhaal was feitelijk onjuist vriend.
Islam beweert geheel perfect te zijn. één foutje en bam hele geloof dondert als een kaartenhuis in elkaar dus. Maar helaas voor jullie: er is er niet één maar ontelbaar veel fouten gevonden. Dus jullie geloof is al lang niks meer waard, maar dat weten jullie zelf nog niet, omdat jullie als kuddedieren bij elkaar blijven en elkaar een kritische houding niet toestaan door dom stammengedrag. Ondertussen lachen we jullie uit.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:50 schreef PSVCL het volgende:
eerlijke jongen
De islam staat inderdaad op 1 bij de Moslims ,niks raars aan.
Beter dan dat achterbakse gedrag
je loopt achter man die onzin is allang ontkrachtquote:Op donderdag 15 september 2016 23:56 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Islam beweert geheel perfect te zijn. één foutje en bam hele geloof dondert als een kaartenhuis in elkaar dus. Maar helaas voor jullie: er is er niet één maar ontelbaar veel fouten gevonden. Dus jullie geloof is al lang niks meer waard, maar dat weten jullie zelf nog niet, omdat jullie als kuddedieren bij elkaar blijven en elkaar een kritische houding niet toestaan door dom stammengedrag. Ondertussen lachen we jullie uit.
https://wikiislam.net/wiki/Scientific_Errors_in_the_Quran
Wat Rick deed was boekje promoten. Vreselijk irritant en ordinair. En onjuist dus wat hij zei over patriottistische Moslims die USA op een zouden zetten nog voor geloof.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan een verhaal van hoe iemand graag ziet hoe de toekomst eruit ziet nou weer onjuist zijn?
Als er een groep is die zich op de eerste plaats als minderheid beschouwd en weigert zich aan te passen aan de normen en waarden van het land waar ze zich bevinden... wat heb je hier dan in godsnaam te zoeken?quote:
En waar komt die haat precies vandaan? Onvermogen tot nadenken?quote:Op donderdag 15 september 2016 23:49 schreef Nattekat het volgende:
Als het je stoort dat iemand een boekje promoot in een talkshow moet je sowieso geen talkshow kijken.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat Rick deed was boekje promoten. Vreselijk irritant en ordinair. En onjuist dus wat hij zei over patriottistische Moslims die USA op een zouden zetten nog voor geloof.
Waarom mag Boef niet onderbreken dan? Omdat hij slecht mens is en niet geleerd?
Dat is toch geen minister??quote:Op donderdag 15 september 2016 23:49 schreef Nattekat het volgende:
Aanpassen aan wat?quote:Op donderdag 15 september 2016 23:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als er een groep is die zich op de eerste plaats als minderheid beschouwd en weigert zich aan te passen aan de normen en waarden van het land waar ze zich bevinden... wat heb je hier dan in godsnaam te zoeken?
Is onmogelijk te ontkrachten, aangezien het gewoon onwrikbare waarheid is wat een kind nog kan inzien.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
je loopt achter man die onzin is allang ontkracht
Islam is de waarheid en er is niks wat jij daar tegen kan doen
aldus villas rubin van fok.nl hahaquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:03 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Is onmogelijk te ontkrachten, aangezien het gewoon onwrikbare waarheid is wat een kind nog kan inzien.
Helaas voor jou, maar je geloof is gewoon bullshit. keiharde bullshit. Beter ga je gewoon normaal leven en haal je die shit uit je hoofd.
Wie of wat is het land precies?quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aan het land waar je woont.
Het land dat je voedt.
hij is hier geborenquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aan het land waar je woont.
Het land dat je voedt.
Hij is een idioot die andere mensen en agenten lastig valt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie of wat is het land precies?
Hij vertegenwoordigt grote groep NL jongeren die zich gefrustreerd voelen en zijn vlogs kijken.
Hij heeft net letterlijk gezegd dat hij Moslim isquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
hij is hier geboren
Dus een nederlander
Het een sluit het ander niet uit, of wel dan?quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft net letterlijk gezegd dat hij Moslim is
Dus? Een Moslim kan geen Nederlander zijn of zo?quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een Nederlander kan geen moslim zijn?quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is zeggen 'en anders donder je toch op' zo dubieus dan? Heel normale opmerking hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:12 schreef deadprez het volgende:
Ben benieuwd of Nattekat zijn uiterst dubieuze post nog toe komt lichten.
Ik doelde op deze post:quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:13 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Is zeggen 'en anders donder je toch op' zo dubieus dan? Heel normale opmerking hoor.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, waarom?quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:15 schreef FredvZ het volgende:
Ik zag dat moment ook en vroeg me serieus af:
Als geloof op 1 staat, had hij dan niet in Mekka moeten zijn voor de bedevaart?
nee, waaromquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:15 schreef FredvZ het volgende:
Hij legt vinger alleen op de zere plek.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is een idioot die andere mensen en agenten lastig valt.
En drugs gebruiken is toch ook haram?quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:15 schreef FredvZ het volgende:
Ja. En?quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[..]
Die bedevaart is toch belangrijk voor moslims?
de katholieke kerk is voor mij ook belangrijk, maar ik zit er niet elke dag.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[..]
Als je geloof op 1 staat, dan lijkt me dat je eerder aan een bedevaart deelneemt dan dat je aandacht zoekt op tv.quote:
wellicht heeft ie dat al gedaan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:20 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Als je geloof op 1 staat, dan lijkt me dat je eerder aan een bedevaart deelneemt dan dat je aandacht zoekt op tv.
Dat snap ik, "belangrijk" is niet hetzelfde als "staat op 1".quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de katholieke kerk is voor mij ook belangrijk, maar ik zit er niet elke dag.
geef op jonge hahaquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:11 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Geniet maar van de laatste jaren van de Islam whahahaha dom pisgeloof
Dat kan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:20 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Als je geloof op 1 staat, dan lijkt me dat je eerder aan een bedevaart deelneemt dan dat je aandacht zoekt op tv.
mmm, bij mij staat geloof ook op 1 omdat al mijn andere waarden eruit voortvloeien... Lourdes zal ik echter niet snel bezoeken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:21 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat snap ik, "belangrijk" is niet hetzelfde als "staat op 1".
Als je als katholiek je geloof op 1 zet, had je nu waarschijnlijk in Lourdes gezeten
onzinquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:19 schreef Villas__Rubin het volgende:
Islam/geloof is niets anders dan een manier waarmee ze zich afzetten en een gevoel hebben nog iets te zijn.
Voor jou.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
onzin
De islam is ons leiding .
De woorden van God
Het komt van de duivel! Het is pure duisternis. Dat is het probleem er nou juist mee, slome.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
geef op jonge haha
De Islam zal nooit bukken ,niet kapot te krijgen wat de duivel ook probeert
Wat jij nu typt word ingefluisterd door de duivel,net als jouw denkwijke.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:22 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Het komt van de duivel! Het is pure duisternis. Dat is het probleem er nou juist mee, slome.
Je weet niet eens wat bevrijding is. Ik weet heel zeker dat ik beter weet dan jij wat dat is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat jij nu typt word ingefluisterd door de duivel,net als jouw denkwijke.
De Islam kan je bevreiden van satan
Maar waarom zijn ze gefrustreerd dan?quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie of wat is het land precies?
Hij vertegenwoordigt grote groep NL jongeren die zich gefrustreerd voelen en zijn vlogs kijken.
Dat mag jij denken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:30 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat bevrijding is. Ik weet heel zeker dat ik beter weet dan jij wat dat is.
Islam is onderwerping. Onderwerping aan de wil van een duistere, zeer dubieuze bron. Het is het tegenovergestelde van bevrijding.
Wauw, is het werkelijk zo simpel?! Jeetje, dat niemand daar ooit aan gedacht heeft zeg.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:32 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Maar waarom zijn ze gefrustreerd dan?
Ze hebben toch te eten en te drinken? Ze hebben toch een dak boven hun hoofd? Een plek om te slapen? De kans om te leren voor een goede baan?
Als ze al die energie die ze steken het elkaar opfokken en het bevestigen van vooroordelen in scholing zouden steken hadden ze helemaal geen reden meer om gefrustreerd te zijn.
Ik denk dat ze het punt voorbij zijn dat ze begrijpen waarom er zo extreem gereageerd word.. Ze gaan ook voorbij aan het punt. Punt is als politie wat harder op zou treden en dit niet op sociaal media was geweest dan was er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:32 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ze hebben toch te eten en te drinken? Ze hebben toch een dak boven hun hoofd? Een plek om te slapen? De kans om te leren voor een goede baan?
Als ze al die energie die ze steken het elkaar opfokken en het bevestigen van vooroordelen in scholing zouden steken hadden ze helemaal geen reden meer om gefrustreerd te zijn.
Inderdaad, zie de VS bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:35 schreef LLgetikt het volgende:
Punt is als politie wat harder op zou treden en dit niet op sociaal media was geweest dan was er niks aan de hand.
Niet zo, maar iig geen boks en doen alsof ze matties zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Inderdaad, zie de VS bijvoorbeeld.
Als we echt de diepte ingaan lul ik je toch vierkant uit.quote:
Ik denk dat dat juist tot zekere hoogte een heel goede benadering is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:36 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Niet zo, maar iig geen boks en doen alsof ze matties zijn.
Als de politie harder optreedt dan noodzakelijk krijg je daar geheid gedonder over.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:35 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het punt voorbij zijn dat ze begrijpen waarom er zo extreem gereageerd word.. Ze gaan ook voorbij aan het punt. Punt is als politie wat harder op zou treden en dit niet op sociaal media was geweest dan was er niks aan de hand.
Ik vind ook dat ze nu allemaal niet zo concreet benoemen wat er aan de hand is. Beetje in ruimte lullen. En hoe dit kan. En waarom dit volledig geëscaleerd is.
Jawel, maar in deze situatie blijkt dat toch niet te zijn (op auto's staan enzo). Dan moet er toch bepaalde autoriteit uitgestraald worden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist tot zekere hoogte een heel goede benadering is.
Ja maar hoe word het anders opgelost? Is wel hypersensitive allemaal.. ik bedoel het hoef echt geen america te zijn maar wel meer respect afdwingen op een bepaalde manier.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Als de politie harder optreedt dan noodzakelijk krijg je daar geheid gedonder over.
Ik denk niet dat een meer autoritaire houding iets zal oplossen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:38 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Jawel, maar in deze situatie blijkt dat toch niet te zijn (op auto's staan enzo). Dan moet er toch bepaalde autoriteit uitgestraald worden.
Ja klopt ook wel er is meer aan de hand wat een kettingreactie vooroorzaakt maar het is een van de redenen. Miss moeten ze met meer mankracht op pad dan. Bijv.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een meer autoritaire houding iets zal oplossen.
Van mij part slaat de politie er een paar flink in elkaar, zal mij echt een zorg zijn hoor. Alleen het levert wel altijd gedonder op.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:39 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ja maar hoe word het anders opgelost? Is wel hypersensitive allemaal.. ik bedoel het hoef echt geen america te zijn maar wel meer respect afdwingen op een bepaalde manier.
ik neem jou totaal niet serueis wanneer het op de Islam aankomtquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:37 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Als we echt de diepte ingaan lul ik je toch vierkant uit.Je hebt waarschijnlijk de intelligentie ook niet om je te verweren.
Ik ga eens slapen. Good night mang.
Nu ook, ten negatieve. Maarja we zullen zien hoe het loopt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Van mij part slaat de politie er een paar flink in elkaar, zal mij echt een zorg zijn hoor. Alleen het levert wel altijd gedonder op.
Wou je zeggen van niet dan?quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wauw, is het werkelijk zo simpel?! Jeetje, dat niemand daar ooit aan gedacht heeft zeg.
Nou oké, opgelost jongens, topic kan dicht. Wie mailt dit stukje wijsheid even door naar die knul en zijn matties?
Ik kan ook een hoop dingen niet begrijpen. Dat verandert echter niets aan de realiteit, die helaas niet zo simpel in elkaar zit.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:41 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Wou je zeggen van niet dan?
Die gasten leven in een land waar iedereen de kans krijgt om een opleiding te volgen. En daar hebben ze niks voor hoeven te doen.
Miljoenen moslims wagen hun leven om naar Europa te komen, hopende op een kans op een beter leven.
Dus nee, ik kan niet begrijpen dat die jongeren zo gefrustreerd zijn en zeggen het geloof zo belangrijk te vinden, terwijl hun broeders moeten vechten voor hun leven.
Zijn uiteindelijk gewoon Nederlanders. Dus net zoveel recht om te klagen over bullshit first world problems als jij en ik. Welk geloof ze aanhangen doet daarbij niet terzake.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:41 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Wou je zeggen van niet dan?
Die gasten leven in een land waar iedereen de kans krijgt om een opleiding te volgen. En daar hebben ze niks voor hoeven te doen.
Miljoenen moslims wagen hun leven om naar Europa te komen, hopende op een kans op een beter leven.
Dus nee, ik kan niet begrijpen dat die jongeren zo gefrustreerd zijn en zeggen het geloof zo belangrijk te vinden, terwijl hun broeders moeten vechten voor hun leven.
Maar hij zegt toch dat hij moslim is?!quote:
Natte kat kom er maar in.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar hij zegt toch dat hij moslim is?!
Toch jammer dat users vaak uit een topic verdwijnen na zo'n post en een toelichting of iets dergelijks uitblijft.quote:
je beschrijft een atheist die gelooft dat alles om zich heen inc zichzelf bij toeval is onstaanquote:Op vrijdag 16 september 2016 01:13 schreef Abed het volgende:
[..]
Niet kunnen nadenken of verstandelijk vermogen hebben
nu doe je het weerquote:Op vrijdag 16 september 2016 01:13 schreef Abed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 september 2016 01:13 schreef Abed het volgende:
[..]
echt allebei even ergerlijk ditquote:Op vrijdag 16 september 2016 01:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
je beschrijft een atheist die gelooft dat alles om zich heen inc zichzelf bij toeval is onstaan
doe zelfquote:Op vrijdag 16 september 2016 01:23 schreef hugecooll het volgende:
Kap eens een beetje met dat stompwaardige gedoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
Weten we meteen wat de islam inhoudt. Klagen, treiteren, jammeren.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit, of wel dan?
Dit is hun land? Of over welke groep heb je het precies? Marokkanen toch? Dat geteisem is hier vaak geboren, dit is hun land, net zo goed als dat het van jou en van mij is.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als er een groep is die zich op de eerste plaats als minderheid beschouwd en weigert zich aan te passen aan de normen en waarden van het land waar ze zich bevinden... wat heb je hier dan in godsnaam te zoeken?
Als jullie niet op een normale manier van jullie geloof afstappen, moeten we het maar op een andere, minder leuke manier doen. Vergeet niet dat wereldwijd gezien 4/5 deel van de mensheid NIET moslims is. We moeten ons anders maar eens wereldwijd tegen jullie verenigen. Eens kijken hoe snel het dan is afgelopen met die ongein.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ik neem jou totaal niet serueis wanneer het op de Islam aankomt
Als je echt ballen hebt daag je een Islam geleerde uit haha
omdat ie een domme kut is. <--- PUNTquote:Op donderdag 15 september 2016 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat Rick deed was boekje promoten. Vreselijk irritant en ordinair. En onjuist dus wat hij zei over patriottistische Moslims die USA op een zouden zetten nog voor geloof.
Vergeet ook niet dat 95% van de wereldbevolking gelovig is, alleen een heel klein groepje in westeuropa denkt het beter te weten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:36 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Als jullie niet op een normale manier van jullie geloof afstappen, moeten we het maar op een andere, minder leuke manier doen. Vergeet niet dat wereldwijd gezien 4/5 deel van de mensheid NIET moslims is. We moeten ons anders maar eens wereldwijd tegen jullie verenigen. Eens kijken hoe snel het dan is afgelopen met die ongein.
Dus je hebt de keuze: of vrijwillig ermee stoppen of we zullen jullie eens een handje helpen.
ditquote:Op donderdag 15 september 2016 23:46 schreef Sked het volgende:
Onvolledig verhaal
Boef.
RTL Latenight
Humberto Tan
dat zijn pas klachten
Ik heb niet vaak zoveel drogredenen in zo'n korte post gezien. De eerste zin begint al met een dikke Argumentum ad populum.quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat 95% van de wereldbevolking gelovig is, alleen een heel klein groepje in westeuropa denkt het beter te weten.
Ik vind het ook opmerkelijk dat ik alleen dit groepje zie roepen dat andere mensen hun geloof moeten aanpassen of moeten stoppen, maar andersom zie ik eigenlijk nooit moslims of christenen op internet roepen dat iedereen maar gelovig moet worden. Niet op dat drammerige toontje in ieder geval.
Overigens hebben we hier in West-Europa, nog niet zo gek lang geleden, al geprobeerd een geloof wat ons niet aanstond uit te roeien, niet gelukt. Als je kijkt naar de geschiedenis van de afgelopen 500 jaar dan kun je haast neit anders dan concluderen dat er in onze westeuropese genenpoel iets helemaal mis zit. We zijn veruit het meest agressieve volkje dat er is.
Voor mijn doen is het nog best een langum postum maximus.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:26 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Ik heb niet vaak zoveel drogredenen in zo'n korte post gezien. De eerste zin begint al met een dikke Argumentum ad populum.
Fan van Boefquote:Op donderdag 15 september 2016 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Voor mijn doen is het nog best een langum postum maximus.
Voor dit verontschuldig je je wel maar de rest van je pohi niet? vreemd.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:06 schreef Abed het volgende:
Sorry mensen, mijn reacties waren vrij achterlijk.
Dat valt de laatste tijd wel mee. Maar daar gaat dit topic niet over, succes verder.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor dit verontschuldig je je wel maar de rest van je pohi niet? vreemd.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor dit verontschuldig je je wel maar de rest van je pohi niet? vreemd.
Ze zien zichzelf niet als Nederlander.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dus? Een Moslim kan geen Nederlander zijn of zo?
Hun land ja, ze wonen hier toevallig. Toch vinden ze zichzelf geen Nederlander, schelden ze alles wat zich niet aan hun wil aanpassen helemaal kapot en zorgen zij voor geweldig veel overlast.quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Dit is hun land? Of over welke groep heb je het precies? Marokkanen toch? Dat geteisem is hier vaak geboren, dit is hun land, net zo goed als dat het van jou en van mij is.
Ik (als nederlander) hoef me toch ook niet aan te passen? Ik pas me niet aan, ik bepaal de normen en waarden.
Allemaal ja?quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:21 schreef HSG het volgende:
[..]
Ze zien zichzelf niet als Nederlander.
Over die ene "ze".quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, je hebt het niet over 'ze'?
Wie zegt dat ik fan van hem ben, pannenkoek? Blijkbaar staat in jouw bekrompen wereldje constateren dat iemand een legitiem punt heeft gelijk aan fan zijn van deze persoon.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fan van Boefecht gooi jezelf weg, debiel. Sowieso dit soort kakkerlakken (
) beschermen. Kansloze pauper.
Klopt. Debiel. Je bent gewoon fan en durft het niet eens toe te geven lol hahahaquote:Op vrijdag 16 september 2016 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik fan van hem ben, pannenkoek? Blijkbaar staat in jouw bekrompen wereldje constateren dat iemand een legitiem punt heeft gelijk aan fan zijn van deze persoon.
Man wat zal jij dan veel fans hebben
Rare conclusies trek jij.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt. Debiel. Je bent gewoon fan en durft het niet eens toe te geven lol hahaha
echt rofl
Verrassendquote:Ik heb niet veel fans.
Ik lach jou en je opmerking uit hoor. Maar klopt intelligent ben ik niet. En toch kan ik jou prima beoordelen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Rare conclusies trek jij.
Tevens is om je eigen (domme) grapjes lachen bepaald geen teken van een hoge mate van intelligentie.
[..]
Verrassend
Jeetje.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik lach jou en je opmerking uit hoor. Maar klopt intelligent ben ik niet. En toch kan ik jou prima beoordelen.
Dat denk ik niet. Opmerkingen hebben geen bewustzijn.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Jeetje.
Nu maar hopen dat mijn opmerking daar niet wakker van ligt.
quote:Op donderdag 15 september 2016 23:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geef opquote:Op vrijdag 16 september 2016 08:36 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Als jullie niet op een normale manier van jullie geloof afstappen, moeten we het maar op een andere, minder leuke manier doen. Vergeet niet dat wereldwijd gezien 4/5 deel van de mensheid NIET moslims is. We moeten ons anders maar eens wereldwijd tegen jullie verenigen. Eens kijken hoe snel het dan is afgelopen met die ongein.
Dus je hebt de keuze: of vrijwillig ermee stoppen of we zullen jullie eens een handje helpen.
quote:
beng bengquote:Op vrijdag 16 september 2016 18:35 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Wat een kansloze kneus is dat zeg, met z'n vlogs
Hoop dat TS hier nog op gaat reageren, maar zal wel te hoog gegrepen zijn voor hem.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom zou je respect moeten hebben voor zo'n figuur? En zit er een verschil tussen het schofferen van een gelovige op tv en het schofferen van een niet gelovige op tv?
Toen stopte ik met lezen. Een (benoemde) minister een (gekozen) volksvertegenwoordiger noemen ...quote:Op donderdag 15 september 2016 23:42 schreef Elan het volgende:
En dit is dan zogenaamde volksvertegenwoordiger. En nog wel op hoog niveauVVD is walgelijk en respectloos kutclubje
Dat weten ze zelf niet. Dat zag je ook bij Pauw - ze zaten daar wel maar hadden geen idee wat ze wilden zeggen. Ze hadden geen boodschap, geen wensen - ze waren op tv met zonnebrillen en dat was stoer en verder ging het niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:32 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Elk geloof is per definitie belachelijk, het belachelijk maken van een geloof is dus niet mogelijk. Ik heb het TV-fragment in kwestie overigens niet gezien, maar gelovigen (en dan vooral Moslims) moeten eens ophouden met hun hypocriete gejammer over discriminatie. Als er namelijk 1 geloofsrichting is die bekend staat om hun intoleramtie en gebrek aan respect richting andersdenkenden is het de Islam wel.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:42 schreef Elan het volgende:
Zojuist in RTL Late Night een totaal gebrek aan RESPECT vs Strijder Boef. Maar erger nog de gehele Moslimgemeenschap in Nederland.
- stellen dat God hekel heeft aan iemand op basis van persoonlijke aversie jegens deze persoon omdat zijn vlogs jou niet aanstaan
- grapjes maken, geloof belachelijk maken door te stellen dat je God op zal bellen ??
En dit is dan zogenaamde volksvertegenwoordiger. En nog wel op hoog niveauVVD is walgelijk en respectloos kutclubje
Atheïsme is belachelijkquote:Op vrijdag 16 september 2016 18:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Elk geloof is per definitie belachelijk, het belachelijk maken van een geloof is dus niet mogelijk. Ik heb het TV-fragment in kwestie overigens niet gezien, maar gelovigen (en dan vooral Moslims) moeten eens ophouden met hun hypocriete gejammer over discriminatie. Als er namelijk 1 geloofsrichting is die bekend staat om hun intoleramtie en gebrek aan respect richting andersdenkenden is het de Islam wel.
Hoezo niet ? Ze doet dat op verzoek van moslims.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:16 schreef PSVCL het volgende:
Hennes is trouwens een terrorist die opdracht geeft Moslims te killen in het midden oosten, die terrorist heeft bloed aan haar handen daar wil je toch nie bi aan tafel zitten als Moslim..
Heb je het gesprek gezien?quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk een soort van clubhuis.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:19 schreef Villas__Rubin het volgende:
Islam/geloof is niets anders dan een manier waarmee ze zich afzetten en een gevoel hebben nog iets te zijn.
Non-argument van het type 'hun doen dat ook'.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Elk geloof is per definitie belachelijk, het belachelijk maken van een geloof is dus niet mogelijk. Ik heb het TV-fragment in kwestie overigens niet gezien, maar gelovigen (en dan vooral Moslims) moeten eens ophouden met hun hypocriete gejammer over discriminatie. Als er namelijk 1 geloofsrichting is die bekend staat om hun intoleramtie en gebrek aan respect richting andersdenkenden is het de Islam wel.
In wat zou ze zich moeten inleven dan?quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:18 schreef BalotelliFan het volgende:
Ik dacht dat dit een of andere halve C-BN'er was maar blijkt ze gewoon de minister van defensie te zijnWat een arrogante, zelfingenomen vrouw zeg. Je zou toch verwachten dat een minister wel enigszins inlevingsvermogen zou hebben? Zijn alle VVD'ers zo?
Hoe het is om onderdeel te zijn van een gemarginaliseerde groep in Nederland?quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In wat zou ze zich moeten inleven dan?
Tsja, voor de meesten is dat een stimulans om te gaan presteren. Met heel veel succes.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:37 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Hoe het is om onderdeel te zijn van een gemarginaliseerde groep in Nederland?
Hoe het is om je hele leven in een identiteitscrisis te zitten? Hoe het is om nooit als volwaardige Nederlander worden te geaccepteerd, ondanks je beste inzet? Hoe de seconde dat je iets verkeerds doet dat gelijk terug wordt gelinkt aan jouw afkomst?
Ik durf te wedden dat dit ook voor die groep verschrikkelijk lastig, ondanks de stimulans om te presteren.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:43 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Tsja, voor de meesten is dat een stimulans om te gaan presteren. Met heel veel succes.
Hoezo ?
Vast. En ? Neem een voorbeeld aan degenen die wel slagen. Ironie: de Joden bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:45 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat dit ook voor die groep verschrikkelijk lastig, ondanks de stimulans om te presteren.
Of de groep waarop jij doelt gemarginaliseerd zou zijn lijkt mij een onderwerp voor een ander topic; het leek er niet op alsof hij last had van een identiteitscrisis, stelde dat hij een moslim was en daarnaast ook nog Nederlander, hij werd door alle tafelgenoten een Nederlander genoemd, en niemand heeft gesteld dat zijn daden gelinkt zijn aan zijn afkomst. Hij werd puur afgerekend op zijn daden, waarvoor het hebben van een bepaalde etniciteit geen excuus kan zijn naar mijn mening.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:37 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Hoe het is om onderdeel te zijn van een gemarginaliseerde groep in Nederland?
Hoe het is om je hele leven in een identiteitscrisis te zitten? Hoe het is om nooit als volwaardige Nederlander worden te geaccepteerd, ondanks je beste inzet? Hoe de seconde dat je iets verkeerds doet dat gelijk terug wordt gelinkt aan jouw afkomst?
Dus dat het door enkele mensen van een groep is gelukt om te slagen in zeer lastige omstandigheden, betekent dat het de norm zou moeten worden?quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:48 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Vast. En ? Neem een voorbeeld aan degenen die wel slagen. Ironie: de Joden bijvoorbeeld.
Die werden veel slechter behandeld dan de moslims nu - en zie wat ze bereikt hebben.
Hij legt uit dat hij vaak lastig is gevallen door de politie. Daar zal zijn etniciteit zeker een rol bij hebben gespeeld. e.g. In een van zijn vlogs wordt zijn huis ook binnen gevallen en krijgt hij van de politie geen uitleg.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Of de groep waarop jij doelt gemarginaliseerd zou zijn lijkt mij een onderwerp voor een ander topic; het leek er niet op alsof hij last had van een identiteitscrisis, stelde dat hij een moslim was en daarnaast ook nog Nederlander, hij werd door alle tafelgenoten een Nederlander genoemd, en niemand heeft gesteld dat zijn daden gelinkt zijn aan zijn afkomst. Hij werd puur afgerekend op zijn daden, waarvoor het hebben van een bepaalde etniciteit geen excuus kan zijn naar mijn mening.
Ik zou het kwalijker vinden als Hennis het allemaal wel best had gevonden en het niet op zou nemen voor de door hem lastig gevallen agenten.
Hoe zou het aflopen in Nederland als iedereen deze instelling zou hebben?quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:01 schreef Pharkus het volgende:
Gelovig of niet. Als je je als een randdebiel gedraagt dan moet je niet gek op kijken als je ook zo behandeld wordt.
Dat lijkt me vooral door dit soort volslagen debiele en klootzakkerige acties als deze te maken hebben:quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:57 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Hij legt uit dat hij vaak lastig is gevallen door de politie.
Kan iemands rijbewijs niet worden afgepakt hierdoor?quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:03 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat lijkt me vooral door dit soort volslagen debiele en klootzakkerige acties als deze te maken hebben:
Dat mag ik toch hopen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:05 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Kan iemands rijbewijs niet worden afgepakt hierdoor?
Eigenlijk vreemd, dat in deze tijden van vooruitgaande technologie de politie helemaal niks doet met het internetquote:
Dat is de andere kant inderdaad. Als je kijkt naar bestuurders en de politie, dan hebben die ook vaak enorm boter op hun hoofd. Vaak zie je dat er pas opgetreden wordt als er zaken ineens in de media komen zoals Zaandam. Daar komt ook veel hypocrisie bij kijken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:06 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Eigenlijk vreemd, dat in deze tijden van vooruitgaande technologie de politie helemaal niks doet met het internet
Dit vind ik, net als Hennis, heel moeilijk om te geloven. En het bekritiseren van de politie is zeker op zijn plaats, het lastig vallen, pesten en intimideren niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:57 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Hij legt uit dat hij vaak lastig is gevallen door de politie. Daar zal zijn etniciteit zeker een rol bij hebben gespeeld. e.g. In een van zijn vlogs wordt zijn huis ook binnen gevallen en krijgt hij van de politie geen uitleg.
Daarnaast geeft hij ook aan dat hij dom bezig was in de vlogs met de politie. Maar feit is dat de politie verschrikkelijk hard heeft gefaald in die video's en dat ze dan niet moeten opkijken dat er iemand hen bekritiseert?
Is het zo moeilijk om te geloven dat een 23-jarige Algerijn regelmatig staande wordt gehouden omdat hij een auto van 150.000 euro rijdt? Tuurlijk uit hij zijn frustratie op een onjuiste manier, maar dat betekent niet dat het ongegrond is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit vind ik, net als Hennis, heel moeilijk om te geloven. En het bekritiseren van de politie is zeker op zijn plaats, het lastig vallen, pesten en intimideren niet.
Als je dit lastig vallen noemt niet. Verder een belachelijke regeling dat er mensen als verdachte worden gezien omdat ze een auto rijden die niet bij diens klasse zou passen, nog steeds is dit geen excuus om je zo te gedragen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:39 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om te geloven dat een 23-jarige Algerijn regelmatig staande wordt gehouden omdat hij een auto van 150.000 euro rijdt? Tuurlijk uit hij zijn frustratie op een onjuiste manier, maar dat betekent niet dat het ongegrond is.
Hopelijk neemt het aantal randdebielen rap af.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:02 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Hoe zou het aflopen in Nederland als iedereen deze instelling zou hebben?
Ik denk eerlijk gezegd dat het aantal randdebielen juist ontzettend omhoog zou schieten, als iedereen die instelling hadquote:Op vrijdag 16 september 2016 21:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hopelijk neemt het aantal randdebielen rap af.
Eerder van het type "de pot verwijt de ketel dat íe zwart ziet".quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:24 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Non-argument van het type 'hun doen dat ook'.
Dus omdat ze het zelf doen, maakt dat hun kritiek ineens ongeldig?
Nee, de gedachte dat er ergens een man met een witte baard op een wolk zit die dit alles heeft geschapen is inderdaad een stuk logischer. En bovendien: door wie is die God zelf dan gecreëerd?quote:Op vrijdag 16 september 2016 01:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
je beschrijft een atheist die gelooft dat alles om zich heen inc zichzelf bij toeval is onstaan
Als iemand in een dure auto rijdt terwijl íe enkel een Wajong-uitkering heeft is dat toch wel verdacht te noemen, of niet?quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je dit lastig vallen noemt niet. Verder een belachelijke regeling dat er mensen als verdachte worden gezien omdat ze een auto rijden die niet bij diens klasse zou passen, nog steeds is dit geen excuus om je zo te gedragen.
Je kan toch niet zien of iemand een Wajong-uitkering heeft als die langs rijd?quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Als iemand in een dure auto rijdt terwijl íe enkel een Wajong-uitkering heeft is dat toch wel verdacht te noemen, of niet?
Dus omdat we hier kritiek mogen uiten, moeten we zo dankbaar zijn, dat we geen kritiek moeten uiten?quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Eerder van het type "de pot verwijt de ketel dat íe zwart ziet".
Dat soort figuren heeft constant kritiek op de Nederlandse maatschappij maar ze vergeten gemakshalve dat zij juist dankzij diezelfde maatschappij dit soort kritiek straffeloos mogen uiten. De consequentie daarvan is echter wel dat andere mensen ook kritiek op jou (en je geloof) mogen hebben, en dat moet je dan maar accepteren, en niet in een slachtofferrol kruipen. Idem dito voor die figuren in Zaandam die hier vernielingen aanrichten en de politie treiteren. Ze verheerlijken Erdogan, maar wat zou er gebeuren als ze hetzelfde wangedrag in Turkije zouden vertonen? Waarschijnlijk zouden ze worden opgepakt en daarna nooit meer teruggezien. Dus mogen ze wel een beetje dankbaar zijn dat ze in Nederland wonen en niet in Turkije.
Wel als je de chauffeur herkent en weet dat deze een Wajong-uitkering heeft.quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je kan toch niet zien of iemand een Wajong-uitkering heeft als die langs rijd?
Dan is het misschien een ander verhaal, maar voor hetzelfde geld heeft die de lotto gewonnen of iets.quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wel als je de chauffeur herkent en weet dat deze een Wajong-uitkering heeft.
Dat kleine meisje die verkracht werd door mohammed kon er ook niks tegen doen.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat wie dan ook geen kritiek mag uiten. Ik zeg enkel dat wie uitdeelt, niet moet zeiken als íe ook eens moet incasseren. En dan niet gaan janken en het slachtoffer uithangen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:36 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Dus omdat we hier kritiek mogen uiten, moeten we zo dankbaar zijn, dat we geen kritiek mogen uiten?
Top man
In dit geval ging het echter om een onderzoek dat door de gemeente was ingesteld. En die weet neem ik aan dat hij een Wajong-uitkering had, omdat zij hem zelf deze uitkering hebben toegekend.quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan is het misschien een ander verhaal, maar voor hetzelfde geld heeft die de lotto gewonnen of iets.
Het beste voor boef en de rest van Nederland is als hij heel snel per ongeluk tegen een verdwaalde politiekogel aanloopt als hij zich weer eens misdraagt met gangfights treiteren en andere trieste dingen.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn geweldig verhaal was feitelijk onjuist vriend.
Ik hoop zo dat je hier consequent in bent.quote:Op vrijdag 16 september 2016 01:22 schreef deadprez het volgende:
mensen die claimen de wijsheid in pacht te hebben
Waailap, de meeste moslimdoden vallen nog altijd aan de handen van hun eigen broeders...quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geef op
De Islam zal alleen maar groeien jonge wat de satanisten ook proberen , landen kan je kapot bombarderen Moslims kunnen ze vermoorden wat dagelijks gebeurd oa in het midden oosten
Maar de Islam krijgen jullie nooit kapot alhamdullilah..
Allahu Akbar
Wel grappig dat atheisme in een land toeneemt naarmate de gemiddelde burger hoger is opgeleid. De meeste gelovigen zitten in landen met kutscholen en armoede terwijl de meeste atheisten in de rijkere landen zitten. Atheisme is in percentage het allerhoogst bij de meest intelligente onder de mensen, zoals doctoren. Bij de elite wetenschappers ligt het aantal nog weer een stuk hoger.quote:
niet dat de smartphonegeneratie zo'n vooruitgang betekentquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:08 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Wel grappig dat atheisme in een land toeneemt naarmate de gemiddelde burger hoger is opgeleid. De meeste gelovigen zitten in landen met kutscholen en armoede terwijl de meeste atheisten in de rijkere landen zitten, aangezien dit soort landen goeie educatie hebben. Atheisme is in percentage het allerhoogst bij de meeste intelligente onder de mensen, zoals doctoren. Bij de elite wetenschappers ligt het aantal nog weer een stuk hoger.
Dit zijn de groepen die jouw electronica mogelijk hebben gemaakt. Elke keer als jij met je poten aan je toetsenbord of telefoon zit is dat medemogelijk gemaakt door een elite groep mensen die meer atheisten bevat dan elke andere groep.
Belachelijk of niet.
Klopt, maar de theoriën die het mogelijk maken stijgen bijna iedereen te boven. De wiskunde achter kwantummechanica en algemene relativiteit begrijp je niet zomaar. Alleen de grootste uitschieters onder ons hebben dit kunnen theoriseren zodat wij uiteindelijk apparaten hebben waarvan we niet eens weten hoe de fuck ze werken. Ondertussen gebruiken de domste onder ons diezelfde apparaten om hun lachwekkende spirituele pardigma ten toon te stellen zodat iedereen met hersens ze uit kunnen lachen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:10 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
niet dat de smartphonegeneratie zo'n vooruitgang betekent
geeft niks hoor dat jij daar niet wil over nadenkenquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:14 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Klopt, maar de theoriën die het mogelijk maken stijgen bijna iedereen te boven. De wiskunde achter kwantummechanica en algemene relativiteit begrijp je niet zomaar. Alleen de grootste uitschieters onder ons hebben dit kunnen theoriseren zodat wij uiteindelijk apparaten hebben waarvan we niet eens weten hoe de fuck ze werken. Ondertussen gebruiken de domste onder ons diezelfde apparaten om hun lachwekkende spirituele pardigma ten toon te stellen zodat iedereen met hersens ze uit kunnen lachen.
Ja ik lig hier wakker van
Waarover. Als je het over religie hebt kan ik je verzekeren dat ik er veel over heb nagedacht. Ben vanaf mijn jeugd geïndoctrineerd en het duurde wel even voor ik eruit ontsnapt was. Wat een opluchting toen ik eindelijk vrij kon nadenken. Als ik zo terugkijk snap ik niet waarom het zo verschrikkelijk lang duurde voordat ik realiseerde dat mijn pardigma niks meer dan spirituele diaree was.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:25 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
geeft niks hoor dat jij daar niet wil over nadenken
kerken zijn dan ook meer sektes en hebben niet veel met spiritualiteit te makenquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:41 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Waarover. Als je het over religie hebt kan ik je verzekeren dat ik er veel over heb nagedacht. Ben vanaf mijn jeugd geïndoctrineerd en het duurde wel even voor ik eruit ontsnapt was. Wat een opluchting toen ik eindelijk vrij kon nadenken. Als ik zo terugkijk snap ik niet waarom het zo verschrikkelijk lang duurde voordat ik realiseerde dat mijn pardigma niks meer dan spirituele diaree was.
Is allemaal hetzelfde. Tegenwoordig met het individualisme zie je steeds meer mensen die in god geloven maar op hun eigen manier. Het principe is hetzelfde alleen maak je jezelf dingen wijs i.p.v dat de achterlijke priester en de bijbel dat voor je doet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:47 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
kerken zijn dan ook meer sektes en hebben niet veel met spiritualiteit te maken
dan begrijpen ze er alsnog nog niks vanquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:51 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Is allemaal hetzelfde. Tegenwoordig met het individualisme zie je steeds meer mensen die in god geloven maar op hun eigen manier. Het principe is hetzelfde alleen maak je jezelf dingen wijs i.p.v dat de achterlijke priester en de bijbel dat voor je doet.
Nee natuurlijk, iedereen die een ander standpunt aanhoudt omtrent spiritualiteit begrijp er nou eenmaal niks van. Je eigen redeneringen waarmee jij je eigen wereldvisie vormt past vanzelfsprekend precies bij het soort persoon dat je bent. Dus als iemand iets anders zegt botst dat en zit diegene er gewoonweg naast.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:52 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
dan begrijpen ze er alsnog nog niks van
one way ticket to hell iddquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:54 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Nee natuurlijk, iedereen die een ander standpunt aanhoudt omtrent spiritualiteit begrijp er nou eenmaal niks van. Je eigen redeneringen waarmee jij je eigen wereldvisie vormt past vanzelfsprekend precies bij het soort persoon dat je bent. Dus als iemand iets anders zegt botst dat en zit diegene er gewoonweg naast.
Als je zo je eigen posts leest, zie je dan niet hoe inhoudloos ze zijn? Je kwakt een paar zinnetjes neer die alleen jij snapt omdat het uit je eigen verstand komt. Alsof we allemaal exact jouw perspectief moeten hebben en er anders gewoonweg naast zitten.quote:
nee, geen zin in hoongelachquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:58 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Als je zo je eigen posts leest, zie je dan niet hoe inhoudloos ze zijn? Je kwakt een paar zinnetjes neer die alleen jij snapt omdat het uit je eigen verstand komt. Alsof we allemaal exact jouw perspectief moeten hebben en er anders gewoonweg naast zitten.
Kom eens met inhoud.
We zitten nu in een periode waar dat wel en niet kan. Je kan bloed uit maria's kut laten komen op southpark, maar je mag mohammed niet eens afbeelden.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Waarom zou je respect moeten hebben voor iemands onbewezen gedachtekronkels? Dat ten eerste. Ten tweede, waarom zou je respect moeten hebben voor iemand die zelf nergens respect voor heeft?
Dat mag natuurlijk wel alleen heb je de rest van je leven bewaking nodig vanwege religieus verknipte warhoofden die hun lachwekkende boekje te serieus nemen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:09 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
We zitten nu in een periode waar dat wel en niet kan. Je kan bloed uit maria's kut laten komen op southpark, maar je mag mohammed niet eens afbeelden.
Het is niet belachelijk, bekijk de statistieken eens, waarom denk je dat er in eerste instantie etnisch wordt geprofileerd? Of denk je dat ze dat bij justitie uit de lucht trekken, omdat elke agent racistisch is? Dit afdoen als etnisch profileren is gewoon wegkijken voor het feit dat er daadwerkelijk een hele hoop van die gozertjes in de criminaliteit zit. Overigens is Boef de laatste die mag zeiken, hij rapt letterlijk over drugs in kofferbak, vervolgens zijn ze verontwaardig als ze worden aangehouden!?!quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je dit lastig vallen noemt niet. Verder een belachelijke regeling dat er mensen als verdachte worden gezien omdat ze een auto rijden die niet bij diens klasse zou passen, nog steeds is dit geen excuus om je zo te gedragen.
Neequote:Op zaterdag 17 september 2016 08:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dus even checken hoor, jij gelooft letterlijk dat de aarde in 6 dagen in geschapen?
Ben je zo'n kneus die een eigen interpretatie geeft aan [add mainstream religion] en nu de ster is in zijn eigen zielige hersenspinsels.quote:
Sinds wanneer zijn sprookjes de waarheid?quote:Op donderdag 15 september 2016 23:59 schreef PSVCL het volgende:
wat bedoel je kneus?quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:15 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Ben je zo'n kneus die een eigen interpretatie geeft aan [add mainstream religion] en nu de ster is in zijn eigen zielige hersenspinsels.
bewijs maar dat het een sprookje isquote:Op zaterdag 17 september 2016 13:18 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn sprookjes de waarheid?
quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
bewijs maar dat het een sprookje is
Bewijs maar dat het geen sprookje is.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
bewijs maar dat het een sprookje is
Ik hoef niks te bewijzen,ik GELOOF dat de Islam de ware religie is.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:20 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]![]()
![]()
Bewijs maar dat er geen kabouters in de maan zitten. Bewijs maar dat de 50.000 religies naast de jouwe niet waar zijn.
Religie is voor het deel van de mensheid dat te zwak is om te geloven in onze eigen sterfelijkheid. En daarom verzinnen ze sprookjes. Een sprookje heet Islam. Een ander sprookje Christendom. En dan is er nog een sprookje dat heet Jodendom. Aangezien jullie niet allemaal gelijk kunnen hebben, kan geen van jullie verhalen waar zijn. Ergo, sprookjes.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik hoef niks te bewijzen,ik GELOOF dat de Islam de ware religie is.
Jullie komen met claims dag het bullshit is, bewijs het maar zou ik zeggen
Nee zo werkt dat niet. Iedereen kan een claim maken en er heilig in geloven. Zoals ik al zei, er zijn duizenden mensen naast jou die heilig in hun eigen religie geloven. Wat maakt jouw hersenspinsel zoveel beter dan die van tienduizenden anderen? Puur omdat je ouders je toevallig indoctrineerde met de jouwe.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dat mag jij gelovenquote:Op zaterdag 17 september 2016 13:23 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Religie is voor het deel van de mensheid dat te zwak is om te geloven in onze eigen sterfelijkheid. En daarom verzinnen ze sprookjes. Een sprookje heet Islam. Een ander sprookje Christendom. En dan is er nog een sprookje dat heet Jodendom. Aangezien jullie niet allemaal gelijk kunnen hebben, kan geen van jullie verhalen waar zijn. Ergo, sprookjes.
door wie zijn die statestieken gemaakt..quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:24 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet. Iedereen kan een claim maken en er heilig in geloven. Zoals ik al zei, er zijn duizenden mensen naast jou die heilig in hun eigen religie geloven. Wat maakt jouw hersenspinsel zoveel beter dan die van tienduizenden anderen? Puur omdat je ouders je toevallig indoctrineerde met de jouwe.
Statistieken zeggen dat dat 99% van de tijd het geval is.
[ afbeelding ]
Je verdedigt je pardigma met hart en ziel puur vanwege de locatie waar je toevallig geboren bent
Dat mag ik zeker geloven; dat is het mooie van Atheisme.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dat mag jij geloven
Maar je weet toch wel dat de monothetische religies dezelfde bron hebben en waarom de Koran is geopendpbaard na de indjil en thora..
Heb je uberhaubt ooit 1 van die boeken gelezen?
Nee, door een wetenschapper.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
door wie zijn die statestieken gemaakt..
Zeker door een atheïst
Godverdomme wat ben jij achterlijk. Je ziet zelf toch ook wel dat blanke amerikanen voornamelijk christelijk zijn en dat de moslims daar vrijwel altijd uit het midden-oosten of ander moslimgebied komen. Je ziet zelf toch ook dat hindu's 99% van de tijd uit india komen. Ben je nou aan het trollen of kapot achterlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
door wie zijn die statestieken gemaakt..
Zeker door een atheïst
Eigenlijk zeggen ze in de basis precies hetzelfde, misschien even wat research gaan doen voordat je iets als onzin bestempeldquote:Op zaterdag 17 september 2016 13:41 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Dat mag ik zeker geloven; dat is het mooie van Atheisme.
Doet niet ter zake; alle drie de sprookjes zeggen iets anders. Ergo, ze zijn niet waar.
Heb trouwens wel de Gebroeders Grimm gelezen. En het partijprogramma van de SP. Dus ik weet hoe sprookjes er uit zien.
De meeste Moslims wonen niet in het midden oostenquote:Op zaterdag 17 september 2016 13:56 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben jij achterlijk. Je ziet zelf toch ook wel dat blanke amerikanen voornamelijk christelijk zijn en dat de moslims daar vrijwel altijd uit het midden-oosten of ander moslimgebied komen. Je ziet zelf toch ook dat hindu's 99% van de tijd uit india komen. Ben je nou aan het trollen of kapot achterlijk.
Je mag natuurlijk geloven wat je wilt maar val anderen er niet mee lastig en verwacht niet dat die respect moeten hebben voor je kinderlijke fantasieën.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Precies, dit zouden beide kanten moeten realiseren.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk geloven wat je wilt maar val anderen er niet mee lastig en verwacht niet dat die respect moeten hebben voor je kinderlijke fantasieën.
Hoe zou je moeten bewijzen dat God niet bestaat? Je kunt ook niet bewijzen dat kaboutertjes niet bestaan, of elfjes, of de paashaas, of de verschrikkelijke sneeuwman, of het monster van Loch Ness. Misschien moeten we daar dan ook maar in gaan geloven.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Stuk voor stuk hoogvliegers op de schaal van terechtheid.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:46 schreef Sked het volgende:
Onvolledig verhaal
Boef.
RTL Latenight
Humberto Tan
dat zijn pas klachten
Jawel, want Islam is evil. En het goede overwint evil altijd. Ik ben overigens ook geen atheïst. Maar Islam is niet het geloof van God. Het is van de duisternis.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geef op
De Islam zal alleen maar groeien jonge wat de satanisten ook proberen , landen kan je kapot bombarderen Moslims kunnen ze vermoorden wat dagelijks gebeurd oa in het midden oosten
Maar de Islam krijgen jullie nooit kapot alhamdullilah..
Allahu Akbar
quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De meeste Moslims wonen niet in het midden oosten
Ik help je wel even met lezen, aangezien je de basisschool nog niet eens hebt afgemaakt.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:56 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben jij achterlijk. Je ziet zelf toch ook wel dat blanke amerikanen voornamelijk christelijk zijn en dat de moslims daar vrijwel altijd uit het midden-oosten of ander moslimgebied komen. Je ziet zelf toch ook dat hindu's 99% van de tijd uit india komen. Ben je nou aan het trollen of kapot achterlijk.
Dat straattuig is best wel achterlijk om eerlijk te zijn. De hoofden van sommigen laat me denken dat het om inteelt gaat. Denk niet echt dat ze het verschrikkelijk moeilijk hebben. Zitten genoeg tussen die laten zien dat je geen achterlijke hond hoeft te zijn. Het is dan ook niet verassend dat deze(de betere) geen mongolische inteelt uitstraling hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wauw, is het werkelijk zo simpel?! Jeetje, dat niemand daar ooit aan gedacht heeft zeg.
Nou oké, opgelost jongens, topic kan dicht. Wie mailt dit stukje wijsheid even door naar die knul en zijn matties?
Ik doe al 48 jaar research. Het is absolute onzin. Zoals ik al zei, voor de mentaal zwakkeren die niet kunnen accepteren dat de mens zomaar een random zoogdier is dat een 'split second' op deze planeet aanwezig mag zijn en dan gewoon weer uitsterft. Maar als het idee van een omnipotent wezen dat zich bekommert om de mens jou overeind houdt, prima, maar val mij er niet mee lastig en reken al helemaal niet op een speciale behandeling. Het is eigenlijk ronduit belachelijk dat 'vrijheid van Godsdienst' specifiek in de grondwet genoemd wordt.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eigenlijk zeggen ze in de basis precies hetzelfde, misschien even wat research gaan doen voordat je iets als onzin bestempeld
Onzin, als hij blank en blauwogig was werd er niet gezegd 'ga maar lekker in het MO ilmen' en 'wij zijn in nederland vrijheid bla bla'quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Net een gedeelte teruggekeken, die Boef krijgt de wind van voren omdat het een irritant pleurismannetje is, niet vanwege het geloof wat íe aanhangt. Dus op dit topic mag een slotje, want die zogenaamde rapper is al deze aandacht niet waard.
dat betekent niet dat ze daar elk jaar heen gaan, dat is voor 1 keer in je levenquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[..]
Het begrip zelfreflectie is je helaas vreemd. Jammer. En maar met die vinger wijzen. Verbeter de wereld, begin bij jezelf.quote:Op maandag 19 september 2016 09:48 schreef corehype het volgende:
[..]
Onzin, als hij blank en blauwogig was werd er niet gezegd 'ga maar lekker in het MO ilmen' en 'wij zijn in nederland vrijheid bla bla'
Al die flikkers aan de tafel bij RTL late night: kanker toch es op, aub
Weet je wat het toppunt van sneuheid is? Dat moslims andere moslims elkaar de hersenen in slaan omdat ze zogenaamd niet de ware islam aan hangen. Hoe primitief kun je zijn om elkaar niet de ruimte te gunnen?quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo is dat. Oprotten ook met die 'better than thou' mentaliteit van welke religieuze dan ook.quote:Op zondag 18 september 2016 15:15 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Ik doe al 48 jaar research. Het is absolute onzin. Zoals ik al zei, voor de mentaal zwakkeren die niet kunnen accepteren dat de mens zomaar een random zoogdier is dat een 'split second' op deze planeet aanwezig mag zijn en dan gewoon weer uitsterft. Maar als het idee van een omnipotent wezen dat zich bekommert om de mens jou overeind houdt, prima, maar val mij er niet mee lastig en reken al helemaal niet op een speciale behandeling. Het is eigenlijk ronduit belachelijk dat 'vrijheid van Godsdienst' specifiek in de grondwet genoemd wordt.
Die groepen worden door het westen/amerika ( 1 pot nat) tegen elkaar opgezet.quote:Op maandag 19 september 2016 10:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Weet je wat het toppunt van sneuheid is? Dat moslims andere moslims elkaar de hersenen in slaan omdat ze zogenaamd niet de ware islam aan hangen. Hoe primitief kun je zijn om elkaar niet de ruimte te gunnen?
Dit soort zaken moeten niet verder naar Europa overwaaien, het brengt alleen maar oorlog met zich mee. Vroeger sloegen christenen en katholieken elkaar ook de hersens in in Europa, gelukkig zijn we dat middeleeuws stadium langzamerhand voorbij. Dit mag en kan niet nog een keer hier komen.
Je bent een beetje aan het radicaliseren.quote:Op maandag 19 september 2016 16:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die groepen worden door het westen/amerika ( 1 pot nat) tegen elkaar opgezet.
Iedereen weet wie de as van het kwaad is de duivel , de Islam is het medicijn.
Nergens ter wereld is het slechter gesteld met de mensenrechten dan in landen waar de islam domineert. En voordat je het Westen overal de schuld van geeft, bekijk dan eerst ook even hoeveel moslims ELKAAR afslachten. Zo'n terreurgroep als IS doet bijna niet anders.quote:Op maandag 19 september 2016 16:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mensen die blank zijn en blauwe ogen hebben, hebben doorgaans hun roots niet in het Midden-Oosten liggen. Figuren als Boef hebben een niet-Nederlandse roots en lopen daar nadrukkelijk mee te koop. Ze zijn trots op hun land van herkomst en ze haten Nederland. Als je je zo manifesteert, is het heel begrijpelijk dat je het advies krijgt om op te hoepelen.quote:Op maandag 19 september 2016 09:48 schreef corehype het volgende:
[..]
Onzin, als hij blank en blauwogig was werd er niet gezegd 'ga maar lekker in het MO ilmen' en 'wij zijn in nederland vrijheid bla bla'
Al die flikkers aan de tafel bij RTL late night: kanker toch es op, aub
Je weet klaarblijkelijk niet het verschil tussen soennieten en sjiieten? Die zijn een product van zichzelf, daar heeft het westen niets mee te maken. Toch slaan deze diverse groepen moslims elkaar de hersenen in omdat ze blijkbaar van elkaar vinden dat ze niet de ware islam volgen.quote:Op maandag 19 september 2016 16:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De islam is een bij elkaar geshopt geloof, waarbij de gewelddadige en sluwe pedo Mohammed dankbaar gebruik heeft gemaakt van succesvolle elementen uit andere religies. Je moet immers draagvlak hebben, willen mensen jou als een "profeet" op een voetstuk gaan hijsen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 18:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
Jawel, want Islam is evil. En het goede overwint evil altijd. Ik ben overigens ook geen atheïst. Maar Islam is niet het geloof van God. Het is van de duisternis.
Kijk, PSVCL... Ooit is het allemaal begonnen met een kleine Joodse sekte. Die sekte groeide uit tot een grotere beweging. Dat werd het Jodendom. Uit het Jodendom kwam later het Christendom, en als laatste de Islam.
Nederlandse moslims winden zich doorgaans alleen op over situaties waarbij moslims worden aangevallen door niet-moslims. Neem bijvoorbeeld Israël - Palestina. Ook al bestoken Palestijnen Israël voortdurend en streven ze naar uitroeiing van het land, Nederlandse moslims kiezen massaal partij voor de Palestijnse terreurorganisaties. Je hoort ze moord en brand schreeuwen.quote:Op maandag 19 september 2016 16:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Je weet klaarblijkelijk niet het verschil tussen soennieten en sjiieten? Die zijn een product van zichzelf, daar heeft het westen niets mee te maken. Toch slaan deze diverse groepen moslims elkaar de hersenen in omdat ze blijkbaar van elkaar vinden dat ze niet de ware islam volgen.
Treurig.
Nee hoor zo dom ben ik niet, ik vertel alleen de waarheid.quote:Op maandag 19 september 2016 16:18 schreef Momo... het volgende:
[..]
Je bent een beetje aan het radicaliseren.
Er wordt altijd zo gedaan alsof 'kennis over de Islam' nou zo heel wat is. Nou, ik heb voldoende kennis over de Islam gehad (ben het inmiddels ook allemaal wel weer behoorlijk inhoudelijk vergeten; zo gaat als je iets loslaat en er verder niet meer naar omkijkt) om te beoordelen dat het crap is.quote:Op maandag 19 september 2016 16:48 schreef PSVCL het volgende:
Het is duidelijk dat jullie zonder kennis over de Islam praten.
Ik ga dan ook geen moeite meer om het uit te leggen, geloof wat je wilt geloven.
Heel terecht opmerking ja. Die selectiviteit idd. Ze hebben een paar hete hangijzers waar ze standaard boos om worden, en voor de rest kijken ze weg en dat boeit ze niet.quote:Op maandag 19 september 2016 16:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nederlandse moslims winden zich doorgaans alleen op over situaties waarbij moslims worden aangevallen door niet-moslims. Neem bijvoorbeeld Israël - Palestina. Ook al bestoken Palestijnen Israël voortdurend en streven ze naar uitroeiing van het land, Nederlandse moslims kiezen massaal partij voor de Palestijnse terreurorganisaties. Je hoort ze moord en brand schreeuwen.
Maar over ISIS hoor je ze niet of nauwelijks. Dat doen ze af met onzin-teksten als "Dat zijn geen moslims". Dat zijn het wel. En ze slachten mede-moslims af, bij bosjes. De stilte onder westerse moslims over ISIS toont de hypocrisie van die religie haarfijn aan.
Je hebt alle fiqh boeken bestuurd,de 1000e hadith bestudeerd het leven van de profeet en zijn metgezellen, de tawhied etc etcquote:Op maandag 19 september 2016 16:56 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Er wordt altijd zo gedaan alsof 'kennis over de Islam' nou zo heel wat is. Nou, ik heb voldoende kennis over de Islam gehad (ben het inmiddels ook allemaal wel weer behoorlijk inhoudelijk vergeten; zo gaat als je iets loslaat en er verder niet meer naar omkijkt) om te beoordelen dat het crap is.
Dat is nog geen antwoord op het feit dat soennieten en sjiieten elkaar massaal op grote schaal afmaken.quote:Op maandag 19 september 2016 16:48 schreef PSVCL het volgende:
Ik ga dan ook geen moeite meer om het uit te leggen, geloof wat je wilt geloven.
Ik heb maar liefst 3 Koranvertalingen in huis gehad, waaronder 'de Edele Koran' (die men in moskeeën onderwijst), dus dat zal wel meevallen. Ik heb me er heel oprecht in verdiept, en ging er met een instelling in van 'wie weet vind ik daadwerkelijk God hierin, en als het zo moet zijn word ik misschien nog wel moslim ook'. Maar ik wist niet wat ik zag aan onnozelheid. Alle vooroordelen werden niet tegengesproken maar eerder keihard bevestigd. Je kunt alleen maar NIET zien hoe eng die religie is, als je er vanaf je jeugd al door bent gehersenspoeld en niet anders kan denken dan dat.quote:Op maandag 19 september 2016 16:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je hebt alle fiqh boeken bestuurd,de 1000e hadith bestudeerd het leven van de profeet en zijn metgezellen, de tawhied etc etc
Je weet helemaal niks man , behalve verhaaltjes van anti Islam sites als answeringIslam en wat je via de media hoort.
Waarschijnlijk heb je de Koran niet eens opengeslagen..
quote:Op maandag 19 september 2016 16:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee hoor zo dom ben ik niet, ik vertel alleen de waarheid.
Prachtig hoe je jezelf tegenspreekt. Jouw geloof is "de waarheid", andere opvattingen doe je af als "geloof" (wat je wilt geloven).quote:Op maandag 19 september 2016 16:48 schreef PSVCL het volgende:
helaas jongen, wie de koran even openslaat, tot wie deze 'religie' compleet bestudeert komt met gezond verstand tot dezelfde conclusie.quote:Op maandag 19 september 2016 16:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je hebt alle fiqh boeken bestuurd,de 1000e hadith bestudeerd het leven van de profeet en zijn metgezellen, de tawhied etc etc
Je weet helemaal niks man , behalve verhaaltjes van anti Islam sites als answeringIslam en wat je via de media hoort.
quote:Op maandag 19 september 2016 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mensen die blank zijn en blauwe ogen hebben, hebben doorgaans hun roots niet in het Midden-Oosten liggen. Figuren als Boef hebben een niet-Nederlandse roots en lopen daar nadrukkelijk mee te koop. Ze zijn trots op hun land van herkomst en ze haten Nederland. Als je je zo manifesteert, is het heel begrijpelijk dat je het advies krijgt om op te hoepelen.
Sterker nog: we zouden het veel vaker en veel duidelijker moeten zeggen. We zouden het zelfs moeten stimuleren of ze er een handje bij moeten helpen. Weg met al die criminele en radicale figuren die nul loyaliteit met Nederland hebben en des te meer met de islam en hun land van herkomst. Als het daar zo fijn en goed is, hoepel dan fijn op.
Boef gaat voorlopig niet weg en verdient een stuk meer doekoe dan jij ooit zal doen, jelly?quote:Op maandag 19 september 2016 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mensen die blank zijn en blauwe ogen hebben, hebben doorgaans hun roots niet in het Midden-Oosten liggen. Figuren als Boef hebben een niet-Nederlandse roots en lopen daar nadrukkelijk mee te koop. Ze zijn trots op hun land van herkomst en ze haten Nederland. Als je je zo manifesteert, is het heel begrijpelijk dat je het advies krijgt om op te hoepelen.
Sterker nog: we zouden het veel vaker en veel duidelijker moeten zeggen. We zouden het zelfs moeten stimuleren of ze er een handje bij moeten helpen. Weg met al die criminele en radicale figuren die nul loyaliteit met Nederland hebben en des te meer met de islam en hun land van herkomst. Als het daar zo fijn en goed is, hoepel dan fijn op.
Doe niet zo gek, dit is FOK!. Iedereen hier heeft een jaarsalaris van minimaal 6 cijfers.quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:16 schreef corehype het volgende:
[..]
[..]
Boef gaat voorlopig niet weg en verdient een stuk meer doekoe dan jij ooit zal doen, jelly?
Dat geldt ook voor de meeste moslims want een aanzienlijk deel kan niet eens lezen en neemt alle waanzin die de lokale imam uitbraakt voor waar aan. Het gedeelte dat wel lan lezen heeft in de meeste gevallen de gortdroge boeken ook niet gelezen.quote:Op maandag 19 september 2016 16:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wil, niet "wilt".quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:16 schreef corehype het volgende:
[..]
[..]
Boef gaat voorlopig niet weg en verdient een stuk meer doekoe dan jij ooit zal doen, jelly?
Ga maar lekker in een gehucht wonen en laat de hardwerkende mensen mnet rust ok? Niet boos worden omdat een buitenlandertje je slaaf niet wilt zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |