Een Nederlander kan geen moslim zijn?quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft net letterlijk gezegd dat hij Moslim is
Is zeggen 'en anders donder je toch op' zo dubieus dan? Heel normale opmerking hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:12 schreef deadprez het volgende:
Ben benieuwd of Nattekat zijn uiterst dubieuze post nog toe komt lichten.
Ik doelde op deze post:quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:13 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Is zeggen 'en anders donder je toch op' zo dubieus dan? Heel normale opmerking hoor.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft net letterlijk gezegd dat hij Moslim is
Nee, waarom?quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:15 schreef FredvZ het volgende:
Ik zag dat moment ook en vroeg me serieus af:
Als geloof op 1 staat, had hij dan niet in Mekka moeten zijn voor de bedevaart?
nee, waaromquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:15 schreef FredvZ het volgende:
Hij legt vinger alleen op de zere plek.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is een idioot die andere mensen en agenten lastig valt.
En drugs gebruiken is toch ook haram?quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:15 schreef FredvZ het volgende:
Ja. En?quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[..]
Die bedevaart is toch belangrijk voor moslims?
de katholieke kerk is voor mij ook belangrijk, maar ik zit er niet elke dag.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[..]
Die bedevaart is toch belangrijk voor moslims?
Als je geloof op 1 staat, dan lijkt me dat je eerder aan een bedevaart deelneemt dan dat je aandacht zoekt op tv.quote:
wellicht heeft ie dat al gedaan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:20 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Als je geloof op 1 staat, dan lijkt me dat je eerder aan een bedevaart deelneemt dan dat je aandacht zoekt op tv.
Dat snap ik, "belangrijk" is niet hetzelfde als "staat op 1".quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de katholieke kerk is voor mij ook belangrijk, maar ik zit er niet elke dag.
geef op jonge hahaquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:11 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Geniet maar van de laatste jaren van de Islam whahahaha dom pisgeloof
Dat kan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:20 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Als je geloof op 1 staat, dan lijkt me dat je eerder aan een bedevaart deelneemt dan dat je aandacht zoekt op tv.
mmm, bij mij staat geloof ook op 1 omdat al mijn andere waarden eruit voortvloeien... Lourdes zal ik echter niet snel bezoeken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:21 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat snap ik, "belangrijk" is niet hetzelfde als "staat op 1".
Als je als katholiek je geloof op 1 zet, had je nu waarschijnlijk in Lourdes gezeten
onzinquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:19 schreef Villas__Rubin het volgende:
Islam/geloof is niets anders dan een manier waarmee ze zich afzetten en een gevoel hebben nog iets te zijn.
Voor jou.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
onzin
De islam is ons leiding .
De woorden van God
Het komt van de duivel! Het is pure duisternis. Dat is het probleem er nou juist mee, slome.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
geef op jonge haha
De Islam zal nooit bukken ,niet kapot te krijgen wat de duivel ook probeert
Wat jij nu typt word ingefluisterd door de duivel,net als jouw denkwijke.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:22 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Het komt van de duivel! Het is pure duisternis. Dat is het probleem er nou juist mee, slome.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |