Dat valt de laatste tijd wel mee. Maar daar gaat dit topic niet over, succes verder.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor dit verontschuldig je je wel maar de rest van je pohi niet? vreemd.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor dit verontschuldig je je wel maar de rest van je pohi niet? vreemd.
Ze zien zichzelf niet als Nederlander.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dus? Een Moslim kan geen Nederlander zijn of zo?
Hun land ja, ze wonen hier toevallig. Toch vinden ze zichzelf geen Nederlander, schelden ze alles wat zich niet aan hun wil aanpassen helemaal kapot en zorgen zij voor geweldig veel overlast.quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Dit is hun land? Of over welke groep heb je het precies? Marokkanen toch? Dat geteisem is hier vaak geboren, dit is hun land, net zo goed als dat het van jou en van mij is.
Ik (als nederlander) hoef me toch ook niet aan te passen? Ik pas me niet aan, ik bepaal de normen en waarden.
Allemaal ja?quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:21 schreef HSG het volgende:
[..]
Ze zien zichzelf niet als Nederlander.
Over die ene "ze".quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, je hebt het niet over 'ze'?
Wie zegt dat ik fan van hem ben, pannenkoek? Blijkbaar staat in jouw bekrompen wereldje constateren dat iemand een legitiem punt heeft gelijk aan fan zijn van deze persoon.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fan van Boefecht gooi jezelf weg, debiel. Sowieso dit soort kakkerlakken (
) beschermen. Kansloze pauper.
Klopt. Debiel. Je bent gewoon fan en durft het niet eens toe te geven lol hahahaquote:Op vrijdag 16 september 2016 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik fan van hem ben, pannenkoek? Blijkbaar staat in jouw bekrompen wereldje constateren dat iemand een legitiem punt heeft gelijk aan fan zijn van deze persoon.
Man wat zal jij dan veel fans hebben
Rare conclusies trek jij.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt. Debiel. Je bent gewoon fan en durft het niet eens toe te geven lol hahaha
echt rofl
Verrassendquote:Ik heb niet veel fans.
Ik lach jou en je opmerking uit hoor. Maar klopt intelligent ben ik niet. En toch kan ik jou prima beoordelen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Rare conclusies trek jij.
Tevens is om je eigen (domme) grapjes lachen bepaald geen teken van een hoge mate van intelligentie.
[..]
Verrassend
Jeetje.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik lach jou en je opmerking uit hoor. Maar klopt intelligent ben ik niet. En toch kan ik jou prima beoordelen.
Dat denk ik niet. Opmerkingen hebben geen bewustzijn.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Jeetje.
Nu maar hopen dat mijn opmerking daar niet wakker van ligt.
quote:Op donderdag 15 september 2016 23:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
je loopt achter man die onzin is allang ontkracht
Islam is de waarheid en er is niks wat jij daar tegen kan doen
Geef opquote:Op vrijdag 16 september 2016 08:36 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Als jullie niet op een normale manier van jullie geloof afstappen, moeten we het maar op een andere, minder leuke manier doen. Vergeet niet dat wereldwijd gezien 4/5 deel van de mensheid NIET moslims is. We moeten ons anders maar eens wereldwijd tegen jullie verenigen. Eens kijken hoe snel het dan is afgelopen met die ongein.
Dus je hebt de keuze: of vrijwillig ermee stoppen of we zullen jullie eens een handje helpen.
quote:
beng bengquote:Op vrijdag 16 september 2016 18:35 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Wat een kansloze kneus is dat zeg, met z'n vlogs
Hoop dat TS hier nog op gaat reageren, maar zal wel te hoog gegrepen zijn voor hem.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom zou je respect moeten hebben voor zo'n figuur? En zit er een verschil tussen het schofferen van een gelovige op tv en het schofferen van een niet gelovige op tv?
Toen stopte ik met lezen. Een (benoemde) minister een (gekozen) volksvertegenwoordiger noemen ...quote:Op donderdag 15 september 2016 23:42 schreef Elan het volgende:
En dit is dan zogenaamde volksvertegenwoordiger. En nog wel op hoog niveauVVD is walgelijk en respectloos kutclubje
Dat weten ze zelf niet. Dat zag je ook bij Pauw - ze zaten daar wel maar hadden geen idee wat ze wilden zeggen. Ze hadden geen boodschap, geen wensen - ze waren op tv met zonnebrillen en dat was stoer en verder ging het niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:32 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Maar waarom zijn ze gefrustreerd dan?
Elk geloof is per definitie belachelijk, het belachelijk maken van een geloof is dus niet mogelijk. Ik heb het TV-fragment in kwestie overigens niet gezien, maar gelovigen (en dan vooral Moslims) moeten eens ophouden met hun hypocriete gejammer over discriminatie. Als er namelijk 1 geloofsrichting is die bekend staat om hun intoleramtie en gebrek aan respect richting andersdenkenden is het de Islam wel.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:42 schreef Elan het volgende:
Zojuist in RTL Late Night een totaal gebrek aan RESPECT vs Strijder Boef. Maar erger nog de gehele Moslimgemeenschap in Nederland.
- stellen dat God hekel heeft aan iemand op basis van persoonlijke aversie jegens deze persoon omdat zijn vlogs jou niet aanstaan
- grapjes maken, geloof belachelijk maken door te stellen dat je God op zal bellen ??
En dit is dan zogenaamde volksvertegenwoordiger. En nog wel op hoog niveauVVD is walgelijk en respectloos kutclubje
Atheïsme is belachelijkquote:Op vrijdag 16 september 2016 18:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Elk geloof is per definitie belachelijk, het belachelijk maken van een geloof is dus niet mogelijk. Ik heb het TV-fragment in kwestie overigens niet gezien, maar gelovigen (en dan vooral Moslims) moeten eens ophouden met hun hypocriete gejammer over discriminatie. Als er namelijk 1 geloofsrichting is die bekend staat om hun intoleramtie en gebrek aan respect richting andersdenkenden is het de Islam wel.
Hoezo niet ? Ze doet dat op verzoek van moslims.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:16 schreef PSVCL het volgende:
Hennes is trouwens een terrorist die opdracht geeft Moslims te killen in het midden oosten, die terrorist heeft bloed aan haar handen daar wil je toch nie bi aan tafel zitten als Moslim..
Heb je het gesprek gezien?quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft net letterlijk gezegd dat hij Moslim is
Eigenlijk een soort van clubhuis.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:19 schreef Villas__Rubin het volgende:
Islam/geloof is niets anders dan een manier waarmee ze zich afzetten en een gevoel hebben nog iets te zijn.
Non-argument van het type 'hun doen dat ook'.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Elk geloof is per definitie belachelijk, het belachelijk maken van een geloof is dus niet mogelijk. Ik heb het TV-fragment in kwestie overigens niet gezien, maar gelovigen (en dan vooral Moslims) moeten eens ophouden met hun hypocriete gejammer over discriminatie. Als er namelijk 1 geloofsrichting is die bekend staat om hun intoleramtie en gebrek aan respect richting andersdenkenden is het de Islam wel.
In wat zou ze zich moeten inleven dan?quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:18 schreef BalotelliFan het volgende:
Ik dacht dat dit een of andere halve C-BN'er was maar blijkt ze gewoon de minister van defensie te zijnWat een arrogante, zelfingenomen vrouw zeg. Je zou toch verwachten dat een minister wel enigszins inlevingsvermogen zou hebben? Zijn alle VVD'ers zo?
Hoe het is om onderdeel te zijn van een gemarginaliseerde groep in Nederland?quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In wat zou ze zich moeten inleven dan?
Tsja, voor de meesten is dat een stimulans om te gaan presteren. Met heel veel succes.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:37 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Hoe het is om onderdeel te zijn van een gemarginaliseerde groep in Nederland?
Hoe het is om je hele leven in een identiteitscrisis te zitten? Hoe het is om nooit als volwaardige Nederlander worden te geaccepteerd, ondanks je beste inzet? Hoe de seconde dat je iets verkeerds doet dat gelijk terug wordt gelinkt aan jouw afkomst?
Ik durf te wedden dat dit ook voor die groep verschrikkelijk lastig, ondanks de stimulans om te presteren.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:43 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Tsja, voor de meesten is dat een stimulans om te gaan presteren. Met heel veel succes.
Hoezo ?
Vast. En ? Neem een voorbeeld aan degenen die wel slagen. Ironie: de Joden bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:45 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat dit ook voor die groep verschrikkelijk lastig, ondanks de stimulans om te presteren.
Of de groep waarop jij doelt gemarginaliseerd zou zijn lijkt mij een onderwerp voor een ander topic; het leek er niet op alsof hij last had van een identiteitscrisis, stelde dat hij een moslim was en daarnaast ook nog Nederlander, hij werd door alle tafelgenoten een Nederlander genoemd, en niemand heeft gesteld dat zijn daden gelinkt zijn aan zijn afkomst. Hij werd puur afgerekend op zijn daden, waarvoor het hebben van een bepaalde etniciteit geen excuus kan zijn naar mijn mening.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:37 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Hoe het is om onderdeel te zijn van een gemarginaliseerde groep in Nederland?
Hoe het is om je hele leven in een identiteitscrisis te zitten? Hoe het is om nooit als volwaardige Nederlander worden te geaccepteerd, ondanks je beste inzet? Hoe de seconde dat je iets verkeerds doet dat gelijk terug wordt gelinkt aan jouw afkomst?
Dus dat het door enkele mensen van een groep is gelukt om te slagen in zeer lastige omstandigheden, betekent dat het de norm zou moeten worden?quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:48 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Vast. En ? Neem een voorbeeld aan degenen die wel slagen. Ironie: de Joden bijvoorbeeld.
Die werden veel slechter behandeld dan de moslims nu - en zie wat ze bereikt hebben.
Hij legt uit dat hij vaak lastig is gevallen door de politie. Daar zal zijn etniciteit zeker een rol bij hebben gespeeld. e.g. In een van zijn vlogs wordt zijn huis ook binnen gevallen en krijgt hij van de politie geen uitleg.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Of de groep waarop jij doelt gemarginaliseerd zou zijn lijkt mij een onderwerp voor een ander topic; het leek er niet op alsof hij last had van een identiteitscrisis, stelde dat hij een moslim was en daarnaast ook nog Nederlander, hij werd door alle tafelgenoten een Nederlander genoemd, en niemand heeft gesteld dat zijn daden gelinkt zijn aan zijn afkomst. Hij werd puur afgerekend op zijn daden, waarvoor het hebben van een bepaalde etniciteit geen excuus kan zijn naar mijn mening.
Ik zou het kwalijker vinden als Hennis het allemaal wel best had gevonden en het niet op zou nemen voor de door hem lastig gevallen agenten.
Hoe zou het aflopen in Nederland als iedereen deze instelling zou hebben?quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:01 schreef Pharkus het volgende:
Gelovig of niet. Als je je als een randdebiel gedraagt dan moet je niet gek op kijken als je ook zo behandeld wordt.
Dat lijkt me vooral door dit soort volslagen debiele en klootzakkerige acties als deze te maken hebben:quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:57 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Hij legt uit dat hij vaak lastig is gevallen door de politie.
Kan iemands rijbewijs niet worden afgepakt hierdoor?quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:03 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat lijkt me vooral door dit soort volslagen debiele en klootzakkerige acties als deze te maken hebben:
Dat mag ik toch hopen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:05 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Kan iemands rijbewijs niet worden afgepakt hierdoor?
Eigenlijk vreemd, dat in deze tijden van vooruitgaande technologie de politie helemaal niks doet met het internetquote:
Dat is de andere kant inderdaad. Als je kijkt naar bestuurders en de politie, dan hebben die ook vaak enorm boter op hun hoofd. Vaak zie je dat er pas opgetreden wordt als er zaken ineens in de media komen zoals Zaandam. Daar komt ook veel hypocrisie bij kijken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:06 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Eigenlijk vreemd, dat in deze tijden van vooruitgaande technologie de politie helemaal niks doet met het internet
Dit vind ik, net als Hennis, heel moeilijk om te geloven. En het bekritiseren van de politie is zeker op zijn plaats, het lastig vallen, pesten en intimideren niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:57 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Hij legt uit dat hij vaak lastig is gevallen door de politie. Daar zal zijn etniciteit zeker een rol bij hebben gespeeld. e.g. In een van zijn vlogs wordt zijn huis ook binnen gevallen en krijgt hij van de politie geen uitleg.
Daarnaast geeft hij ook aan dat hij dom bezig was in de vlogs met de politie. Maar feit is dat de politie verschrikkelijk hard heeft gefaald in die video's en dat ze dan niet moeten opkijken dat er iemand hen bekritiseert?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |