Natte kat kom er maar in.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar hij zegt toch dat hij moslim is?!
Toch jammer dat users vaak uit een topic verdwijnen na zo'n post en een toelichting of iets dergelijks uitblijft.quote:
je beschrijft een atheist die gelooft dat alles om zich heen inc zichzelf bij toeval is onstaanquote:Op vrijdag 16 september 2016 01:13 schreef Abed het volgende:
[..]
Niet kunnen nadenken of verstandelijk vermogen hebben
nu doe je het weerquote:Op vrijdag 16 september 2016 01:13 schreef Abed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 september 2016 01:13 schreef Abed het volgende:
[..]
echt allebei even ergerlijk ditquote:Op vrijdag 16 september 2016 01:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
je beschrijft een atheist die gelooft dat alles om zich heen inc zichzelf bij toeval is onstaan
doe zelfquote:Op vrijdag 16 september 2016 01:23 schreef hugecooll het volgende:
Kap eens een beetje met dat stompwaardige gedoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
Weten we meteen wat de islam inhoudt. Klagen, treiteren, jammeren.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit, of wel dan?
Dit is hun land? Of over welke groep heb je het precies? Marokkanen toch? Dat geteisem is hier vaak geboren, dit is hun land, net zo goed als dat het van jou en van mij is.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als er een groep is die zich op de eerste plaats als minderheid beschouwd en weigert zich aan te passen aan de normen en waarden van het land waar ze zich bevinden... wat heb je hier dan in godsnaam te zoeken?
Als jullie niet op een normale manier van jullie geloof afstappen, moeten we het maar op een andere, minder leuke manier doen. Vergeet niet dat wereldwijd gezien 4/5 deel van de mensheid NIET moslims is. We moeten ons anders maar eens wereldwijd tegen jullie verenigen. Eens kijken hoe snel het dan is afgelopen met die ongein.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ik neem jou totaal niet serueis wanneer het op de Islam aankomt
Als je echt ballen hebt daag je een Islam geleerde uit haha
omdat ie een domme kut is. <--- PUNTquote:Op donderdag 15 september 2016 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat Rick deed was boekje promoten. Vreselijk irritant en ordinair. En onjuist dus wat hij zei over patriottistische Moslims die USA op een zouden zetten nog voor geloof.
Waarom mag Boef niet onderbreken dan? Omdat hij slecht mens is en niet geleerd?
Vergeet ook niet dat 95% van de wereldbevolking gelovig is, alleen een heel klein groepje in westeuropa denkt het beter te weten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:36 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Als jullie niet op een normale manier van jullie geloof afstappen, moeten we het maar op een andere, minder leuke manier doen. Vergeet niet dat wereldwijd gezien 4/5 deel van de mensheid NIET moslims is. We moeten ons anders maar eens wereldwijd tegen jullie verenigen. Eens kijken hoe snel het dan is afgelopen met die ongein.
Dus je hebt de keuze: of vrijwillig ermee stoppen of we zullen jullie eens een handje helpen.
ditquote:Op donderdag 15 september 2016 23:46 schreef Sked het volgende:
Onvolledig verhaal
Boef.
RTL Latenight
Humberto Tan
dat zijn pas klachten
Ik heb niet vaak zoveel drogredenen in zo'n korte post gezien. De eerste zin begint al met een dikke Argumentum ad populum.quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat 95% van de wereldbevolking gelovig is, alleen een heel klein groepje in westeuropa denkt het beter te weten.
Ik vind het ook opmerkelijk dat ik alleen dit groepje zie roepen dat andere mensen hun geloof moeten aanpassen of moeten stoppen, maar andersom zie ik eigenlijk nooit moslims of christenen op internet roepen dat iedereen maar gelovig moet worden. Niet op dat drammerige toontje in ieder geval.
Overigens hebben we hier in West-Europa, nog niet zo gek lang geleden, al geprobeerd een geloof wat ons niet aanstond uit te roeien, niet gelukt. Als je kijkt naar de geschiedenis van de afgelopen 500 jaar dan kun je haast neit anders dan concluderen dat er in onze westeuropese genenpoel iets helemaal mis zit. We zijn veruit het meest agressieve volkje dat er is.
Voor mijn doen is het nog best een langum postum maximus.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:26 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Ik heb niet vaak zoveel drogredenen in zo'n korte post gezien. De eerste zin begint al met een dikke Argumentum ad populum.
Fan van Boefquote:Op donderdag 15 september 2016 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat Rick deed was boekje promoten. Vreselijk irritant en ordinair. En onjuist dus wat hij zei over patriottistische Moslims die USA op een zouden zetten nog voor geloof.
Waarom mag Boef niet onderbreken dan? Omdat hij slecht mens is en niet geleerd?
quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Voor mijn doen is het nog best een langum postum maximus.
Voor dit verontschuldig je je wel maar de rest van je pohi niet? vreemd.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:06 schreef Abed het volgende:
Sorry mensen, mijn reacties waren vrij achterlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |