abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165382248
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 13:25 schreef PSVCL het volgende:

[..]

dat mag jij geloven
Maar je weet toch wel dat de monothetische religies dezelfde bron hebben en waarom de Koran is geopendpbaard na de indjil en thora..

Heb je uberhaubt ooit 1 van die boeken gelezen?
Dat mag ik zeker geloven; dat is het mooie van Atheisme.

Doet niet ter zake; alle drie de sprookjes zeggen iets anders. Ergo, ze zijn niet waar.

Heb trouwens wel de Gebroeders Grimm gelezen. En het partijprogramma van de SP. Dus ik weet hoe sprookjes er uit zien.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_165382262
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 13:26 schreef PSVCL het volgende:

[..]

door wie zijn die statestieken gemaakt..
Zeker door een atheïst
Nee, door een wetenschapper.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
pi_165382449
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 13:26 schreef PSVCL het volgende:

[..]

door wie zijn die statestieken gemaakt..
Zeker door een atheïst
Godverdomme wat ben jij achterlijk. Je ziet zelf toch ook wel dat blanke amerikanen voornamelijk christelijk zijn en dat de moslims daar vrijwel altijd uit het midden-oosten of ander moslimgebied komen. Je ziet zelf toch ook dat hindu's 99% van de tijd uit india komen. Ben je nou aan het trollen of kapot achterlijk.
pi_165382590
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 13:41 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Dat mag ik zeker geloven; dat is het mooie van Atheisme.

Doet niet ter zake; alle drie de sprookjes zeggen iets anders. Ergo, ze zijn niet waar.

Heb trouwens wel de Gebroeders Grimm gelezen. En het partijprogramma van de SP. Dus ik weet hoe sprookjes er uit zien.
Eigenlijk zeggen ze in de basis precies hetzelfde, misschien even wat research gaan doen voordat je iets als onzin bestempeld
pi_165382597
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 13:56 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Godverdomme wat ben jij achterlijk. Je ziet zelf toch ook wel dat blanke amerikanen voornamelijk christelijk zijn en dat de moslims daar vrijwel altijd uit het midden-oosten of ander moslimgebied komen. Je ziet zelf toch ook dat hindu's 99% van de tijd uit india komen. Ben je nou aan het trollen of kapot achterlijk.
De meeste Moslims wonen niet in het midden oosten
pi_165382861
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 13:22 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ik hoef niks te bewijzen,ik GELOOF dat de Islam de ware religie is.
Jullie komen met claims dag het bullshit is, bewijs het maar zou ik zeggen
Je mag natuurlijk geloven wat je wilt maar val anderen er niet mee lastig en verwacht niet dat die respect moeten hebben voor je kinderlijke fantasieën.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_165382920
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 14:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Je mag natuurlijk geloven wat je wilt maar val anderen er niet mee lastig en verwacht niet dat die respect moeten hebben voor je kinderlijke fantasieën.
Precies, dit zouden beide kanten moeten realiseren. O+
wooblabalurg
pi_165384076
Net een gedeelte teruggekeken, die Boef krijgt de wind van voren omdat het een irritant pleurismannetje is, niet vanwege het geloof wat íe aanhangt. Dus op dit topic mag een slotje, want die zogenaamde rapper is al deze aandacht niet waard.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_165384247
quote:

[..]

Hoe zou je moeten bewijzen dat God niet bestaat? Je kunt ook niet bewijzen dat kaboutertjes niet bestaan, of elfjes, of de paashaas, of de verschrikkelijke sneeuwman, of het monster van Loch Ness. Misschien moeten we daar dan ook maar in gaan geloven. :')
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_165384508
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 23:46 schreef Sked het volgende:
Onvolledig verhaal
Boef.
RTL Latenight
Humberto Tan

dat zijn pas klachten
Stuk voor stuk hoogvliegers op de schaal van terechtheid.
  zaterdag 17 september 2016 @ 18:26:00 #211
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165386390
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:23 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Geef op

De Islam zal alleen maar groeien jonge wat de satanisten ook proberen , landen kan je kapot bombarderen Moslims kunnen ze vermoorden wat dagelijks gebeurd oa in het midden oosten

Maar de Islam krijgen jullie nooit kapot alhamdullilah..
Allahu Akbar
Jawel, want Islam is evil. En het goede overwint evil altijd. Ik ben overigens ook geen atheïst. Maar Islam is niet het geloof van God. Het is van de duisternis.

Kijk, PSVCL... Ooit is het allemaal begonnen met een kleine Joodse sekte. Die sekte groeide uit tot een grotere beweging. Dat werd het Jodendom. Uit het Jodendom kwam later het Christendom, en als laatste de Islam.

Maar het allereerste begin, die kleine joodse sekte, was al waanzin en debiel. Dat begin is de basis/bron. Als iets bij de basis/bron al debiel en stupid is, hoe kan dan wat er later uit voortvloeit ineens de grote universele waarheid zijn? Als de bron al achterlijk is, kan er nooit meer iets goeds uit voort komen. Daar gaan grote, indrukwekkende pracht en praal van moskeeën, kerken en synagogen verder niets aan veranderen. Daar gaat ook het grote, indrukwekkende aantal volgelingen niets aan veranderen.

Het is niets voor niets dat deze vorm van geloof al eeuwen geweld, moord en doodslag nodig heeft om te overleven en mensen te laten 'geloven'. Dat zegt eigenlijk al alles. Als een religie of sekte dreiging met de (eeuwige) hel nodig heeft, dreigen en geweld tegen mensen die de club willen verlaten, zegt dat alles en laat dat zien hoe zeker men van z'n zaak is.

Maar goed, als je je gelukkig voelt bij de illusie waarin je zit, is het onmogelijk er doorheen te kijken.

[ Bericht 20% gewijzigd door Villas__Rubin op 17-09-2016 18:38:58 ]
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_165386704
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 14:10 schreef PSVCL het volgende:

[..]

De meeste Moslims wonen niet in het midden oosten
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 13:56 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Ik help je wel even met lezen, aangezien je de basisschool nog niet eens hebt afgemaakt.
pi_165386828
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 00:34 schreef deadprez het volgende:

[..]

Wauw, is het werkelijk zo simpel?! Jeetje, dat niemand daar ooit aan gedacht heeft zeg.

Nou oké, opgelost jongens, topic kan dicht. Wie mailt dit stukje wijsheid even door naar die knul en zijn matties?
Dat straattuig is best wel achterlijk om eerlijk te zijn. De hoofden van sommigen laat me denken dat het om inteelt gaat. Denk niet echt dat ze het verschrikkelijk moeilijk hebben. Zitten genoeg tussen die laten zien dat je geen achterlijke hond hoeft te zijn. Het is dan ook niet verassend dat deze(de betere) geen mongolische inteelt uitstraling hebben.
pi_165404514
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 september 2016 14:10 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Eigenlijk zeggen ze in de basis precies hetzelfde, misschien even wat research gaan doen voordat je iets als onzin bestempeld
Ik doe al 48 jaar research. Het is absolute onzin. Zoals ik al zei, voor de mentaal zwakkeren die niet kunnen accepteren dat de mens zomaar een random zoogdier is dat een 'split second' op deze planeet aanwezig mag zijn en dan gewoon weer uitsterft. Maar als het idee van een omnipotent wezen dat zich bekommert om de mens jou overeind houdt, prima, maar val mij er niet mee lastig en reken al helemaal niet op een speciale behandeling. Het is eigenlijk ronduit belachelijk dat 'vrijheid van Godsdienst' specifiek in de grondwet genoemd wordt.
  maandag 19 september 2016 @ 09:46:29 #215
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_165422931
Soberso VVD :r

fakking graaiers

zakkenvullend tuig
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  maandag 19 september 2016 @ 09:48:12 #216
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_165422962
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 15:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Net een gedeelte teruggekeken, die Boef krijgt de wind van voren omdat het een irritant pleurismannetje is, niet vanwege het geloof wat íe aanhangt. Dus op dit topic mag een slotje, want die zogenaamde rapper is al deze aandacht niet waard.
Onzin, als hij blank en blauwogig was werd er niet gezegd 'ga maar lekker in het MO ilmen' en 'wij zijn in nederland vrijheid bla bla'

Al die flikkers aan de tafel bij RTL late night: kanker toch es op, aub
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
pi_165423699
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 00:18 schreef FredvZ het volgende:

[..]

[..]

Die bedevaart is toch belangrijk voor moslims?
dat betekent niet dat ze daar elk jaar heen gaan, dat is voor 1 keer in je leven
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  maandag 19 september 2016 @ 10:26:15 #218
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_165423781
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 09:48 schreef corehype het volgende:

[..]

Onzin, als hij blank en blauwogig was werd er niet gezegd 'ga maar lekker in het MO ilmen' en 'wij zijn in nederland vrijheid bla bla'

Het begrip zelfreflectie is je helaas vreemd. Jammer. En maar met die vinger wijzen. Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_165424112
quote:

[..]

Weet je wat het toppunt van sneuheid is? Dat moslims andere moslims elkaar de hersenen in slaan omdat ze zogenaamd niet de ware islam aan hangen. Hoe primitief kun je zijn om elkaar niet de ruimte te gunnen?

Dit soort zaken moeten niet verder naar Europa overwaaien, het brengt alleen maar oorlog met zich mee. Vroeger sloegen christenen en katholieken elkaar ook de hersens in in Europa, gelukkig zijn we dat middeleeuws stadium langzamerhand voorbij. Dit mag en kan niet nog een keer hier komen.
pi_165424460
Alle gelovigen zijn k@nkerdebielen
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_165424907
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 15:15 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Ik doe al 48 jaar research. Het is absolute onzin. Zoals ik al zei, voor de mentaal zwakkeren die niet kunnen accepteren dat de mens zomaar een random zoogdier is dat een 'split second' op deze planeet aanwezig mag zijn en dan gewoon weer uitsterft. Maar als het idee van een omnipotent wezen dat zich bekommert om de mens jou overeind houdt, prima, maar val mij er niet mee lastig en reken al helemaal niet op een speciale behandeling. Het is eigenlijk ronduit belachelijk dat 'vrijheid van Godsdienst' specifiek in de grondwet genoemd wordt.
Zo is dat. Oprotten ook met die 'better than thou' mentaliteit van welke religieuze dan ook.
Whatever...
pi_165430902
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 10:41 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Weet je wat het toppunt van sneuheid is? Dat moslims andere moslims elkaar de hersenen in slaan omdat ze zogenaamd niet de ware islam aan hangen. Hoe primitief kun je zijn om elkaar niet de ruimte te gunnen?

Dit soort zaken moeten niet verder naar Europa overwaaien, het brengt alleen maar oorlog met zich mee. Vroeger sloegen christenen en katholieken elkaar ook de hersens in in Europa, gelukkig zijn we dat middeleeuws stadium langzamerhand voorbij. Dit mag en kan niet nog een keer hier komen.
Die groepen worden door het westen/amerika ( 1 pot nat) tegen elkaar opgezet.
Iedereen weet wie de as van het kwaad is de duivel , de Islam is het medicijn.
  maandag 19 september 2016 @ 16:18:56 #223
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_165430965
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 16:13 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Je bent een beetje aan het radicaliseren.
pi_165431180
Ten eerste: een minister is geen volksvertegenwoordiger.

Ten tweede: we moeten eens kappen met religie op een voetstuk plaatsen. Het is maar gewoon een opvatting, meer niet. Je gelooft in 1.400 tot 2.000 jaar oude sprookjes. Prima, je doet maar. Andere mensen mogen daar gewoon kritiek op hebben of er de draak mee steken. Net zoals gelovigen dat ook graag doen bij mensen met een andere levensovertuiging.

Klacht is dus zwaar onterecht.
pi_165431239
quote:

[..]

Nergens ter wereld is het slechter gesteld met de mensenrechten dan in landen waar de islam domineert. En voordat je het Westen overal de schuld van geeft, bekijk dan eerst ook even hoeveel moslims ELKAAR afslachten. Zo'n terreurgroep als IS doet bijna niet anders.

Zonder religie (en in het bijzonder zonder de islam) zou de wereld een stuk minder wreed zijn. De islam als medicijn? Lachwekkend. De islam is een levensgroot onderdeel van het probleem: onderdrukking, geweld, ernstige mensenrechtenschendingen.
pi_165431305
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 09:48 schreef corehype het volgende:

[..]

Mensen die blank zijn en blauwe ogen hebben, hebben doorgaans hun roots niet in het Midden-Oosten liggen. Figuren als Boef hebben een niet-Nederlandse roots en lopen daar nadrukkelijk mee te koop. Ze zijn trots op hun land van herkomst en ze haten Nederland. Als je je zo manifesteert, is het heel begrijpelijk dat je het advies krijgt om op te hoepelen.

Sterker nog: we zouden het veel vaker en veel duidelijker moeten zeggen. We zouden het zelfs moeten stimuleren of ze er een handje bij moeten helpen. Weg met al die criminele en radicale figuren die nul loyaliteit met Nederland hebben en des te meer met de islam en hun land van herkomst. Als het daar zo fijn en goed is, hoepel dan fijn op.
pi_165431409
quote:

[..]

Je weet klaarblijkelijk niet het verschil tussen soennieten en sjiieten? Die zijn een product van zichzelf, daar heeft het westen niets mee te maken. Toch slaan deze diverse groepen moslims elkaar de hersenen in omdat ze blijkbaar van elkaar vinden dat ze niet de ware islam volgen.

Treurig.
pi_165431424
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
Jawel, want Islam is evil. En het goede overwint evil altijd. Ik ben overigens ook geen atheïst. Maar Islam is niet het geloof van God. Het is van de duisternis.

Kijk, PSVCL... Ooit is het allemaal begonnen met een kleine Joodse sekte. Die sekte groeide uit tot een grotere beweging. Dat werd het Jodendom. Uit het Jodendom kwam later het Christendom, en als laatste de Islam.
De islam is een bij elkaar geshopt geloof, waarbij de gewelddadige en sluwe pedo Mohammed dankbaar gebruik heeft gemaakt van succesvolle elementen uit andere religies. Je moet immers draagvlak hebben, willen mensen jou als een "profeet" op een voetstuk gaan hijsen.

Zo is Allah gewoon een Arabische maangod, die samen met andere Goden werd vereerd voordat de islam werd uitgevonden. De islamitische kalender en de halve maan die je in diverse vlaggen ziet, refereren daar nog steeds aan.

Van het stichten van religieuze stromingen / organisaties / religies, wordt doorgaans slechts één persoon (financieel) beter: de stichter. Mohammed heeft het spel slim gespeeld. Die credits moet je hem geven.
pi_165431483
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 16:42 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Je weet klaarblijkelijk niet het verschil tussen soennieten en sjiieten? Die zijn een product van zichzelf, daar heeft het westen niets mee te maken. Toch slaan deze diverse groepen moslims elkaar de hersenen in omdat ze blijkbaar van elkaar vinden dat ze niet de ware islam volgen.

Treurig.
Nederlandse moslims winden zich doorgaans alleen op over situaties waarbij moslims worden aangevallen door niet-moslims. Neem bijvoorbeeld Israël - Palestina. Ook al bestoken Palestijnen Israël voortdurend en streven ze naar uitroeiing van het land, Nederlandse moslims kiezen massaal partij voor de Palestijnse terreurorganisaties. Je hoort ze moord en brand schreeuwen.

Maar over ISIS hoor je ze niet of nauwelijks. Dat doen ze af met onzin-teksten als "Dat zijn geen moslims". Dat zijn het wel. En ze slachten mede-moslims af, bij bosjes. De stilte onder westerse moslims over ISIS toont de hypocrisie van die religie haarfijn aan.
pi_165431485
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 16:18 schreef Momo... het volgende:

[..]

Je bent een beetje aan het radicaliseren.
Nee hoor zo dom ben ik niet, ik vertel alleen de waarheid.
pi_165431547
Het is duidelijk dat jullie zonder kennis over de Islam praten.
Ik ga dan ook geen moeite meer om het uit te leggen, geloof wat je wilt geloven.
  maandag 19 september 2016 @ 16:56:05 #232
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165431736
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 16:48 schreef PSVCL het volgende:
Ik ga dan ook geen moeite meer om het uit te leggen, geloof wat je wilt geloven.
Er wordt altijd zo gedaan alsof 'kennis over de Islam' nou zo heel wat is. Nou, ik heb voldoende kennis over de Islam gehad (ben het inmiddels ook allemaal wel weer behoorlijk inhoudelijk vergeten; zo gaat als je iets loslaat en er verder niet meer naar omkijkt) om te beoordelen dat het crap is.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  maandag 19 september 2016 @ 16:56:46 #233
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165431754
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 16:46 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nederlandse moslims winden zich doorgaans alleen op over situaties waarbij moslims worden aangevallen door niet-moslims. Neem bijvoorbeeld Israël - Palestina. Ook al bestoken Palestijnen Israël voortdurend en streven ze naar uitroeiing van het land, Nederlandse moslims kiezen massaal partij voor de Palestijnse terreurorganisaties. Je hoort ze moord en brand schreeuwen.

Maar over ISIS hoor je ze niet of nauwelijks. Dat doen ze af met onzin-teksten als "Dat zijn geen moslims". Dat zijn het wel. En ze slachten mede-moslims af, bij bosjes. De stilte onder westerse moslims over ISIS toont de hypocrisie van die religie haarfijn aan.
Heel terecht opmerking ja. Die selectiviteit idd. Ze hebben een paar hete hangijzers waar ze standaard boos om worden, en voor de rest kijken ze weg en dat boeit ze niet.
pi_165431829
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 16:56 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Er wordt altijd zo gedaan alsof 'kennis over de Islam' nou zo heel wat is. Nou, ik heb voldoende kennis over de Islam gehad (ben het inmiddels ook allemaal wel weer behoorlijk inhoudelijk vergeten; zo gaat als je iets loslaat en er verder niet meer naar omkijkt) om te beoordelen dat het crap is.
Je hebt alle fiqh boeken bestuurd,de 1000e hadith bestudeerd het leven van de profeet en zijn metgezellen, de tawhied etc etc

Je weet helemaal niks man , behalve verhaaltjes van anti Islam sites als answeringIslam en wat je via de media hoort.
Waarschijnlijk heb je de Koran niet eens opengeslagen..
pi_165431874
quote:
Dat is nog geen antwoord op het feit dat soennieten en sjiieten elkaar massaal op grote schaal afmaken.
  maandag 19 september 2016 @ 17:02:40 #236
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165431908
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 16:59 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Je hebt alle fiqh boeken bestuurd,de 1000e hadith bestudeerd het leven van de profeet en zijn metgezellen, de tawhied etc etc

Je weet helemaal niks man , behalve verhaaltjes van anti Islam sites als answeringIslam en wat je via de media hoort.
Ik heb maar liefst 3 Koranvertalingen in huis gehad, waaronder 'de Edele Koran' (die men in moskeeën onderwijst), dus dat zal wel meevallen. Ik heb me er heel oprecht in verdiept, en ging er met een instelling in van 'wie weet vind ik daadwerkelijk God hierin, en als het zo moet zijn word ik misschien nog wel moslim ook'. Maar ik wist niet wat ik zag aan onnozelheid. Alle vooroordelen werden niet tegengesproken maar eerder keihard bevestigd. Je kunt alleen maar NIET zien hoe eng die religie is, als je er vanaf je jeugd al door bent gehersenspoeld en niet anders kan denken dan dat.
pi_165431932
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 16:46 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Nee hoor zo dom ben ik niet, ik vertel alleen de waarheid.
quote:
Prachtig hoe je jezelf tegenspreekt. Jouw geloof is "de waarheid", andere opvattingen doe je af als "geloof" (wat je wilt geloven).

Jouw vermeende waarheid is ook niks meer of minder dan een geloof.
pi_165432044
quote:

[..]

helaas jongen, wie de koran even openslaat, tot wie deze 'religie' compleet bestudeert komt met gezond verstand tot dezelfde conclusie.
  dinsdag 20 september 2016 @ 07:16:34 #239
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_165444330
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 16:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mensen die blank zijn en blauwe ogen hebben, hebben doorgaans hun roots niet in het Midden-Oosten liggen. Figuren als Boef hebben een niet-Nederlandse roots en lopen daar nadrukkelijk mee te koop. Ze zijn trots op hun land van herkomst en ze haten Nederland. Als je je zo manifesteert, is het heel begrijpelijk dat je het advies krijgt om op te hoepelen.

Sterker nog: we zouden het veel vaker en veel duidelijker moeten zeggen. We zouden het zelfs moeten stimuleren of ze er een handje bij moeten helpen. Weg met al die criminele en radicale figuren die nul loyaliteit met Nederland hebben en des te meer met de islam en hun land van herkomst. Als het daar zo fijn en goed is, hoepel dan fijn op.
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 16:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Boef gaat voorlopig niet weg en verdient een stuk meer doekoe dan jij ooit zal doen, jelly?

Ga maar lekker in een gehucht wonen en laat de hardwerkende mensen mnet rust ok? Niet boos worden omdat een buitenlandertje je slaaf niet wilt zijn.
pi_165444358
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2016 07:16 schreef corehype het volgende:

[..]

[..]

Boef gaat voorlopig niet weg en verdient een stuk meer doekoe dan jij ooit zal doen, jelly?
Doe niet zo gek, dit is FOK!. Iedereen hier heeft een jaarsalaris van minimaal 6 cijfers.
pi_165444557
quote:

[..]

Dat geldt ook voor de meeste moslims want een aanzienlijk deel kan niet eens lezen en neemt alle waanzin die de lokale imam uitbraakt voor waar aan. Het gedeelte dat wel lan lezen heeft in de meeste gevallen de gortdroge boeken ook niet gelezen.

Leuk weetje: in de koran wordt gewaarschuwd voor geloofsbronnen buiten de koran. De hadith, de soena, de fiqh zouden niet eens een rol mogen spelen.

Verder lijkt het mij ook een zinloze bezigheid om de "van horen zeggen" verhaaltjes over wie dan ook te lezen, laat staan te bestuderen. Maar goed, het is natuurlijk ook geen toeval dat de simpele zielen die het wel serieus nemen onderaan de maatschappij bungelen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 20 september 2016 @ 08:12:18 #242
344250 75020
ik weet niet beter
pi_165444587
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 23:59 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Islam is de waarheid........
Voor geestelijk onderontwikkelden wel ja.
pi_165444870
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2016 07:16 schreef corehype het volgende:

[..]

[..]

Ga maar lekker in een gehucht wonen en laat de hardwerkende mensen mnet rust ok? Niet boos worden omdat een buitenlandertje je slaaf niet wilt zijn.
Wil, niet "wilt".

Verder draait het leven om meer dan doekoe verdienen. Dat is niet bepaald de enige maatstaf om succes en een geslaagd, zinvol leven aan af te meten. Maar ja, als je de teksten van de gemiddelde NL-hiphoptrack bekijkt, zou je inderdaad maar zo de indruk kunnen krijgen dat alles alleen om geld draait.

Ik ben trouwens ook niet jelly omdat er mensen zijn die meer geld verdienen dan ik. Het stoort mij hooguit dat ongetalenteerde figuren, die ook nog eens opruiende praatjes verkondigen, degenen zijn die cashen.

En buitenlanders hoeven mijn slaaf ook al niet te zijn; ik kan prima voor mezelf zorgen. Mijn punt was dat ze Nederland haten. Hun loyaliteit ligt ergens anders dan in Nederland. Als je dan een echte vent bent, pak je je biezen en vertrek je.
pi_165448080
Moet hij weten?
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')