Dat mag ik zeker geloven; dat is het mooie van Atheisme.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dat mag jij geloven
Maar je weet toch wel dat de monothetische religies dezelfde bron hebben en waarom de Koran is geopendpbaard na de indjil en thora..
Heb je uberhaubt ooit 1 van die boeken gelezen?
Nee, door een wetenschapper.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
door wie zijn die statestieken gemaakt..
Zeker door een atheïst
Godverdomme wat ben jij achterlijk. Je ziet zelf toch ook wel dat blanke amerikanen voornamelijk christelijk zijn en dat de moslims daar vrijwel altijd uit het midden-oosten of ander moslimgebied komen. Je ziet zelf toch ook dat hindu's 99% van de tijd uit india komen. Ben je nou aan het trollen of kapot achterlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
door wie zijn die statestieken gemaakt..
Zeker door een atheïst
Eigenlijk zeggen ze in de basis precies hetzelfde, misschien even wat research gaan doen voordat je iets als onzin bestempeldquote:Op zaterdag 17 september 2016 13:41 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Dat mag ik zeker geloven; dat is het mooie van Atheisme.
Doet niet ter zake; alle drie de sprookjes zeggen iets anders. Ergo, ze zijn niet waar.
Heb trouwens wel de Gebroeders Grimm gelezen. En het partijprogramma van de SP. Dus ik weet hoe sprookjes er uit zien.
De meeste Moslims wonen niet in het midden oostenquote:Op zaterdag 17 september 2016 13:56 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben jij achterlijk. Je ziet zelf toch ook wel dat blanke amerikanen voornamelijk christelijk zijn en dat de moslims daar vrijwel altijd uit het midden-oosten of ander moslimgebied komen. Je ziet zelf toch ook dat hindu's 99% van de tijd uit india komen. Ben je nou aan het trollen of kapot achterlijk.
Je mag natuurlijk geloven wat je wilt maar val anderen er niet mee lastig en verwacht niet dat die respect moeten hebben voor je kinderlijke fantasieën.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik hoef niks te bewijzen,ik GELOOF dat de Islam de ware religie is.
Jullie komen met claims dag het bullshit is, bewijs het maar zou ik zeggen
Precies, dit zouden beide kanten moeten realiseren.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk geloven wat je wilt maar val anderen er niet mee lastig en verwacht niet dat die respect moeten hebben voor je kinderlijke fantasieën.
Hoe zou je moeten bewijzen dat God niet bestaat? Je kunt ook niet bewijzen dat kaboutertjes niet bestaan, of elfjes, of de paashaas, of de verschrikkelijke sneeuwman, of het monster van Loch Ness. Misschien moeten we daar dan ook maar in gaan geloven.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Stuk voor stuk hoogvliegers op de schaal van terechtheid.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:46 schreef Sked het volgende:
Onvolledig verhaal
Boef.
RTL Latenight
Humberto Tan
dat zijn pas klachten
Jawel, want Islam is evil. En het goede overwint evil altijd. Ik ben overigens ook geen atheïst. Maar Islam is niet het geloof van God. Het is van de duisternis.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geef op
De Islam zal alleen maar groeien jonge wat de satanisten ook proberen , landen kan je kapot bombarderen Moslims kunnen ze vermoorden wat dagelijks gebeurd oa in het midden oosten
Maar de Islam krijgen jullie nooit kapot alhamdullilah..
Allahu Akbar
quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De meeste Moslims wonen niet in het midden oosten
Ik help je wel even met lezen, aangezien je de basisschool nog niet eens hebt afgemaakt.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:56 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben jij achterlijk. Je ziet zelf toch ook wel dat blanke amerikanen voornamelijk christelijk zijn en dat de moslims daar vrijwel altijd uit het midden-oosten of ander moslimgebied komen. Je ziet zelf toch ook dat hindu's 99% van de tijd uit india komen. Ben je nou aan het trollen of kapot achterlijk.
Dat straattuig is best wel achterlijk om eerlijk te zijn. De hoofden van sommigen laat me denken dat het om inteelt gaat. Denk niet echt dat ze het verschrikkelijk moeilijk hebben. Zitten genoeg tussen die laten zien dat je geen achterlijke hond hoeft te zijn. Het is dan ook niet verassend dat deze(de betere) geen mongolische inteelt uitstraling hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wauw, is het werkelijk zo simpel?! Jeetje, dat niemand daar ooit aan gedacht heeft zeg.
Nou oké, opgelost jongens, topic kan dicht. Wie mailt dit stukje wijsheid even door naar die knul en zijn matties?
Ik doe al 48 jaar research. Het is absolute onzin. Zoals ik al zei, voor de mentaal zwakkeren die niet kunnen accepteren dat de mens zomaar een random zoogdier is dat een 'split second' op deze planeet aanwezig mag zijn en dan gewoon weer uitsterft. Maar als het idee van een omnipotent wezen dat zich bekommert om de mens jou overeind houdt, prima, maar val mij er niet mee lastig en reken al helemaal niet op een speciale behandeling. Het is eigenlijk ronduit belachelijk dat 'vrijheid van Godsdienst' specifiek in de grondwet genoemd wordt.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eigenlijk zeggen ze in de basis precies hetzelfde, misschien even wat research gaan doen voordat je iets als onzin bestempeld
Onzin, als hij blank en blauwogig was werd er niet gezegd 'ga maar lekker in het MO ilmen' en 'wij zijn in nederland vrijheid bla bla'quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Net een gedeelte teruggekeken, die Boef krijgt de wind van voren omdat het een irritant pleurismannetje is, niet vanwege het geloof wat íe aanhangt. Dus op dit topic mag een slotje, want die zogenaamde rapper is al deze aandacht niet waard.
dat betekent niet dat ze daar elk jaar heen gaan, dat is voor 1 keer in je levenquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[..]
Die bedevaart is toch belangrijk voor moslims?
Het begrip zelfreflectie is je helaas vreemd. Jammer. En maar met die vinger wijzen. Verbeter de wereld, begin bij jezelf.quote:Op maandag 19 september 2016 09:48 schreef corehype het volgende:
[..]
Onzin, als hij blank en blauwogig was werd er niet gezegd 'ga maar lekker in het MO ilmen' en 'wij zijn in nederland vrijheid bla bla'
Al die flikkers aan de tafel bij RTL late night: kanker toch es op, aub
Weet je wat het toppunt van sneuheid is? Dat moslims andere moslims elkaar de hersenen in slaan omdat ze zogenaamd niet de ware islam aan hangen. Hoe primitief kun je zijn om elkaar niet de ruimte te gunnen?quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo is dat. Oprotten ook met die 'better than thou' mentaliteit van welke religieuze dan ook.quote:Op zondag 18 september 2016 15:15 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Ik doe al 48 jaar research. Het is absolute onzin. Zoals ik al zei, voor de mentaal zwakkeren die niet kunnen accepteren dat de mens zomaar een random zoogdier is dat een 'split second' op deze planeet aanwezig mag zijn en dan gewoon weer uitsterft. Maar als het idee van een omnipotent wezen dat zich bekommert om de mens jou overeind houdt, prima, maar val mij er niet mee lastig en reken al helemaal niet op een speciale behandeling. Het is eigenlijk ronduit belachelijk dat 'vrijheid van Godsdienst' specifiek in de grondwet genoemd wordt.
Die groepen worden door het westen/amerika ( 1 pot nat) tegen elkaar opgezet.quote:Op maandag 19 september 2016 10:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Weet je wat het toppunt van sneuheid is? Dat moslims andere moslims elkaar de hersenen in slaan omdat ze zogenaamd niet de ware islam aan hangen. Hoe primitief kun je zijn om elkaar niet de ruimte te gunnen?
Dit soort zaken moeten niet verder naar Europa overwaaien, het brengt alleen maar oorlog met zich mee. Vroeger sloegen christenen en katholieken elkaar ook de hersens in in Europa, gelukkig zijn we dat middeleeuws stadium langzamerhand voorbij. Dit mag en kan niet nog een keer hier komen.
Je bent een beetje aan het radicaliseren.quote:Op maandag 19 september 2016 16:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die groepen worden door het westen/amerika ( 1 pot nat) tegen elkaar opgezet.
Iedereen weet wie de as van het kwaad is de duivel , de Islam is het medicijn.
Nergens ter wereld is het slechter gesteld met de mensenrechten dan in landen waar de islam domineert. En voordat je het Westen overal de schuld van geeft, bekijk dan eerst ook even hoeveel moslims ELKAAR afslachten. Zo'n terreurgroep als IS doet bijna niet anders.quote:Op maandag 19 september 2016 16:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die groepen worden door het westen/amerika ( 1 pot nat) tegen elkaar opgezet.
Iedereen weet wie de as van het kwaad is de duivel , de Islam is het medicijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |