Is het zo moeilijk om te geloven dat een 23-jarige Algerijn regelmatig staande wordt gehouden omdat hij een auto van 150.000 euro rijdt? Tuurlijk uit hij zijn frustratie op een onjuiste manier, maar dat betekent niet dat het ongegrond is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit vind ik, net als Hennis, heel moeilijk om te geloven. En het bekritiseren van de politie is zeker op zijn plaats, het lastig vallen, pesten en intimideren niet.
Als je dit lastig vallen noemt niet. Verder een belachelijke regeling dat er mensen als verdachte worden gezien omdat ze een auto rijden die niet bij diens klasse zou passen, nog steeds is dit geen excuus om je zo te gedragen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:39 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om te geloven dat een 23-jarige Algerijn regelmatig staande wordt gehouden omdat hij een auto van 150.000 euro rijdt? Tuurlijk uit hij zijn frustratie op een onjuiste manier, maar dat betekent niet dat het ongegrond is.
Hopelijk neemt het aantal randdebielen rap af.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:02 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Hoe zou het aflopen in Nederland als iedereen deze instelling zou hebben?
Ik denk eerlijk gezegd dat het aantal randdebielen juist ontzettend omhoog zou schieten, als iedereen die instelling hadquote:Op vrijdag 16 september 2016 21:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hopelijk neemt het aantal randdebielen rap af.
Eerder van het type "de pot verwijt de ketel dat íe zwart ziet".quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:24 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Non-argument van het type 'hun doen dat ook'.
Dus omdat ze het zelf doen, maakt dat hun kritiek ineens ongeldig?
Nee, de gedachte dat er ergens een man met een witte baard op een wolk zit die dit alles heeft geschapen is inderdaad een stuk logischer. En bovendien: door wie is die God zelf dan gecreëerd?quote:Op vrijdag 16 september 2016 01:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
je beschrijft een atheist die gelooft dat alles om zich heen inc zichzelf bij toeval is onstaan
Als iemand in een dure auto rijdt terwijl íe enkel een Wajong-uitkering heeft is dat toch wel verdacht te noemen, of niet?quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je dit lastig vallen noemt niet. Verder een belachelijke regeling dat er mensen als verdachte worden gezien omdat ze een auto rijden die niet bij diens klasse zou passen, nog steeds is dit geen excuus om je zo te gedragen.
Je kan toch niet zien of iemand een Wajong-uitkering heeft als die langs rijd?quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Als iemand in een dure auto rijdt terwijl íe enkel een Wajong-uitkering heeft is dat toch wel verdacht te noemen, of niet?
Dus omdat we hier kritiek mogen uiten, moeten we zo dankbaar zijn, dat we geen kritiek moeten uiten?quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Eerder van het type "de pot verwijt de ketel dat íe zwart ziet".
Dat soort figuren heeft constant kritiek op de Nederlandse maatschappij maar ze vergeten gemakshalve dat zij juist dankzij diezelfde maatschappij dit soort kritiek straffeloos mogen uiten. De consequentie daarvan is echter wel dat andere mensen ook kritiek op jou (en je geloof) mogen hebben, en dat moet je dan maar accepteren, en niet in een slachtofferrol kruipen. Idem dito voor die figuren in Zaandam die hier vernielingen aanrichten en de politie treiteren. Ze verheerlijken Erdogan, maar wat zou er gebeuren als ze hetzelfde wangedrag in Turkije zouden vertonen? Waarschijnlijk zouden ze worden opgepakt en daarna nooit meer teruggezien. Dus mogen ze wel een beetje dankbaar zijn dat ze in Nederland wonen en niet in Turkije.
Wel als je de chauffeur herkent en weet dat deze een Wajong-uitkering heeft.quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je kan toch niet zien of iemand een Wajong-uitkering heeft als die langs rijd?
Dan is het misschien een ander verhaal, maar voor hetzelfde geld heeft die de lotto gewonnen of iets.quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wel als je de chauffeur herkent en weet dat deze een Wajong-uitkering heeft.
Dat kleine meisje die verkracht werd door mohammed kon er ook niks tegen doen.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
je loopt achter man die onzin is allang ontkracht
Islam is de waarheid en er is niks wat jij daar tegen kan doen
Ik heb nergens gezegd dat wie dan ook geen kritiek mag uiten. Ik zeg enkel dat wie uitdeelt, niet moet zeiken als íe ook eens moet incasseren. En dan niet gaan janken en het slachtoffer uithangen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:36 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Dus omdat we hier kritiek mogen uiten, moeten we zo dankbaar zijn, dat we geen kritiek mogen uiten?
Top man
In dit geval ging het echter om een onderzoek dat door de gemeente was ingesteld. En die weet neem ik aan dat hij een Wajong-uitkering had, omdat zij hem zelf deze uitkering hebben toegekend.quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan is het misschien een ander verhaal, maar voor hetzelfde geld heeft die de lotto gewonnen of iets.
Het beste voor boef en de rest van Nederland is als hij heel snel per ongeluk tegen een verdwaalde politiekogel aanloopt als hij zich weer eens misdraagt met gangfights treiteren en andere trieste dingen.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn geweldig verhaal was feitelijk onjuist vriend.
Ik hoop zo dat je hier consequent in bent.quote:Op vrijdag 16 september 2016 01:22 schreef deadprez het volgende:
mensen die claimen de wijsheid in pacht te hebben
Waailap, de meeste moslimdoden vallen nog altijd aan de handen van hun eigen broeders...quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geef op
De Islam zal alleen maar groeien jonge wat de satanisten ook proberen , landen kan je kapot bombarderen Moslims kunnen ze vermoorden wat dagelijks gebeurd oa in het midden oosten
Maar de Islam krijgen jullie nooit kapot alhamdullilah..
Allahu Akbar
Wel grappig dat atheisme in een land toeneemt naarmate de gemiddelde burger hoger is opgeleid. De meeste gelovigen zitten in landen met kutscholen en armoede terwijl de meeste atheisten in de rijkere landen zitten. Atheisme is in percentage het allerhoogst bij de meest intelligente onder de mensen, zoals doctoren. Bij de elite wetenschappers ligt het aantal nog weer een stuk hoger.quote:
niet dat de smartphonegeneratie zo'n vooruitgang betekentquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:08 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Wel grappig dat atheisme in een land toeneemt naarmate de gemiddelde burger hoger is opgeleid. De meeste gelovigen zitten in landen met kutscholen en armoede terwijl de meeste atheisten in de rijkere landen zitten, aangezien dit soort landen goeie educatie hebben. Atheisme is in percentage het allerhoogst bij de meeste intelligente onder de mensen, zoals doctoren. Bij de elite wetenschappers ligt het aantal nog weer een stuk hoger.
Dit zijn de groepen die jouw electronica mogelijk hebben gemaakt. Elke keer als jij met je poten aan je toetsenbord of telefoon zit is dat medemogelijk gemaakt door een elite groep mensen die meer atheisten bevat dan elke andere groep.
Belachelijk of niet.
Klopt, maar de theoriën die het mogelijk maken stijgen bijna iedereen te boven. De wiskunde achter kwantummechanica en algemene relativiteit begrijp je niet zomaar. Alleen de grootste uitschieters onder ons hebben dit kunnen theoriseren zodat wij uiteindelijk apparaten hebben waarvan we niet eens weten hoe de fuck ze werken. Ondertussen gebruiken de domste onder ons diezelfde apparaten om hun lachwekkende spirituele pardigma ten toon te stellen zodat iedereen met hersens ze uit kunnen lachen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:10 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
niet dat de smartphonegeneratie zo'n vooruitgang betekent
geeft niks hoor dat jij daar niet wil over nadenkenquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:14 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Klopt, maar de theoriën die het mogelijk maken stijgen bijna iedereen te boven. De wiskunde achter kwantummechanica en algemene relativiteit begrijp je niet zomaar. Alleen de grootste uitschieters onder ons hebben dit kunnen theoriseren zodat wij uiteindelijk apparaten hebben waarvan we niet eens weten hoe de fuck ze werken. Ondertussen gebruiken de domste onder ons diezelfde apparaten om hun lachwekkende spirituele pardigma ten toon te stellen zodat iedereen met hersens ze uit kunnen lachen.
Ja ik lig hier wakker van
Waarover. Als je het over religie hebt kan ik je verzekeren dat ik er veel over heb nagedacht. Ben vanaf mijn jeugd geïndoctrineerd en het duurde wel even voor ik eruit ontsnapt was. Wat een opluchting toen ik eindelijk vrij kon nadenken. Als ik zo terugkijk snap ik niet waarom het zo verschrikkelijk lang duurde voordat ik realiseerde dat mijn pardigma niks meer dan spirituele diaree was.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:25 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
geeft niks hoor dat jij daar niet wil over nadenken
kerken zijn dan ook meer sektes en hebben niet veel met spiritualiteit te makenquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:41 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Waarover. Als je het over religie hebt kan ik je verzekeren dat ik er veel over heb nagedacht. Ben vanaf mijn jeugd geïndoctrineerd en het duurde wel even voor ik eruit ontsnapt was. Wat een opluchting toen ik eindelijk vrij kon nadenken. Als ik zo terugkijk snap ik niet waarom het zo verschrikkelijk lang duurde voordat ik realiseerde dat mijn pardigma niks meer dan spirituele diaree was.
Is allemaal hetzelfde. Tegenwoordig met het individualisme zie je steeds meer mensen die in god geloven maar op hun eigen manier. Het principe is hetzelfde alleen maak je jezelf dingen wijs i.p.v dat de achterlijke priester en de bijbel dat voor je doet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:47 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
kerken zijn dan ook meer sektes en hebben niet veel met spiritualiteit te maken
dan begrijpen ze er alsnog nog niks vanquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:51 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Is allemaal hetzelfde. Tegenwoordig met het individualisme zie je steeds meer mensen die in god geloven maar op hun eigen manier. Het principe is hetzelfde alleen maak je jezelf dingen wijs i.p.v dat de achterlijke priester en de bijbel dat voor je doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |