Hoi wolfjequote:
ja hoor alles goedquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hejjjjjjj cg
ales goed
wat een zomerweertje he!!!!!!!!!!!
Ik heb em al een weekquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:52 schreef wolfrolf het volgende:
ios 10 aan het installeren tralalalalallalalala
jajaja ik ben geen beta testerquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:59 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik heb em al een week.
Alleen erg wennen dat het "swipe-unlocken" weg is... Maar voor de rest een stuk gelikter hoor.
prutserquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil graag stabiele releases
lekker blijven plakkenquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
ja hoor alles goed
het is verdomme bloedheet, nu nog![]()
ja lag op de WCquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
yo eef
alles chill
heeft rabbering zn bril weer terug??
Hij is vrij stabiel...als je plotselingen reboots en batterij-drainen buiten beschouwing laatquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
dat is beiden onacceptabelquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:17 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Hij is vrij stabiel...als je plotselingen reboots en batterij-drainen buiten beschouwing laat
Wat verwachtte je dan van rolf?quote:
Dat is ook mijn fax-motto.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zo trollen.quote:Op woensdag 14 september 2016 08:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nergens voor nodig het is gewoon een goede en actuele TT
ik spreek louter waarhedenquote:
Mojo hield niet van micromanaging?quote:Op woensdag 14 september 2016 12:37 schreef minthy het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-Directeur-Mojo.html
Arme Wilbert.
Daar gaat z'n vaste leverancier voor al die concertbezoekjes.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:37 schreef minthy het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-Directeur-Mojo.html
Arme Wilbert.
quote:
dat. En summer in the city van Lovin spoonfullquote:Op donderdag 15 september 2016 10:30 schreef Bronson het volgende:
Dit blijft voor mij toch wel het meest ultieme zomerliedje.
Die staat, samen met nog een paar van die "50 jaar 3fm" uitzendingen, in m'n nog-te-luisteren map. Zo lang je z'n verhalen maar met een korreltje zout neemt, is Henk een heerlijke verteller.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:14 schreef Againzender het volgende:
[..]Moet opeens denken aan de themauitzending van KX radio met Henk Westbroek, daar gaat het aan het eind ook over dat urban, echt een geweldige uitzending om te luisteren. Veel gepraat van Henk, maar ja, dat is Henk
http://kxradio.3fm.nl/uitzending-gemist/@@50jaar3fm
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:53 schreef SilentChaos het volgende:
Muisje, heb je het nieuwe nummer van Miranda Lambert al gehoord?
Klopt. Maar Summertime is echt van mijn jeugd. Dus daar heb ik wel het meeste mee.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat. En summer in the city van Lovin spoonfull
die van Henk is nog niet zo oud, maar ik heb heel erg gelachen, misschien ook omdat ik als halve Utrechter ben opgegroeid met die vent.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die staat, samen met nog een paar van die "50 jaar 3fm" uitzendingen, in m'n nog-te-luisteren map. Zo lang je z'n verhalen maar met een korreltje zout neemt, is Henk een heerlijke verteller.
ook mijn jeugd! In de zomer van 91 ging ik van 5 naar 6 VWO.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Klopt. Maar Summertime is echt van mijn jeugd. Dus daar heb ik wel het meeste mee.
Nou ik was toen vier.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ook mijn jeugd! In de zomer van 91 ging ik van 5 naar 6 VWO.
Maar Lovin Spoonfull is van mijn hele prille jeugd, mijn moeder draaide het vaak, en destijds was het ook nog veel op de radio.
Apart nummer, wel goed vind ikquote:
Ik moest ook even wennen, maar goed liedje.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Apart nummer, wel goed vind ik
quote:
QFTquote:
Lekkere plaatquote:
twitter:coen twitterde op vrijdag 16-09-2016 om 09:56:25#iPhone7 besteld bij @Typhone_NED. Ze kwamen hem zelfs op #Schiphol afgeven ivm m’n vlucht straks! 🙌🏼✈️ #service https://t.co/252fTzNOAx reageer retweet
Ik wist dat er een Amy Sheppard tietenfoto zou komenquote:
Amy?quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik wist dat er een Amy Sheppard tietenfoto zou komen
Waarvoor hulde!
En als je zulke epische tetten hebt moet je dat ook gewoon delen met de medemens.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik wist dat er een Amy Sheppard tietenfoto zou komen
Waarvoor hulde!
Heb je ook nog foto's zonder die overbodige bikini?quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:18 schreef Bronson het volgende:
[..]
En als je zulke epische tetten hebt moet je dat ook gewoon delen met de medemens.
Ik vermoed veel te grote tepels... maar dat hoeft natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je ook nog foto's zonder die overbodige bikini?
Wat is te groot? Stroopwafelformaat? Iets grotere tepels dan de gemiddelde kleine knopjes kunnen best mooi zijn. Als ze tijdens opwinding maar een beetje gaan punten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vermoed veel te grote tepels... maar dat hoeft natuurlijk niet.
Desalniettemin hoeft het van mij niet...
minthy is het hier niet mee eens.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Crystal Fighters, wat een mongolenmuziek maken die lui
Tja, de Josti-band krijgt de Ziggo-dome vol. Ook mongolenmuziek.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
minthy is het hier niet mee eens.
Van die grote omeletten bedoel ikquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat is te groot? Stroopwafelformaat? Iets grotere tepels dan de gemiddelde kleine knopjes kunnen best mooi zijn. Als ze tijdens opwinding maar een beetje gaan punten.
Nou nou. Beetje respect voor zaken die voor mij heel belangrijk zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van die grote omeletten bedoel ik
Hele kleine tepels gaan ook niet staan op zulke uiers...
Voor mij wat minder, maar dit vind ik gewoon te groot (uit verhouding)...maar goed, smaken verschillen gelukkigquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nou nou. Beetje respect voor zaken die voor mij heel belangrijk zijn.
Dank Rolfquote:
Ben ermee bezig.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je ook nog foto's zonder die overbodige bikini?
Het is ook wel vrijwel onmogelijk om Hot Fuss en Sam's Town te evenaren.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:48 schreef Againzender het volgende:
When you were young![]()
Toen ze nog goede muziek maakten
Heerlijk vrouwmens, categorie Salma Hayek. Heel toevallig zat ik gisteren aflevering Narcos te kijken en dacht ik 'Pablo heeft best een lekker vrouwtje'quote:
3FM Presents!11!!@@!11!! Inteeltbende.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
Seven layers festival van Dotan, ben ik even blij dat ik daar niet naar toe hoef
Ik zie dat het de nieuwe MH is. Ze zijn er ook zo lekker op tijd mee, 5 (VIJF!) weken geleden was het de Radio 2 topsong.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
Rag'n'Bone Man - Human
Goed nummer, ze zouden alleen een gitaarversie uit moeten brengen
Kijk er nu al naar uitquote:
Denk je? Die is net begonnen in de middag.quote:
Stenders van 6 tot 12, daarna van 12 tot 4 de Magic Friends, vanaf 4 uur Wout zodat ik kan overschakelen naar 2. Dit lijkt me logisch en haalbaar.quote:Op zaterdag 17 september 2016 08:35 schreef ieniminimuis het volgende:
En de discussie over je favorieten programmering is aan!
Stenders gaat echt niet weer naar 3FM.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Stenders van 6 tot 12, daarna van 12 tot 4 de Magic Friends, vanaf 4 uur Wout zodat ik kan overschakelen naar 2. Dit lijkt me logisch en haalbaar.
3.14159quote:
Eerst zat er Evers. Die vond ik erg goed. Toen hij weg ging kwam mijn grote held Stenders in de ochtend, dus bleef ik bij 3FM. Maar Stenders in de ochtend werd ook een herhaling van zetten, dus was ik blij dat er een nieuw iemand in de ochtend kwam die ik ook wel zag zitten: Giel.quote:Op zaterdag 17 september 2016 07:27 schreef Paul het volgende:
Het wordt tijd voor Giel ja. Het is toch wel shocking, had altijd zo'n grote show in de ochtend. Veel naar geluisterd.
dat heb ik de afgelopen 30 jaar al zo vaak gehoord.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stenders gaat echt niet weer naar 3FM.
Pi FMquote:
Hm, vroeger kreeg je een slagroomtaart bij de arbeidsvitaminen.quote:
giel koning van de ochtend hij moet blijfenquote:Op zaterdag 17 september 2016 07:27 schreef Paul het volgende:
Het wordt tijd voor Giel ja. Het is toch wel shocking, had altijd zo'n grote show in de ochtend. Veel naar geluisterd.
Kan Eva jou wel bekoreman?quote:
ach, dan gaat hij wat meer op TV doen ter compensatie ofzo. Giel maakt erg veel uren op de radio, en daar wordt hij ook voor betaald. Maar als de resultaten teruglopen, dan weet je dat je wat anders moet gaan doen, en je salaris omlaag gaat.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:04 schreef Evertjan het volgende:
Op Radiofreak.nl staat ook dat ze Giel naar het weekend willen schuiven. Dat is dan wel een flinke degradatie
Giel in de avond, toppiequote:Op zaterdag 17 september 2016 14:20 schreef Evertjan het volgende:
Domien
Michiel
Sander H
Eva
Timur en Ramon
Giel
Roos
dat zou toch een leuke programmering zijn
dat is gewoon de grote test geweest voor Domien, daar kan je na bijna drie jaar een conclusie bij trekken. Je kan inmiddels testen hoe hij in de doelgroep ligt. Is dat goed en scoort hij prima dan durven ze hem wel naar de ochtend te doen. Hij maakt voor mijn gevoel ook een totaal andere soort radio dan Giel.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:00 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Het bericht dat Giel stopt in de ochtend komt voor mij als een verrassing. Misschien is het wel goed dat hij eens wat anders gaat doen. Al moet ik toegeven dat ik zeer zelden naar zijn programma luisterde.
Het bericht dat Domien naar zijn tijdslot zou overnemen kwam voor mij ook als een verrassing. Hij presenteert de avondshow pas 2,75 jaar.
Maar goed het zijn maar geruchten. We zullen zien wat er verandert in de programmering van 3fm.
omg domien naar 538quote:
Met je pizza Hawaï...quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:23 schreef wolfrolf het volgende:
goed topic TV / Stenders naar Yorin, Giel in de ochtend :o
Ach nee man! Fuck ananas!quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
acht wat nou
dat is de beste pizza ooit verzonnen!
Hee, rustig aan hequote:
quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:33 schreef minthy het volgende:
Verder vind ik je wel leiv hoor, ondanks je afwijking.
M'n browser is kaduuk, kan niet meer dubbelquoten.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee, rustig aan he
haal je even een glaasje grenadine voor me?
kijk je ook naar TV538??quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:23 schreef wolfrolf het volgende:
goed topic TV / Stenders naar Yorin, Giel in de ochtend :o
Jaha jajaja zo makkelijkquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Allergische reactie op de ananas?
maar ik heb dorstquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:37 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n browser is kaduuk, kan niet meer dubbelquoten.
Nee.
nou laten we dat nog maar afwachtenquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:41 schreef minthy het volgende:
Mooi trouwens dat Giel weggaat uit de ochtend. Prima ook dat Domien dat gaat opvullen, gaat vast helemaal oké worden
domein gaat naar 538 tochquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:41 schreef minthy het volgende:
Mooi trouwens dat Giel weggaat uit de ochtend. Prima ook dat Domien dat gaat opvullen, gaat vast helemaal oké worden
dankjewel knorrepotjequote:Op zaterdag 17 september 2016 21:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Oké dan maar...
*zucht*
Verdomme.
domien is wakker was een topsjow hoorquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nou laten we dat nog maar afwachten
omg Domien heeft mij geblokkeerdquote:
Wat heb je gedaan?!quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg Domien heeft mij geblokkeerd![]()
misschien weleens wat kritisch geweestquote:
Wat heb je getweet danquote:Op zaterdag 17 september 2016 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
twitter:rubbereend twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 16:06:46De 90's top 100 op 3fm is erg leuk, maar twee keer op een dag domien verschuren is een hele beproeving #3fm #90srequest reageer retweet
dit?twitter:rubbereend twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 16:16:21Ik ga mn best doen
RT @Domien: @rubbereend Doe je best! reageer retweet
of dit?twitter:rubbereend twitterde op dinsdag 28-07-2015 om 09:40:21Hey @Domien, je doet de ochtendshow echt heel tof. Maar je hoeft niet elke 10 minuten ' happy tuesday' te roepen. #beetjegeforceerd #3FM reageer retweet
Röring en ophef!quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:16 schreef Sirolf het volgende:
Wat is het opeens opvallend druk in dit topic vandaag.
Dit (en de voorgaande tweets) lijkt me stug, niet echt block-waardigquote:Op zaterdag 17 september 2016 22:45 schreef rubbereend het volgende:
of dit?twitter:rubbereend twitterde op dinsdag 28-07-2015 om 09:40:21Hey @Domien, je doet de ochtendshow echt heel tof. Maar je hoeft niet elke 10 minuten ' happy tuesday' te roepen. #beetjegeforceerd #3FM reageer retweet
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 17 september 2016 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van jou had ik het eigenlijk wel verwacht, geen idee waarom...quote:
Roel, de luis in de pels van menig DJ.quote:Op zondag 18 september 2016 14:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Van jou had ik het eigenlijk wel verwacht, geen idee waarom...
quote:Op zondag 18 september 2016 14:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Van jou had ik het eigenlijk wel verwacht, geen idee waarom...
quote:Op zondag 18 september 2016 14:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Roel, de luis in de pels van menig DJ.![]()
Eergisteren nog volle laag aan Coen over z'n iPhone #spon.
Dat Glazen Huis wordt dit jaar echt een flop.quote:Dat geldt ook voor het Glazen Huis. "Ik heb aangegeven daar in elk geval dit jaar geen actieve rol in te willen spelen. Het past niet meer bij mijn nieuwe rol.''
Mwa... Het Glazen Huis is meer dan alleen Gielquote:Op maandag 19 september 2016 07:39 schreef Bronson het volgende:
Giel Beelen: Afscheid van de ochtend gaat pijn doen
[..]
Dat Glazen Huis wordt dit jaar echt een flop.![]()
Qua entertainment dan. Elke euro die opgehaald wordt is natuurlijk mooi.
Natuurlijk, maar Giel weet er nog wel een showtje van te maken.quote:Op maandag 19 september 2016 08:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mwa... Het Glazen Huis is meer dan alleen Giel
Nog gezegd dat hij zijn vlashaartjes moet scheren?quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:45 schreef rubbereend het volgende:
Een Glazen Huis met Domien Michiel en Timur kan ook leuk zijnquote:Op maandag 19 september 2016 08:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar Giel weet er nog wel een showtje van te maken.
Dat is met die andere DJs nog maar afwachten.
Timur gaat het huis niet meer in. Dus het zal wel Domien, Veenstra en Frank worden.quote:Op maandag 19 september 2016 09:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Een Glazen Huis met Domien Michiel en Timur kan ook leuk zijn
Geen Frankquote:Op maandag 19 september 2016 09:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Timur gaat het huis niet meer in. Dus het zal wel Domien, Veenstra en Frank worden.
crosspostquote:Op maandag 19 september 2016 09:54 schreef wolfrolf het volgende:
hoi hier is mijn 3fm programering
6-10 timur en ramon
10-12 venema
12-2 barend de kaaklijn
2-4 hoogie
4-6 Gielhier
6-9 domein
9-12 nonstop
9-12 Mark van der Molen.quote:Op maandag 19 september 2016 09:54 schreef wolfrolf het volgende:
6-10 timur en ramon
10-12 venema
12-2 Eva koreman
2-4 hoogie
4-6 Gielhier
6-9 domein
9-12 nonstop
Je slaat Roos over.quote:Op maandag 19 september 2016 09:54 schreef wolfrolf het volgende:
6-10 timur en ramon
10-12 venema
12-2 Eva koreman
2-4 hoogie
4-6 Gielhier
6-9 domein
9-12 nonstop
Bodyshamingquote:Op maandag 19 september 2016 10:04 schreef Bronson het volgende:
[..]
Daar kun je niet omheen inderdaad xd.
quote:Op maandag 19 september 2016 10:07 schreef wolfrolf het volgende:
hoi hier is mijn 3fm programering, fixed
6-10 timur en ramon
10-12 venema
12-2 Eva koreman
2-4 hoogie
4-6 Gielhier
6-9 domein
9-12 Mark vd Molen
welquote:Op maandag 19 september 2016 10:11 schreef female81 het volgende:
Roos had haar naam nog net vóór Instagram en dergelijke gevestigd.
Tegenwoordig is de tijd van het klassieke 'radiohoofd' wel voorbij. Maar dan heb ik toch liever iemand die iets minder gelikt overkomt op social media en de webcam, en daadwerkelijk goed radio maakt. Roos is zeker niet de slechtste die ze daar hebben.
Jawel, Roos kan er niets van. Slechte interviewster. Slechte stem.quote:Op maandag 19 september 2016 10:11 schreef female81 het volgende:
Roos had haar naam nog net vóór Instagram en dergelijke gevestigd.
Tegenwoordig is de tijd van het klassieke 'radiohoofd' wel voorbij. Maar dan heb ik toch liever iemand die iets minder gelikt overkomt op social media en de webcam, en daadwerkelijk goed radio maakt. Roos is zeker niet de slechtste die ze daar hebben.
quote:Op maandag 19 september 2016 10:12 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jawel, Roos kan er niets van. Slechte interviewster. Slechte stem.
Nou ja, zo ver wil ik weer niet gaan. Basyl zit er net. Ben wel benieuwd welke kant hij op wil en welke poppetjes verschoven gaan worden.quote:Op maandag 19 september 2016 10:48 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja dat 3fm heeft wel een goed beleid.
Natuurlijk, maar vind het wel gelijk een foute zet van hem. Wie verzint dit nou om dit als megahit te kiezen?quote:Op maandag 19 september 2016 11:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou ja, zo ver wil ik weer niet gaan. Basyl zit er net. Ben wel benieuwd welke kant hij op wil en welke poppetjes verschoven gaan worden.
Jup, 2 keer zelfsquote:
twitter:fonslambie twitterde op dinsdag 20-09-2016 om 12:23:11Man. Man. Man. Partij voor de Dieren-fractievoorzitter @mariannethieme vindt dat er te weinig vrouwen zijn in polit… https://t.co/BanTUrw2Vn reageer retweet
Godsamme. Manmanman.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:12 schreef Evertjan het volgende:
Speciaal voor Roel[ afbeelding ]twitter:fonslambie twitterde op dinsdag 20-09-2016 om 12:23:11Man. Man. Man. Partij voor de Dieren-fractievoorzitter @mariannethieme vindt dat er te weinig vrouwen zijn in polit… https://t.co/BanTUrw2Vn reageer retweet
MAN MAN MAN MAN!!!!
De sportzomer heeft er in dit geval vast iets mee te maken. Radio 1 had er nogal wat extra luisteraars bij.quote:
De daling begon toch juist toen de oude garde (Gerard, Coen, Sander, Rob en Claudia) vertrok?quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:03 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dramatisch ze moeten echt de oude garde eruit gooien bij 3FM
Heel erg jammer...quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:06 schreef F.Begbie het volgende:
Volgens Telegraaf stopt Timur, niet alleen bij 3fm maar helemaal met radiomaken.
Klonk wel wat langer alsof hij niet helemaal in zijn hum was. Wel jammer imo.
klopt, tijd voor jong vleesquote:Op woensdag 21 september 2016 00:11 schreef RipCity het volgende:
Vooral tijd om types als 'Roosmarijn' eruit te gooien..
Die is de burnout nooit helemaal te boven gekomen.. Jammer. En sneu voor hem. Hopelijk vindt ie iets wat beter bij hem past.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:06 schreef F.Begbie het volgende:
Volgens Telegraaf stopt Timur, niet alleen bij 3fm maar helemaal met radiomaken.
Klonk wel wat langer alsof hij niet helemaal in zijn hum was. Wel jammer imo.
Ja inderdaad. Zonde.quote:Op woensdag 21 september 2016 06:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die is de burnout nooit helemaal te boven gekomen.. Jammer. En sneu voor hem. Hopelijk vindt ie iets wat beter bij hem past.
Dit, ja. Ik ben ook benieuwd naar wat Veenstra gaat doen. Die zit er zo te zien/horen nog volledig op zijn plek, maar qua muzieksmaak vraag ik me af hoe lang de wens en smaak van de beoogde 3fm doelgroep nog uit te houden is, hij is toch een echte '90s en gitaar-liefhebber. Wat dat betreft zou hij echt perfect bij radio 2 passen maar ik denk dat ie daar (nog) niet aan wil toegeven, getuige zijn woorden bij Ekdom's afscheid vorig jaar, waar hij het 'Fort Bejaard' noemde. Dat als ie overstapt, hij officieel een ouwe lul is of zo. Jammer. Maar goed, tot zover mijn koudegrondpsychologie.quote:Op woensdag 21 september 2016 06:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die is de burnout nooit helemaal te boven gekomen.. Jammer. En sneu voor hem. Hopelijk vindt ie iets wat beter bij hem past.
Ook mijn gedachte... Sneu idd.quote:Op woensdag 21 september 2016 06:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alorsquote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alors![]()
.
hoe is't met je broek?
Halloquote:
Vanwaar ben jij hier nooit meer?quote:Op woensdag 21 september 2016 09:06 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Geen ideeNooit meer wat van gehoord.
[..]
Hallo
Ik luister eigenlijk geen 3fm meer... C&S was voor mij nog wel een reden om te blijven luisteren. Met Frank heb ik echt niks. Rabradio is ook nog altijd hetzelfde saaie programma. Giel ben ik allergisch voor. En ik vond de muziek niet meer echt het luisteren waard. Luisterde meer en meer Spotify en toen C&S weg gingen heb ik nooit meer bewust ingeschakeld.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:07 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vanwaar ben jij hier nooit meer?
Dat klopt denk ik wel ja. Als ik in de auto zit op het tijdstip van Timur en Ramon laat ik hem nog wel eens even opstaan. Maar voor de rest..quote:Op woensdag 21 september 2016 09:08 schreef opperkleurder het volgende:
Timur was de enige reden om nog naar 3FM te luisteren. De rest is middelmaat of er onder. Michiel is een aardige DJ maar het tijdstip en format waar hij nu op zit zorgt er voor dat hij weinig anders kan doen dan plaatjes aan elkaar praten.
Ok, heb ik ook. En radio 2 dan?quote:Op woensdag 21 september 2016 09:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk geen 3fm meer... C&S was voor mij nog wel een reden om te blijven luisteren. Met Frank heb ik echt niks. Rabradio is ook nog altijd hetzelfde saaie programma. Giel ben ik allergisch voor. En ik vond de muziek niet meer echt het luisteren waard. Luisterde meer en meer Spotify en toen C&S weg gingen heb ik nooit meer bewust ingeschakeld.
Dat vind ik een beetje ouwelullenradio, die dj's, ik kan er niet naar luisterenquote:Op woensdag 21 september 2016 09:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ok, heb ik ook. En radio 2 dan?
Hm ja, dat heb ik ook nog wel. Stenders draait vaak goeie nummers, maar regelmatig komen ook van die tergende jaren 60/70 meuk voorbij waar ik echt helemaal niets mee heb.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:21 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje ouwelullenradio, die dj's, ik kan er niet naar luisteren
Bij Stenders blijf ik soms nog wel heel even hangen als ik er langszap ja.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hm ja, dat heb ik ook nog wel. Stenders draait vaak goeie nummers, maar regelmatig komen ook van die tergende jaren 60/70 meuk voorbij waar ik echt helemaal niets mee heb.
Heb liever de Stenders van de lunchshow.
Dat hij er nog zit snap ik al jaren niet.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:27 schreef Bronson het volgende:
Wordt de kritiek hiermee op Wilbert ook niet groter? Die man heeft echt wel grote fouten gemaakt nu.
Als Giel en Timur weggaan is er, naast Veenstra, echt helemaal niets meer van over.
Is met de wijzigingen van afgelopen jaar wel veranderd t.o.v. enkele jaren geleden.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:21 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje ouwelullenradio, die dj's, ik kan er niet naar luisteren
Wilbert had geleidelijk veranderingen moeten inzetten. Nu gebeurt alles in één jaar en moet alles opnieuw opgebouwd worden. Niet handig.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:27 schreef Bronson het volgende:
Wordt de kritiek hiermee op Wilbert ook niet groter? Die man heeft echt wel grote fouten gemaakt nu.
Als Giel en Timur weggaan is er, naast Veenstra, echt helemaal niets meer van over.
Ik denk dat zelden een zendercoördinator z'n geld makkelijker heeft verdiend dan onze micromanager. Beetje pappen, nathouden en voortborduren op het werk van Florent.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wilbert had geleidelijk veranderingen moeten inzetten. Nu gebeurt alles in één jaar en moet alles opnieuw opgebouwd worden. Niet handig.
Idd. En ondertussen lekker wat ouwehoeren met platenmaatschappijen en concertorganisatoren en je toekomstige baantje veiligstellen.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat zelden een zendercoördinator z'n geld makkelijker heeft verdiend dan onze micromanager. Beetje pappen, nathouden en voortborduren op het werk van Florent.
Hij is al even weg.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:32 schreef alors het volgende:
[..]
Dat hij er nog zit snap ik al jaren niet.
Zo echt wel. Stralen met het opgebouwde werk van anderen en weggaan als het als een kaartenhuis in elkaar dondert.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat zelden een zendercoördinator z'n geld makkelijker heeft verdiend dan onze micromanager. Beetje pappen, nathouden en voortborduren op het werk van Florent.
VAN ONZE BELASTINGCENTEN!!!!1!!!1EINZ!!quote:Op woensdag 21 september 2016 10:10 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hij is al even weg.
[..]
Zo echt wel. Stralen met het opgebouwde werk van anderen en weggaan als het als een kaartenhuis in elkaar dondert.
Ohquote:Op woensdag 21 september 2016 10:10 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hij is al even weg.
[..]
Zo echt wel. Stralen met het opgebouwde werk van anderen en weggaan als het als een kaartenhuis in elkaar dondert.
Dat heb ik ooit verzonnen volgens mij.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
onze held wolfrolf noemt het ook wel eens radio 2,5
Radio 2,5quote:Op woensdag 21 september 2016 10:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit verzonnen volgens mij.
Fixedquote:Op woensdag 21 september 2016 10:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit verzonnen volgens mij.
Daar is hij ondertussen ook alweer weg.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. En ondertussen lekker wat ouwehoeren met platenmaatschappijen en concertorganisatoren en je toekomstige baantje veiligstellen.
Als die Bart nou even lekker ergens elders heen laten gaan dan hoef ik dus niet meer over te schakelen.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ok, heb ik ook. En radio 2 dan?
Veenstra vind ik nog vele vele vele malen beter dan Bart. Zowel qua muziek als presentatie.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:44 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Als die Bart nou even lekker ergens elders heen laten gaan dan hoef ik dus niet meer over te schakelen.
Eens. Dus Veenstra naar R2 en Bart naar Radio10 ofzoquote:Op woensdag 21 september 2016 10:45 schreef Bronson het volgende:
[..]
Veenstra vind ik nog vele vele vele malen beter dan Bart. Zowel qua muziek als presentatie.
Het nieuwe publiek is ook vrij lastig te vangen. Zowel voor TV als radio. Máár veel van de huidige dj's hebben imo ook niet erg veel persoonlijkheid, uitstraling en formats waarin ze zelf net als de vorige dj's een achterban op bouwen.Een aanzienlijk deel zou bij elk willekeurig ander station dezelfde show kunnen maken zonder uit de toon te vallen.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het ook niet dat het publiek wat 5-10 jaar geleden 3FM luisterde nu meer richting andere zenders is gegaan? En daardoor ook de luistercijfers tegen vallen? En als de dj's van die generatie weggegaan zijn, blijven die luisteraars mss minder vast plakken aan hun 3fm honk.
3fm moet op zoek gaan naar hoe ze publiek kunnen aan trekken. Ze moeten het roer denk ik maar eens helemaal om gooien. Zich beter profileren.
Vind 3fm juist steeds meer op de massa lijken. Veel meer 538 en Qmusic. Vond het juist altijd prettig dat ze alternatief draaide.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het ook niet dat het publiek wat 5-10 jaar geleden 3FM luisterde nu meer richting andere zenders is gegaan? En daardoor ook de luistercijfers tegen vallen? En als de dj's van die generatie weggegaan zijn, blijven die luisteraars mss minder vast plakken aan hun 3fm honk.
3fm moet op zoek gaan naar hoe ze publiek kunnen aan trekken. Ze moeten het roer denk ik maar eens helemaal om gooien. Zich beter profileren.
Daarom beter profileren, trekken ze leuker publiek aan.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vind 3fm juist steeds meer op de massa lijken. Veel meer 538 en Qmusic. Vond het juist altijd prettig dat ze alternatief draaide.
En dan geen aanstormend talent zoals Dotanquote:Op woensdag 21 september 2016 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom beter profileren, trekken ze leuker publiek aan.
Wilbert heeft er qua muzieksmaak een beetje een 13 in een dozijn radiozender van gemaakt.
3fm moet het juist hebben van aanstormend talent, alternatieve muziek, de classics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |