Nou nou. Beetje respect voor zaken die voor mij heel belangrijk zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van die grote omeletten bedoel ik
Hele kleine tepels gaan ook niet staan op zulke uiers...
Voor mij wat minder, maar dit vind ik gewoon te groot (uit verhouding)...maar goed, smaken verschillen gelukkigquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nou nou. Beetje respect voor zaken die voor mij heel belangrijk zijn.
Dank Rolfquote:
Ben ermee bezig.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je ook nog foto's zonder die overbodige bikini?
Het is ook wel vrijwel onmogelijk om Hot Fuss en Sam's Town te evenaren.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:48 schreef Againzender het volgende:
When you were young![]()
Toen ze nog goede muziek maakten
Heerlijk vrouwmens, categorie Salma Hayek. Heel toevallig zat ik gisteren aflevering Narcos te kijken en dacht ik 'Pablo heeft best een lekker vrouwtje'quote:
3FM Presents!11!!@@!11!! Inteeltbende.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
Seven layers festival van Dotan, ben ik even blij dat ik daar niet naar toe hoef
Ik zie dat het de nieuwe MH is. Ze zijn er ook zo lekker op tijd mee, 5 (VIJF!) weken geleden was het de Radio 2 topsong.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
Rag'n'Bone Man - Human
Goed nummer, ze zouden alleen een gitaarversie uit moeten brengen
Kijk er nu al naar uitquote:
Denk je? Die is net begonnen in de middag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |