Stenders van 6 tot 12, daarna van 12 tot 4 de Magic Friends, vanaf 4 uur Wout zodat ik kan overschakelen naar 2. Dit lijkt me logisch en haalbaar.quote:Op zaterdag 17 september 2016 08:35 schreef ieniminimuis het volgende:
En de discussie over je favorieten programmering is aan!
Stenders gaat echt niet weer naar 3FM.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Stenders van 6 tot 12, daarna van 12 tot 4 de Magic Friends, vanaf 4 uur Wout zodat ik kan overschakelen naar 2. Dit lijkt me logisch en haalbaar.
3.14159quote:
Eerst zat er Evers. Die vond ik erg goed. Toen hij weg ging kwam mijn grote held Stenders in de ochtend, dus bleef ik bij 3FM. Maar Stenders in de ochtend werd ook een herhaling van zetten, dus was ik blij dat er een nieuw iemand in de ochtend kwam die ik ook wel zag zitten: Giel.quote:Op zaterdag 17 september 2016 07:27 schreef Paul het volgende:
Het wordt tijd voor Giel ja. Het is toch wel shocking, had altijd zo'n grote show in de ochtend. Veel naar geluisterd.
dat heb ik de afgelopen 30 jaar al zo vaak gehoord.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stenders gaat echt niet weer naar 3FM.
Pi FMquote:
Hm, vroeger kreeg je een slagroomtaart bij de arbeidsvitaminen.quote:
giel koning van de ochtend hij moet blijfenquote:Op zaterdag 17 september 2016 07:27 schreef Paul het volgende:
Het wordt tijd voor Giel ja. Het is toch wel shocking, had altijd zo'n grote show in de ochtend. Veel naar geluisterd.
ach, dan gaat hij wat meer op TV doen ter compensatie ofzo. Giel maakt erg veel uren op de radio, en daar wordt hij ook voor betaald. Maar als de resultaten teruglopen, dan weet je dat je wat anders moet gaan doen, en je salaris omlaag gaat.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:04 schreef Evertjan het volgende:
Op Radiofreak.nl staat ook dat ze Giel naar het weekend willen schuiven. Dat is dan wel een flinke degradatie
Giel in de avond, toppiequote:Op zaterdag 17 september 2016 14:20 schreef Evertjan het volgende:
Domien
Michiel
Sander H
Eva
Timur en Ramon
Giel
Roos
dat zou toch een leuke programmering zijn
dat is gewoon de grote test geweest voor Domien, daar kan je na bijna drie jaar een conclusie bij trekken. Je kan inmiddels testen hoe hij in de doelgroep ligt. Is dat goed en scoort hij prima dan durven ze hem wel naar de ochtend te doen. Hij maakt voor mijn gevoel ook een totaal andere soort radio dan Giel.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:00 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Het bericht dat Giel stopt in de ochtend komt voor mij als een verrassing. Misschien is het wel goed dat hij eens wat anders gaat doen. Al moet ik toegeven dat ik zeer zelden naar zijn programma luisterde.
Het bericht dat Domien naar zijn tijdslot zou overnemen kwam voor mij ook als een verrassing. Hij presenteert de avondshow pas 2,75 jaar.
Maar goed het zijn maar geruchten. We zullen zien wat er verandert in de programmering van 3fm.
omg domien naar 538quote:
Met je pizza Hawaï...quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:23 schreef wolfrolf het volgende:
goed topic TV / Stenders naar Yorin, Giel in de ochtend :o
Ach nee man! Fuck ananas!quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
acht wat nou
dat is de beste pizza ooit verzonnen!
Hee, rustig aan hequote:
quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:33 schreef minthy het volgende:
Verder vind ik je wel leiv hoor, ondanks je afwijking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |