QFTquote:
Lekkere plaatquote:
twitter:coen twitterde op vrijdag 16-09-2016 om 09:56:25#iPhone7 besteld bij @Typhone_NED. Ze kwamen hem zelfs op #Schiphol afgeven ivm m’n vlucht straks! 🙌🏼✈️ #service https://t.co/252fTzNOAx reageer retweet
Ik wist dat er een Amy Sheppard tietenfoto zou komenquote:
Amy?quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik wist dat er een Amy Sheppard tietenfoto zou komen
Waarvoor hulde!
En als je zulke epische tetten hebt moet je dat ook gewoon delen met de medemens.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik wist dat er een Amy Sheppard tietenfoto zou komen
Waarvoor hulde!
Heb je ook nog foto's zonder die overbodige bikini?quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:18 schreef Bronson het volgende:
[..]
En als je zulke epische tetten hebt moet je dat ook gewoon delen met de medemens.
Ik vermoed veel te grote tepels... maar dat hoeft natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je ook nog foto's zonder die overbodige bikini?
Wat is te groot? Stroopwafelformaat? Iets grotere tepels dan de gemiddelde kleine knopjes kunnen best mooi zijn. Als ze tijdens opwinding maar een beetje gaan punten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vermoed veel te grote tepels... maar dat hoeft natuurlijk niet.
Desalniettemin hoeft het van mij niet...
minthy is het hier niet mee eens.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Crystal Fighters, wat een mongolenmuziek maken die lui
Tja, de Josti-band krijgt de Ziggo-dome vol. Ook mongolenmuziek.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
minthy is het hier niet mee eens.
Van die grote omeletten bedoel ikquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat is te groot? Stroopwafelformaat? Iets grotere tepels dan de gemiddelde kleine knopjes kunnen best mooi zijn. Als ze tijdens opwinding maar een beetje gaan punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |