Pataki is volgens mij de meeste gematigde republikein die er momenteel nog is. Voor abortus, voor euthanasie en voor homohuwelijk. Ook ziet hij klimaatsverandering als een groot probleem. Denk de meest linkse republikeinquote:
In NL zat het een D66 krant zijnquote:Op dinsdag 13 september 2016 01:08 schreef Euribob het volgende:
Nouja, voor Amerikaanse begrippen natuurlijk.
Wat vallt er niet te durven?quote:
Dat is al een stuk beter inderdaad.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:07 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Pataki is volgens mij de meeste gematigde republikein die er momenteel nog is. Voor abortus, voor euthanasie en voor homohuwelijk. Ook ziet hij klimaatsverandering als een groot probleem. Denk de meest linkse republikein
Ja en als Hitler zijn excuses zou aanbieden dan geloof jij dat ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:38 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Lees je niet wat ik zeg? Wat wil je hier nou mee zeggen? Dat Robert Byrd racistischer was dan Donald Trump? Ik heb net uitgelegd dat Byrd een racistisch verleden heeft maar dat hem dat niet zo zeer wordt nagedragen als anderen omdat hij in de laatste decennia van zijn leven altijd spijt heeft betuigd en zich heeft ingezet voor de belangen van zwarte Amerikanen. Wanneer Robert Byrd ook in de laatste dertig jaar van zijn leven trots was geweest op zijn racistische verleden en de Democraten nog steeds vol lof over hem praten zouden ze daar op worden aangevallen. Maar dat is niet zo. Het is geen vergelijking. Makkelijker kan ik het niet maken.
Ik denk het wel, op zich best een kunst. Petje af hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:16 schreef Ulx het volgende:
Is dat een stropop èn een godwin in één zin?
Termen bedacht door mensen die geen weerwoord hebben zullen we maar denken.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:45 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Ik denk het wel, op zich best een kunst. Petje af hoor.
Eerder een reactie op mensen die geen weerwoord hebben, als ik het zo lees.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:56 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Termen bedacht door mensen die geen weerwoord hebben zullen we maar denken.
Dan lees je toch verkeerd.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Eerder een reactie op mensen die geen weerwoord hebben, als ik het zo lees.
Ok. Dan doe ik Trump nemen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:26 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dan lees je toch verkeerd.
Maar ik kan Hitler ook vervangen door Stalin of een andere bekendheid met bloed aan de handen of rascistische inborst.
Prima wat jij wil....zolang je het maar snaptquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ok. Dan doe ik Trump nemen.
Als hij het echt meent misschien wel.
Er is naar mijn weten geen enige aanwijzing dat hij fysiek niet in orde is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:42 schreef rubbereend het volgende:
klein vraagje voor de volledigheid aangezien ik de laatste tijd niet alles meer gevolgd heb. Maar weten we überhaupt inmiddels iets officieel over de gezondheid van Trump?
Hij heeft vorige week wat testen ondergaan en deze week zouden de resultaten volledig bekend gemaakt worden.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:42 schreef rubbereend het volgende:
klein vraagje voor de volledigheid aangezien ik de laatste tijd niet alles meer gevolgd heb. Maar weten we überhaupt inmiddels iets officieel over de gezondheid van Trump?
Het duurt trouwens wel lang voor de uitslag bekend is. Een miljardair hoeft toch niet zo lang te wachten? Is het net zoiets als zijn belastingaangifte?quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Hij heeft vorige week wat testen ondergaan en deze week zouden de resultaten volledig bekend gemaakt worden.
Echt hè?quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het duurt trouwens wel lang voor de uitslag bekend is. Een miljardair hoeft toch niet zo lang te wachten? Is het net zoiets als zijn belastingaangifte?
Denk dat het beste zou zijn voor de VS als ze allebei het einde van de maand niet halen, de een doorgedraaide longontsteking, de ander een fatale levercirrose.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het duurt trouwens wel lang voor de uitslag bekend is. Een miljardair hoeft toch niet zo lang te wachten? Is het net zoiets als zijn belastingaangifte?
ah, gaat dan misschien sneller dan die belastingaangiftesquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Hij heeft vorige week wat testen ondergaan en deze week zouden de resultaten volledig bekend gemaakt worden.
dank uquote:Op dinsdag 13 september 2016 19:28 schreef Monolith het volgende:
Nog wel een aardig stuk uit de Atlantic over de debatten:
http://theatln.tc/2cSM7DN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |