Dit gaat natuurlijk weer op een smerige manier misbruikt worden. Hopelijk is het niks ernstigs.quote:Op zondag 11 september 2016 16:12 schreef Nintex het volgende:
Hillary is zojuist met spoed opgehaald bij de 9/11 ceremonytwitter:RickLeventhal twitterde op zondag 11-09-2016 om 15:37:16BREAKING: law enf source: Hillary Clinton just left 9/11 ceremony w /medical episode, appeared to faint on way into van, helped by security reageer retweet
twitter:RickLeventhal twitterde op zondag 11-09-2016 om 15:42:21Source tells me Hillary Clinton "clearly having some type of medical episode" & had to be helped into van by her protective detail at WTC reageer retweet
twitter:RickLeventhal twitterde op zondag 11-09-2016 om 15:52:33MORE ON #HILLARY per witness: "unexpected early departure"; she stumbled off curb, "knees buckled", lost a shoe as she was helped into van reageer retweet
Ja er zijn het die het smerig gebruiken.quote:Op zondag 11 september 2016 16:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk weer op een smerige manier misbruikt worden. Hopelijk is het niks ernstigs.
Foute boel. Mocht er echt iets ernstigs zijn dan hebben de Dems wel enigszins 'geluk' dat ze nu nog tijd hebben om een vervanger te zoeken. Kaine (de VP) of toch Joe Biden.twitter:toddstarnes twitterde op zondag 11-09-2016 om 15:58:52From NBC Pool Report: "We are told by the campaign that we are no longer allowed to shoot anything from the ceremony." reageer retweet
Oeps, daar gaat weer een paar procent aan stemmen.quote:Op zondag 11 september 2016 16:54 schreef Wyand het volgende:
Er wordt hier al weken door verschillende users geroepen dat er serieuze problemen zijn met Hillary's gezondheid maar dat werd hier altijd afgedaan als onzin.
Filmpje met een reporter van FOX ter plaatse:
https://mobile.twitter.co(...)988843495424/video/1
Press die mee is op campagne wacht nog steeds op reactie, maar radio silence uit het Clinton kamp.twitter:nypost twitterde op zondag 11-09-2016 om 16:44:49Hillary Clinton reportedly suffered a “medical episode” and unexpectedly left the 9/11 ceremony early https://t.co/KiokpYDwke reageer retweet
Volgens mij bepaalt de partij dat gewoon in een dergelijk geval. Ze zouden bijvoorbeeld Kaine, Sanders of Biden kunnen nemen.quote:Op zondag 11 september 2016 17:38 schreef SeLang het volgende:
Alvast RIP aan de nabestaanden.
Hoe gaat dat eigenlijk als Hillary niet meer meedoet? Wie komt er dan voor in de plaats?
Het is gebeurd.twitter:zgazda66 twitterde op zondag 11-09-2016 om 17:31:38Hillary Clinton 9/11 NYC https://t.co/q9YnsjTxss reageer retweet
quote:Op zondag 11 september 2016 17:38 schreef SeLang het volgende:
Alvast RIP aan de nabestaanden.
Hoe gaat dat eigenlijk als Hillary niet meer meedoet? Wie komt er dan voor in de plaats?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Wow, dat ziet er niet best uit.quote:Op zondag 11 september 2016 17:54 schreef KrappeAuto het volgende:
Het is gebeurd.twitter:zgazda66 twitterde op zondag 11-09-2016 om 17:31:38Hillary Clinton 9/11 NYC https://t.co/q9YnsjTxss reageer retweet
Ik zocht ff op wat er na Robert Kennedy's moord gebeurde maar die werd al begin juni vermoord. Zal de nominatie niet hebben gewonnen. (Heb niet alles gelezen) Maar wat me verbaasde was dat zijn moordenaar nog leeft.quote:Op zondag 11 september 2016 17:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij bepaalt de partij dat gewoon in een dergelijk geval. Ze zouden bijvoorbeeld Kaine, Sanders of Biden kunnen nemen.
De ballots staan in veel staten al vast toch?quote:Op zondag 11 september 2016 17:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij bepaalt de partij dat gewoon in een dergelijk geval. Ze zouden bijvoorbeeld Kaine, Sanders of Biden kunnen nemen.
Dit kan je toch niet meer negerentwitter:MAGANIFICENT twitterde op zondag 11-09-2016 om 17:59:53VIDEO: Hillary Clinton has MEDICAL EPISODE at 9/11/16 Ceremony!#HillarysHealth #PrayForHillary https://t.co/AgIy3ekAkC reageer retweet
Damn.quote:Op zondag 11 september 2016 17:54 schreef KrappeAuto het volgende:
Zelfs als ze in haar kist ligt, wordt dat nog afgedaan als onzin en dat ze echt gezond is want ze maakte een pot augurken open.quote:Op zondag 11 september 2016 16:54 schreef Wyand het volgende:
Er wordt hier al weken door verschillende users geroepen dat er serieuze problemen zijn met Hillary's gezondheid maar dat werd hier altijd afgedaan als onzin.
Filmpje met een reporter van FOX ter plaatse:
https://mobile.twitter.co(...)988843495424/video/1
Als ze daadwerkelijk door de hitte bevangen is geweest, zoals haar campagne claimt, dan is dit morgen alweer over johquote:Op zondag 11 september 2016 18:02 schreef vigen98 het volgende:
Filmpje in tweet:Dit kan je toch niet meer negerentwitter:MAGANIFICENT twitterde op zondag 11-09-2016 om 17:59:53VIDEO: Hillary Clinton has MEDICAL EPISODE at 9/11/16 Ceremony!#HillarysHealth #PrayForHillary https://t.co/AgIy3ekAkC reageer retweet
Ze is fysiek gewoon niet sterk genoeg om president te worden.
Wat hadden sommige journalisten graag het vanuit de auto willen filmen.quote:
Ik zou inderdaad niet precies weten hoe alle lokale procedures werken bij het terugtrekken van een kandidaat. Echt precedent is er ook niet, geloof alleen wat running mates die uit de race zijn gestapt of zelfs overleden.quote:Op zondag 11 september 2016 17:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De ballots staan in veel staten al vast toch?
twitter:CNNPolitics twitterde op zondag 11-09-2016 om 17:48:27Hillary Clinton leaves her daughter's apartment https://t.co/DB0F6haLpe https://t.co/KeFxeHDKbw reageer retweet
What has been seen can not be unseen...quote:Op zondag 11 september 2016 18:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het lijkt inmiddels weer goed met d'r te gaan overigens:
Kun je ook even naar het vlekje op mn linkerschouder kijken?quote:Op zondag 11 september 2016 18:02 schreef vigen98 het volgende:
Filmpje in tweet:Dit kan je toch niet meer negerentwitter:MAGANIFICENT twitterde op zondag 11-09-2016 om 17:59:53VIDEO: Hillary Clinton has MEDICAL EPISODE at 9/11/16 Ceremony!#HillarysHealth #PrayForHillary https://t.co/AgIy3ekAkC reageer retweet
Zoals ik al zei: als ze door de hitte bevangen is geweest, dan stelt dit alles niet veel voor.quote:Op zondag 11 september 2016 18:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
What has been seen can not be unseen...
je bent amateurmedicus?quote:Op zondag 11 september 2016 18:02 schreef vigen98 het volgende:
Dat bedoel ik idd. Trump en Fox News smullen hiervan. Dit is echt een dramatisch beeld.quote:Op zondag 11 september 2016 18:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: als ze door de hitte bevangen is geweest, dan stelt dit alles niet veel voor.
Maar als je bedoelt dat Trump dit in zijn campagne gaat gebruiken en dat dat waarschijnlijk een op zijn minst waarneembaar effect gaat hebben, dan geef ik je daar gelijk in. Dit komt haar echt niet goed uit.
Ik wel! Part-time, en heb nu al flink kan wat hersenkanker en tumoren vast weten te stellen na dit topic te hebben doorgebladerd.quote:
Dat lijkt me wat overdreven. Eerder veel gevallen van vroegtijdige dementie.quote:Op zondag 11 september 2016 18:14 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik wel! Part-time, en heb nu al flink kan wat hersenkanker en tumoren vast weten te stellen na dit topic te hebben doorgebladerd.
2008 was ongetwijfeld beter geweest inderdaad, ze is gewoon echt aan de oude kant nu. Al wil aan de oude kant zijn nog niet zeggen dat ze de taak niet kan vervullen natuurlijk, ze was 4 jaar terug nog secretary of state, wat een net zo slopende functie is.quote:Op zondag 11 september 2016 18:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik idd. Trump en Fox News smullen hiervan. Dit is echt een dramatisch beeld.
Het lijkt te laat voor Clinton te komen. Acht jaar geleden, toen had ze president moeten worden. En dan nu Obama. Maar zo ging het helaas voor haar niet.
Volgens kan de Democratische committee dan besluiten om een andere kandidaat te kiezen als Clinton zich terugtrekt. In principe schuift Kaine dan naar boven. Maar hoe het werkelijk zit, weet denk ik niemand echtquote:Op zondag 11 september 2016 18:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad niet precies weten hoe alle lokale procedures werken bij het terugtrekken van een kandidaat. Echt precedent is er ook niet, geloof alleen wat running mates die uit de race zijn gestapt of zelfs overleden.
Dit bericht komt uit de 'msm', mafklapper. Ga lekker terug naar BNW.quote:Op zondag 11 september 2016 18:17 schreef Refragmental het volgende:
Ben benieuwd trouwens hoe de msm weer in alle tonen zwijgt hierover, of als er al een bericht over komt absoluut niet kritisch doorvraagt.
quote:Op zondag 11 september 2016 18:14 schreef Refragmental het volgende:
Hahahahaha
Dat mens is op alle fronten ongeschikt om president te zijn, een fysiek en mentaal zeer zwaar beroep.
https://mobile.twitter.co(...)814025011200/video/1
Uiteraard zijn er hier mensen die dit allemaal wegwuiven als zijnde "niks aan de hand".
Fox, CNN en MSNBC berichten hierover, of is dat niet mainstream genoegquote:Op zondag 11 september 2016 18:17 schreef Refragmental het volgende:
Ben benieuwd trouwens hoe de msm weer in alle tonen zwijgt hierover, of als er al een bericht over komt absoluut niet kritisch doorvraagt.
Hey, ik zei part-time amateur, hè?quote:Op zondag 11 september 2016 18:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat overdreven. Eerder veel gevallen van vroegtijdige dementie.
Beide partijen hebben geloof ik procedures voor een nieuwe interne stemronde. Hoe het precies zit met de ballots in de verschillende staten weet ik niet.quote:Op zondag 11 september 2016 18:18 schreef L3gend het volgende:
[..]
Volgens kan de Democratische committee dan besluiten om een andere kandidaat te kiezen als Clinton zich terugtrekt. In principe schuift Kaine dan naar boven. Maar hoe het werkelijk zit, weet denk ik niemand echt
Jezus, of ze strontbezopen is. En dat moet president worden? brrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 11 september 2016 17:54 schreef KrappeAuto het volgende:
Serieus?quote:Op zondag 11 september 2016 18:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit bericht komt uit de 'msm', mafklapper. Ga lekker terug naar BNW.
Ben jij ook bevangen door de hitte of is er iets ernstigers met je aan de hand?quote:Op zondag 11 september 2016 18:17 schreef Refragmental het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2016 18:26 schreef Refragmental het volgende:
Er is een subreddit /r/politics welke volledig is overgenomen door CTR trollen en bots.
Berichten ze er echt over en gaan ze nu kritische vragen stellen denk je?quote:Op zondag 11 september 2016 18:19 schreef L3gend het volgende:
[..]
Fox, CNN en MSNBC berichten hierover, of is dat niet mainstream genoeg
Die video dat ze de auto in strompelt komt echt wel terug hoor, ga daar maar van uit.quote:Op zondag 11 september 2016 18:29 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Berichten ze er echt over en gaan ze nu kritische vragen stellen denk je?
Of zullen ze over een uur niks meer van zich laten horen, zoals met alle negatieve berichten over clinton.
Ze "berichten" er nu over omdat de social media ermee vol staat.
Maar ze zullen enkel de officiële verklaring van "heatstroke" zonder enige vragen overnemen en het er vervolgens niet meer over hebben.
Zelfs als haar man zegt dat ze serieuze problemen gehad heeft wordt het afgedaan als onzin.quote:Op zondag 11 september 2016 18:04 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Zelfs als ze in haar kist ligt, wordt dat nog afgedaan als onzin en dat ze echt gezond is want ze maakte een pot augurken open.
Dikke onzin!quote:Op zondag 11 september 2016 18:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vind wel grappig hoe dat altijd terug blijft komen.
Op Reddit zijn jonge mensen simpelweg oververtegenwoordigd en het gros van hen denkt niet heel positief over Trump.
Als hij op de twitterlink had geklikt die hij nota bene zelf heeft gepost, had hij kunnen lezen hoe diverse mainstream media aan die knakker vragen of ze die video mogen gebruiken.quote:Op zondag 11 september 2016 18:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die video dat ze de auto in strompelt komt echt wel terug hoor, ga daar maar van uit.
Er zijn andere topics over media en objectiviteit. Dit topic is niet gemaakt om te discussiëren over mainstream media.quote:Op zondag 11 september 2016 18:32 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als hij op de twitterlink had geklikt die hij nota bene zelf heeft gepost, had hij kunnen lezen hoe diverse mainstream media aan die knakker vragen of ze die video mogen gebruiken.
Ech schandalig hoe ze het doodzwijgen en in de doofpot proberen te stoppen!
Trump zal hier dankbaar gebruik van maken.quote:Op zondag 11 september 2016 18:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die video dat ze de auto in strompelt komt echt wel terug hoor, ga daar maar van uit.
Je hebt helaas een tumor.quote:Op zondag 11 september 2016 18:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kun je ook even naar het vlekje op mn linkerschouder kijken?
Pun intendedquote:
Nee. Alhoewel ik merk dat je vaak te snel gefrustreerd wordt en daardoor gedeprimeerd van wordt. Ik schrijf wel wat Tricyclische Antidepressiva voor je op recept. Kan je morgen ophalen bij je lokale apotheekquote:Op zondag 11 september 2016 18:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha en bij jezelf heb je hallucinaties gediagnosticeert?
Ze had een lange zwarte jas aan (waarom doe je dat als je aan het overhitten bent)quote:Op zondag 11 september 2016 18:41 schreef Slaro het volgende:
Als ze dan bevangen door de hitte is, dat kan, maar komt wel op een ongelukkig moment met al die geruchten en je stelt er naar weinig mee gerust die al twijfelden inderdaad.
Beetje onzinnig. Niemand gooit zijn medische geschiedenis op straat, noch is het gebruikelijk in de Amerikaanse politiek. Enkel McCain deed dat naar mijn weten.quote:Op zondag 11 september 2016 18:49 schreef vigen98 het volgende:
Geloof er trouwens niets van dat het door de hitte kwam. Ze heeft echt serieuze medische problemen. Waarom laat ze haar medische record niet zien dan?
Jammer voor haar maar nu is het medische jachtseizoen geopend...quote:Op zondag 11 september 2016 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje onzinnig. Niemand gooit zijn medische geschiedenis op straat, noch is het gebruikelijk in de Amerikaanse politiek. Enkel McCain deed dat naar mijn weten.
Maar nu heeft ze weinig keuze, als ze niets te verbergen heeft.quote:Op zondag 11 september 2016 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje onzinnig. Niemand gooit zijn medische geschiedenis op straat, noch is het gebruikelijk in de Amerikaanse politiek. Enkel McCain deed dat naar mijn weten.
Valt wel mee. Je gooit er gewoon een statement uit van één of andere clown die zichzelf dokter noemt.quote:Op zondag 11 september 2016 19:03 schreef L3gend het volgende:
[..]
Maar nu heeft ze weinig keuze, als ze niets te verbergen heeft.
quote:If humans were rational creatures, the time and place of Clinton’s “overheating” wouldn’t matter at all. But when it comes to American psychology, there is no more powerful symbol of terrorism and fear than 9-11 . When a would-be Commander-in-Chief withers – literally – in front of our most emotional reminder of an attack on the homeland, we feel unsafe. And safety is our first priority.
Hillary Clinton just became unelectable.
Heb jij ook zelf nog wel eens wat toe te voegen of citeer je gewoon continu een of andere halvegare striptekenaar?quote:Op zondag 11 september 2016 19:11 schreef Nintex het volgende:
Goede korte write-up van Scott:
http://blog.dilbert.com/post/150264994381/the-race-for-president-is-probably-over
[..]
Niet echt.quote:Op zondag 11 september 2016 19:11 schreef Nintex het volgende:
http://blog.dilbert.com/post/150264994381/the-race-for-president-is-probably-over
[..]
Damn, deze hoek laat het nog beter zien. Het lijkt wel of ze verlamd is.quote:Op zondag 11 september 2016 19:10 schreef Refragmental het volgende:
Van een andere hoek
https://twitter.com/johncardillo/status/775000466304315393
Haar lichaam werkt echt totaal niet meer mee.
Met de punten van haar schoenen over de grond slepende wordt ze het busje in gegooid.
Wanneer je zelf zegt dat je medische problemen hebt en je raar gaat gedragen en nu zo gedragen wordt zal ik me wel zorgen maken of zij wel gezond is of niet.quote:Op zondag 11 september 2016 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens. Goh, het lijkt alsof ze zelf niet meer weet wat ze nou wel en niet heeft gelogen.quote:Op zondag 11 september 2016 18:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zelfs als haar man zegt dat ze serieuze problemen gehad heeft wordt het afgedaan als onzin.
Yep. Aardige attack. Als ik de Amerikanen was zou ik me echt zorgen maken...quote:Op zondag 11 september 2016 19:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
Damn, deze hoek laat het nog beter zien. Het lijkt wel of ze verlamd is.
Omdat men in de primaries kennelijk geen Rubio, Cruz of o'Malley wilde.quote:Op zondag 11 september 2016 19:16 schreef Ryan3 het volgende:
Hoe komt het nou dat je ineens van die gerontologische gevallen hebt in de Amerikaanse politiek?
Ik weet nog dat men in het westen behoorlijk wat kritiek had op de gevorderde leeftijd van Reagan, die volgens mij 70 werd in februari 1981, nog geen maand na zijn inauguratie. Trump is nu al 70, Hillary zal 69 zijn mocht ze geïnaugureerd worden.
En men had zo'n kritiek ook op al die oude baasjes die Breznjev opvolgden na 1982 in de Sovjet-Unie. China met Denxiaoping. Geronotocratie werd het genoemd. Nu zijn we 35 jaar verder en mag je kiezen tussen iemand van 69 en van 70 in de VS.
twitter:L0gg0l twitterde op zondag 11-09-2016 om 18:32:36Remember Yeltsin when he was 'overheated' #HRC https://t.co/VkJ3Hx79os reageer retweet
Unelectablequote:Op zondag 11 september 2016 19:11 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ja, goed, ik vind dat dus gek. Ik snap niet waar dat ineens vandaan komt.quote:Op zondag 11 september 2016 19:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Omdat men in de primaries kennelijk geen Rubio, Cruz of o'Malley wilde.
Ah kijk, de "ja maar anderen hadden dit ook" smoesje komen ook al opdagenquote:Op zondag 11 september 2016 19:18 schreef Nintex het volgende:
Goeie vergelijking. Yeltsin had ook van dit soort incidentjes. Soms van de alcohol op andere momenten door zijn gezondheid.twitter:L0gg0l twitterde op zondag 11-09-2016 om 18:32:36Remember Yeltsin when he was 'overheated' #HRC https://t.co/VkJ3Hx79os reageer retweet
Nou Yeltsin werd vrij snel na dit soort incidentjes door Putin opgevolgd.quote:Op zondag 11 september 2016 19:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ah kijk, de "ja maar anderen hadden dit ook" smoesje komen ook al opdagen
Clinton kon altijd wel om hem lachen iig.quote:Op zondag 11 september 2016 19:18 schreef Nintex het volgende:
Goeie vergelijking. Yeltsin had ook van dit soort incidentjes. Soms van de alcohol op andere momenten door zijn gezondheid.twitter:L0gg0l twitterde op zondag 11-09-2016 om 18:32:36Remember Yeltsin when he was 'overheated' #HRC https://t.co/VkJ3Hx79os reageer retweet
quote:Op zondag 11 september 2016 19:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
Damn, deze hoek laat het nog beter zien. Het lijkt wel of ze verlamd is.
twitter:justinjm1 twitterde op zondag 11-09-2016 om 18:31:10“They threw her in like she was a side of beef,” a senior law enforcement official told The Daily Beast. https://t.co/MoI0JzlVRl reageer retweet
Je lijkt nogal een obsessie te hebben.quote:Op zondag 11 september 2016 19:36 schreef Koskesh het volgende:
Monolith, laat ik het nog een keer vragen: In het licht van recente ontwikkelingen, wie denk je dat gaat winnen? 50/50?
Of 70% kans voor biden / kain?
Zelf denk ik dat Clinton niet eens gaat deelnemen aan het 1e debat namelijk.
Clinton heeft al eerder aangetoond niet met debatten mee te willen doen. Ze zal wel met een smoes komen om maar niet met Trump in debat te moeten.quote:Op zondag 11 september 2016 19:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je lijkt nogal een obsessie te hebben.
Als je denkt dat ze zich gaat terugtrekken, dan is een vraag over kansen versus Trump ook noodzaak irrelevant. Denk je zelf ook niet?
We kunnen nog altijd hopen op een Sanders, die eigenlijk ook gewonnen had, maar dan krijg ik weer BNW opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd van mensen die er heilig van overtuigd zijn dat het allemaal heel erg eerlijk verlopen is, de DNC beide kandidaten gelijk behandelden, en dat grootschalige fraude absoluut uitgesloten is. Rare mensen zijn dan.quote:Op zondag 11 september 2016 19:41 schreef Koskesh het volgende:
Wat gaat er eigenlijk gebeuren mocht ze niet kunnen deelnemen aan de verkiezingen? Weet iemand de regels hiervoor? Wordt Kain dan gewoon de dnc nominee?
Het was ook een non-vraag, die hij gisteren ook al stelde. De kansen blijven wat mij betreft verder gewoon ongewijzigd, tenzij deze kwestie toch serieuzer blijkt. Maar goed, mensen lijken te denken dat forecasts iets te maken hebben met Ad hoc percentages uit je duim zuigen, maar dat is uiteraard niet het geval.quote:Op zondag 11 september 2016 19:41 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Clinton heeft al eerder aangetoond niet met debatten mee te willen doen. Ze zal wel met een smoes komen om maar niet met Trump in debat te moeten.
Overigens mooi non-antwoord op zijn vraag
Nee ik vroeg het gewoon omdat je in het vorige topic zei dat volgens de polls Clinton 70-75% kans had op de winst. En dat je daarin meeging.quote:Op zondag 11 september 2016 19:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je lijkt nogal een obsessie te hebben.
Als je denkt dat ze zich gaat terugtrekken, dan is een vraag over kansen versus Trump ook noodzaak irrelevant. Denk je zelf ook niet?
Zie bovenstaande posts.quote:Op zondag 11 september 2016 19:45 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Nee ik vroeg het gewoon omdat je in het vorige topic zei dat volgens de polls Clinton 70-75% kans had op de winst. En dat je daarin meeging.
Vroeg me af of je daar nog steeds achter staat of dat dat inmiddels is veranderd?
quote:Op zondag 11 september 2016 19:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
De kansen blijven wat mij betreft verder gewoon ongewijzigd, tenzij deze kwestie toch serieuzer blijkt.
ALS Clinton zich terugtrekt dan komt de democratische committe dan samen en moet dan besluiten wie het over gaat nemen. Kaine zou de meest logische kandidaat zijn omdat hij vp kandidaat is. Maar Sanders kan het ook worden, omdat hij tweede is geeindigd. Hoe het precies zit weet denk ik niemand hier.quote:Op zondag 11 september 2016 19:41 schreef Koskesh het volgende:
Wat gaat er eigenlijk gebeuren mocht ze niet kunnen deelnemen aan de verkiezingen? Weet iemand de regels hiervoor? Wordt Kain dan gewoon de dnc nominee?
Bedankt voor je inhoudelijke reactie. We zullen in de peilingen wel zien of het een significant effect heeft. Zo ja, dan worden de kansen wel weer bijgesteld. Als ze zoals jij verwacht uit de race stapt, dan is de vraag dus zinloos zoals ik al aangaf.quote:
Kan er ook een POL / (Ongeregeldheden bij de) Amerikaanse voorverkiezingen topic komen?quote:Op zondag 11 september 2016 19:31 schreef Euribob het volgende:
POL / Hillary Clinton, geschikt voor het presidentschap?
Omwille van de wens om alles wat Clinton mogelijk ongeschikt maakt voor het presidentiële ambt te bediscussiëren vanaf nu een topic waar dat kan. Graag alles wat betreft de geschiktheid van Clinton en Trump in de desbetreffende topics. In dit algemene topic kan dan gefocust worden op de rest. Zoals polls, debatten, down-ballots en andere generale politieke verrassingen.
Ja echt hé?quote:
Ja, en hier is dus dat andere topic voor.quote:Op zondag 11 september 2016 19:55 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ja echt hé?
Overweldigend bewijs dat dat liegend mens crimineel, corrupt, ziek, oorlogszuchtig, egoïstisch, machtsbelust, etc is.
Ze heeft puur het geluk dat ze door de DNC en de media op handen wordt gedragen, ze haar achternaam mee heeft, en alle kaarten in haar voordeel zijn geschud. Mocht het namelijk allemaal WEL eerlijk zijn verlopen, dan had ze die nominatie nooit in de wacht gesleept.
Zelfs nu als presidentskandidaat kan ze nauwelijks volle zalen trekken.
Ze past zelfs smerige truckjes toe door op evenementen te gaan spreken, dan kunnen ze net doen of de mensen er zijn voor haar, terwijl ze zelfs dan nog nauwelijks publiek trekt
Oke bedankt. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren tijdens het 1e debat, mocht Clinton toch gaan deelnemen.quote:Op zondag 11 september 2016 19:49 schreef L3gend het volgende:
[..]
ALS Clinton zich terugtrekt dan komt de democratische committe dan samen en moet dan besluiten wie het over gaat nemen. Kaine zou de meest logische kandidaat zijn omdat hij vp kandidaat is. Maar Sanders kan het ook worden, omdat hij tweede is geeindigd. Hoe het precies zit weet denk ik niemand hier.
Enige mogelijke vergelijkbare situatie de afgelopen jaren was de senate verkiezingen in Missouri in 2000. Een kandidaat overleed toen vlak voor de verkiezingen, maar won de verkiezingen wel. Dus kon zijn tegenstander geen senator worden
https://en.wikipedia.org/(...)on_in_Missouri,_2000
quote:Op zondag 11 september 2016 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nogmaals: POL / Hillary Clinton, geschikt voor het presidentschap?
Wat wil je hier nou mee zeggen? Snap je wat het woord "just" betekent? Kunnen we anders ook eens ophouden met waardeloze suggestieve plaatjes te posten zonder enige nadere toelichting?quote:
Niet meegekregen dat het in het nadere topic moest, sorry!quote:
Een mooie illustratie van de dramatische timing van dit incident voor Hillary. Al weken gespeculeerd over je gezondheid en dan zoiets.quote:Op zondag 11 september 2016 21:10 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee zeggen? Snap je wat het woord "just" betekent? Kunnen we anders ook eens ophouden met waardeloze suggestieve plaatjes te posten zonder enige nadere toelichting?
Op die manier. Ach, er is nou niet echt meteen een "beter" moment voor zo'n health scare. Een maand later was nog vervelender geweest. Nu het voor de debatten gebeurd zou je ook kunnen zeggen dat ze nog genoeg kansen heeft om dit te boven te komen. Tegelijkertijd kan ze nu de debate prep gebruiken om te herstellen in plaats van dat van je verwacht wordt dat je de hele dag van hot naar her reist. Er vanuit gaande dat dit geen blijvende klachten heeft achtergelaten denk ik niet dat dit haar de das om hoeft te doen, daar heeft ze al te veel voor overleefd.quote:Op zondag 11 september 2016 21:21 schreef Wyand het volgende:
[..]
Een mooie illustratie van de dramatische timing van dit incident voor Hillary. Al weken gespeculeerd over je gezondheid en dan zoiets.
Ja heb je gelijk in. Denk ook zeker niet dat dit haar de das om gaat doen, maar het geeft Trump wel weer wat hoop.quote:Op zondag 11 september 2016 21:34 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Op die manier. Ach, er is nou niet echt meteen een "beter" moment voor zo'n health scare. Een maand later was nog vervelender geweest. Nu het voor de debatten gebeurd zou je ook kunnen zeggen dat ze nog genoeg kansen heeft om dit te boven te komen. Tegelijkertijd kan ze nu de debate prep gebruiken om te herstellen in plaats van dat van je verwacht wordt dat je de hele dag van hot naar her reist. Er vanuit gaande dat dit geen blijvende klachten heeft achtergelaten denk ik niet dat dit haar de das om hoeft te doen, daar heeft ze al te veel voor overleefd.
Correcttherecord, wel eens van gehoord?quote:Op zondag 11 september 2016 18:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vind wel grappig hoe dat altijd terug blijft komen.
Op Reddit zijn jonge mensen simpelweg oververtegenwoordigd en het gros van hen denkt niet heel positief over Trump.
Sorry maar dit is echt Bullshit. Je kan er daar miss extra op ingaan, maar haar gezondheid gaat (waarschijlijk!) de komende 2 maanden een belangrijk onderdeel zijn van de campaign en mag hier gewoon besproken wordenquote:
Nee. Voor problemen met de policy mag je je wenden tot de FB.quote:Op maandag 12 september 2016 00:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sorry maar dit is echt Bullshit. Je kan er daar miss extra op ingaan, maar haar gezondheid gaat (waarschijlijk!) de komende 2 maanden een belangrijk onderdeel zijn van de campaign en mag hier gewoon besproken worden
zeg BNWadept...POL / Hillary Clinton, geschikt voor het presidentschap?quote:Op maandag 12 september 2016 07:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs de Amerikanen vinden dit een behoorlijk wegend onderwerp betreffende het USA Presidentschap en dan kan dit niet besproken worden hier?
Nog iets waar ze zo eerlijk over is geweest.quote:Op maandag 12 september 2016 08:33 schreef Hexagon het volgende:
Goh, Hillary kan ziek worden, net een echt mens
Je hebt er ook niet zoveel mee te makenquote:Op maandag 12 september 2016 09:26 schreef Slaro het volgende:
[..]
Nog iets waar ze zo eerlijk over is geweest.
Nee, die medische verklaring van Trump klinkt geloofwaardigquote:Op maandag 12 september 2016 09:26 schreef Slaro het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de kiezer er alles mee te maken..... Of hadden ze eigenlijk ook niet moeten weten dat Reagan tijdens zijn Presidentschap al lang Alzheimer had?quote:Op maandag 12 september 2016 09:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb je er ook niets mee te maken
Op zich zou een kiezer zelf wel kunnen bedenken dat iemand ziek kan worden.quote:Op maandag 12 september 2016 09:26 schreef Slaro het volgende:
[..]
Je loopt nogal op de zaken vooruitquote:Op maandag 12 september 2016 09:45 schreef SeLang het volgende:
Het gaat nu dus eigenlijk tussen Trump en Kaine. Zou dat niet zelfs een voordeel kunnen zijn voor de Democraten? Niemand is zo impopulair als Hillary toch? De kiezers die Trump niet willen zullen dan toch wel op Kaine stemmen. Mogelijk dat hij een aantal #neverhillary types bij Trump kan weghalen.
Hij zou het zelf geschreven kunnen hebben, heeft ie misshien ook gedaan, maar over Trump's gezondheid zijn niet veel discussies, over die van Clinton wel nadat ze toch enkele symptomen van ziekte begon te vertonen, blijven herhalen dat er niks aan de hand is, bevangen door de hitte, ik snap best dat jij je eigen campagne niet in gevaar wilt brengen maar op deze manier komt het allemaal toch erg geforceerd over. Ik weet ook vrij zeker dat genoeg Amerikanen denken dat er meer speelt dan alleen een longontsteking (wat onder continue stress iets veel erger kan worden).quote:Op maandag 12 september 2016 09:45 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, die medische verklaring van Trump klinkt geloofwaardig
Trump heeft volgens mij ook al lang alzheimer.quote:Op maandag 12 september 2016 09:46 schreef Slaro het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de kiezer er alles mee te maken..... Of hadden ze eigenlijk ook niet moeten weten dat Reagan tijdens zijn Presidentschap al lang Alzheimer had?
Tot iemand natuurlijk daadwerkelijk symptomen begint te vertonen en er niet eerlijk over is.quote:Op maandag 12 september 2016 09:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Op zich zou een kiezer zelf wel kunnen bedenken dat iemand ziek kan worden.
Heeft Trump zijn inentingen wel gehad?
Dat had hij dan sinds de geboorte al.quote:Op maandag 12 september 2016 09:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Trump heeft volgens mij ook al lang alzheimer.
Uiteraard denken veel Amerikanen dat. Die hebben immers decennia aan haatcampagnes over de Clintons over zich heen gehad.quote:Op maandag 12 september 2016 09:49 schreef Slaro het volgende:
[..]
Hij zou het zelf geschreven kunnen hebben, heeft ie misshien ook gedaan, maar over Trump's gezondheid zijn niet veel discussies, over die van Clinton wel nadat ze toch enkele symptomen van ziekte begon te vertonen, blijven herhalen dat er niks aan de hand is, bevangen door de hitte, ik snap best dat jij je eigen campagne niet in gevaar wilt brengen maar op deze manier komt het allemaal toch erg geforceerd over. Ik weet ook vrij zeker dat genoeg Amerikanen denken dat er meer speelt dan alleen een longontsteking (wat onder continue stress iets veel erger kan worden).
De Clinton's waren dan ook minder geweldig dan ze zichzelf hebben doen voorkomen. Eergisteren ging het over de 'deplorables' waar Clinton naar verweest. In dezelfde speech had ze het over de andere helft die wanhopig naar verandering zoeken, die zich niet meer vertegenwoordigd voelen door haar of een gematigde Republikein (de gevestigde elite), dat ze meer moeite moeten doen om juist die mensen weer een stem en plek te geven.quote:Op maandag 12 september 2016 09:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uiteraard denken veel Amerikanen dat. Die hebben immers decennia aan haatcampagnes over de Clintons over zich heen gehad.
Het gaat niet over de daadwerkelijke medische toestand, het gaat over de vraag of het belangrijk is voor de campagne en waarom ze erover heeft gelogen (en of dat belangrijk is), dat moet je in een centraal topic gewoon kunnen bespreken. De symptomen mag je best in een subtopic behandelen als je dat bedoeltquote:Op maandag 12 september 2016 09:52 schreef Euribob het volgende:
Nogmaals: alle speculatie over de medische toestand van de kandidaten graag in de desbetreffende topics.
Die gevolgen zijn volgens mij pas na een week zichtbaar want die peilingen worden nu pas uitgevoerd in deze.quote:Op maandag 12 september 2016 09:53 schreef Euribob het volgende:
http://projects.fivethirt(...)cast/?ex_cid=rrpromo
Volgens 538 is er nog geen negatief effect in de polls aan te duiden in ieder geval. Clinton still going strong.
Er is 1 reden om op Clinton te stemmen. Zij is de lesser of two evils voor veel mensen.quote:Op zondag 11 september 2016 19:48 schreef Refragmental het volgende:
Ik kan me overigens serieus op geen enkele manier bedenken waarom er mensen zijn die Clinton als president willen zien.
Zijn deze mensen blind voor alles wat er de afgelopen maanden is gebeurt?
Dat mens is zo crimineel als de pest, als ze geen clinton was geweest had ze allang vast gezeten, dus nogmaals, waarom zijn er nog mensen die haar steunen? Dat vind ik zelf een hele belangrijke vraag.
Beetje hetzelfde als de vraag durven stellen WAAROM er terrorisme is.
Het opzoeken van de radicalere vleugel van haar partij lijkt me niet erg verstandig in de race waar de ruimte toch vooral ligt in het politieke midden.quote:Op maandag 12 september 2016 09:55 schreef Slaro het volgende:
[..]
De Clinton's waren dan ook minder geweldig dan ze zichzelf hebben doen voorkomen. Eergisteren ging het over de 'deplorables' waar Clinton naar verweest. In dezelfde speech had ze het over de andere helft die wanhopig naar verandering zoeken, die zich niet meer vertegenwoordigd voelen door haar of een gematigde Republikein (de gevestigde elite), dat ze meer moeite moeten doen om juist die mensen weer een stem en plek te geven.
Dat vond ik het eerste verstandige wat Clinton in al die maanden heeft gezegd. Tegelijkertijd mogen wij ons afvragen waarom dat besef er niet was tijdens de strijd met Sanders waar Clinton de PR-machine van haar man heeft ingezet? Tegelijkertijd mogen wij ons afvragen wat ze echt gaat doen om die 'uitgesloten Amerikanen' weer te kunnen vertegenwoordigen.
Het gaat immers in tegen alles wat Clinton tot dusverre heeft gezegd, het is min of meer toegeven dat ook het beleid van haar man veel Amerikanen heeft uitgesloten, dat haar campagne tot dusverre alles behalve inclusief was of daarop gericht is. Als Clinton op dat vlak nu echt verandering gaat laten zien, misschien met hulp van Sanders en Warren, dan kan het nog wat worden.
Met Sanders als kandidaat hadden ze het politieke midden weer afgeschrikt. En daar zit toch de grote massa van de kiezers. Niet op de radicale flanken, hoe actief die kleine groep ook is op bv het internet.quote:Op maandag 12 september 2016 09:57 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Er is 1 reden om op Clinton te stemmen. Zij is de lesser of two evils voor veel mensen.
Maar om enthousiast voor haar als kandidaat te zijn... dan moet je echr gestoord zijn.
Maar ja zij is niet voor niets de op één na onpopulairste politicus van de VS. Het leuke is dat de Democratische kiezers zichzelf ind e voet hebben geschoten door voor haar te kiezen. Bernie blijkt namelijk keer op keer de populairste politicus van de VS te zijn (hoogste favourables).
Hadden de Democraten Bernie gekozen dan hadden ze nu een kandidaat die enorm veel enthousiasme zou genereren, nieuwe kiezers zou aanspreken enz. Maar nu hebben ze een kandidaat die gehaat is, niet eens een rally vol kan krijgen en ondanks alle debiele acties van Trump nog maat een kleine voorsprong heeft.
Volgens mij is het politieke midden over de afgelopen jaren gezien juist kleiner en kleiner geworden wat weer bijdraagt aan haar tegelijkertijd enorme impopulariteit.quote:Op maandag 12 september 2016 09:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het opzoeken van de radicalere vleugel van haar partij lijkt me niet erg verstandig in de race waar de ruimte toch vooral ligt in het politieke midden.
Is dit sarcasme van je?quote:Op maandag 12 september 2016 09:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het opzoeken van de radicalere vleugel van haar partij lijkt me niet erg verstandig in de race waar de ruimte toch vooral ligt in het politieke midden.
Echter naar de vleugels zijn ze ook niet echt vertrokken, immers Clinton won vrij eenvoudig van Sanders en ook bij de Republikeinen deed een voor de fanatieke aanhang (conservatieven en evangelicals) zeer slechte kandidaat het uitmuntend.quote:Op maandag 12 september 2016 10:00 schreef Slaro het volgende:
[..]
Volgens mij is het politieke midden over de afgelopen jaren gezien juist kleiner en kleiner geworden wat weer bijdraagt aan haar tegelijkertijd enorme impopulariteit.
Ik kom met cijfers. Sanders is de meest favourable politicus van dr VS. Clinton de op één na meest gehate. In alle polls deed die het veel beter dan Trump tegen Clinton.quote:Op maandag 12 september 2016 09:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Met Sanders als kandidaat hadden ze het politieke midden weer afgeschrikt. En daar zit toch de grote massa van de kiezers. Niet op de radicale flanken, hoe actief die kleine groep ook is op bv het internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |