quote:Op zondag 11 september 2016 18:26 schreef Refragmental het volgende:
Er is een subreddit /r/politics welke volledig is overgenomen door CTR trollen en bots.
Berichten ze er echt over en gaan ze nu kritische vragen stellen denk je?quote:Op zondag 11 september 2016 18:19 schreef L3gend het volgende:
[..]
Fox, CNN en MSNBC berichten hierover, of is dat niet mainstream genoeg
Die video dat ze de auto in strompelt komt echt wel terug hoor, ga daar maar van uit.quote:Op zondag 11 september 2016 18:29 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Berichten ze er echt over en gaan ze nu kritische vragen stellen denk je?
Of zullen ze over een uur niks meer van zich laten horen, zoals met alle negatieve berichten over clinton.
Ze "berichten" er nu over omdat de social media ermee vol staat.
Maar ze zullen enkel de officile verklaring van "heatstroke" zonder enige vragen overnemen en het er vervolgens niet meer over hebben.
Zelfs als haar man zegt dat ze serieuze problemen gehad heeft wordt het afgedaan als onzin.quote:Op zondag 11 september 2016 18:04 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Zelfs als ze in haar kist ligt, wordt dat nog afgedaan als onzin en dat ze echt gezond is want ze maakte een pot augurken open.
Dikke onzin!quote:Op zondag 11 september 2016 18:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vind wel grappig hoe dat altijd terug blijft komen.
Op Reddit zijn jonge mensen simpelweg oververtegenwoordigd en het gros van hen denkt niet heel positief over Trump.
Als hij op de twitterlink had geklikt die hij nota bene zelf heeft gepost, had hij kunnen lezen hoe diverse mainstream media aan die knakker vragen of ze die video mogen gebruiken.quote:Op zondag 11 september 2016 18:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die video dat ze de auto in strompelt komt echt wel terug hoor, ga daar maar van uit.
Er zijn andere topics over media en objectiviteit. Dit topic is niet gemaakt om te discussiren over mainstream media.quote:Op zondag 11 september 2016 18:32 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als hij op de twitterlink had geklikt die hij nota bene zelf heeft gepost, had hij kunnen lezen hoe diverse mainstream media aan die knakker vragen of ze die video mogen gebruiken.
Ech schandalig hoe ze het doodzwijgen en in de doofpot proberen te stoppen!
Trump zal hier dankbaar gebruik van maken.quote:Op zondag 11 september 2016 18:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die video dat ze de auto in strompelt komt echt wel terug hoor, ga daar maar van uit.
Je hebt helaas een tumor.quote:Op zondag 11 september 2016 18:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kun je ook even naar het vlekje op mn linkerschouder kijken?
Pun intendedquote:
Nee. Alhoewel ik merk dat je vaak te snel gefrustreerd wordt en daardoor gedeprimeerd van wordt. Ik schrijf wel wat Tricyclische Antidepressiva voor je op recept. Kan je morgen ophalen bij je lokale apotheekquote:Op zondag 11 september 2016 18:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha en bij jezelf heb je hallucinaties gediagnosticeert?
Ze had een lange zwarte jas aan (waarom doe je dat als je aan het overhitten bent)quote:Op zondag 11 september 2016 18:41 schreef Slaro het volgende:
Als ze dan bevangen door de hitte is, dat kan, maar komt wel op een ongelukkig moment met al die geruchten en je stelt er naar weinig mee gerust die al twijfelden inderdaad.
Beetje onzinnig. Niemand gooit zijn medische geschiedenis op straat, noch is het gebruikelijk in de Amerikaanse politiek. Enkel McCain deed dat naar mijn weten.quote:Op zondag 11 september 2016 18:49 schreef vigen98 het volgende:
Geloof er trouwens niets van dat het door de hitte kwam. Ze heeft echt serieuze medische problemen. Waarom laat ze haar medische record niet zien dan?
Jammer voor haar maar nu is het medische jachtseizoen geopend...quote:Op zondag 11 september 2016 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje onzinnig. Niemand gooit zijn medische geschiedenis op straat, noch is het gebruikelijk in de Amerikaanse politiek. Enkel McCain deed dat naar mijn weten.
Maar nu heeft ze weinig keuze, als ze niets te verbergen heeft.quote:Op zondag 11 september 2016 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje onzinnig. Niemand gooit zijn medische geschiedenis op straat, noch is het gebruikelijk in de Amerikaanse politiek. Enkel McCain deed dat naar mijn weten.
Valt wel mee. Je gooit er gewoon een statement uit van n of andere clown die zichzelf dokter noemt.quote:Op zondag 11 september 2016 19:03 schreef L3gend het volgende:
[..]
Maar nu heeft ze weinig keuze, als ze niets te verbergen heeft.
quote:If humans were rational creatures, the time and place of Clinton’s “overheating” wouldn’t matter at all. But when it comes to American psychology, there is no more powerful symbol of terrorism and fear than 9-11 . When a would-be Commander-in-Chief withers – literally – in front of our most emotional reminder of an attack on the homeland, we feel unsafe. And safety is our first priority.
Hillary Clinton just became unelectable.
Heb jij ook zelf nog wel eens wat toe te voegen of citeer je gewoon continu een of andere halvegare striptekenaar?quote:Op zondag 11 september 2016 19:11 schreef Nintex het volgende:
Goede korte write-up van Scott:
http://blog.dilbert.com/post/150264994381/the-race-for-president-is-probably-over
[..]
Niet echt.quote:Op zondag 11 september 2016 19:11 schreef Nintex het volgende:
http://blog.dilbert.com/post/150264994381/the-race-for-president-is-probably-over
[..]
Damn, deze hoek laat het nog beter zien. Het lijkt wel of ze verlamd is.quote:Op zondag 11 september 2016 19:10 schreef Refragmental het volgende:
Van een andere hoek
https://twitter.com/johncardillo/status/775000466304315393
Haar lichaam werkt echt totaal niet meer mee.
Met de punten van haar schoenen over de grond slepende wordt ze het busje in gegooid.
Wanneer je zelf zegt dat je medische problemen hebt en je raar gaat gedragen en nu zo gedragen wordt zal ik me wel zorgen maken of zij wel gezond is of niet.quote:Op zondag 11 september 2016 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens. Goh, het lijkt alsof ze zelf niet meer weet wat ze nou wel en niet heeft gelogen.quote:Op zondag 11 september 2016 18:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zelfs als haar man zegt dat ze serieuze problemen gehad heeft wordt het afgedaan als onzin.
Yep. Aardige attack. Als ik de Amerikanen was zou ik me echt zorgen maken...quote:Op zondag 11 september 2016 19:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
Damn, deze hoek laat het nog beter zien. Het lijkt wel of ze verlamd is.
Omdat men in de primaries kennelijk geen Rubio, Cruz of o'Malley wilde.quote:Op zondag 11 september 2016 19:16 schreef Ryan3 het volgende:
Hoe komt het nou dat je ineens van die gerontologische gevallen hebt in de Amerikaanse politiek?
Ik weet nog dat men in het westen behoorlijk wat kritiek had op de gevorderde leeftijd van Reagan, die volgens mij 70 werd in februari 1981, nog geen maand na zijn inauguratie. Trump is nu al 70, Hillary zal 69 zijn mocht ze genaugureerd worden.
En men had zo'n kritiek ook op al die oude baasjes die Breznjev opvolgden na 1982 in de Sovjet-Unie. China met Denxiaoping. Geronotocratie werd het genoemd. Nu zijn we 35 jaar verder en mag je kiezen tussen iemand van 69 en van 70 in de VS.
twitter:L0gg0l twitterde op zondag 11-09-2016 om 18:32:36Remember Yeltsin when he was 'overheated' #HRC https://t.co/VkJ3Hx79os reageer retweet
Unelectablequote:Op zondag 11 september 2016 19:11 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ja, goed, ik vind dat dus gek. Ik snap niet waar dat ineens vandaan komt.quote:Op zondag 11 september 2016 19:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Omdat men in de primaries kennelijk geen Rubio, Cruz of o'Malley wilde.
Ah kijk, de "ja maar anderen hadden dit ook" smoesje komen ook al opdagenquote:Op zondag 11 september 2016 19:18 schreef Nintex het volgende:
Goeie vergelijking. Yeltsin had ook van dit soort incidentjes. Soms van de alcohol op andere momenten door zijn gezondheid.twitter:L0gg0l twitterde op zondag 11-09-2016 om 18:32:36Remember Yeltsin when he was 'overheated' #HRC https://t.co/VkJ3Hx79os reageer retweet
Nou Yeltsin werd vrij snel na dit soort incidentjes door Putin opgevolgd.quote:Op zondag 11 september 2016 19:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ah kijk, de "ja maar anderen hadden dit ook" smoesje komen ook al opdagen
Clinton kon altijd wel om hem lachen iig.quote:Op zondag 11 september 2016 19:18 schreef Nintex het volgende:
Goeie vergelijking. Yeltsin had ook van dit soort incidentjes. Soms van de alcohol op andere momenten door zijn gezondheid.twitter:L0gg0l twitterde op zondag 11-09-2016 om 18:32:36Remember Yeltsin when he was 'overheated' #HRC https://t.co/VkJ3Hx79os reageer retweet
quote:Op zondag 11 september 2016 19:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
Damn, deze hoek laat het nog beter zien. Het lijkt wel of ze verlamd is.
twitter:justinjm1 twitterde op zondag 11-09-2016 om 18:31:10“They threw her in like she was a side of beef,” a senior law enforcement official told The Daily Beast. https://t.co/MoI0JzlVRl reageer retweet
Je lijkt nogal een obsessie te hebben.quote:Op zondag 11 september 2016 19:36 schreef Koskesh het volgende:
Monolith, laat ik het nog een keer vragen: In het licht van recente ontwikkelingen, wie denk je dat gaat winnen? 50/50?
Of 70% kans voor biden / kain?
Zelf denk ik dat Clinton niet eens gaat deelnemen aan het 1e debat namelijk.
Clinton heeft al eerder aangetoond niet met debatten mee te willen doen. Ze zal wel met een smoes komen om maar niet met Trump in debat te moeten.quote:Op zondag 11 september 2016 19:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je lijkt nogal een obsessie te hebben.
Als je denkt dat ze zich gaat terugtrekken, dan is een vraag over kansen versus Trump ook noodzaak irrelevant. Denk je zelf ook niet?
We kunnen nog altijd hopen op een Sanders, die eigenlijk ook gewonnen had, maar dan krijg ik weer BNW opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd van mensen die er heilig van overtuigd zijn dat het allemaal heel erg eerlijk verlopen is, de DNC beide kandidaten gelijk behandelden, en dat grootschalige fraude absoluut uitgesloten is. Rare mensen zijn dan.quote:Op zondag 11 september 2016 19:41 schreef Koskesh het volgende:
Wat gaat er eigenlijk gebeuren mocht ze niet kunnen deelnemen aan de verkiezingen? Weet iemand de regels hiervoor? Wordt Kain dan gewoon de dnc nominee?
Het was ook een non-vraag, die hij gisteren ook al stelde. De kansen blijven wat mij betreft verder gewoon ongewijzigd, tenzij deze kwestie toch serieuzer blijkt. Maar goed, mensen lijken te denken dat forecasts iets te maken hebben met Ad hoc percentages uit je duim zuigen, maar dat is uiteraard niet het geval.quote:Op zondag 11 september 2016 19:41 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Clinton heeft al eerder aangetoond niet met debatten mee te willen doen. Ze zal wel met een smoes komen om maar niet met Trump in debat te moeten.
Overigens mooi non-antwoord op zijn vraag
Nee ik vroeg het gewoon omdat je in het vorige topic zei dat volgens de polls Clinton 70-75% kans had op de winst. En dat je daarin meeging.quote:Op zondag 11 september 2016 19:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je lijkt nogal een obsessie te hebben.
Als je denkt dat ze zich gaat terugtrekken, dan is een vraag over kansen versus Trump ook noodzaak irrelevant. Denk je zelf ook niet?
Zie bovenstaande posts.quote:Op zondag 11 september 2016 19:45 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Nee ik vroeg het gewoon omdat je in het vorige topic zei dat volgens de polls Clinton 70-75% kans had op de winst. En dat je daarin meeging.
Vroeg me af of je daar nog steeds achter staat of dat dat inmiddels is veranderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |