Viesdik.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:08 schreef Tagliano het volgende:
Ik eet momenteel Salt&Pepper ribbelchips.
#viesdikquote:Op woensdag 7 september 2016 23:08 schreef Tagliano het volgende:
Ik eet momenteel Salt&Pepper ribbelchips.
Pauw durft ze nog steeds vluchtelingen te noemen.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Allemaal tandartsen en architecten zie ik.
Chirurgen slaan de ruiten in , ingenieurs bedreigen de chauffeursquote:Op woensdag 7 september 2016 23:10 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Aanwinst voor de maatschappij die mensen, aldus links.
'Dit is ook wanhoop'quote:Op woensdag 7 september 2016 23:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Pauw durft ze nog steeds vluchtelingen te noemen.
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:12 schreef tralalala het volgende:
Schiet er gewoon een paar neer, om een signaal af te geven.![]()
Dat laffe niets er aan doen nu.
Dat is de A2 van de wereldzee, ze zijn niet gek.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:12 schreef Windhapper het volgende:
Gaan er eigenlijk wel eens van die zelfgemaakte vlotjes over het Kanaal?
Het is ook niet echt veilig meer in Frankrijk met al die aanslagen.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
'Dit is ook wanhoop'
Ja echte wanhoop, levensbedreigend om in Frankrijk te moeten blijven en asiel te moeten aanvragen.
De klikturk die haar had verraden is er ook.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom zit die Ebru Umar er weer? Is ze gisteren niet genoeg aan het woord geweest?
ha ha ha leuk gevonden!11!!1quote:Op woensdag 7 september 2016 23:13 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Het is ook niet echt veilig meer in Frankrijk met al die aanslagen.
Oh wacht, die kwamen uit dezelfde hoek!
Pauw had geen geluk gisteravond. Vanavond probeert hij het weer, Bootje moet vol.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom zit die Ebru Umar er weer? Is ze gisteren niet genoeg aan het woord geweest?
Die mensen hebben natuurlijk wel een kut-leven.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
'Dit is ook wanhoop'
Ja echte wanhoop, levensbedreigend om in Frankrijk te moeten blijven en asiel te moeten aanvragen.
Dat zegt wel erg veel, uit jouw mondquote:Op woensdag 7 september 2016 23:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stuk of 30 spelers halen : 1 is er geslaagd
Doet Netto beter
Dat heeft hij altijdquote:Op woensdag 7 september 2016 23:15 schreef Martinello het volgende:
Leuke Duitse schaduw heeft Syb onder zijn neus soms.
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:15 schreef Martinello het volgende:
Leuke Duitse schaduw heeft Syb onder zijn neus soms.
Hiermee praat ik het wanbeleid niet goedquote:Op woensdag 7 september 2016 23:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zegt wel erg veel, uit jouw mond
Dat zou ik ook niet willen insinueren natuurlijkquote:Op woensdag 7 september 2016 23:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hiermee praat ik het wanbeleid niet goed
Punt is, zorg wordt alleen maar duurder, meer oudjes en er is medisch meer mogelijk.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo zo, zelfs het CDA is in principe wel te porren voor het verlagen van het eigen risico. Dat had ik niet verwacht.
Al is het uiteraard de vraag hoeveel daarvan overblijft na de verkiezingen.
Godzijdankquote:Op woensdag 7 september 2016 23:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het gaat niet over belasting
Saai derhalve
Eigen dijken eerst.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:19 schreef monkyyy het volgende:
3.7 miljard kun je makkelijk ergens wegtrekken. Lekker scholen sluiten en stoppen dijken te versterken.
Mooie tijden waren dat.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Buma wil graag tussen naar de tijden van de ridderorders voor de Heer
Helaas zit een belangrijk pleitbezorger vastquote:Op woensdag 7 september 2016 23:19 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat.
Je kan ervoor bijlenen bij DUO.quote:
Of gewoon de premie met 3 tientjes verhogen. Dan is iedereen (ook gezond en rijk Nederland) verplicht om de volle mep te betalen.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:19 schreef monkyyy het volgende:
3.7 miljard kun je makkelijk ergens wegtrekken. Lekker scholen sluiten en stoppen dijken te versterken.
Prima als de winstbelasting wat zou worden verhoogd en de mogelijkheden tot belastingontwijking worden aangepakt, indien nodig ten bate van het afschaffen van het eigen risico.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Punt is, zorg wordt alleen maar duurder, meer oudjes en er is medisch meer mogelijk.
Kortom, zorg zal duurder worden, en anders moet het ergens anders vandaan komen, zoals bij GroenLinks uit de winstbelasting.
Die server van DUOquote:Op woensdag 7 september 2016 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Je kan ervoor bijlenen bij DUO.
Skiën?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:21 schreef Windhapper het volgende:
Dienstplicht.Als ik de verhalen mag geloven was dat skiën, neuken, kaarten en dat allemaal in beschonken toestand.
Mooi ook als je daar een wijziging doorvoertquote:
Laten we de motor van de economie, het maken van winst verder belasten voor shag-rokers die naar de dokter willen.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Prima als de winstbelasting wat zou worden verhoogd en de mogelijkheden tot belastingontwijking worden aangepakt, indien nodig ten bate van het afschaffen van het eigen risico.
Dat is een ietwat vreemde redenatie uit economisch opzichtquote:Op woensdag 7 september 2016 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Prima als de winstbelasting wat zou worden verhoogd en de mogelijkheden tot belastingontwijking worden aangepakt, indien nodig ten bate van het afschaffen van het eigen risico.
Tong was de generaal van de minderbegaafdenbataljonquote:Op woensdag 7 september 2016 23:22 schreef Zipportal het volgende:
Tong80 zat ook in dienst. Kreeg gelijk S5 te horen, sindsdien zit hij op FOK.
Heb ik (nog) niet veel mee te maken gehad. Gisteren lekker om 19:07 mailen ''ER STAAT EEN BERICHT VOOR JE KLAAR''. Heel die server plat. Kijk ik maar om 23:00 na het al vijf keer eerder geprobeerd te hebben: ''Je hebt je studentenreisproduct geactiveerd''quote:Op woensdag 7 september 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooi ook als je daar een wijziging doorvoert
Dan moet je standaard tot vrijdagavond wachten tot de wijziging ook daadwerkelijk gedaan is
Propaganda. 80% van het Russische leger is verouderde verroeste zooi.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
NL versus Rusland in een oorlog, ik geef jullie 5 min.
[ afbeelding ]
En over Jort. Over Geld en over Jort.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:18 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Jort kan maar over 1 ding praten, da's over geld.
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ik (nog) niet veel mee te maken gehad. Gisteren lekker om 19:07 mailen ''ER STAAT EEN BERICHT VOOR JE KLAAR''. Heel die server plat. Kijk ik maar om 23:00 na het al vijf keer eerder geprobeerd te hebben: ''Je hebt je studentenreisproduct geactiveerd''
Ok doei;
Die heeft Nederland ookquote:Op woensdag 7 september 2016 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Onzin, de motor gaat er echt niet door vastlopen (de winstbelasting is juist onevenredig hard gedaald de afgelopen 30 jaar ten koste van belastingen voor burgers, dat aandeel moet weer evenredig verdeeld worden). Verder chargeer je met je shag-rokers.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Laten we de motor van de economie, het maken van winst verder belasten voor shag-rokers die naar de dokter willen.
In het washok verkracht worden.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tong was de generaal van de minderbegaafdenbataljon
Ja maar denk aan de Soyuz, Russen en raketten is bijna een sterker huwelijk dan Zwitsers en geld.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Propaganda. 80% van het Russische leger is verouderde verroeste zooi.
IJzeren kruis 69ste klassequote:Op woensdag 7 september 2016 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In het washok verkracht worden.
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zit een gozer rechts van Jeroen doodserieus rechtop.
[ afbeelding ]
Russen en Amerikanen voeren alleen proxy-oorlogen.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ja maar denk aan de Soyuz, Russen en raketten is bijna een sterker huwelijk dan Zwitsers en geld.
Rusland is "onze" grenzen al binnengedrongen. Oekraïne.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Dienstplicht!quote:Op woensdag 7 september 2016 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat krijg je als je teveel hosti's hapt.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat articuleert Buma toch vervelend.
Welke onzekere Fok!ker is dat?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar niet zo cool, dat is de BrahMos, snelste anti-schip kruisraket ter wereld.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Russen en Amerikanen voeren alleen proxy-oorlogen.
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:27 schreef Smoofie het volgende:
cda is wel lekker rechts geworden gebleven
Rutte doet echt alles om te overlevenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Rutte is ook een aparte, geen vezel van mij wil samenwerken met Wilders. Maar ik sluit hem niet uit.
deze is ook mooiquote:Op woensdag 7 september 2016 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Vorige verkiezingen sloot hij zelfs de SP niet uit.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Rutte is ook een aparte, geen vezel van mij wil samenwerken met Wilders. Maar ik sluit hem niet uit.
Persoonlijke gevoelens staan een werkrelatie natuurlijk niet in de weg.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:27 schreef luxerobots het volgende:
CDA gaat never nooit niet meer met de PVV regeren. Als ze dat doen, dan kunnen ze daar de boel wel opdoeken.quote:
Buma zojuist was nog aparter. Uitgesloten maar...quote:Op woensdag 7 september 2016 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Een belofte bij Rutte is echt geen drol waard.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rutte doet echt alles om te overleven
Ik vrees dat dat niet genoeg is. Wie krijgen we er dan bij?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
D66 in plaats van Geerts Gezelligheid.
Slechts vier zetels winst t.o.v 2012 bij The Dog, 17 nu. Vind ik niet overdreven veel in dit versplinterde geheel.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
snap ook niet waarom ze het zo goed doen in de peilingen
Rutte weet niet hoe snel hij Wilders moet bellen (of vice versa) na de verkiezingen, als de peilingen op dit moment de verkiezingsuitslag benaderen.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Geen idee.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat niet genoeg is. Wie krijgen we er dan bij?
Alleen DENK of 50+ lijkt me nog erger dan PVVquote:Op woensdag 7 september 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
D66 in plaats van Geerts Gezelligheid.
quote:
Buma heeft zojuist een escape gemaakt.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
CDA gaat never nooit niet meer met de PVV regeren. Als ze dat doen, dan kunnen ze daar de boel wel opdoeken.
Daar durf ik nog wel een kratje pils op te zetten.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
CDA gaat never nooit niet meer met de PVV regeren. Als ze dat doen, dan kunnen ze daar de boel wel opdoeken.
Van de SGP wordt ik ook niet overdreven vrolijk.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alleen DENK of 50+ lijkt me nog erger dan PVV
Dan kan Johan niet meer met z'n handdoekje op zondag naar het zwembad gaan.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:30 schreef Mani89 het volgende:
De SGP mag van mij wel een keer regeren.
Ik zie reikhalzend uit naar resoluties en stemmandjes in een murwe markthal.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Buma heeft zojuist een escape gemaakt.
Oh ja die had ik al uitgeschakeldquote:Op woensdag 7 september 2016 23:30 schreef Martinello het volgende:
[..]
Van de SGP wordt ik ook niet overdreven vrolijk.
Tool's altijd mooi, even mach 21 doen met je mondiale voorbinddildo.quote:
Je kijkt je ogen uit.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zet net de TV aan en zie die Umar weer aan tafel zitten..
"zoals ik toen al zei, ik praat met mensen en in de gesprekken is gebleken dat premier Wilders bla bla"quote:Op woensdag 7 september 2016 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie reikhalzend uit naar resoluties en stemmandjes in een murwe markthal.
Christelijke normen en waarden zijn helemaal niet zo verkeerd.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:31 schreef Zipportal het volgende:
Oprotten met dat geloof inderdaad.
Kunnen we tenminste weer het homohuwelijk verbieden, de winkels sluiten op zondag, en die vermaledijde abortus en euthenasie weer crimineel verklaren!quote:
sowquote:Op woensdag 7 september 2016 23:32 schreef Tagliano het volgende:
Onderbroekje gaat ook op de knietjes nu
Ik hou m'n hoofd koelquote:Op woensdag 7 september 2016 23:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik je hoofd niet teveel op hol breng
zeker niet en helemaal niet ingewikkeld. Jammer dat het zoveel misbruik wordt.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Christelijke normen en waarden zijn helemaal niet zo verkeerd.
Maar goede TVquote:Op woensdag 7 september 2016 23:33 schreef Confetti het volgende:
Die Ebru is ook een misselijkmakende stoephoer zeg. Goedkoop scoren om de hongerige Nederlandse media te pleasen.
Ik vind het zo vermoeiend, dat aangifte doen om een meninkje of een uitspraakje.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:34 schreef luxerobots het volgende:
Veel Turken vinden gewoon beledigd door haar uitspraken.
Zooooo jij durft!!!!quote:Op woensdag 7 september 2016 23:34 schreef SpaceOddity het volgende:
Wat een domme turk. (sorry dubbel op)
Maar maar .. vrijheid van meningsuiting ... Als het hun uitkomt..quote:Op woensdag 7 september 2016 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het zo vermoeiend, dat aangifte doen om een meninkje of een uitspraakje.
Bijzonder uit de hoogtequote:Op woensdag 7 september 2016 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een argument Ebru.
Ik vind haar manier van spreken altijd enorm irriterend.
Ze voelt zich intelligenter dan dat ze is.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een argument Ebru.
Ik vind haar manier van spreken altijd enorm irritant.
Beter dan een ontspannen bomgordelquote:Op woensdag 7 september 2016 23:36 schreef Abed het volgende:
Ze gaat er wel even met gestrekt been in.
Zegt nu geen gekke dingen.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:37 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ze voelt zich intelligenter dan dat ze is.
Je spelt Tagliano verkeerdquote:Op woensdag 7 september 2016 23:38 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Pax krijgt ook iedereen in zwijmel he.
Ja maar wat heeft dat met gelijk te maken?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Neuh... ze is een aandachtshoer.
Paxquote:Op woensdag 7 september 2016 23:38 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Pax krijgt ook iedereen in zwijmel he.
Doe normaal, zieke geest.quote:
* trein2000 steekt hand opquote:Op woensdag 7 september 2016 23:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik heb ook een dubbel paspoort, wie wil me aanraken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |