Dan kan Johan niet meer met z'n handdoekje op zondag naar het zwembad gaan.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:30 schreef Mani89 het volgende:
De SGP mag van mij wel een keer regeren.
Ik zie reikhalzend uit naar resoluties en stemmandjes in een murwe markthal.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Buma heeft zojuist een escape gemaakt.
Oh ja die had ik al uitgeschakeldquote:Op woensdag 7 september 2016 23:30 schreef Martinello het volgende:
[..]
Van de SGP wordt ik ook niet overdreven vrolijk.
Tool's altijd mooi, even mach 21 doen met je mondiale voorbinddildo.quote:
Je kijkt je ogen uit.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zet net de TV aan en zie die Umar weer aan tafel zitten..
"zoals ik toen al zei, ik praat met mensen en in de gesprekken is gebleken dat premier Wilders bla bla"quote:Op woensdag 7 september 2016 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie reikhalzend uit naar resoluties en stemmandjes in een murwe markthal.
Christelijke normen en waarden zijn helemaal niet zo verkeerd.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:31 schreef Zipportal het volgende:
Oprotten met dat geloof inderdaad.
Kunnen we tenminste weer het homohuwelijk verbieden, de winkels sluiten op zondag, en die vermaledijde abortus en euthenasie weer crimineel verklaren!quote:
sowquote:Op woensdag 7 september 2016 23:32 schreef Tagliano het volgende:
Onderbroekje gaat ook op de knietjes nu
Ik hou m'n hoofd koelquote:Op woensdag 7 september 2016 23:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik je hoofd niet teveel op hol breng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |