IJzeren kruis 69ste klassequote:Op woensdag 7 september 2016 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In het washok verkracht worden.
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zit een gozer rechts van Jeroen doodserieus rechtop.
[ afbeelding ]
Russen en Amerikanen voeren alleen proxy-oorlogen.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ja maar denk aan de Soyuz, Russen en raketten is bijna een sterker huwelijk dan Zwitsers en geld.
Rusland is "onze" grenzen al binnengedrongen. Oekraïne.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
NL versus Rusland in een oorlog, ik geef jullie 5 min.
[ afbeelding ]
Dienstplicht!quote:Op woensdag 7 september 2016 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat krijg je als je teveel hosti's hapt.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat articuleert Buma toch vervelend.
Welke onzekere Fok!ker is dat?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar niet zo cool, dat is de BrahMos, snelste anti-schip kruisraket ter wereld.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Russen en Amerikanen voeren alleen proxy-oorlogen.
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:27 schreef Smoofie het volgende:
cda is wel lekker rechts geworden gebleven
Rutte doet echt alles om te overlevenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Rutte is ook een aparte, geen vezel van mij wil samenwerken met Wilders. Maar ik sluit hem niet uit.
deze is ook mooiquote:Op woensdag 7 september 2016 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
NL versus Rusland in een oorlog, ik geef jullie 5 min.
[ afbeelding ]
Vorige verkiezingen sloot hij zelfs de SP niet uit.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Rutte is ook een aparte, geen vezel van mij wil samenwerken met Wilders. Maar ik sluit hem niet uit.
Persoonlijke gevoelens staan een werkrelatie natuurlijk niet in de weg.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:27 schreef luxerobots het volgende:
CDA gaat never nooit niet meer met de PVV regeren. Als ze dat doen, dan kunnen ze daar de boel wel opdoeken.quote:
Buma zojuist was nog aparter. Uitgesloten maar...quote:Op woensdag 7 september 2016 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Een belofte bij Rutte is echt geen drol waard.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rutte doet echt alles om te overleven
Ik vrees dat dat niet genoeg is. Wie krijgen we er dan bij?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
D66 in plaats van Geerts Gezelligheid.
Slechts vier zetels winst t.o.v 2012 bij The Dog, 17 nu. Vind ik niet overdreven veel in dit versplinterde geheel.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
snap ook niet waarom ze het zo goed doen in de peilingen
Rutte weet niet hoe snel hij Wilders moet bellen (of vice versa) na de verkiezingen, als de peilingen op dit moment de verkiezingsuitslag benaderen.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Geen idee.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat niet genoeg is. Wie krijgen we er dan bij?
Alleen DENK of 50+ lijkt me nog erger dan PVVquote:Op woensdag 7 september 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
D66 in plaats van Geerts Gezelligheid.
quote:
Buma heeft zojuist een escape gemaakt.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
CDA gaat never nooit niet meer met de PVV regeren. Als ze dat doen, dan kunnen ze daar de boel wel opdoeken.
Daar durf ik nog wel een kratje pils op te zetten.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
CDA gaat never nooit niet meer met de PVV regeren. Als ze dat doen, dan kunnen ze daar de boel wel opdoeken.
Van de SGP wordt ik ook niet overdreven vrolijk.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alleen DENK of 50+ lijkt me nog erger dan PVV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |