IJzeren kruis 69ste klassequote:Op woensdag 7 september 2016 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In het washok verkracht worden.
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zit een gozer rechts van Jeroen doodserieus rechtop.
[ afbeelding ]
Russen en Amerikanen voeren alleen proxy-oorlogen.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ja maar denk aan de Soyuz, Russen en raketten is bijna een sterker huwelijk dan Zwitsers en geld.
Rusland is "onze" grenzen al binnengedrongen. Oekraïne.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
NL versus Rusland in een oorlog, ik geef jullie 5 min.
[ afbeelding ]
Dienstplicht!quote:Op woensdag 7 september 2016 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat krijg je als je teveel hosti's hapt.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat articuleert Buma toch vervelend.
Welke onzekere Fok!ker is dat?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar niet zo cool, dat is de BrahMos, snelste anti-schip kruisraket ter wereld.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Russen en Amerikanen voeren alleen proxy-oorlogen.
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:27 schreef Smoofie het volgende:
cda is wel lekker rechts geworden gebleven
Rutte doet echt alles om te overlevenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Rutte is ook een aparte, geen vezel van mij wil samenwerken met Wilders. Maar ik sluit hem niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |