zeker niet en helemaal niet ingewikkeld. Jammer dat het zoveel misbruik wordt.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Christelijke normen en waarden zijn helemaal niet zo verkeerd.
Maar goede TVquote:Op woensdag 7 september 2016 23:33 schreef Confetti het volgende:
Die Ebru is ook een misselijkmakende stoephoer zeg. Goedkoop scoren om de hongerige Nederlandse media te pleasen.
Ik vind het zo vermoeiend, dat aangifte doen om een meninkje of een uitspraakje.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:34 schreef luxerobots het volgende:
Veel Turken vinden gewoon beledigd door haar uitspraken.
Zooooo jij durft!!!!quote:Op woensdag 7 september 2016 23:34 schreef SpaceOddity het volgende:
Wat een domme turk. (sorry dubbel op)
Maar maar .. vrijheid van meningsuiting ... Als het hun uitkomt..quote:Op woensdag 7 september 2016 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het zo vermoeiend, dat aangifte doen om een meninkje of een uitspraakje.
Bijzonder uit de hoogtequote:Op woensdag 7 september 2016 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een argument Ebru.
Ik vind haar manier van spreken altijd enorm irriterend.
Ze voelt zich intelligenter dan dat ze is.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een argument Ebru.
Ik vind haar manier van spreken altijd enorm irritant.
Beter dan een ontspannen bomgordelquote:Op woensdag 7 september 2016 23:36 schreef Abed het volgende:
Ze gaat er wel even met gestrekt been in.
Zegt nu geen gekke dingen.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:37 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ze voelt zich intelligenter dan dat ze is.
Je spelt Tagliano verkeerdquote:Op woensdag 7 september 2016 23:38 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Pax krijgt ook iedereen in zwijmel he.
Ja maar wat heeft dat met gelijk te maken?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Neuh... ze is een aandachtshoer.
Paxquote:Op woensdag 7 september 2016 23:38 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Pax krijgt ook iedereen in zwijmel he.
Doe normaal, zieke geest.quote:
* trein2000 steekt hand opquote:Op woensdag 7 september 2016 23:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik heb ook een dubbel paspoort, wie wil me aanraken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |