Viesdik.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:08 schreef Tagliano het volgende:
Ik eet momenteel Salt&Pepper ribbelchips.
#viesdikquote:Op woensdag 7 september 2016 23:08 schreef Tagliano het volgende:
Ik eet momenteel Salt&Pepper ribbelchips.
Pauw durft ze nog steeds vluchtelingen te noemen.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Allemaal tandartsen en architecten zie ik.
Chirurgen slaan de ruiten in , ingenieurs bedreigen de chauffeursquote:Op woensdag 7 september 2016 23:10 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Aanwinst voor de maatschappij die mensen, aldus links.
'Dit is ook wanhoop'quote:Op woensdag 7 september 2016 23:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Pauw durft ze nog steeds vluchtelingen te noemen.
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:12 schreef tralalala het volgende:
Schiet er gewoon een paar neer, om een signaal af te geven.![]()
Dat laffe niets er aan doen nu.
Dat is de A2 van de wereldzee, ze zijn niet gek.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:12 schreef Windhapper het volgende:
Gaan er eigenlijk wel eens van die zelfgemaakte vlotjes over het Kanaal?
Het is ook niet echt veilig meer in Frankrijk met al die aanslagen.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
'Dit is ook wanhoop'
Ja echte wanhoop, levensbedreigend om in Frankrijk te moeten blijven en asiel te moeten aanvragen.
De klikturk die haar had verraden is er ook.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom zit die Ebru Umar er weer? Is ze gisteren niet genoeg aan het woord geweest?
ha ha ha leuk gevonden!11!!1quote:Op woensdag 7 september 2016 23:13 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Het is ook niet echt veilig meer in Frankrijk met al die aanslagen.
Oh wacht, die kwamen uit dezelfde hoek!
Pauw had geen geluk gisteravond. Vanavond probeert hij het weer, Bootje moet vol.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom zit die Ebru Umar er weer? Is ze gisteren niet genoeg aan het woord geweest?
Die mensen hebben natuurlijk wel een kut-leven.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
'Dit is ook wanhoop'
Ja echte wanhoop, levensbedreigend om in Frankrijk te moeten blijven en asiel te moeten aanvragen.
Dat zegt wel erg veel, uit jouw mondquote:Op woensdag 7 september 2016 23:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stuk of 30 spelers halen : 1 is er geslaagd
Doet Netto beter
Dat heeft hij altijdquote:Op woensdag 7 september 2016 23:15 schreef Martinello het volgende:
Leuke Duitse schaduw heeft Syb onder zijn neus soms.
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:15 schreef Martinello het volgende:
Leuke Duitse schaduw heeft Syb onder zijn neus soms.
Hiermee praat ik het wanbeleid niet goedquote:Op woensdag 7 september 2016 23:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zegt wel erg veel, uit jouw mond
Dat zou ik ook niet willen insinueren natuurlijkquote:Op woensdag 7 september 2016 23:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hiermee praat ik het wanbeleid niet goed
Punt is, zorg wordt alleen maar duurder, meer oudjes en er is medisch meer mogelijk.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo zo, zelfs het CDA is in principe wel te porren voor het verlagen van het eigen risico. Dat had ik niet verwacht.
Al is het uiteraard de vraag hoeveel daarvan overblijft na de verkiezingen.
Godzijdankquote:Op woensdag 7 september 2016 23:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het gaat niet over belasting
Saai derhalve
Eigen dijken eerst.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:19 schreef monkyyy het volgende:
3.7 miljard kun je makkelijk ergens wegtrekken. Lekker scholen sluiten en stoppen dijken te versterken.
Mooie tijden waren dat.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Buma wil graag tussen naar de tijden van de ridderorders voor de Heer
Helaas zit een belangrijk pleitbezorger vastquote:Op woensdag 7 september 2016 23:19 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |