abonnement Unibet Coolblue
pi_165151061
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_165151139
quote:
6s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:36 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Zoek een kast die niet speciaal ervoor gemaakt is maar waarbij wel alles past dan :P
Dat probeer ik; zoek een beetje inspiratie voor het stereo-gedeelte :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_165151221
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:40 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat probeer ik; zoek een beetje inspiratie voor het stereo-gedeelte :)
Is je stereo groter dan een Marantz 3250b+170dc? Je kan eens naar een Ikea Byas kijken. Midden kan je de plank weglaten en dan passen mijn versterkers mooi.

Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_165151519
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:44 schreef Luco het volgende:

[..]

Is je stereo groter dan een Marantz 3250b+170dc? Je kan eens naar een Ikea Byas kijken. Midden kan je de plank weglaten en dan passen mijn versterkers mooi.

[ afbeelding ]
Dat is ook nog een idee ja, volgens mij past die versterker van me ook in het midden van mijn tv meubel als ik de klepjes eruit haal.


wilde toch ook een nieuw tv-meubel aanschaffen :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_165151626
Zaterdag een pioneer 12d gekregen voor mijn verjaardag. Leuk ding, alleen nog even aansluiten en kijken hoe het geluid is :)
pi_165178596
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat is ook nog een idee ja, volgens mij past die versterker van me ook in het midden van mijn tv meubel als ik de klepjes eruit haal.
[ afbeelding ]

wilde toch ook een nieuw tv-meubel aanschaffen :)
Voor je beeldvorming
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_165533845
Ik heb in de afgelopen weken weer een beschaafde edoch eclectische verzameling aan mijn platencollectie toegevoegd :s).











Schaamteloos pochen over nieuwe aanwinsten :@
pi_165534871
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 september 2016 13:17 schreef Orbeatle het volgende:
Ik heb in de afgelopen weken weer een beschaafde edoch eclectische verzameling aan mijn platencollectie toegevoegd :s).

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Schaamteloos pochen over nieuwe aanwinsten :@
Poch dan op z'n minst met zelfgemaakte foto's van je aanwinsten.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_165536369
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 14:26 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Poch dan op z'n minst met zelfgemaakte foto's van je aanwinsten.
Okay.


Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_165536386
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:17 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Okay.


[ afbeelding ]
Ik ga zo ook een foto maken van m'n laatste 'haul' :P
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_165536442
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:19 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ik ga zo ook een foto maken van m'n laatste 'haul' :P
Ik had geen zin om de andere 4 uit de kast te trekken.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_165536456
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik had geen zin om de andere 4 uit de kast te trekken.
Je foto is wel een beetje stoffig. Maar misschien is dat wel de charme ervan.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_165536514
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 14:26 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Poch dan op z'n minst met zelfgemaakte foto's van je aanwinsten.
Pochen met voorwaarden hier, daar was ik niet van op de hoogte.
pi_165536557
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:26 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Pochen met voorwaarden hier, daar was ik niet van op de hoogte.
't Is meer dat ik het leuk vind om echte (persoonlijke) foto's te zien.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_165536727
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_165536750
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:29 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

't Is meer dat ik het leuk vind om echte (persoonlijke) foto's te zien.
Is ook wel leuker ja. Maar ik was lui, m'n platen liggen beneden, ik zat boven te internetten... Je kent het wel.

Volgende keer beter!

Ik kan trouwens de bandnaam niet lezen op jouw foto. Klopt dat? :P.
pi_165536763
quote:
12s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:41 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Is ook wel leuker ja. Maar ik was lui, m'n platen liggen beneden, ik zat boven te internetten... Je kent het wel.

Volgende keer beter!

Ik kan trouwens de bandnaam niet lezen op jouw foto. Klopt dat? :P.
Ik neem aan dat Countess goed leesbaar is. ;) Andere 2 zijn Bestial Summoning.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_165536844
quote:
12s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:41 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Is ook wel leuker ja. Maar ik was lui, m'n platen liggen beneden, ik zat boven te internetten... Je kent het wel.

Volgende keer beter!

Ik kan trouwens de bandnaam niet lezen op jouw foto. Klopt dat? :P.
Weet je welke die rechtsboven is op mijn foto?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 29 september 2016 @ 12:50:59 #19
461085 MinimaalKabaal
blowin' in the wind
pi_165644431
Heey ik heb een vraagje, ik ben sinds kort trotse eigenaar van een lp-speler. Ik heb er ook al wel wat over gelezen. Maar ik weet eigenlijk nog niet echt hoe ik het beste de naald kan schoonmaken en hoe vaak dat moet. Als iemand wat info voor mij heeft graag :)
pi_165645986
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 12:50 schreef MinimaalKabaal het volgende:
Heey ik heb een vraagje, ik ben sinds kort trotse eigenaar van een lp-speler. Ik heb er ook al wel wat over gelezen. Maar ik weet eigenlijk nog niet echt hoe ik het beste de naald kan schoonmaken en hoe vaak dat moet. Als iemand wat info voor mij heeft graag :)
Als er wat stof aan zit pluk ik dat eraf en dat is het wel eigenlijk. :P Maar het zal aan de kwaliteit van je installatie liggen of je daar voorzichtiger mee moet zijn.
pi_165649755
Gisteren binnengekomen :)

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_165654094
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 17:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Gisteren binnengekomen :)

[ afbeelding ]
Oeh nice! Ik ben ook dat soort platen tegengekomen maartikel dan op marktplaats. Zijn het dure, exclusieve platen? Ik weet niet zo goed wat ik dan moet bieden 😜
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_165663364
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:15 schreef MissStevie het volgende:

[..]

Oeh nice! Ik ben ook dat soort platen tegengekomen maartikel dan op marktplaats. Zijn het dure, exclusieve platen? Ik weet niet zo goed wat ik dan moet bieden 😜
Soms is het de enige uitgave van de plaat die je kunt kopen, zoals in dit geval, het exclusieve hieraan is vooral dat ze alleen via de webshop van de band te bestellen waren :)

Als je op marktplaats iets tegenkomt loont het de moeite om even op discogs.com te kijken wat de gemiddelde prijs is van de betreffende plaat. Weet je iig dat je niet teveel bied :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_165682278
quote:
Dit had ik nou niet van jou verwacht.
pi_165682301
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 07:29 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Soms is het de enige uitgave van de plaat die je kunt kopen, zoals in dit geval, het exclusieve hieraan is vooral dat ze alleen via de webshop van de band te bestellen waren :)

Als je op marktplaats iets tegenkomt loont het de moeite om even op discogs.com te kijken wat de gemiddelde prijs is van de betreffende plaat. Weet je iig dat je niet teveel bied :)
Discogs is echt ideaal. Daar betalen ze zieke prijzen voor platen.
pi_165893230
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 01:14 schreef MCH het volgende:

[..]

Discogs is echt ideaal. Daar betalen ze zieke prijzen voor platen.
Je bent een verkoper?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_165893370
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 13:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je bent een verkoper?
Soms ja.
pi_165893418
Ik verbaas mij soms wel over de verzendkosten die Amerikanen bereid zijn te betalen voor een plaat van soms maar 10 euro.
  Moderator dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:56:18 #29
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_165893488
Discogs is erg raar inderdaad daar hebben ze prijsopdrijven tot een kunst verheven.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_165893509
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 13:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Discogs is erg raar inderdaad daar hebben ze prijsopdrijven tot een kunst verheven.
Tja, lullige is alleen dat elke offline verkoper de site ook gebruikt als referentie.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:58:02 #31
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_165893517
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 13:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tja, lullige is alleen dat elke offline verkoper de site ook gebruikt als referentie.
klopt....

Heb regelmatig gedacht joh had ik er daar maar 2 van gekocht. Ulver singletje dat meer dan 10 keer over de kop is, is een goed voorbeeld.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_165893570
Ik kwam jaren bij een platenzaak waar een paar stapels platen dubbelen lagen, wel een stuk of tien per plaat. Die lagen in een achteraf hoekje. Toch maar een keertje meegenomen want ze waren maar 1 euro. Kijk ik na al die jaren op discogs gaan ze weg voor 40-60 euro. Jammer dat vinyl tegenwoordig weer veel te hip is. :P
pi_165893837
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 14:02 schreef MCH het volgende:
Ik kwam jaren bij een platenzaak waar een paar stapels platen dubbelen lagen, wel een stuk of tien per plaat. Die lagen in een achteraf hoekje. Toch maar een keertje meegenomen want ze waren maar 1 euro. Kijk ik na al die jaren op discogs gaan ze weg voor 40-60 euro. Jammer dat vinyl tegenwoordig weer veel te hip is. :P
Hier in Den Bosch heb je The Record Hustler, die heeft alles ook op discogs staan en voor dezelfde prijs in de winkel. Enerzijds dus makkelijk te checken, maar aan de andere kant weet je ook meteen dat je daar nooit goedkoop uit bent.
(maar dat vergeef ik hem, want hij heeft *VEEL*)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_165911091
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 13:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tja, lullige is alleen dat elke offline verkoper de site ook gebruikt als referentie.
Ik zou zelf ook Discogs gebruiken om de waarde van mijn collectie te bepalen.

Kun je een mooie motor van kopen :@
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_165911114
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik zou zelf ook Discogs gebruiken om de waarde van mijn collectie te bepalen.

Kun je een mooie motor van kopen :@
Voor de hele vinyl-hype gebeurde dat een stuk minder en kon je nog wel eens pareltjes score voor weinig, die kans is redelijk nihil geworden inmiddels.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_165911152
Je kan altijd gewoon een lager bod doen hoor. Het zijn immers vraagprijzen.

Ik had wat LP's op marktplaats staan. Allemaal dezelfde. De ene deed een bod, de ander kocht hem voor mijn vraagprijs. 8-)
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_165911175
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Je kan altijd gewoon een lager bod doen hoor. Het zijn immers vraagprijzen.

Ik had wat LP's op marktplaats staan. Allemaal dezelfde. De ene deed een bod, de ander kocht hem voor mijn vraagprijs. 8-)
klopt ook natuurlijk :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_165911234
Het is niet zozeer dat prijsopdrijven tot een kunst verheven is, maar eerder dat men meer informatie kan vinden over een betreffende LP.
Dus op basis van vraag en aanbod koopt en verkoopt men nu.

Daarnaast hebben we altijd nog de platenbeurzen. Gewoon noteren welke albums je zoekt en lekker ouderwets snuffelen. :s)
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  woensdag 12 oktober 2016 @ 14:17:48 #39
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_165911620
Maatje van me werkt op de stort en heeft gelukkig nog 2 koffertjes voor singels weten te redden. Stuk of 60 in allelei stijlen. Ook wel weer eens leuk.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_165914628
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het is niet zozeer dat prijsopdrijven tot een kunst verheven is, maar eerder dat men meer informatie kan vinden over een betreffende LP.
Dus op basis van vraag en aanbod koopt en verkoopt men nu.

Daarnaast hebben we altijd nog de platenbeurzen. Gewoon noteren welke albums je zoekt en lekker ouderwets snuffelen. :s)
Binnenkort Utrecht weer, jammer dat ik 12.50 veel geld vind voor de inkom.
pi_165914832
Ieder jaar denk ik weer 'oooooeh het is weer bijna tijd voor Utrecht :D :D". En dan kom ik daar en dan denk ik 'ik heb helemaal geen zin om door die bakken ongesorteerde rommel te gaan spitten' en 'hmm online kan ik het veel gemakkelijker en goedkoper vinden'. Maar ik vrees dat ik dit jaar toch weer een keer ga :( :D
Bleuh.
pi_166296387
Weer even bij The Record Hustler geweest hier in Den Bosch;

B-52's - The B-52s
Cassandra Complex - Satan, Bugs Bunny, and me...
Severed Heads - Rotund for Success
Severed Heads - The Big Bigot
Soft Cell - Non-Stop Erotic Cabaret
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 30 oktober 2016 @ 09:56:51 #43
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_166297020
ik luister ook heel veel naar LP's.....ik heb trouwens ook nog een vraag....is het mogenlijk om ook platen te kopen waar house en dance muziek op staat.....zeg maar muziek van deze tijd maar dan op een LP????
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_166297440
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:02 schreef PimD het volgende:
Ieder jaar denk ik weer 'oooooeh het is weer bijna tijd voor Utrecht :D :D". En dan kom ik daar en dan denk ik 'ik heb helemaal geen zin om door die bakken ongesorteerde rommel te gaan spitten' en 'hmm online kan ik het veel gemakkelijker en goedkoper vinden'. Maar ik vrees dat ik dit jaar toch weer een keer ga :( :D
dit had ik laatst bij de kringloopwinkel
ik koop eigenlijk alleen maar reggaeplaten, nou daar is dus geen beginnen aan
best jammer
  zondag 30 oktober 2016 @ 11:19:46 #45
13973 ranja
image means nothing
pi_166298120
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:02 schreef PimD het volgende:
Ieder jaar denk ik weer 'oooooeh het is weer bijna tijd voor Utrecht :D :D". En dan kom ik daar en dan denk ik 'ik heb helemaal geen zin om door die bakken ongesorteerde rommel te gaan spitten' en 'hmm online kan ik het veel gemakkelijker en goedkoper vinden'. Maar ik vrees dat ik dit jaar toch weer een keer ga :( :D
Ha, dat door het ongesorteerd bladeren heb ik ook een paar jaar geleden afgeschaft :) Ik ben nu meer gericht op zoek naar platen die toch niet tussen de ongesorteerd zullen staan. Enkele misschien wel maar daar is me dat teveel werk voor. Laat die verkopers eens beginnen met alles op alfabet, dat scheelt al een stuk.
pi_166298683
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:02 schreef PimD het volgende:
Ieder jaar denk ik weer 'oooooeh het is weer bijna tijd voor Utrecht :D :D". En dan kom ik daar en dan denk ik 'ik heb helemaal geen zin om door die bakken ongesorteerde rommel te gaan spitten' en 'hmm online kan ik het veel gemakkelijker en goedkoper vinden'. Maar ik vrees dat ik dit jaar toch weer een keer ga :( :D
Dus koopje scoren in Utrecht zit er niet bij?
  zondag 30 oktober 2016 @ 12:20:37 #47
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_166299196
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 11:54 schreef MCH het volgende:

[..]

Dus koopje scoren in Utrecht zit er niet bij?
ga naar de kringloop....vind je genoeg koopjes. :')
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_166299519
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 12:20 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

ga naar de kringloop....vind je genoeg koopjes. :')
Jij komt niet al te snugger over, speel je dat of ben je echt dom?

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2016 12:35:45 ]
  zondag 30 oktober 2016 @ 12:59:13 #49
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_166299968
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 12:35 schreef MCH het volgende:

[..]

Jij komt niet al te snugger over, speel je dat of ben je echt dom?
ik heb net een scheet gelaten over jouw profiel. ben ik nu dom of slim?.....jij mag het bepalen.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_166300018
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 12:59 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

ik heb net een scheet gelaten over jouw profiel. ben ik nu dom of slim?.....jij mag het bepalen.
goede grap vogeltjesdans
  zondag 30 oktober 2016 @ 13:02:31 #51
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_166300040
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 13:01 schreef datwouiknetzeggen het volgende:

[..]

goede grap vogeltjesdans
weet ik.....maar ik ben alleen geen vogeltjesdans vind je het erg? :') ik ben matthias.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
  zondag 30 oktober 2016 @ 13:03:31 #52
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_166300052
ik had trouwens nog een vraag over LP's....mag ik die vraag nou nog stellen of niet?

[ Bericht 4% gewijzigd door Anthonie24 op 31-10-2016 08:40:11 ]
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_166300115
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 12:59 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

ik heb net een scheet gelaten over jouw profiel. ben ik nu dom of slim?.....jij mag het bepalen.
is dit t tweede account van tong80 ofzo?
  zondag 30 oktober 2016 @ 13:07:03 #54
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_166300126
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 13:06 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

is dit t tweede account van tong80 ofzo?
hallo! ik ben het....matthias24.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_166300379
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 12:59 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

ik heb net een scheet gelaten over jouw profiel. ben ik nu dom of slim?.....jij mag het bepalen.
Hoe doe je dat?
  zondag 30 oktober 2016 @ 15:32:09 #56
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_166303646
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 13:19 schreef MCH het volgende:

[..]

Hoe doe je dat?
via mijn computerbeeldscherm natuurlijk.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_166305786
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 15:32 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

via mijn computerbeeldscherm natuurlijk.
Bizar, als ik het dus goed begrijp dan heb je er alleen zelf last van.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2016 16:59:58 ]
  maandag 31 oktober 2016 @ 01:21:14 #58
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_166319084
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 16:58 schreef MCH het volgende:

[..]

Bizar, als ik het dus goed begrijp dan heb je er alleen zelf last van.
ja, maar het gaat om het idee. :6
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
  maandag 31 oktober 2016 @ 06:35:39 #59
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166320138
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 11:54 schreef MCH het volgende:

[..]

Dus koopje scoren in Utrecht zit er niet bij?
Koopjes zijn toch echt zeldzaam in de jaarbeurs? De gemiddelde kraamhouder weet meestal net iets te goed wat ze verkopen en vragen daar meer dan genoeg voor, of kijk ik dan precies steeds bij de verkeerden? :P

De hele dag die bakken doorspitten is dat wel weer zo tof om te doen O+
pi_166564747
Kan ik hier ook terecht voor platenspeler info?
Had blijkbaar nog ergens een Technics SL3310 staan. Zonder headshell, element en naald. Voor de rest nog een prima apparaat zo op het eerste gezicht. Ik doe er zelf niets mee, dus wil kijken of het de moeite waard is om hem te verkopen. Wat zou ik hier nog voor kunnen vragen/krijgen?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_166565343
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 18:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan ik hier ook terecht voor platenspeler info?
Had blijkbaar nog ergens een Technics SL3310 staan. Zonder headshell, element en naald. Voor de rest nog een prima apparaat zo op het eerste gezicht. Ik doe er zelf niets mee, dus wil kijken of het de moeite waard is om hem te verkopen. Wat zou ik hier nog voor kunnen vragen/krijgen?
Wat zij marktplaats?
pi_166567621
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 18:40 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat zij marktplaats?
Ik denk dat marktplaats weinig zij. Misschien wel zei.

En ik snap sowieso niet waarom er meteen zo'n antwoord gegeven moet worden. Dit is toch een vinyl topic? Lijkt mij geen rare vraag dus voor hier.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_166567752
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 20:21 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ik denk dat marktplaats weinig zij. Misschien wel zei.

En ik snap sowieso niet waarom er meteen zo'n antwoord gegeven moet worden. Dit is toch een vinyl topic? Lijkt mij geen rare vraag dus voor hier.
:')
pi_166567793
Ik zou zeggen kijk eens wat ze voor deze platenspeler vragen op marktplaats en ga daar een fractie onder zitten.
pi_166570069
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 20:26 schreef MCH het volgende:
Ik zou zeggen kijk eens wat ze voor deze platenspeler vragen op marktplaats en ga daar een fractie onder zitten.
Waarom denk je dat ik nog niet op MP gekeken heb?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_166570101
quote:
3s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:23 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik nog niet op MP gekeken heb?
Zeg het eens?
pi_166570223
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:23 schreef MCH het volgende:

[..]

Zeg het eens?
Ik vraag je waarom je denkt dat ik nog niet op MP gekeken heb :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_166570636
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:27 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik vraag je waarom je denkt dat ik nog niet op MP gekeken heb :').
Geen idee.
pi_166570658
Dat zei ik toch ook.
pi_166570804
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:37 schreef MCH het volgende:
Dat zei ik toch ook.
Complimenten voor zei.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_166570834
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 20:25 schreef MCH het volgende:

[..]

:')
Goed antwoord.
Sorry hoor. Maar wees blij dat er iemand eens wat vraagt ipv dat hier men alleen maar elke keer fotos plaatst van wat ze gekocht hebben.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_166570836
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Complimenten voor zei.
Dat zij m'n moeder ook al.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2016 21:44:12 ]
pi_166570856
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:43 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Goed antwoord.
Sorry hoor. Maar wees blij dat er iemand eens wat vraagt ipv dat hier men alleen maar elke keer fotos plaatst van wat ze gekocht hebben.
Dat ben ik ook (nouja, Fok! is toch dood) maar als ik iets wil verkopen dan kijk ik altijd eerst op marktplaats voor een indicatie.
pi_166570857
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Complimenten voor zei.
Hij leert snel. :Y
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_166570877
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:43 schreef MCH het volgende:

[..]

Dat ben ik ook (nouja, Fok! is toch dood) maar als ik iets wil verkopen dan kijk ik altijd eerst op marktplaats voor een indicatie.
Nogmaals; waarom denk je dat ik daar niet allang gekeken heb?

De tering zeg :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_166570900
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nogmaals; waarom denk je dat ik daar niet allang gekeken heb?

De tering zeg :').
Verdomme zeg, als ik google gebruik dan komt er als eerste hit een topic naar boven met dezelfde vraag als jij.
pi_166570902
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:43 schreef MCH het volgende:

[..]

Dat ben ik ook (nouja, Fok! is toch dood) maar als ik iets wil verkopen dan kijk ik altijd eerst op marktplaats voor een indicatie.
Marktplaats is geen indicatie. Marktplaats zit vol gelukszoekers die nu absurde prijzen vragen.

Terecht dus wel dat hij hier even om advies kan vragen wat nou reëel is.

Maar hey, ga vooral door met deze houding. Het zal mensen alleen nog maar nog verder van fok jagen.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_166570932
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:45 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Marktplaats is geen indicatie. Marktplaats zit vol gelukszoekers die nu absurde prijzen vragen.

Terecht dus wel dat hij hier even om advies kan vragen wat nou reëel is.

Maar hey, ga vooral door met deze houding. Het zal mensen alleen nog maar nog verder van fok jagen.
Wat is dan wel een indicatie, elke klapmongool verkoopt z'n rotzooi op marktplaats.
pi_166570943
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:45 schreef MCH het volgende:

[..]

Verdomme zeg, als ik google gebruik dan komt er als eerste hit een topic naar boven met dezelfde vraag als jij.
Dezelfde vraag? Show me :D.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_166570989
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dezelfde vraag? Show me :D.
Tien jaar oud topic dus je moet ff de vinylrevival in gedachten houden https://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=8062.0
pi_166570990
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:46 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat is dan wel een indicatie, elke klapmongool verkoopt z'n rotzooi op marktplaats.
Zeg mannetje. Ga even lekker met wat klei spelen ofzo. Als je niet op een normale manier kan reageren, reageer dan lekker niet ofzo.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_166571000
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Zeg mannetje. Ga even lekker met wat klei spelen ofzo. Als je niet op een normale manier kan reageren, reageer dan lekker niet ofzo.
Ok, moderator. :')
pi_166571043
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:48 schreef MCH het volgende:

[..]

Tien jaar oud topic dus je moet ff de vinylrevival in gedachten houden https://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=8062.0
Komt 'ie met een topic van tien jaar terug aanzetten :'). Daarom kom ik dus nu (in 2016) hier advies vragen. Sneuneus.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_166571052
en er is op catawiki een mongool geweest die er meer dan 100 voor heeft betaald https://veiling.catawiki.(...)t-drive-platenspeler :') :') :')
pi_166571067
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:50 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Komt 'ie met een topic van tien jaar terug aanzetten :'). Daarom kom ik dus nu (in 2016) hier advies vragen. Sneuneus.
Wat zij je?
pi_166571098
Dus ik zou zeggen, alles tussen de 10 en 110 (wat de gek ervoor geeft)
pi_166571154
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:51 schreef MCH het volgende:
Dus ik zou zeggen, alles tussen de 10 en 110 (wat de gek ervoor geeft)
Uitstekend advies. Ik wacht nog even tot er iemand met meer dan een halve hersencel naar m'n vraag kijkt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_166571156
Al heb je de kans dat sukkeltjes op catawiki met een tweede account omhoogbieden.
pi_166571210
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Uitstekend advies. Ik wacht nog even tot er iemand met meer dan een halve hersencel naar m'n vraag kijkt.
Ga je echt gelukkiger worden als iemand 70 euro biedt op marktplaats terwijl jij er misschien 90 voor had kunnen krijgen op catawiki?
pi_166571284
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:54 schreef MCH het volgende:

[..]

Ga je echt gelukkiger worden als iemand 70 euro biedt op marktplaats terwijl jij er misschien 90 voor had kunnen krijgen op catawiki?
Nee jochie, maar als je m'n vraag goed leest had je al geweten dat het me daar ook niet om te doen is.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_166571341
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:56 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nee jochie, maar als je m'n vraag goed leest had je al geweten dat het me daar ook niet om te doen is.
Ik geef je genoeg opties. Zoals eerder gezegd, op Marktplaats moet je dealen met allerlei lui die het onderste uit de kan willen halen. Op Catawiki kan je geluk hebben dat ze een beetje beginnen te bieden. Ik kan verder toch ook niet in jouw beurs kijken of 100 euro veel geld voor jou is.
pi_166571353
maw wat jij de moeite vindt
pi_166571395
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:48 schreef MCH het volgende:

[..]

Ok, moderator. :')
Dank je 8-)

Maar serieus gast. Reageer even normaal.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_166571415
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Dank je 8-)

Maar serieus gast. Reageer even normaal.
Ik reageer normaal.
pi_166571438
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik reageer normaal.
Juist. :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_166571459
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:00 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Juist. :')
Wat wil Enter Sandman dan horen?
pi_166571487
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:58 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik geef je genoeg opties. Zoals eerder gezegd, op Marktplaats moet je dealen met allerlei lui die het onderste uit de kan willen halen. Op Catawiki kan je geluk hebben dat ze een beetje beginnen te bieden. Ik kan verder toch ook niet in jouw beurs kijken of 100 euro veel geld voor jou is.
Ik vraag of het zonder headshell, element en naald überhaupt de moeite is. Als je daar nou gewoon op in gaat in plaats van nog een keer jezelf belachelijk te maken...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_166571525
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 18:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan ik hier ook terecht voor platenspeler info?
Had blijkbaar nog ergens een Technics SL3310 staan. Zonder headshell, element en naald. Voor de rest nog een prima apparaat zo op het eerste gezicht. Ik doe er zelf niets mee, dus wil kijken of het de moeite waard is om hem te verkopen. Wat zou ik hier nog voor kunnen vragen/krijgen?
Ik zal dan maar even normaal reageren.
Zonder headshell en dergelijke denk ik dat je er max 50 voor kan vangen.

Ik heb dezelfde gekocht tijdje terug. Wel in nieuwstaat voor 100 euro.

Ondergewaardeerd model aangezien binnenwerk vergelijkbaar is met de overpriced 1210 van technics.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_166571526
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik vraag of het zonder headshell, element en naald überhaupt de moeite is. Als je daar nou gewoon op in gaat in plaats van nog een keer jezelf belachelijk te maken...
Zet het dan op marktplaats en wacht af wat voor biedingen je krijgt, je hebt gezien dat een complete weggaat voor 110.
pi_166571548
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:00 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat wil Enter Sandman dan horen?
Niet jouw armoedige gezeik in ieder geval.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_166571573
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:02 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ik zal dan maar even normaal reageren.
Zonder headshell en dergelijke denk ik dat je er max 50 voor kan vangen.

Ik heb dezelfde gekocht tijdje terug. Wel in nieuwstaat voor 100 euro.

Ondergewaardeerd model aangezien binnenwerk vergelijkbaar is als de overpriced 1210 van technics.
Kijk. Dit is info ^O^.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator donderdag 10 november 2016 @ 22:04:14 #102
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_166571575
Okay MCH we weten dat je op marktplaats kunt kijken :)
Da_sandman heeft daar al gekeken en dat heeft hem geen betere inzichten gegeven misschien is hier iemand die een ander idee heeft...

Ikzelf heb geen idee wat zoiets nu nog waard zou moeten zijn.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_166571585
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:03 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Niet jouw armoedige gezeik in ieder geval.
Ik weet toch ook niet dat we met iemand te maken die over weinig eigen denkvermogen beschikt.
  Moderator donderdag 10 november 2016 @ 22:05:20 #104
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_166571608
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik weet toch ook niet dat we met iemand te maken die over weinig eigen denkvermogen beschikt.
We weten het nu wel... hij heeft al op marktplaats gekeken heb je nog andere visies?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_166571613
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik weet toch ook niet dat we met iemand te maken die over weinig eigen denkvermogen beschikt.
Zij hei.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_166571617
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik weet toch ook niet dat we met iemand te maken die over weinig eigen denkvermogen beschikt.
Sorry maar misschien moet een modje jou even een dagje af laten koelen.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_166571631
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:05 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

We weten het nu wel... hij heeft al op marktplaats gekeken heb je nog andere visies?
Ja, ik kwam (al eerder) op ongeveer hetzelfde uit als sesamstreet.
  Moderator donderdag 10 november 2016 @ 22:06:21 #108
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_166571636
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:51 schreef MCH het volgende:
Dus ik zou zeggen, alles tussen de 10 en 110 (wat de gek ervoor geeft)
Ohja wacht dit is jouw visie ^O^

prima :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_166571659
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:06 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ohja wacht dit is jouw visie ^O^

prima :)
Dat is mij gelukt te beredeneren op basis van mijn Google skills.
  Moderator donderdag 10 november 2016 @ 22:07:07 #110
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_166571664
Als jullie drieën alle drie even stoppen met modder gooien... dan kunnen we het hier weer over vinyl hebben :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_166571678
Ja
pi_166571685
Ik las deze week iets leuks
pi_166571731
quote:
Looks Like Buying Vinyl Could Get A Whole Lot Cheaper – Here’s Why

Collecting records can be an expensive habit. Since its steady re-emergence into the mainstream, and even into supermarket chains, the price of new releases on vinyl have risen too. They can now cost anywhere between at least £15-£25, and the popularity boom has seen old records shoot up in price too. But that might not be the case for much longer. In fact, it looks like buying records could get a whole load cheaper.

As reported by The Vinyl Factory, a new pressing technique pioneered by Dutch manufacturer Sycomen, will not only increase production efficiency, but could be set to slash prices as well.

At the moment, steam is used to heat up the PVC (vinyl) puck, which is then pressed between two large stampers to create the record. The use of steam provides some wear and tear on certain parts, meaning that the stamper can only be used for roughly 1,500-2,000 records before it needs to be replaced.

Sycomen’s new injection moulded technology doesn’t use steam at all. As a result, they claim that the technique will reduce energy costs for manufacturers by 65 percent, due to reduced pressure on the stampers ultimately meaning that machinery will last longer.

As the parts become more durable and maintenance on the machines are reduced, Sycomen reckon that it means that the timeline for pressing records can be reduced from an average of 16 weeks down to two. Essentially, it’s making the whole production flow cheaper and more efficient.

If successful on a large scale, the cost-saving technique will mean that suppliers can meet the surging demand easier and will make the entire production cheaper overall, something which will hopefully be reflected in the retail price of records in your local shop.

The method is still undergoing testing by the manufacturers, but they’ve just received a hefty grant towards the project so the end product could be refined sooner than you might think.

Read more at http://www.nme.com/blogs/(...)#xuwjRkZh4yMoTsCC.99
  Moderator donderdag 10 november 2016 @ 22:10:38 #115
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_166571776


mijn schoonvader heeft zoiets voor mij nagemaakt (maar dan zodat de platen niet op 2 plankjes steunen maar met een bodem)

:)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 18 november 2016 @ 19:25:54 #116
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_166740715


_O_
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_166741154


Voor 12 pond kan ik 'm niet laten liggen.
Bleuh.
  zondag 20 november 2016 @ 12:12:24 #118
456211 dcadapter
Wispelturig baasje
pi_166774018
Ja, een goeie storage oplossing voor vinyl is MOEILIJK.
Ik heb nu zo'n Ikea Kallax kast, kan veel in maar ik kan nooit wat vinden.

Oplossingen zoals bovenstaand zijn leuk maar dan staat m'n woonkamer vol met vinyl.

Heb 1x bij iemand een mooi ladesysteem gezien, maar dat kostte een fortuin (i.v.m. zeer zware en met speciale lagers uitgevoerde lades) en woog leeg al 500 kg ofzo (verzwaard, zodat je de bovenste lades ook open kon trekken zonder dat de boel omkletterde).

Zijn er meer die dit probleem (gehad) hebben (en misschien ook een oplossing)?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 20 november 2016 @ 14:24:47 #119
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_166776845
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 12:12 schreef dcadapter het volgende:
Ik heb nu zo'n Ikea Kallax kast, kan veel in maar ik kan nooit wat vinden.
ligt dat niet aan je eigen sorteermethode?
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 25 november 2016 @ 14:27:40 #120
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_166891545
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]

mijn schoonvader heeft zoiets voor mij nagemaakt (maar dan zodat de platen niet op 2 plankjes steunen maar met een bodem)

:)
Cool!
Ik ga mijn inbouwkast prepareren voor mijn collectie aangezien ik zat ben van de expedits en geen ander mooi meubel tegen kom.

Deze werd bij mij net afgeleverd...
O+
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_166891888
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 16:09:42 #122
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_166893474
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:27 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Cool!
Ik ga mijn inbouwkast prepareren voor mijn collectie aangezien ik zat ben van de expedits en geen ander mooi meubel tegen kom.

Deze werd bij mij net afgeleverd...
[ afbeelding ] O+
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 27 november 2016 @ 21:05:52 #123
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_166942933
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 09:56 schreef Anthonie24 het volgende:
ik luister ook heel veel naar LP's.....ik heb trouwens ook nog een vraag....is het mogenlijk om ook platen te kopen waar house en dance muziek op staat.....zeg maar muziek van deze tijd maar dan op een LP????
Ja tuurlijk. Discogs.com ?
  zondag 27 november 2016 @ 22:06:12 #124
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_166945174
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 21:05 schreef cosmick het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Discogs.com ?
zal wel duur zijn. :')
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
  Moderator maandag 28 november 2016 @ 09:02:45 #125
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_166949372
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 09:56 schreef Anthonie24 het volgende:
ik luister ook heel veel naar LP's.....ik heb trouwens ook nog een vraag....is het mogenlijk om ook platen te kopen waar house en dance muziek op staat.....zeg maar muziek van deze tijd maar dan op een LP????
Kijk op de sites van de artiesten vaak krijg je nieuwe muziek het goedkoopst via de directe kanalen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_166949396
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 22:06 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

zal wel duur zijn. :')
:')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  maandag 28 november 2016 @ 12:03:11 #127
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_166952288
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 09:05 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

:')
jou heb ik ook een tijdje niet gezien zeg. :') alles goed? :')
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
  maandag 28 november 2016 @ 12:06:01 #128
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_166952328
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 21:05 schreef cosmick het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Discogs.com ?
is er ook een nederlandse site die dit soort platen verkoopt?
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
  maandag 28 november 2016 @ 12:06:34 #129
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_166952342
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2016 09:02 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Kijk op de sites van de artiesten vaak krijg je nieuwe muziek het goedkoopst via de directe kanalen.
ik snap het niet. ;(
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_166952639
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:06 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

is er ook een nederlandse site die dit soort platen verkoopt?
Er zitten daar genoeg Nederlandse verkopers. Verzendkosten zijn sowieso 7 euro via postnl. Twee platen uit het v.k. of Duitsland kost hetzelfde.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  maandag 28 november 2016 @ 12:20:43 #131
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_166952694
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 12:19 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Er zitten daar genoeg Nederlandse verkopers. Verzendkosten zijn sowieso 7 euro via postnl. Twee platen uit het v.k. of Duitsland kost hetzelfde.
hoe weet jij dit allemaal MS? koop jij daar ook altijd LP's?
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_166953010
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:20 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

hoe weet jij dit allemaal MS? koop jij daar ook altijd LP's?
:') Af en toe...
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  Moderator maandag 28 november 2016 @ 12:39:43 #133
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_166953108
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:06 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

ik snap het niet. ;(
Op de website van de artiest zelf staat vaak ook wel een link naar waar hij/zij zijn platen verkoopt. Daar kun je dan zien of ze vinyl hebben, zo ja dan is dat vaak net iets goedkoper dan op discogs.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 28 november 2016 @ 14:51:46 #134
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_166955460
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:33 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

:') Af en toe...
meen je dat nou? :') ik had dat eerlijk waar niet van jou verwacht hoor. :')
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_166955697
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 14:51 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

meen je dat nou? :') ik had dat eerlijk waar niet van jou verwacht hoor. :')
Alsof je mij überhaupt kent.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  maandag 28 november 2016 @ 15:08:30 #136
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166955724
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2016 09:02 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Kijk op de sites van de artiesten vaak krijg je nieuwe muziek het goedkoopst via de directe kanalen.
Direct mailen wil bij kleinere namen ook wel eens vinyl opleveren.
  maandag 28 november 2016 @ 15:25:48 #137
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_166956015
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 15:06 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Alsof je mij überhaupt kent.
dat niet, maar je komt een beetje over als een tiener. :') en tieners luisteren meestal niet naar LP's :')

dat ik dat nog moet uitlegen aan jou. :')
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_166956184
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:25 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

dat niet, maar je komt een beetje over als een tiener. :') en tieners luisteren meestal niet naar LP's :')

dat ik dat nog moet uitlegen aan jou. :')
Je realiseert je dat je zelf overkomt als de grootste mongool van het forum? Ik hoop nog steeds dat je een troll bent, eigenlijk. Voor jou dan.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  maandag 28 november 2016 @ 17:05:20 #139
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_166957683
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:36 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Je realiseert je dat je zelf overkomt als de grootste mongool van het forum? Ik hoop nog steeds dat je een troll bent, eigenlijk. Voor jou dan.
nee dat realiseer ik mij niet. en soms troll ik, en soms ook niet. hangt er maar vanaf wat mijn bui is. :6

ik denk dat ik nu wel uitgepraat ben met jou trouwens.
mazzel.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_166959747
Gezellig hier
pi_166999100
Heeft er hier iemand ervaring met naalddruk meters?
Ik heb een SL1200 Mk2 op de kop getikt en ga deze reviseren/opknappen.
Nu ben ik aan het kijken naar een nieuw element, maar bedacht me dat naalddruk best cruciaal is.
Vandaar de vraag; Wie gebruikt er een naalddruk meter (analoog/digitaal) en wat zijn de ervaringen hiermee?
pi_166999300
Zo. Mijn autechre re-issues zijn binnen :)

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 30 november 2016 @ 15:58:19 #143
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_167001844
quote:
Ja vet, Eigen Wereld _O_ Ik heb maar gelijk ff alle drie de vinyls gehaald, als ultieme voorbereiding op 9 december :7
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  Moderator woensdag 30 november 2016 @ 16:00:09 #144
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_167001889
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 13:52 schreef royegek het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met naalddruk meters?
Ik heb een SL1200 Mk2 op de kop getikt en ga deze reviseren/opknappen.
Nu ben ik aan het kijken naar een nieuw element, maar bedacht me dat naalddruk best cruciaal is.
Vandaar de vraag; Wie gebruikt er een naalddruk meter (analoog/digitaal) en wat zijn de ervaringen hiermee?
Ik gebruik zo'n simpel analoog wipwapje of nouja heb hem een keer gebruikt...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 16:37:41 #145
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_167146188
Meer vinyl dan downloads'

Voornamelijk omdat vinyl zo duur is geworden.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_167146245
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Meer vinyl dan downloads'

Voornamelijk omdat vinyl zo duur is geworden.
Ik vind het belangrijkere nieuws toch wel dat de download verkoop flink gedaald is.
Gezien de populariteit van streaming betekent dit een neergang van inkomsten voor artiesten.

En ach, wat is duur? Vinyl is gewoon geen goedkoop product om te maken. Vervolgens moet de platenmaatschappij er aan verdienen. De groothandel en de winkel.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 16:41:17 #147
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_167146271
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:40 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ik vind het belangrijkere nieuws toch wel dat de download verkoop flink gedaald is.
Gezien de populariteit van streaming betekent dit een neergang van inkomsten voor artiesten.

En ach, wat is duur? Vinyl is gewoon geen goedkoop product om te maken. Vervolgens moet de platenmaatschappij er aan verdienen. De groothandel en de winkel.
En de verzamelaar :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_167146310
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:41 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

En de verzamelaar :D
Een verzamelaar hoeft er niet aan te verdienen. Als je vinyl koopt om daarna tegen woekerprijzen door te verkopen dan ben je een handelaar. ;)
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 16:47:27 #149
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_167146432
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:42 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Een verzamelaar hoeft er niet aan te verdienen. Als je vinyl koopt om daarna tegen woekerprijzen door te verkopen dan ben je een handelaar. ;)
Dan bedoel ik die. Ikzelf heb nog nooit een plaat verkocht...

Volgens discogs is mijn collectie trouwens wel recent over de 10000 op max gegaan. (~3600 op min)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_167146931
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:47 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dan bedoel ik die. Ikzelf heb nog nooit een plaat verkocht...

Volgens discogs is mijn collectie trouwens wel recent over de 10000 op max gegaan. (~3600 op min)
Ik koop platen ook niet voor de handel. :N
Maar ja, een enkele keer doe ik eens een plaat weg. Mja dan kijk ik natuurlijk wel een beetje naar discogs. Maar vraag er zeker niet de hoofdprijs voor. Ik maak er liever iemand blij mee.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_167146971
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Voornamelijk omdat vinyl zo duur is geworden
:?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  Moderator woensdag 7 december 2016 @ 09:05:43 #152
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_167162021
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 17:14 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

:?
Het ging om voor hoeveel geld er gekocht is niet om hoeveel muziek.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_167162106
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:05 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Het ging om voor hoeveel geld er gekocht is niet om hoeveel muziek.
Klopt. Maar niet omdat vinyl duurder is geworden.

295.000 downloads
120.000 vinyl

Downloads kosten gemiddeld 10 euro
Vinyl 22 euro

En er zijn natuurlijk onwijs veel box sets uitgekomen recentelijk.
Dus het valt allemaal nog wel mee.

2.4 miljoen aan vinyl, 2.1 aan downloads.

Dus geen vreemde cijfers eigenlijk.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_167162275
22 euro lol... ik betaal dat hooguit voor een dubbel-lp.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_167162634
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:25 schreef MrSalazar het volgende:
22 euro lol... ik betaal dat hooguit voor een dubbel-lp.
Bij de dodax vast wel. Maar het gaat hier om Britse cijfers.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_167162704
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:46 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Bij de dodax vast wel. Maar het gaat hier om Britse cijfers.
Wat is de dodax? Ik koop vaak vanuit Engeland.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_167162790
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:51 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Wat is de dodax? Ik koop vaak vanuit Engeland.
Dodax is de dodelijke concurrent voor Amazon.de

dodax.de
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_167162823
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:56 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Dodax is de dodelijke concurrent voor Amazon.de

dodax.de
intredasting
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_167193273
Net deze collectie binnengekregen :)

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator donderdag 8 december 2016 @ 20:38:48 #160
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_167198241
Ik heb vandaag een leuk singletje binnen

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 12 december 2016 @ 12:25:32 #161
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_167276870
Wel erg vet, maar wel een hoog 'kijk mij eens hip platen draaien'-gehalte :)

(dat gezegd hebbende; als m'n baas hem mij kado wil doen dit jaar zeg ik geen nee)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator maandag 12 december 2016 @ 12:46:04 #163
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_167277071
quote:
Yup ik had hem van iemand doorgestuurd gekregen idd. Met een debut-III tonearm inderdaad.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 12 december 2016 @ 13:29:28 #164
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_167278047
Ik vraag me wel af hoe hard je er tegenaan kunt stoten voordat de hele bende op de grond ligt :P

In een ander filmpje tikken ze er slechts even zachtjes met de wijsvinger tegen aan
nee, jij dan!
pi_167278086
Da's het eerste wat je gaat proberen natuurlijk :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator maandag 12 december 2016 @ 19:59:28 #166
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_167285794
hiho 12 zijdige lp is ook wel grappig

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_167301511
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 12:34 schreef Ceased2Be het volgende:
Wel erg vet, maar wel een hoog 'kijk mij eens hip platen draaien'-gehalte :)

(dat gezegd hebbende; als m'n baas hem mij kado wil doen dit jaar zeg ik geen nee)
Sommige mensen geven een kapitaal uit aan een schilderij ofzo. Ik vind dit een chique tafeltje hoor :D
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_167301678
kun je er ook mee sratchen?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_167302018
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:05 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Sommige mensen geven een kapitaal uit aan een schilderij ofzo. Ik vind dit een chique tafeltje hoor :D
Ik vind het ook een sjiek tafeltje, maar ik het heeft nogal een grote novelty factor.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167315755
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:30 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik vind het ook een sjiek tafeltje, maar ik het heeft nogal een grote novelty factor.
Ik studeer aan de TU Eindhoven dus ik heb hier niet zo'n probleem mee. :9
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 8 januari 2017 @ 16:16:04 #171
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_167979292
:W

Mn ouders gingen scheiden en hun lp - speler lag bij de stapel 'vuilnis'. Dus nam ik hem mee *). We hadden nog een singletje waarmee bleek dat het systeem nog werkte, een kabeltje besteld voor richting de versterker. Moet alleen nog een voorversterker bij. Maar het werkt dus een lp gekocht O+

pi_167979538
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 16:16 schreef douche-eendje het volgende:
:W

Mn ouders gingen scheiden en hun lp - speler lag bij de stapel 'vuilnis'. Dus nam ik hem mee *). We hadden nog een singletje waarmee bleek dat het systeem nog werkte, een kabeltje besteld voor richting de versterker. Moet alleen nog een voorversterker bij. Maar het werkt dus een lp gekocht O+

[ link | afbeelding ]
Welkom bij de vinyl club 8-)
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  zondag 15 januari 2017 @ 22:23:53 #173
456211 dcadapter
Wispelturig baasje
pi_168177772
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 14:24 schreef Tokus het volgende:

[..]

ligt dat niet aan je eigen sorteermethode?
Hele late reactie Tokus (ik zit niet meer vaak op Fok!): Nee, alles staat netjes op label gesorteerd. Maar om snel iets te vinden, tijdens woonkamer-dj'en bijvoorbeeld, gaat er eigenlijk niks boven de Curver-bak.

Een ladesysteem is dan ideaal als het ook nog een beetje mooi moet zijn.
pi_168282458
Als mensen nog belang hebben bij een Pro-Ject voorversterkertje, ik heb die van mij net op Markt plaats gegooid :)

nee, jij dan!
  Moderator vrijdag 20 januari 2017 @ 12:54:08 #175
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168290502
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_168295909
quote:
niet eens een rerelease van Dopesmoker..
pi_168356985
En toen was de postnl meneer geweest met een pakje :+

Portishead - Dummy
Morrisey - Your Arsenal
Mister and Mississippi - we only part to meet again
Meat Loaf - Bat out of hell

Zo, dat is beter dan maar 1 plaat hebben :+
  Moderator maandag 23 januari 2017 @ 10:04:28 #178
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168366019
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 22:34 schreef douche-eendje het volgende:
En toen was de postnl meneer geweest met een pakje :+ [ link | afbeelding ]

Portishead - Dummy
Morrisey - Your Arsenal
Mister and Mississippi - we only part to meet again
Meat Loaf - Bat out of hell

Zo, dat is beter dan maar 1 plaat hebben :+
Kijk het begin van de verzameling :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_168367661
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2017 10:04 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Kijk het begin van de verzameling :D
Dat er binnenkort een vinylzaakje in ons dorp open gaat zal ook niet goed voor ons zijn. :')
  Moderator maandag 23 januari 2017 @ 11:25:21 #180
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168367695
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:23 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Dat er binnenkort een vinylzaakje in ons dorp open gaat zal ook niet goed voor ons zijn. :')
^O^ beginnende zaakjes zijn tof.... * Bosbeetle weet nog goed hoe hij als 12 jarige met de cd zaak man meemocht naar de groothandel :P omdat hij niet iets leuks te ruilen had... _O_ daarna had hij voor altijd een vaste klant (helaas bestaat de zaak niet meer).
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_168373848
quote:
2s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:25 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

^O^ beginnende zaakjes zijn tof.... * Bosbeetle weet nog goed hoe hij als 12 jarige met de cd zaak man meemocht
toen kon dat nog
  Moderator maandag 23 januari 2017 @ 16:49:00 #182
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168375865
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 15:24 schreef Casiotone het volgende:

[..]

toen kon dat nog
idd nu zouden ze minstens denken dat hij mij zou willen ontvoeren... :{ Al kende we de cdzaakman ook wel een beetje hij had bij mijn broer in de klas gezeten.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_168378606
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2017 10:04 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Kijk het begin van de verzameling :D
'Wij doen er niks meer mee'; aldus schoonmoeder vanmiddag

pi_168378718
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 18:52 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

'Wij doen er niks meer mee'; aldus schoonmoeder vanmiddag

[ link | afbeelding ]
*O*
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Moderator maandag 23 januari 2017 @ 19:35:26 #185
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168379846
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 18:52 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

'Wij doen er niks meer mee'; aldus schoonmoeder vanmiddag

[ link | afbeelding ]
En hoeveel james last zit er tussen?

^O^

(ik heb ook de LPs van mijn zus heb ze allemaal 1 keer gedraait verder niet :P )
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_168382524
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2017 19:35 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

En hoeveel james last zit er tussen?

^O^

(ik heb ook de LPs van mijn zus heb ze allemaal 1 keer gedraait verder niet :P )
Geen. Wel andere slechte dingen maar ook veeeel klassiekers O+
  Moderator maandag 23 januari 2017 @ 23:09:44 #187
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168387030
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2017 20:56 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Geen. Wel andere slechte dingen maar ook veeeel klassiekers O+
Beter ^O^
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 25 januari 2017 @ 23:40:18 #188
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_168432184
De aankopen van vandaag:



pi_168437736
Ik ben op zoek naar plastic hoezen voor mijn platen. Waar kan ik deze het beste bestellen/kopen qua prijs-kwaliteit verhouding?

Heb alleen albums, geen singles.
pi_168437783
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 11:50 schreef Spaulding het volgende:
Ik ben op zoek naar plastic hoezen voor mijn platen. Waar kan ik deze het beste bestellen/kopen qua prijs-kwaliteit verhouding?

Heb alleen albums, geen singles.
Wydr.nl
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 26 januari 2017 @ 11:55:46 #191
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_168437803
Paar nieuwe vinyltjes gescoord :Y











[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 26 januari 2017 @ 12:07:52 #192
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_168437961
quote:
6s.gif Op donderdag 26 januari 2017 11:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Paar nieuwe vinyltjes gescoord :Y

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heb je ook echt die boxsets van de XX? :o
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  Moderator donderdag 26 januari 2017 @ 13:55:58 #193
9859 crew  Karina
Woman
pi_168440458
Tip voor de vinylliefhebbers :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_168440574
quote:
99s.gif Op donderdag 26 januari 2017 13:55 schreef Karina het volgende:
Tip voor de vinylliefhebbers :P
Moet je wel even naar de laatste alinea scrollen. Dat restaurant is niet zo interessant voor dit topic. ;)
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  Moderator donderdag 26 januari 2017 @ 14:00:37 #195
9859 crew  Karina
Woman
pi_168440595
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 13:59 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Moet je wel even naar de laatste alinea scrollen. Dat restaurant is niet zo interessant voor dit topic. ;)
Snap ik maar het ging me meer om deze alinea:

quote:
Voor de Amsterdammer die op zoek is naar mooie, nieuwe vinylplaten: bij Recordfriend worden alle nieuwe platen tot en met zaterdag 28 januari met vijftig procent korting verkocht.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_168440643
quote:
99s.gif Op donderdag 26 januari 2017 14:00 schreef Karina het volgende:

[..]

Snap ik maar het ging me meer om deze alinea:

[..]

Dat zei ik toch.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  Moderator donderdag 26 januari 2017 @ 14:04:48 #197
9859 crew  Karina
Woman
pi_168440673
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 14:02 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Dat zei ik toch.
Oh bedoelde je het zo _O- ja het ging dus alleen om die alinea. Al klinkt het restaurantje ook wel goed met de garnalenkroketjes :9~
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_168441109
quote:
99s.gif Op donderdag 26 januari 2017 14:04 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh bedoelde je het zo _O- ja het ging dus alleen om die alinea. Al klinkt het restaurantje ook wel goed met de garnalenkroketjes :9~
Ik ben vooralsnog niet overtuigd. Lekkere koffie en garnalenkroketten...
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  donderdag 26 januari 2017 @ 14:51:34 #199
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_168441814
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 14:22 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ik ben vooralsnog niet overtuigd. Lekkere koffie en garnalenkroketten...
Ja maar het is Amsterdam!!! :9~
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_168464545
Vinylofielen;

Het wordt tijd dat ik een platenspeler aanschaf. Probleem: ik heb er de ballen verstand van en ik zie door de bomen het bos niet meer.

Wat ik volgens mij nodig heb:
- Platenspeler
- Versterker met bijpassende ingang, waarschijnlijk phono
- Boxen die op de versterker kunnen worden aangesloten

Zijn er dingen waar ik op moet letten? Ik ga geen honderden euro's uitgeven, dus waar kan ik het beste wat meer aan uitgeven. Wat is het meest bepalend voor je geluidskwaliteit?

Is deze speler iets?

Of deze, met geïntegreerde versterker?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2017 12:58:02 ]
pi_168465769
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 12:44 schreef Sloggi het volgende:
Vinylofielen;

Het wordt tijd dat ik een platenspeler aanschaf. Probleem: ik heb er de ballen verstand van en ik zie door de bomen het bos niet meer.

Wat ik volgens mij nodig heb:
- Platenspeler
- Versterker met bijpassende ingang, waarschijnlijk phono
- Boxen die op de versterker kunnen worden aangesloten

Zijn er dingen waar ik op moet letten? Ik ga geen honderden euro's uitgeven, dus waar kan ik het beste wat meer aan uitgeven. Wat is het meest bepalend voor je geluidskwaliteit?

Is deze speler iets?

Of deze, met geïntegreerde versterker?
Die eerste ziet er erg goed uit. Ik zou hem alleen niet laten versturen.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168481626
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 13:42 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Die eerste ziet er erg goed uit. Ik zou hem alleen niet laten versturen.
Nee, was ik ook niet van plan. Er naartoe en beluisteren voor ik iets koop.

Wat denk je van zoiets?
pi_168482020
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 23:42 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Nee, was ik ook niet van plan. Er naartoe en beluisteren voor ik iets koop.

Wat denk je van zoiets?
Vreemd element en B&O is meer design-shit.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  Designer zaterdag 28 januari 2017 @ 00:03:14 #204
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_168482260
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 23:54 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Vreemd element en B&O is meer design-shit.
Niets mis met B&O. Maar die elementen zijn een crime ja.
🐙
pi_168482630
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 00:03 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Niets mis met B&O. Maar die elementen zijn een crime ja.
Nee, maar daar betaalde je toen ie nieuw was wel voor. Vind die platenspeler er trouwens niet echt fancy uitzien verder.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  woensdag 1 februari 2017 @ 23:25:44 #206
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_168605799
Gisteren bij het concert in Maastricht gekocht:



De picture disc versie ^O^
pi_168710835
Technics heeft de SL-1210 nieuw leven ingeblazen



http://thequietus.com/articles/21722-technics-sl-1210-model
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_168710876
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:29 schreef Ceased2Be het volgende:
Technics heeft de SL-1210 nieuw leven ingeblazen

[ afbeelding ]

http://thequietus.com/articles/21722-technics-sl-1210-model
1300 pond :')

Lekker cashen vanwege de Technics hype.....
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_168711361
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:31 schreef OscarMopperkont het volgende:

de Technics hype.....
wat bedoel je daarmee?
  maandag 6 februari 2017 @ 15:49:47 #210
367828 Bassen
Does Humor Belongs To Music?
pi_168712541
Omdat die hier na 2 maanden nog altijd niet in de winkel te krijgen is heb ik het album maar via eBay besteld, wat een heerlijke funky plaat is het toch.

  maandag 6 februari 2017 @ 16:20:27 #211
165633 eriksd
The grand facade...
pi_168713199
quote:
99s.gif Op donderdag 26 januari 2017 14:00 schreef Karina het volgende:

[..]

Snap ik maar het ging me meer om deze alinea:

[..]

Nog een paar chille platen gescoord in de sale. Boz Scaggs en Spandau Ballet op goudkleurig vinyl. Driemaal raden welk nummer daarop staat.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 6 februari 2017 @ 16:41:54 #212
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_168713613
quote:
6s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:20 schreef eriksd het volgende:

[..]

Nog een paar chille platen gescoord in de sale. Boz Scaggs en Spandau Ballet op goudkleurig vinyl. Driemaal raden welk nummer daarop staat.
She Loved Like Diamond?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_168714138
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:54 schreef Casiotone het volgende:

[..]

wat bedoel je daarmee?
Iedereen is gek op Technics. De oude 1200's gingen op een gegeven moment voor 800 euro weg tweedehands en afgeragd. Ja het is een mooie model, maar voor minder geld zijn er betere exemplaren.

En Technics cashed daar nu op in door de 1200 en 1210 voor belachelijk veel geld opnieuw uit te brengen.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_168715473
iedereen is er gek op voor een rede. Voor DJ en Clubgebruik kan er eigenlijk niets aan tippen, ofwel? Super-OEMs hebben misschien een sterkere motor maar draaien ze ook lekkerder? gaan ze even lang mee?
En als je 1200s toch niets vind hoef je ze niet te kopen. 1300 pond is ook veel, maar voor top-of-the-line CDJ's leg je ook zoiets neer.
  Moderator maandag 6 februari 2017 @ 18:15:58 #215
9859 crew  Karina
Woman
pi_168715601
quote:
6s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:20 schreef eriksd het volgende:

[..]

Nog een paar chille platen gescoord in de sale. Boz Scaggs en Spandau Ballet op goudkleurig vinyl. Driemaal raden welk nummer daarop staat.
Gold, always believe in your soulhooool *G*
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_168796541
Ik heb vd week een nieuwe plaat gekocht (Drive like Maria - Creator, Preserver, Destroyer) maar toen ik die afspeelde klonk de stem heel laag. De muziek was wel gewoon normaal tempo (volgens mij), maar de zang lijkt wel ernstig vertraagd.

Dacht dat het aan mijn platenspeler lag, maar alle andere platen die ik heb gedraaid daarna klinken wel op gewone snelheid. Alleen deze nieuwe plaat heeft dit dus.

Platenspeler staat gewoon op 33 toeren.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?
  Moderator vrijdag 10 februari 2017 @ 09:06:20 #217
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168796730
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 08:44 schreef Spaulding het volgende:
Ik heb vd week een nieuwe plaat gekocht (Drive like Maria - Creator, Preserver, Destroyer) maar toen ik die afspeelde klonk de stem heel laag. De muziek was wel gewoon normaal tempo (volgens mij), maar de zang lijkt wel ernstig vertraagd.

Dacht dat het aan mijn platenspeler lag, maar alle andere platen die ik heb gedraaid daarna klinken wel op gewone snelheid. Alleen deze nieuwe plaat heeft dit dus.

Platenspeler staat gewoon op 33 toeren.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Een slechte master van de plaat. Of hij hoort zo te klinken.

Voor LPs moeten bands eigenlijk iets anders masteren (ik weet de details niet maar niet alles kan op een LP) en soms zit er een slechte tussen helaas.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_168796874
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 09:06 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Een slechte master van de plaat. Of hij hoort zo te klinken.

Voor LPs moeten bands eigenlijk iets anders masteren (ik weet de details niet maar niet alles kan op een LP) en soms zit er een slechte tussen helaas.
Hm dat wordt ruilen dus.. Thanks.
  Moderator vrijdag 10 februari 2017 @ 09:22:46 #219
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168796899
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 09:20 schreef Spaulding het volgende:

[..]

Hm dat wordt ruilen dus.. Thanks.
Ik zou wel een googlen of meerderen dat hebben. Soms komt er een reissue van een plaat met correcte mastering.

Ik weet niet of het nevermore of cynic was maar één van die 2 bands heeft een plaat uit waar twee master versies van zijn en die zijn echt een wereld van verschil.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_168797160
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 08:44 schreef Spaulding het volgende:
Ik heb vd week een nieuwe plaat gekocht (Drive like Maria - Creator, Preserver, Destroyer) maar toen ik die afspeelde klonk de stem heel laag. De muziek was wel gewoon normaal tempo (volgens mij), maar de zang lijkt wel ernstig vertraagd.

Dacht dat het aan mijn platenspeler lag, maar alle andere platen die ik heb gedraaid daarna klinken wel op gewone snelheid. Alleen deze nieuwe plaat heeft dit dus.

Platenspeler staat gewoon op 33 toeren.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Dat is wel een vaag probleem. Dan zou dat al in de studio masters fout moeten zitten.
Heb je het al vergeleken met een cd of spotify versie?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_168797205
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 09:06 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Een slechte master van de plaat. Of hij hoort zo te klinken.

Voor LPs moeten bands eigenlijk iets anders masteren (ik weet de details niet maar niet alles kan op een LP) en soms zit er een slechte tussen helaas.
Klopt. Maar dat kan niet resulteren in afwijking qua snelheid tussen instrumenten en vocalen.
Tenzij dit fout is gegaan bij de studio masters. Dit kan geen gevolg zijn van het snijden van de vinyl master.

Buiten dat is het wel een hele rare afwijking.

* OscarMopperkont is wel geïnteresseerd om eigenlijk zelf een album te kopen en te luisteren. :o
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Moderator vrijdag 10 februari 2017 @ 10:02:10 #222
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168797438
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 09:46 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat kan niet resulteren in afwijking qua snelheid tussen instrumenten en vocalen.
Tenzij dit fout is gegaan bij de studio masters. Dit kan geen gevolg zijn van het snijden van de vinyl master.

Buiten dat is het wel een hele rare afwijking.

* OscarMopperkont is wel geïnteresseerd om eigenlijk zelf een album te kopen en te luisteren. :o
Inderdaad, daarom denk ik ook dat de vraagsteller even moet zoeken of dit een echte mispersing is ofzo.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator vrijdag 10 februari 2017 @ 10:05:43 #223
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168797479
Het kan natuurlijk ook zijn dat je platenspeler toch net iets verkeerd staat afgesteld, het kan dat sommige platen daar meer last van hebben dan anderen, naalddruk nameten is geen overbodige luxe, soms kan een naald wat zwaar door de groeven trekken waardoor het toch net een beetje langzamer draait...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_168797720
Maar dat verklaart dan niet waarom de muziek wel normaal klinkt en de vocalen niet.
Interessant, interessant.....

* OscarMopperkont denkt dat het gewoon een goede persing is, maar dat Spaulding het in z'n hoofd anders had herinnerd.
Overkomt mij ook nog wel eens, dat ik muziek weer eens draai en denk; oh ja? klonk dit zo? :o
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Moderator vrijdag 10 februari 2017 @ 10:21:22 #225
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168797749
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 10:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Maar dat verklaart dan niet waarom de muziek wel normaal klinkt en de vocalen niet.
Interessant, interessant.....

* OscarMopperkont denkt dat het gewoon een goede persing is, maar dat Spaulding het in z'n hoofd anders had herinnerd.
Overkomt mij ook nog wel eens, dat ik muziek weer eens draai en denk; oh ja? klonk dit zo? :o
Misschien valt het bij de vocalen meer op. Vergelijken met een andere bron is dan cruciaal :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_168798002
Ik heb uiteraard even vergeleken met dezelfde muziek die op YouTube staat, maar de zang is overduidelijk veel te traag. Deze staat heel laag. Muziek lijkt wel goed maar misschien heb ik hier geen getraind oor voor om dit goed te kunnen keuren. Ben ook niet heel bekend met hun muziek om dit gelijk te kunnen horen. Ik ga van het weekend wel even de plaat naast een YouTube versie draaien, kijken of de muziek overeenkomt. Zang is duidelijk niet oké.

Ik ga deze plaat ook even bij iemand anders testen, om te kijken of die het ook heeft.
  Moderator vrijdag 10 februari 2017 @ 10:44:15 #227
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168798145
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 10:34 schreef Spaulding het volgende:
Ik heb uiteraard even vergeleken met dezelfde muziek die op YouTube staat, maar de zang is overduidelijk veel te traag. Deze staat heel laag. Muziek lijkt wel goed maar misschien heb ik hier geen getraind oor voor om dit goed te kunnen keuren. Ben ook niet heel bekend met hun muziek om dit gelijk te kunnen horen. Ik ga van het weekend wel even de plaat naast een YouTube versie draaien, kijken of de muziek overeenkomt. Zang is duidelijk niet oké.

Ik ga deze plaat ook even bij iemand anders testen, om te kijken of die het ook heeft.
Bedoel je met laag de toonhoogte of het volume?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_168798193
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 10:44 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Bedoel je met laag de toonhoogte of het volume?
Toonhoogte
pi_168798851
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 00:03 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Niets mis met B&O. Maar die elementen zijn een crime ja.
Alles is een crime. De elementen zijn duur, vragen flinke voorversterking, veel ouwe high tech elektronica die een specialist vereist, veel kwetsbare onderdelen, dicht op elkaar gepropt voor de platheid, ongebruikelijke Ohms, en speciale DIN-pluggen die tweedehands ook knetterduur zijn. Nieuwe MMC elementen zijn duur. En dan is het geluid ook nog behoorlijk flets.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben een bewonderaar en ben al jaren heel tevreden over hun televisies. En ze hebben prachtige platenspelers gemaakt, de 4000, 4002, de 9000, en de oudere niet tangentiale zijn goede platenspelers met vaak een hele mooie vormgeving. Het is nog wel de moeite waard om die aan te sluiten op een 'normale' versterker met MM ingang. Ze hebben ook best leuke 3 in 1's gemaakt en als je een complete set kunt kopen heb je ook geen compatibiliteitsgedoe. Maar als een B&O versterker koopt om luidsprekers en componenten van andere merken op aan te sluiten maak je het jezelf moeilijk en duur. Het stapelt ook heel matig.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_168822466
Nou het is opgelost.. :P.

Vinyl moet op 45 toeren gedraaid worden.. beetje stom dat ik daar niet eerder aan dacht maar ik dacht dat dat puur voor singles was.. Staat dus in het klein aangegeven op de achterkant van de plaat.

Weer wat geleerd
pi_168822513
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:20 schreef Spaulding het volgende:
Nou het is opgelost.. :P.

Vinyl moet op 45 toeren gedraaid worden.. beetje stom dat ik daar niet eerder aan dacht maar ik dacht dat dat puur voor singles was.. Staat dus in het klein aangegeven op de achterkant van de plaat.

Weer wat geleerd
:') :D
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_168822518
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:20 schreef Spaulding het volgende:
Nou het is opgelost.. :P.

Vinyl moet op 45 toeren gedraaid worden.. beetje stom dat ik daar niet eerder aan dacht maar ik dacht dat dat puur voor singles was.. Staat dus in het klein aangegeven op de achterkant van de plaat.

Weer wat geleerd
_O-
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_168822824
Ben nog een vinyl leek😅
pi_168828185
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168829196


Platenzaak in het dorp is vandaag geopend. De eerste aankopen zijn gegaan O+
  Designer zaterdag 11 februari 2017 @ 18:31:12 #236
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_168829429
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 18:18 schreef douche-eendje het volgende:
[ link | afbeelding ]

Platenzaak in het dorp is vandaag geopend. De eerste aankopen zijn gegaan O+
Oeh, nice.
🐙
  Designer zaterdag 11 februari 2017 @ 18:31:48 #237
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_168829443
Die hoes van War of the Worlds. O+
🐙
pi_168830209
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
Die hoes van War of the Worlds. O+
Jup. Hij is vet tof. :D

De winkel gaat binnenkort ook een webshop openen, voor de liefhebbers hier: Mono's records in Heemskerk.
  Moderator woensdag 15 februari 2017 @ 09:55:17 #239
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168913056
https://www.kickstarter.c(...)ntable?ref=home_potd

en weer een draaiende platenspeler.... vraag me af of dit zoveel praktischer is.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_168915687
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:55 schreef Bosbeetle het volgende:
https://www.kickstarter.c(...)ntable?ref=home_potd

en weer een draaiende platenspeler.... vraag me af of dit zoveel praktischer is.
Krijg er zo'n jeuk van dat tegenwoordig alles 'smart' en 'connected' moet zijn.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_168915872
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:28 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Krijg er zo'n jeuk van dat tegenwoordig alles 'smart' en 'connected' moet zijn.
Mja sowieso al die hipster bagger dat vinyl verneukt... :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_168916892
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:36 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Mja sowieso al die hipster bagger dat vinyl verneukt... :')
Dat snap ik dus niet, ik ben wel eens hipster genoemd en ik vind het juist vet om een ouderwetse platen speler te hebben. Momenteel de erres 1312 bijvoorbeeld.
Maar anyhow ik snap ook niet waarom zo je zo iets zou willen.
Gegroet!
pi_168917090
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:25 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Dat snap ik dus niet, ik ben wel eens hipster genoemd en ik vind het juist vet om een ouderwetse platen speler te hebben. Momenteel de erres 1312 bijvoorbeeld.
Maar anyhow ik snap ook niet waarom zo je zo iets zou willen.
Met bedoel met hipster dingen dus vooral al die gadgets meuk en crosley bagger.

Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Moderator woensdag 15 februari 2017 @ 15:59:59 #244
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168920061
Laatst hadden ze op kickstarter ook weer een nieuwe versie van die volkswagen LP krassers


En dan net doen alsof dat revolutionair en nieuw is :')

https://www.kickstarter.c(...)-a-new-spin-on-vinyl

:N
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_168923163
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:35 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Met bedoel met hipster dingen dus vooral al die gadgets meuk en crosley bagger.

[ afbeelding ]
hahahaha
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168923558
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:55 schreef Bosbeetle het volgende:
https://www.kickstarter.c(...)ntable?ref=home_potd

en weer een draaiende platenspeler.... vraag me af of dit zoveel praktischer is.
Het ziet er nog niet zo verkeerd uit, technisch bedoel ik, het is wel tangentiaal. Het zal aankomen op de ophanging aan de pin, dat moet goed in elkaar zitten, de snelheidsregeling en de verbinding met de versterker. En hij heeft geen stofkap. Waarom het vormgegeven is als de brillendoos van de elephant man ontgaat mij.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_168941950
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 18:18 schreef douche-eendje het volgende:



Platenzaak in het dorp is vandaag geopend. De eerste aankopen zijn gegaan O+
Grappig..Voor betaald? Heb de LP uit 78 nog ergens op zolder liggen voor naar ik meen HFL 12,95. Kocht later ook de 12 inch remix versie:



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2017 17:34:59 ]
  Designer donderdag 16 februari 2017 @ 17:42:18 #248
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_168942067
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:55 schreef Bosbeetle het volgende:
https://www.kickstarter.c(...)ntable?ref=home_potd

en weer een draaiende platenspeler.... vraag me af of dit zoveel praktischer is.
Leuk bedachte gimmick, maar 600 usd retail? Whahahahahahaha.
🐙
  donderdag 16 februari 2017 @ 18:05:06 #249
14505 OProg
A Life in Music
pi_168942423
Ik vraag me ook direct af wat nu eigenlijk de naalddruk van zo'n ding is en of dat nog te regelen valt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 19:54:49 #250
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168945117
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:20 schreef Spaulding het volgende:
Nou het is opgelost.. :P.

Vinyl moet op 45 toeren gedraaid worden.. beetje stom dat ik daar niet eerder aan dacht maar ik dacht dat dat puur voor singles was.. Staat dus in het klein aangegeven op de achterkant van de plaat.

Weer wat geleerd
_O-
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 16 februari 2017 @ 19:54:57 #251
164283 Luco
Buongiorno!
pi_168945123
quote:
15s.gif Op donderdag 16 februari 2017 18:05 schreef OProg het volgende:
Ik vraag me ook direct af wat nu eigenlijk de naalddruk van zo'n ding is en of dat nog te regelen valt.
Lijkt alsof er een contra-gewicht in zit. Hoe dat gaat compenseren voor de verschuivende naald is me een groot mysterie. Leuke gimmick/gadget maar voor iemand die een beetje geluidskwaliteit wil is dit geen optie.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  donderdag 16 februari 2017 @ 19:58:28 #252
164283 Luco
Buongiorno!
pi_168945262
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 17:34 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Grappig..Voor betaald? Heb de LP uit 78 nog ergens op zolder liggen voor naar ik meen HFL 12,95. Kocht later ook de 12 inch remix versie:

Ik heb het idee dat iedereen die War of the Worlds plaat heeft!

Ik ben ook schuldig. Op een rommelmarkt gekocht voor 8¤, om 'm daarna in een kringloop voor 2¤ tegen te komen :'(
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  Designer donderdag 16 februari 2017 @ 20:31:23 #253
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_168946328
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 19:54 schreef Luco het volgende:

[..]

Lijkt alsof er een contra-gewicht in zit. Hoe dat gaat compenseren voor de verschuivende naald is me een groot mysterie. Leuke gimmick/gadget maar voor iemand die een beetje geluidskwaliteit wil is dit geen optie.
Het mechanisme dat het element naar binnen schuift kan natuurlijk tegelijk een gewichtje naar buiten schuiven. Maar in feite is het een tangentiële arm. Dat probleem is in principe al meerdere malen opgelost dus dat lijkt me wel uit te vogelen.

Ik ben benieuwd in hoeverre dit aan skaten en skippen doet. Een aantal van die oude tangentiële spelers hadden een electrisch aangedreven cartridge waarbij een chip bepaalde met welke snelheid hij het element moest verschuiven. Maar hoe goed dat werkt...
🐙
  vrijdag 17 februari 2017 @ 20:13:57 #254
164283 Luco
Buongiorno!
pi_168967926
Na een avondje La La Land ging ik eens kijken of die soundtrack ook te bestellen was. Ja hoor, op vinyl, met handtekening van de componist. Limited edition. Ik dacht, dat zal wel niet zo'n limited limited edition zijn, als die gewoon open en bloot te bestellen is. Zie ik nu op Discogs dat die plaat een beperkte run van 75 stuks heeft en op Discogs nu een vraagprijs van meer dan 349$ heeft. Ik heb 'm voor 30USD gekocht :o .
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_168968582
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 20:13 schreef Luco het volgende:
Na een avondje La La Land ging ik eens kijken of die soundtrack ook te bestellen was. Ja hoor, op vinyl, met handtekening van de componist. Limited edition. Ik dacht, dat zal wel niet zo'n limited limited edition zijn, als die gewoon open en bloot te bestellen is. Zie ik nu op Discogs dat die plaat een beperkte run van 75 stuks heeft en op Discogs nu een vraagprijs van meer dan 349$ heeft. Ik heb 'm voor 30USD gekocht :o .
Linkje via DM? O-)
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  vrijdag 17 februari 2017 @ 20:48:00 #256
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_168968886
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 20:13 schreef Luco het volgende:
Na een avondje La La Land ging ik eens kijken of die soundtrack ook te bestellen was. Ja hoor, op vinyl, met handtekening van de componist. Limited edition. Ik dacht, dat zal wel niet zo'n limited limited edition zijn, als die gewoon open en bloot te bestellen is. Zie ik nu op Discogs dat die plaat een beperkte run van 75 stuks heeft en op Discogs nu een vraagprijs van meer dan 349$ heeft. Ik heb 'm voor 30USD gekocht :o .
:o

Ik koop 'm over voor 55.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 17 februari 2017 @ 20:48:54 #257
164283 Luco
Buongiorno!
pi_168968917
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  Designer vrijdag 17 februari 2017 @ 20:59:12 #258
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_168969317
quote:
Ik denk dat hij meer geinteresseerd is in de plek waar je hem voor 30 gekocht hebt.
🐙
  vrijdag 17 februari 2017 @ 20:59:53 #259
164283 Luco
Buongiorno!
pi_168969340
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 20:59 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Ik denk dat hij meer geinteresseerd is in de plek waar je hem voor 30 gekocht hebt.
Hehe, voor de liefhebber

Lang en breed uitverkocht
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_168977630
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 19:58 schreef Luco het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat iedereen die War of the Worlds plaat heeft!

Ik ben ook schuldig. Op een rommelmarkt gekocht voor 8¤, om 'm daarna in een kringloop voor 2¤ tegen te komen :'(
Heb hem 2x; de oude en de nieuwe versie 'the new generation' met Liam Neeson als verteller :)

Maar idd; je ziet die plaat echt overal.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 18 februari 2017 @ 13:44:13 #261
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_168981333
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 19:58 schreef Luco het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat iedereen die War of the Worlds plaat heeft!

Ik ben ook schuldig. Op een rommelmarkt gekocht voor 8¤, om 'm daarna in een kringloop voor 2¤ tegen te komen :'(
Yup, staat hier ook in de platenkast (van mijn ouders).
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_168983763
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 19:58 schreef Luco het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat iedereen die War of the Worlds plaat heeft!

Ik ben ook schuldig. Op een rommelmarkt gekocht voor 8¤, om 'm daarna in een kringloop voor 2¤ tegen te komen :'(
Klopt, per 3 Bat out of Hell's kom je meestal 1 WoW tegen. Ik kende het uit de jaren 80 van een cassettebandje, heb er niet zo heel veel mee maar zo'n hoes kun je voor een paar euro niet laten liggen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_168983915
Keertje wiet brownies maken en dan die plaat luisteren. Amateurs.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 17:16:05 #264
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_168984466
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 16:25 schreef Amoeba het volgende:
Keertje wiet brownies maken en dan die plaat luisteren. Amateurs.
Alleen die wietbrownies maken of ook opeten?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_168984496
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 20:31 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Het mechanisme dat het element naar binnen schuift kan natuurlijk tegelijk een gewichtje naar buiten schuiven. Maar in feite is het een tangentiële arm. Dat probleem is in principe al meerdere malen opgelost dus dat lijkt me wel uit te vogelen.

Ik ben benieuwd in hoeverre dit aan skaten en skippen doet. Een aantal van die oude tangentiële spelers hadden een electrisch aangedreven cartridge waarbij een chip bepaalde met welke snelheid hij het element moest verschuiven. Maar hoe goed dat werkt...
Dat werkt heel goed. Het moet alleen elektronisch geregeld worden aan de hand van feedback door een sensor, met een beperkte chip. Dat was heel complexe en dure techniek, bovenop de hoge precisie van de mechanica. Mijn tangentiale Revox kon ik halverwege de jaren 90 voor 300 euro kopen omdat niemand nog een platenspeler wilde hebben, maar een jaar of 15 eerder moest je voor een nieuwe een bovenmodaal maandsalaris meebrengen, bruto. Ik schat dat je begin jaren 70 voor de prijs van de tangentiale B&& 4000 een kleine auto kon kopen.

Inmiddels is het natuurlijk niet zo duur meer om een computergestuurd elektromotortje precies te laten werken. Mij lijkt het draaipunt wat dun en kort om geen enkele speling te hebben. Maar ja, als ie helemaal in balans is komt er ook nauwelijks kracht op.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Designer maandag 20 februari 2017 @ 17:15:50 #266
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169027349
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 17:19 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat werkt heel goed. Het moet alleen elektronisch geregeld worden aan de hand van feedback door een sensor, met een beperkte chip. Dat was heel complexe en dure techniek, bovenop de hoge precisie van de mechanica. Mijn tangentiale Revox kon ik halverwege de jaren 90 voor 300 euro kopen omdat niemand nog een platenspeler wilde hebben, maar een jaar of 15 eerder moest je voor een nieuwe een bovenmodaal maandsalaris meebrengen, bruto. Ik schat dat je begin jaren 70 voor de prijs van de tangentiale B&& 4000 een kleine auto kon kopen.

Inmiddels is het natuurlijk niet zo duur meer om een computergestuurd elektromotortje precies te laten werken. Mij lijkt het draaipunt wat dun en kort om geen enkele speling te hebben. Maar ja, als ie helemaal in balans is komt er ook nauwelijks kracht op.
Dat het op die spelers goed werkt snap ik. :D

Ik heb alleen weinig vertrouwen in de implementatie van zoiets in een kickstarterproduct met de toegevoegde complicatie van een snel roterende arm.
🐙
pi_169028061
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 20:13 schreef Luco het volgende:
Na een avondje La La Land ging ik eens kijken of die soundtrack ook te bestellen was. Ja hoor, op vinyl, met handtekening van de componist. Limited edition. Ik dacht, dat zal wel niet zo'n limited limited edition zijn, als die gewoon open en bloot te bestellen is. Zie ik nu op Discogs dat die plaat een beperkte run van 75 stuks heeft en op Discogs nu een vraagprijs van meer dan 349$ heeft. Ik heb 'm voor 30USD gekocht :o .
Die 349 USD is denk ik sterk negatief gecorreleerd aan dit gegeven: Last Sold: Never

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2017 17:59:49 ]
pi_169028457
quote:
6s.gif Op maandag 20 februari 2017 17:58 schreef MCH het volgende:

[..]

Die 349 USD is denk ik sterk negatief gecorreleerd aan dit gegeven: Last Sold: Never
Sowieso is het een pre-order en nog niet eens uit volgens die site.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  maandag 20 februari 2017 @ 21:25:53 #269
164283 Luco
Buongiorno!
pi_169033365
quote:
6s.gif Op maandag 20 februari 2017 17:58 schreef MCH het volgende:

[..]

Die 349 USD is denk ik sterk negatief gecorreleerd aan dit gegeven: Last Sold: Never
Ben ik me ook bewust van! Ik ga 'm gewoon lekker bewaren en over een paar jaar balen dat ik 'm niet verpatst heb :D
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_169109500
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 21:25 schreef Luco het volgende:

[..]

Ben ik me ook bewust van! Ik ga 'm gewoon lekker bewaren en over een paar jaar balen dat ik 'm niet verpatst heb :D
Hij bedoelt meer dat ie echt geen 349 gaat opleveren.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 07:38:45 #271
164283 Luco
Buongiorno!
pi_169109733
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 03:07 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hij bedoelt meer dat ie echt geen 349 gaat opleveren.
Ook dat had ik al wel bedacht ;)
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 09:12:32 #272
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_169366602
En weer één https://www.kickstarter.com/projects/865809794/wheel-by-miniot

Maar deze vind ik wel erg mooi :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_169366629
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:12 schreef Bosbeetle het volgende:
En weer één https://www.kickstarter.com/projects/865809794/wheel-by-miniot

Maar deze vind ik wel erg mooi :)
338748 euro opgehaald van de beoogde 50.000

This project will only be funded if it reaches its goal by Fri, March 17 2017 10:32 AM CET.

_O-
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169366749
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:12 schreef Bosbeetle het volgende:
En weer één https://www.kickstarter.com/projects/865809794/wheel-by-miniot

Maar deze vind ik wel erg mooi :)
Ik vind hem HEEL tof... maar ben nog heel content met m'n Project
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 09:30:53 #275
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_169366810
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:24 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik vind hem HEEL tof... maar ben nog heel content met m'n Project
Ik vind hem ook erg tof maar geen 500 euro tof...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_169367020
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:30 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik vind hem ook erg tof maar geen 500 euro tof...
zat met een collega te kijken hier, maar ik vertrouw die spindle niet om de bende mee te bedienen. Het feit dat je het slecht schoon kunt maken omdat alles in de base zit EN de arm is van hout wat me niet helemaal bevalt.

Ik laat hem aan me voorbij gaan (vooral ook omdat de versie die WEL in m'n interieur past 700+ euro kost)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_169367692
Voor wie niks te doen heeft; 2 en een half uur rondneuzen in de Rega fabriek _O_

https://soundorg.com/blog/michael-fremer-visits-rega-analogplanet
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169592596
En zojuist binnengekomen:



5LP's met een boekwerk van 100 Pagina's :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 21 maart 2017 @ 23:50:23 #279
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_169691367
De exclusieve aanstaande Record Store Day releases, nu in een beknopte PDF beschikbaar van slechts 69 pagina's. :')

http://news.bbc.co.uk/2/s(...)_17_rsd_releases.pdf
pi_169691642
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 23:50 schreef Grobbel het volgende:
De exclusieve aanstaande Record Store Day releases, nu in een beknopte PDF beschikbaar van slechts 69 pagina's. :')

http://news.bbc.co.uk/2/s(...)_17_rsd_releases.pdf
Ja de UK lijst. ;) je hebt ook nog een paar lijsten van andere landen. :+
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169692902
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 23:50 schreef Grobbel het volgende:
De exclusieve aanstaande Record Store Day releases, nu in een beknopte PDF beschikbaar van slechts 69 pagina's. :')

http://news.bbc.co.uk/2/s(...)_17_rsd_releases.pdf
Ach, wordt de printer op het werk ook nog eens gebruikt :P

Babymetal en Vangelis moeten iig hier komen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_169694509
Zelfs de Nederlandse lijst heeft teveel leuks voor mij. Ik zal keuzes moeten gaan maken.
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:19:08 #283
14505 OProg
A Life in Music
pi_169694740
Als er zelfs speciale releases van Barbie Girl van Aqua verschijnen is het iets doorgeslagen zou je zeggen. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_169694846
quote:
15s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:19 schreef OProg het volgende:
Als er zelfs speciale releases van Barbie Girl van Aqua verschijnen is het iets doorgeslagen zou je zeggen. :')
6 12"-es van Prince?
Even lekker cashen met een overleden muzikant.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_169695244
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:06 schreef NikeyAjax het volgende:
Zelfs de Nederlandse lijst heeft teveel leuks voor mij. Ik zal keuzes moeten gaan maken.
Zoals? Ikzelf zie er nog weinig bijzonders tussen.
pi_169695283
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:44 schreef Bronson het volgende:

[..]

Zoals? Ikzelf zie er nog weinig bijzonders tussen.
Coheed And Cambria
Good Apollo I’m... BURNING STAR IV VOLUME ONE… / RSD 2017 / GATEFOLD / 2LP

Cure
Acoustic Hits
Nieuw binnen | Release: 22-04-2017 | Label: Polydor
2LP

Cure
Greatest Hits
Nieuw binnen | Release: 22-04-2017 | Label: Polydor
2LP

Graffin, Greg
Cold As The Clay
Nieuw binnen | Release: 22-04-2017 | Label: Anti

Ramones
’76-’79 Singles Box
Nieuw binnen | Release: 22-04-2017 | Label: Wea

Smiths
Boy With The Thorn in his Side
Nieuw binnen | Release: 22-04-2017 | Label: Wea

Soulwax
Belgica Original Soundtrack
Nieuw binnen | Release: 22-04-2017 | Label: [Pias] Recordings
2LP

Springsteen, Bruce & The
Hammersmith Odeon, London ’75
Nieuw binnen | Release: 22-04-2017 | Label: Legacy
4LP
first time on vinyl

Sugar
Copper Blue
Nieuw binnen | Release: 22-04-2017 | Label: Demon
3 LP
Anniversery edition on coloured vinyl

Sunny Day Real Estate
Rising Tide
Nieuw binnen | Release: 22-04-2017 | Label: Concord
2LP

Urban Dance Squad
Beograd (Live) -Hq-
Nieuw binnen | Release: 22-04-2017 | Label: Music On Vinyl
2LP

Warzone
Victory Years -Coloured-
Nieuw binnen | Release: 22-04-2017 | Label: Victory
pi_169695763
quote:
15s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:19 schreef OProg het volgende:
Als er zelfs speciale releases van Barbie Girl van Aqua verschijnen is het iets doorgeslagen zou je zeggen. :')
Ach, dat is nog wel te verklaren. Maar een picture disc van Toto's Africa, die exact hetzelfde is als de 1982 versie, DAT is pas kolder.

Aqua is nog niet eerder uitgebracht op vinyl, dacht ik.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169695777
Oscar's wensenlijst:

De 4 Bowie releases
Fawlty Towers picture disc :@
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169695893
Is die NL lijst ergens te downloaden? die heart of the congos LP is geloof ik alleen voor UK ;(
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_169695908
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:29 schreef MrSalazar het volgende:
Is die NL lijst ergens te downloaden? die heart of the congos LP is geloof ik alleen voor UK ;(
http://recordstoreday.nl/rsd2017/
pi_169695928
quote:
ja dat had ik al gezien maar ik vond die pdf toch wat handiger.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_169695987
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:31 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

ja dat had ik al gezien maar ik vond die pdf toch wat handiger.
Eens.
  woensdag 22 maart 2017 @ 12:07:13 #293
14505 OProg
A Life in Music
pi_169696535
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oscar's wensenlijst:

De 4 Bowie releases
Fawlty Towers picture disc :@
Die Bowie dingen dus. Voor de verzameling.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  woensdag 22 maart 2017 @ 12:39:17 #294
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_169697162
Ik ben meer geïnteresseerd in de instores/optredens. Voorgaande jaren met RSD heel Nederland afgereisd van leuke instore naar leuke instore :P In de auto lekker muziek luisteren.

2013: Amsterdam, Rotterdam
2014: Alkmaar, Amsterdam, Den Haag, Almere
2015: Amersfoort, Utrecht, Zwolle (daarna concert in Sneek)
2016: Doetinchem, Arnhem, Deventer (daarna concert in Utrecht)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_169697296
quote:
6s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben meer geïnteresseerd in de instores/optredens. Voorgaande jaren met RSD heel Nederland afgereisd van leuke instore naar leuke instore :P In de auto lekker muziek luisteren.

2013: Amsterdam, Rotterdam
2014: Alkmaar, Amsterdam, Den Haag, Almere
2015: Amersfoort, Utrecht, Zwolle (daarna concert in Sneek)
2016: Doetinchem, Arnhem, Deventer (daarna concert in Utrecht)
Dat zal 1 dezer dagen ook wel aangekondigd worden. :Y
Instores zijn altijd wel tof. Ik zal denk ik in Haarlem zitten.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169702722
Ik zal eens kijken of het wat in Groningen is dit jaar
pi_170385772
quote:
15s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:19 schreef OProg het volgende:
Als er zelfs speciale releases van Barbie Girl van Aqua verschijnen is het iets doorgeslagen zou je zeggen. :')
Het is sowieso doorgeslagen :)

Ik post dit artikel van The Quietus van vorig jaar maar weer: http://thequietus.com/art(...)-bad-reissues-bleugh

Ik zie liever een aantal releases die nooit eerder op vinyl zijn verschenen of rereleased die daadwerkelijk wat toevoegen.

Morgenvroeg even in de stad hier kijken bij de platenzaak die wel om 10u open is en meedoet.
De Babymetal release geld niet voor Nederland dus blijft alleen de Blade Runner soundtrack voor mij over.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_170387106
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 17:53 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Het is sowieso doorgeslagen :)

Ik post dit artikel van The Quietus van vorig jaar maar weer: http://thequietus.com/art(...)-bad-reissues-bleugh

Ik zie liever een aantal releases die nooit eerder op vinyl zijn verschenen of rereleased die daadwerkelijk wat toevoegen.

Morgenvroeg even in de stad hier kijken bij de platenzaak die wel om 10u open is en meedoet.
De Babymetal release geld niet voor Nederland dus blijft alleen de Blade Runner soundtrack voor mij over.
Nja, Barbie Girl verschijnt nu voor het eerst op vinyl :+
Overigens verkoopt Rough Trade eventuele overgebleven UK releases (en hoop ik zodoende dat ik die Congos LP kan kopen, maar zal wel niet).
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170387463
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 19:01 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Nja, Barbie Girl verschijnt nu voor het eerst op vinyl :+
Overigens verkoopt Rough Trade eventuele overgebleven UK releases (en hoop ik zodoende dat ik die Congos LP kan kopen, maar zal wel niet).
Bijna 500 releases dit jaar in Nederland. Als winkel weet je niet precies wat je krijgt en als verzamelaar moet je je staan verdringen bij het bakje met releases. Niet gevonden wat je zocht? Dan vlug door naar de volgende winkel of uiteindelijk toch maar van discogs af halen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_170387603
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 19:14 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Bijna 500 releases dit jaar in Nederland. Als winkel weet je niet precies wat je krijgt en als verzamelaar moet je je staan verdringen bij het bakje met releases. Niet gevonden wat je zocht? Dan vlug door naar de volgende winkel of uiteindelijk toch maar van discogs af halen.
Nou ja, Rough Trade is zelf ook distributeur en je kunt op hun site zien wat ze in hun winkels hebben met RSD, wat me overigens ook gestolen kan worden, maar die Congos LP is zeer de moeite waard, omdat het een niet eerder uitgebrachte mix bevat. Denk ook dat ie snel uitverkocht zal zijn.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  vrijdag 21 april 2017 @ 19:33:24 #301
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_170387867
Einde.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')