niet eens een rerelease van Dopesmoker..quote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:54 schreef Bosbeetle het volgende:
http://thequietus.com/art(...)irst-smokable-recordeen lp van hasj
Kijk het begin van de verzamelingquote:Op zondag 22 januari 2017 22:34 schreef douche-eendje het volgende:
En toen was de postnl meneer geweest met een pakje[ link | afbeelding ]
Portishead - Dummy
Morrisey - Your Arsenal
Mister and Mississippi - we only part to meet again
Meat Loaf - Bat out of hell
Zo, dat is beter dan maar 1 plaat hebben
Dat er binnenkort een vinylzaakje in ons dorp open gaat zal ook niet goed voor ons zijn.quote:Op maandag 23 januari 2017 10:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kijk het begin van de verzameling
quote:Op maandag 23 januari 2017 11:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat er binnenkort een vinylzaakje in ons dorp open gaat zal ook niet goed voor ons zijn.
toen kon dat nogquote:Op maandag 23 januari 2017 11:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]beginnende zaakjes zijn tof.... * Bosbeetle weet nog goed hoe hij als 12 jarige met de cd zaak man meemocht
idd nu zouden ze minstens denken dat hij mij zou willen ontvoeren...quote:
'Wij doen er niks meer mee'; aldus schoonmoeder vanmiddagquote:Op maandag 23 januari 2017 10:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kijk het begin van de verzameling
quote:Op maandag 23 januari 2017 18:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
'Wij doen er niks meer mee'; aldus schoonmoeder vanmiddag
[ link | afbeelding ]
En hoeveel james last zit er tussen?quote:Op maandag 23 januari 2017 18:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
'Wij doen er niks meer mee'; aldus schoonmoeder vanmiddag
[ link | afbeelding ]
Geen. Wel andere slechte dingen maar ook veeeel klassiekersquote:Op maandag 23 januari 2017 19:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En hoeveel james last zit er tussen?![]()
(ik heb ook de LPs van mijn zus heb ze allemaal 1 keer gedraait verder niet)
Beterquote:Op maandag 23 januari 2017 20:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Geen. Wel andere slechte dingen maar ook veeeel klassiekers
Wydr.nlquote:Op donderdag 26 januari 2017 11:50 schreef Spaulding het volgende:
Ik ben op zoek naar plastic hoezen voor mijn platen. Waar kan ik deze het beste bestellen/kopen qua prijs-kwaliteit verhouding?
Heb alleen albums, geen singles.
Heb je ook echt die boxsets van de XX?quote:Op donderdag 26 januari 2017 11:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Paar nieuwe vinyltjes gescoord
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je wel even naar de laatste alinea scrollen. Dat restaurant is niet zo interessant voor dit topic.quote:
Snap ik maar het ging me meer om deze alinea:quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:59 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Moet je wel even naar de laatste alinea scrollen. Dat restaurant is niet zo interessant voor dit topic.
quote:Voor de Amsterdammer die op zoek is naar mooie, nieuwe vinylplaten: bij Recordfriend worden alle nieuwe platen tot en met zaterdag 28 januari met vijftig procent korting verkocht.
Dat zei ik toch.quote:Op donderdag 26 januari 2017 14:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap ik maar het ging me meer om deze alinea:
[..]
Oh bedoelde je het zoquote:
Ik ben vooralsnog niet overtuigd. Lekkere koffie en garnalenkroketten...quote:Op donderdag 26 januari 2017 14:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh bedoelde je het zoja het ging dus alleen om die alinea. Al klinkt het restaurantje ook wel goed met de garnalenkroketjes
Ja maar het is Amsterdam!!!quote:Op donderdag 26 januari 2017 14:22 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik ben vooralsnog niet overtuigd. Lekkere koffie en garnalenkroketten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |