abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165193054
Wat is er erger; het geroddel over Hillary's gezondheid, of Trump's Alzheimer's?

Je zou het topic bijna naar SHO of zo verplaatsen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_165193185
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 04:47 schreef OMG het volgende:
Wat is er erger; het geroddel over Hillary's gezondheid, of Trump's Alzheimer's?

FBI onderzoek = geroddel?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 9 september 2016 @ 09:17:54 #203
78918 SeLang
Black swans matter
pi_165194424
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 14:31 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]

Doei Johnson daar gaat je campagne
Dit was wel tenenkrommend ja.

Maar eigenlijk nog grappiger is dat de NYT het artikel waarin ze Johnson (terecht) de maat namen hierover vervolgens zelf ook niet bleek te weten waar het over gaat en twee keer achter elkaar moest corrigeren

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  vrijdag 9 september 2016 @ 09:42:30 #204
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165194879
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 06:29 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Echt serieus kan ik deze mededeling zonder bron niet nemen nee.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_165195519
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 06:29 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Continu herhalen dat iemand iets fout heeft gedaan maakt het nog niet waar.

FBI is politie. Politie staat aan de kant van Trump. Politie zegt Clinton niets verkeerds gedaan.
  † In Memoriam † vrijdag 9 september 2016 @ 10:20:35 #206
230491 Zith
pls tip
pi_165195559
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2016 10:18 schreef Ulx het volgende:

[..]

FBI is politie. Politie staat aan de kant van Trump. Politie zegt Clinton niets verkeerds gedaan.
:{
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_165197097
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 03:52 schreef Lyrebird het volgende:
Tijdens het verhoor met de FBI schijnt ze meer dan 40 keer gezegd te hebben dat ze iets niet kon herinneren, en dat een bloedpropje in haar hersenen daar de oorzaak van was geweest (ze is vorig jaar gevallen, waardoor ze een hersenschudding + propje kreeg). Kevin Williamson heeft er een geinig stukje over geschreven.

Volgens mevrouw Clinton is de gezondheid van mevrouw Clinton zo'n groot probleem, dat ze het geheugen van een vergiet heeft. Niet zo gek dat die doktoren denken dat er iets mis is.
Gelekte emails via wikileaks:

https://wikileaks.org/cli(...)fmAFIAFlAICAImAI3AJW

+

wikileaks twitterde op dinsdag 23-08-2016 om 14:04:29 Clinton looked at drug after suffering from 'decision fatigue' 1) https://t.co/BGMmiHjn0r 2) https://t.co/ftmwzMcE9U https://t.co/dEcdNXgxz9 reageer retweet
+

"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  vrijdag 9 september 2016 @ 21:10:50 #208
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_165208920
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_165210463
Nog wel een aardig stuk over de wat curieuze bewondering voor Poetin aan de rechterzijde van het Amerikaanse spectrum:
http://theatln.tc/2cftneK
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165210700
Algemene introductie voor dat Clinton een speech geeft

BrianAbelTV twitterde op donderdag 08-09-2016 om 23:43:17 LOTS of empty seats w/ half hour before @HillaryClinton expected to speak at National Baptist Convention here in KC https://t.co/uVF47GGJze reageer retweet
ambersmithkq2 twitterde op vrijdag 09-09-2016 om 00:38:42 They are putting walls up to mask how many empty seats there are ahead of Clinton taking the stage kq2 https://t.co/eEd9U5qB7i reageer retweet
Clinton geeft een speech

Trump/Clinton in betere tijden. Leuke historische foto serie vandaag vrij gegeven:
http://www.politico.com/gallery/2016/09/clinton-trump-pictures-002351?slide=2

pi_165210965
Johnson heeft vandaag de bevestiging gekregen dat hij ook op de ballot in Rhode Islands zit en dus staat in alle staten op de ballot. Stein staat in 44+DC op de ballots, in drie staten kan men op haar stemmen als write-in en in 3 staten niet (Nevada, Oklahoma en South Dakota)

Verder kunnen de mensen in North Carolina vanaf vandaag hun al stem uitbrengen voor de verkiezingen. In 2012 maakte 60% van de kiezers in NC daarvan gebruik om eerder te stemmen.

http://www.nbcnews.com/po(...)rth-carolina-n645701

[ Bericht 0% gewijzigd door L3gend op 09-09-2016 22:26:13 ]
pi_165211626
De War Party bij elkaar. De national security meeting van Hillary.
jeneps twitterde op vrijdag 09-09-2016 om 20:57:17 Clinton has started her national security meeting in NY. Petraeus, Janet Napolitano & John Allen video conferencing. https://t.co/yFwubZz2TM reageer retweet
Onder andere aanwezig:

Chertoff - Mede-auteur van de Patriot Act

Michael Morell - "proponent of the CIA's use of enhanced interrogation techniques which many consider to be torture, and is also a proponent of the CIA's targeted killings by drones"

John Allen - Verantwoordelijk voor het (gefaalde) trainingsprogramma van Syrische rebellen

Jim Stavridis - he would “encourage the president to take a more aggressive stance against Iran, to increase our military forces in Iraq and Syria, and to confront Vladmir Putin”

pi_165213481
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:27 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Hoewel ik het met je oneens ben over Sanders, vind ik je mening wel zeer interessant. Je hebt dus een redelijk goed beeld van Hillary, maar je staat achter Sanders. Wat zou je dan stemmen in de USA als je mocht? Hillary of Trump? Ik ben namelijk van mening dat Sanders-supporters op Trump zouden moeten stemmen. Inhoudelijk zijn Sanders en Trump namelijk de outsiders die voor de veranderingen kunnen zorgen die beide aanhangers willen. Helaas zijn er ook verschillen, maar ik denk dat die verschillen minder groot zijn dan de verschillen met Hillary. Ik zelf ben echt geen aanhanger van de republikeinen. In 2000 was ik bv. voor Gore en later was ik voor John Edwards (maar USA niet). Het is volgens mij in USA altijd kiezen op de lesser evil en Hillary is dat in geen geval.

Stel dat Trump het niet was geworden bij de republikeinen en Sanders had van Hillary gewonnen. Dan was ik zeer waarschijnlijk voor Sanders.
Ik zou Jill Stein stemmen of niet stemmen. Trump is m.i. een ongeleid projectiel waarvan je ook niet precies weet wat hij gaat doen en eerlijk gezegd heb ik het idee dat hij van veel dingen de ballen verstand heeft. En ook vertrouw ik eigenlijk niet zijn zakelijke imporium, ook teveel duistere zaakjes of mislukkingen. Maar de schaal daarvan lijkt kleiner dan de mate waarin ik denk dat Clinton handelt. Toch geeft het wantrouwen over wat zo iemand met de macht van het presidentschap zal doen.

Wat ik wel aardig aan hem vindt is dat hij behoorlijk los staat van de belangen die doorgaans het presidentschap financieren. En ergens hoop ik dat hij het wordt omdat het goed denkbaar is dat zijn presidentschap al vrij gauw implodeert of hij vleugellam zal zijn. Maar ook dan kan er veel geks gebeuren.
pi_165214543
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 04:47 schreef OMG het volgende:

De corruptie van Hillary
pi_165214586
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 22:11 schreef Nintex het volgende:
Clinton geeft een speech
Cr3hFXnVUAAIxss.jpg:large

Grappig zo'n scherm om de opkomst hoog te laten lijken.
pi_165214820
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 23:40 schreef Poolbal het volgende:
Ik zou Jill Stein stemmen of niet stemmen.
In NL ben ik tegen strategisch stemmen, maar In USA is stemmen op een 3e een verloren stem.
quote:
Trump is m.i. een ongeleid projectiel waarvan je ook niet precies weet wat hij gaat doen en eerlijk gezegd heb ik het idee dat hij van veel dingen de ballen verstand heeft.
Zoals ik naar Sanders kijk. :)
Maar wat dacht je van de voorgaande presidenten? Obama, Bush, Clinton (de echte), Carter, etc.
Wist men daarvan wat zij gingen doen en waren zij geen ongeleide projectielen? Men dacht 'change' met Obama maar kreeg een Bush2.0.
En niemand had van zo veel de ballen verstand als Bush.
Dus Trump past in dat opzicht wel in het rijtje volgens jouw criteria. Overigens hoor ik speeches van Trump en kan ik over hem niet zeggen dat hij van zo veel de ballen verstand heeft.
quote:
En ook vertrouw ik eigenlijk niet zijn zakelijke imporium, ook teveel duistere zaakjes of mislukkingen. Maar de schaal daarvan lijkt kleiner dan de mate waarin ik denk dat Clinton handelt. Toch geeft het wantrouwen over wat zo iemand met de macht van het presidentschap zal doen.
Ben het met je eens dat het op zijn minst een beetje duister is. Maar het staat er toch gewoon? Zijn gebouwen zijn geen illusie, ds naast wantrouwen, moet het toch ook iets van vertrouwen geven, lijkt mij.

quote:
Wat ik wel aardig aan hem vindt is dat hij behoorlijk los staat van de belangen die doorgaans het presidentschap financieren.
Aardig? Dat is geweldig!
quote:
En ergens hoop ik dat hij het wordt omdat het goed denkbaar is dat zijn presidentschap al vrij gauw implodeert of hij vleugellam zal zijn. Maar ook dan kan er veel geks gebeuren.
Of een aanslag... Hoe dan ook denk ik dat 'ze' het Trump moeilijk gaan maken, maar bij Trump is er tenminste nog een kans dat er iets positiefs gaat gebeuren. Bij Hillary weten we zeker dat dat niet gaat gebeuren.
pi_165214897
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 00:23 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

De corruptie van Hillary
En Trump's maffia banden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_165214900
Max_A_Suchkov twitterde op zaterdag 10-09-2016 om 00:32:29 #Lavrov at press conference sounds optimistic thou warns it's just beginnig of "#US #Russia new relations" reageer retweet
Clinton mag Kerry wel bedanken voor het last minute lijmen van de VS/RU samenwerking die zij om zeep had geholpen.
pi_165215028
quote:
Vind het vaak moeilijk om een gefundeerde mening te vormen over voorgaande presidenten. Niet alles heel bewust meegemaakt. En soms zijn de thema's zo groot met veel mitsen en maren en unknown uknowns (voor ons).

Maar waardoor ik veel vertrouwen heb in Sanders is zijn verleden. Hij heeft zo lang en consistent gevochten voor zaken die in de loop der tijd het juiste bleken. Van sociale thema's tot wereldpolitiek tot economie. Er zit een hele consistente visie achter die verdomd vaak correct bleek te zijn. Natuurlijk kom je als president in een krachtenveld waardoor je veel water bij de wijn moet doen, maar bij hem kan je er op vertrouwen dat hij echt doet wat binnen zijn bereik ligt. Het is in ieder geval hoogst onwaarschijnlijk dat je na 40 jaar volledig afwijkt van waar je al die tijd voor gevochten hebt.
Ik had heel graag gezien hoe hij het gedaan had, en wat zijn invloed was geweest op de wereld als hij president was geweest. Persoonlijk vrees ik dat we door de exponentiele bevolkingsgroei (prognose: 10-11 miljard in 2100) de komende 50 jaar verschrikkelijke dingen gaan meemaken. Het is hopen op een technisch wonder, of 3 a 4, die een paar cruciale problemen gaan oplossen. En los van de oplossingen zullen we ook schade moeten beperken: het milieu sparen, vrede behouden.. Hier zijn veel thema's aan verbonden en naar mijn idee is Bernie Sanders de enige die daar rekening mee houdt.
pi_165217669
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 00:36 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

In NL ben ik tegen strategisch stemmen, maar In USA is stemmen op een 3e een verloren stem.

[..]

Zoals ik naar Sanders kijk. :)
Maar wat dacht je van de voorgaande presidenten? Obama, Bush, Clinton (de echte), Carter, etc.
Wist men daarvan wat zij gingen doen en waren zij geen ongeleide projectielen? Men dacht 'change' met Obama maar kreeg een Bush2.0.
En niemand had van zo veel de ballen verstand als Bush.
Dus Trump past in dat opzicht wel in het rijtje volgens jouw criteria. Overigens hoor ik speeches van Trump en kan ik over hem niet zeggen dat hij van zo veel de ballen verstand heeft.

[..]

Ben het met je eens dat het op zijn minst een beetje duister is. Maar het staat er toch gewoon? Zijn gebouwen zijn geen illusie, ds naast wantrouwen, moet het toch ook iets van vertrouwen geven, lijkt mij.

[..]

Aardig? Dat is geweldig!

[..]

Of een aanslag... Hoe dan ook denk ik dat 'ze' het Trump moeilijk gaan maken, maar bij Trump is er tenminste nog een kans dat er iets positiefs gaat gebeuren. Bij Hillary weten we zeker dat dat niet gaat gebeuren.
:') :') :') :') :')

Als je denkt dat Trump minder gevaarlijk is dan Sanders is er geen enkele rede met je te voeren. Aan de ene kant heb je Trump, een ranzige kapitalist die voor alles staat wat fout is aan de wereld en aan de andere kant heb je Sanders die met al zijn ervaring iedere keer aan de juiste kant van de geschiedenis stond. Sanders is de redelijkheid zelve, het gaat hem puur om de inhoud dus als iemand geen ongeleid projectiel is, dan is hij het wel. Trump daarentegen is een blaaskaak, hij weet niet eens wat hij wil. Als je zijn speeches sterk vindt terwijl het n grote stand-up comedy show is met onhaalbare plannen en domme one-liners dan weet ik ook niet meer. Obama is een Bush 2,0 zegt ie ook nog. :') Je weet dat hij veel van zijn plannen niet kan uitvoeren omdat de Republikeinen altijd dwarsliggen? De mensheid is gedoemd te mislukken door figuren zoals jou, het perfecte argument tegen democratie ben je.

Oh en zelfs Hillary zou meer postiefs doen voor deze wereld dan Trump. Ze heeft kennis van zaken, ze is een vrouw wat goed is voor de emancipatie en ze is lid van een partij die nog enigszins redelijk kan nadenken.
pi_165217714
Gisteren met een kennis in de US gesproken.
Er zijn een heleboel mensen die voor Trump gaan stemmen maar dit niet hardop zeggen omdat zij er niet voor uit durven te komen.
Een beetje het Wilders effect denk ik.
Dus zegt men publiekelijk dat men Clinton stemt maar ondertussen.....
pi_165217972
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 00:24 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Grappig zo'n scherm om de opkomst hoog te laten lijken.
Niks bijzonders hoor. Elk theater in Nederland heeft die optie :P
pi_165217983
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 06:47 schreef DUTCHKO het volgende:
Er zijn een heleboel mensen die voor Trump gaan stemmen maar dit niet hardop zeggen omdat zij er niet voor uit durven te komen.
Ondertussen stemt een bescheiden minderheid op de populist? Dat is immers het Wilderseffect.
pi_165218242
quote:
we hebben van Wilders ook geleerd dat de groep kiezers hem op verkiezingsdag nog wel eens heeft laten zitten door niet op te komen dagen. Het is sowieso een groep die moeilijk te peilen is. Groot deel van de groep aanhangers van Trump zou anders niet stemmen.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zaterdag 10 september 2016 @ 12:16:40 #225
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_165220890
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 september 2016 08:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ondertussen stemt een bescheiden minderheid op de populist? Dat is immers het Wilderseffect.
Wilders maximale bereik is ongeveer 33%, zon 50 zetels. Maar het zal eerder tussen de 30 en 35 zetels eindigen.

Maar ben wel benieuwd ,als wij ook zo'n systeem hadden met 2 partijen hadden, en wilders was de leider van de rechtse partij geworden. Was grappig geweest :P
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_165221559
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 09:04 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

we hebben van Wilders ook geleerd dat de groep kiezers hem op verkiezingsdag nog wel eens heeft laten zitten door niet op te komen dagen. Het is sowieso een groep die moeilijk te peilen is. Groot deel van de groep aanhangers van Trump zou anders niet stemmen.
In de laatste poll gaf 56 van de Trump stemmers zeer enthousiast te zijn, tegenover ik meen 42 bij Clinton
pi_165229565
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 00:41 schreef OMG het volgende:

[..]

En Trump's maffia banden.
Die kan je gewoon de Clinton's noemen hoor.
pi_165229981
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 06:17 schreef Donnis het volgende:

Als je denkt dat Trump minder gevaarlijk is dan Sanders is er geen enkele rede met je te voeren.
Zo dom zijn en dan denken dat het aan de ander ligt. :')
quote:
Aan de ene kant heb je Trump, een ranzige kapitalist die voor alles staat wat fout is aan de
:')
quote:
wereld en aan de andere kant heb je Sanders die met al zijn ervaring iedere keer aan de juiste kant van de geschiedenis stond.
quote:
Sanders is de redelijkheid zelve, het gaat hem puur om de inhoud dus als iemand geen ongeleid projectiel is, dan is hij het wel. Trump daarentegen is een blaaskaak, hij weet niet eens wat hij wil.
Als je zijn speeches sterk vindt terwijl het n grote stand-up comedy show is met onhaalbare plannen en domme one-liners dan weet ik ook niet meer.
quote:
Obama is een Bush 2,0 zegt ie ook nog. :') Je weet dat hij veel van zijn plannen niet kan uitvoeren omdat de Republikeinen altijd dwarsliggen?
Donnis de Calimero?
Los gezien van tegenwerking staat Obama gewoon 200% achter Bush. Zelfs de linkse Daily Show heeft dat laten zien.
quote:
De mensheid is gedoemd te mislukken door figuren zoals jou, het perfecte argument tegen democratie ben je.
Nee, gast. Jij met jouw domheid zorgt voor mislukking voor de mensheid. Maar misschien kom je daar achter wanneer je klaar bent met puberen. Zotte mensen zoals jij zijn tevens ook het perfecte argument om algemeen kiesrecht af te schaffen of op zijn minst de stemgerechtigde leeftijd te verschuiven naar 21.

quote:
Oh en zelfs Hillary zou meer postiefs doen voor deze wereld dan Trump. Ze heeft kennis van zaken, ze is een vrouw wat goed is voor de emancipatie en ze is lid van een partij die nog enigszins redelijk kan nadenken.
Wat een feitenvrije nuttige idioot ben je ook.
pi_165230011
quote:
Het fascisme is anno 2016 dus nog springlevend dat mensen niet durven te zeggen waar ze op willen stemmen.
pi_165230050
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 12:16 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Wilders maximale bereik is ongeveer 33%, zon 50 zetels. Maar het zal eerder tussen de 30 en 35 zetels eindigen.

Maar ben wel benieuwd ,als wij ook zo'n systeem hadden met 2 partijen hadden, en wilders was de leider van de rechtse partij geworden. Was grappig geweest :P
En wie was dan de leider van de linkse partij? J Klaver? :)
pi_165230137
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 19:49 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Het fascisme is anno 2016 dus nog springlevend dat mensen niet durven te zeggen waar ze op willen stemmen.
Bleek weinig van in de peilingen in de primaries. Daar doen persoonlijke anekdotes weinig aan af.
  zaterdag 10 september 2016 @ 20:03:24 #232
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_165230412
John Hinckley vrijgelaten. Net op tijd voor de verkiezingen. (zeggen sommigen in de comments ;) ) Wist niet dat de Hinckley's goede vrienden van familie Bush waren...
Would-be Reagan assassin John Hinckley Jr. is freed after 35 years
are we infinite or am I alone
pi_165230443
De zogenaamde non-interventionist

http://thehill.com/blogs/(...)tional-iranian-ships
pi_165230507
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 19:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Bleek weinig van in de peilingen in de primaries. Daar doen persoonlijke anekdotes weinig aan af.
En de mensen kijken ook anno 2016 de andere kant op. Zelfs de Blackadder :N
pi_165230550
Verder heeft Clinton gisterem een dubieuze uitspraak gedaan door de helft van de aanhangers van Trump uit te maken als 'basket of deplorables

En is Trump bekritiseerd door zijn ode aan Putin en kritiek op OBama op RT
pi_165230597
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 20:06 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

En de mensen kijken ook anno 2016 de andere kant op. Zelfs de Blackadder :N
Wat loop je toch weer te zwetsen? Ik geef aan dat in de primaries Trump niet significant beter presteerde dan de peilingen ergo weinig taboe op zeggen dat je Trump stemt.
pi_165230782
Ik merk weinig dat er mogelijke 'shy Trump supporters zijn'. Hij trekt volle zalen bij zijn rallies en een deel van zijn aanhangers is ook erg enthousiast. Ik zie geregeld Trump borden in tuinen en bumperstickers als ik rij. Misschien wel meer dan van Clinton
pi_165230811
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 20:16 schreef L3gend het volgende:
Ik merk weinig dat er mogelijke 'shy Trump supporters zijn'. Hij trekt volle zalen bij zijn rallies en een deel van zijn aanhangers is ook erg enthousiast. Ik zie geregeld Trump borden in tuinen en bumperstickers als ik rij. Misschien wel meer dan van Clinton
Het is ook gewoon gelul, maar het past goed bij de slachtofferrol van 'klootjesvolkrechts'.
pi_165232403
Dus ja Trump als president :{ Liever dan Clinton maar had toch wel liever Rubio willen zien als president of Ben Carson.
pi_165232502
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 21:13 schreef vigen98 het volgende:
Dus ja Trump als president :{ Liever dan Clinton maar had toch wel liever Rubio willen zien als president of Ben Carson.
Jij bent van de rabiate relifanaten?
pi_165232535
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 21:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Jij bent van de rabiate relifanaten?
Niets mis met Ben Carson hoor en ook niet met Rubio :)
pi_165232872
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 21:17 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Niets mis met Ben Carson hoor en ook niet met Rubio :)
Ik vind dat er van alles mis is met beide heren. Maar vertel, wat is er zo geweldig aan de mannen?
pi_165233079
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 21:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vind dat er van alles mis is met beide heren. Maar vertel, wat is er zo geweldig aan de mannen?
Rubio is een gematigde chille gozer die in het verleden geen dikke fouten heeft gemaakt zoals Clinton, ben jij nou echt zo tegen elke persoon is religieus is? Grow up please.
pi_165234900
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 21:35 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Rubio is een gematigde chille gozer die in het verleden geen dikke fouten heeft gemaakt zoals Clinton, ben jij nou echt zo tegen elke persoon is religieus is? Grow up please.
Je post zijn gespeend van elke vorm van politieke inhoud. In POL komen we doorgaans met wat steekhoudendere argumenten voor de geschiktheid van een kandidaat dan 'chille gozer'. De man is ook helemaal niet gematigd. Hij bevindt zich gewoon op de rechterflank van de Republikeinen en was feitelijk ook gewoon een Tea Party kandidaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Monolith op 10-09-2016 23:38:12 ]
pi_165235239
Echte gematigde candidate deze ronde is Jeb.
pi_165236689
Monolith, in het licht van alle recente ontwikkelingen; wie denk je dat gaat winnen? 50/50?
pi_165237482
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 23:47 schreef Koskesh het volgende:
Monolith, in het licht van alle recente ontwikkelingen; wie denk je dat gaat winnen? 50/50?
De odds zijn bij de meeste forecasts zo rond de 70-75% voor Clinton. Dat lijken me alleszins redelijke percentages.
pi_165237620
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 00:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

De odds zijn bij de meeste forecasts zo rond de 70-75% voor Clinton. Dat lijken me alleszins redelijke percentages.
Wel opvallend om te zien (of wellicht normaal aangezien de stemming steeds dichterbij komt) dat trump steeds iets dichterbij komt in de kansen.

Benieuwd of de recente uitspraak van Clinton over Trumps aanhang daar nog iets aan kan veranderen.
pi_165237663
Trump landslide. Hillary heeft niet Trump aangevallen, maar een deel van het electoraat. Dat is het domste wat je kan doen. Ze had moeten blijven in hakken op de liefde tussen Trump en Putin. Dan had ze zelfs de republikeinen verder tegen elkaar uit kunnen spelen.

"Trump viel ook bevolkingsgroepen aan!"

Dat klopt ja, maar Trump valt bevolkingsgroepen aan zonder stemrecht:
Illegale mexicanen, radicale moslims in het buitenland etc.

Hij heeft een keer gezegd dat mensen in Iowa dom waren, omdat Carson voor liep in de peilingen, maar dat snel weer gedraaid naar: "I love these people, best state blah blah". Hillary heeft de gouden regel in de politiek gebroken, val nooit bevolkingsgroepen aan met stemrecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')