In de laatste poll gaf 56 van de Trump stemmers zeer enthousiast te zijn, tegenover ik meen 42 bij Clintonquote:Op zaterdag 10 september 2016 09:04 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
we hebben van Wilders ook geleerd dat de groep kiezers hem op verkiezingsdag nog wel eens heeft laten zitten door niet op te komen dagen. Het is sowieso een groep die moeilijk te peilen is. Groot deel van de groep aanhangers van Trump zou anders niet stemmen.
Zo dom zijn en dan denken dat het aan de ander ligt.quote:Op zaterdag 10 september 2016 06:17 schreef Donnis het volgende:
Als je denkt dat Trump minder gevaarlijk is dan Sanders is er geen enkele rede met je te voeren.
quote:Aan de ene kant heb je Trump, een ranzige kapitalist die voor alles staat wat fout is aan de
quote:wereld en aan de andere kant heb je Sanders die met al zijn ervaring iedere keer aan de juiste kant van de geschiedenis stond.
quote:Sanders is de redelijkheid zelve, het gaat hem puur om de inhoud dus als iemand geen ongeleid projectiel is, dan is hij het wel. Trump daarentegen is een blaaskaak, hij weet niet eens wat hij wil.
Als je zijn speeches sterk vindt terwijl het één grote stand-up comedy show is met onhaalbare plannen en domme one-liners dan weet ik ook niet meer.
Donnis de Calimero?quote:Obama is een Bush 2,0 zegt ie ook nog.Je weet dat hij veel van zijn plannen niet kan uitvoeren omdat de Republikeinen altijd dwarsliggen?
Nee, gast. Jij met jouw domheid zorgt voor mislukking voor de mensheid. Maar misschien kom je daar achter wanneer je klaar bent met puberen. Zotte mensen zoals jij zijn tevens ook het perfecte argument om algemeen kiesrecht af te schaffen of op zijn minst de stemgerechtigde leeftijd te verschuiven naar 21.quote:De mensheid is gedoemd te mislukken door figuren zoals jou, het perfecte argument tegen democratie ben je.
Wat een feitenvrije nuttige idioot ben je ook.quote:Oh en zelfs Hillary zou meer postiefs doen voor deze wereld dan Trump. Ze heeft kennis van zaken, ze is een vrouw wat goed is voor de emancipatie en ze is lid van een partij die nog enigszins redelijk kan nadenken.
Het fascisme is anno 2016 dus nog springlevend dat mensen niet durven te zeggen waar ze op willen stemmen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 06:47 schreef DUTCHKO het volgende:
Gisteren met een kennis in de US gesproken.
Er zijn een heleboel mensen die voor Trump gaan stemmen maar dit niet hardop zeggen omdat zij er niet voor uit durven te komen.
Een beetje het Wilders effect denk ik.
Dus zegt men publiekelijk dat men Clinton stemt maar ondertussen.....
En wie was dan de leider van de linkse partij? J Klaver?quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:16 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Wilders maximale bereik is ongeveer 33%, zon 50 zetels. Maar het zal eerder tussen de 30 en 35 zetels eindigen.
Maar ben wel benieuwd ,als wij ook zo'n systeem hadden met 2 partijen hadden, en wilders was de leider van de rechtse partij geworden. Was grappig geweest
Bleek weinig van in de peilingen in de primaries. Daar doen persoonlijke anekdotes weinig aan af.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:49 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Het fascisme is anno 2016 dus nog springlevend dat mensen niet durven te zeggen waar ze op willen stemmen.
En de mensen kijken ook anno 2016 de andere kant op. Zelfs de Blackadderquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bleek weinig van in de peilingen in de primaries. Daar doen persoonlijke anekdotes weinig aan af.
Wat loop je toch weer te zwetsen? Ik geef aan dat in de primaries Trump niet significant beter presteerde dan de peilingen ergo weinig taboe op zeggen dat je Trump stemt.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:06 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En de mensen kijken ook anno 2016 de andere kant op. Zelfs de Blackadder
Het is ook gewoon gelul, maar het past goed bij de slachtofferrol van 'klootjesvolkrechts'.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:16 schreef L3gend het volgende:
Ik merk weinig dat er mogelijke 'shy Trump supporters zijn'. Hij trekt volle zalen bij zijn rallies en een deel van zijn aanhangers is ook erg enthousiast. Ik zie geregeld Trump borden in tuinen en bumperstickers als ik rij. Misschien wel meer dan van Clinton
Jij bent van de rabiate relifanaten?quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:13 schreef vigen98 het volgende:
Dus ja Trump als presidentLiever dan Clinton maar had toch wel liever Rubio willen zien als president of Ben Carson.
Niets mis met Ben Carson hoor en ook niet met Rubioquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij bent van de rabiate relifanaten?
Ik vind dat er van alles mis is met beide heren. Maar vertel, wat is er zo geweldig aan de mannen?quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Niets mis met Ben Carson hoor en ook niet met Rubio
Rubio is een gematigde chille gozer die in het verleden geen dikke fouten heeft gemaakt zoals Clinton, ben jij nou echt zo tegen elke persoon is religieus is? Grow up please.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind dat er van alles mis is met beide heren. Maar vertel, wat is er zo geweldig aan de mannen?
Je post zijn gespeend van elke vorm van politieke inhoud. In POL komen we doorgaans met wat steekhoudendere argumenten voor de geschiktheid van een kandidaat dan 'chille gozer'. De man is ook helemaal niet gematigd. Hij bevindt zich gewoon op de rechterflank van de Republikeinen en was feitelijk ook gewoon een Tea Party kandidaat.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Rubio is een gematigde chille gozer die in het verleden geen dikke fouten heeft gemaakt zoals Clinton, ben jij nou echt zo tegen elke persoon is religieus is? Grow up please.
De odds zijn bij de meeste forecasts zo rond de 70-75% voor Clinton. Dat lijken me alleszins redelijke percentages.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:47 schreef Koskesh het volgende:
Monolith, in het licht van alle recente ontwikkelingen; wie denk je dat gaat winnen? 50/50?
Wel opvallend om te zien (of wellicht normaal aangezien de stemming steeds dichterbij komt) dat trump steeds iets dichterbij komt in de kansen.quote:Op zondag 11 september 2016 00:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
De odds zijn bij de meeste forecasts zo rond de 70-75% voor Clinton. Dat lijken me alleszins redelijke percentages.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |