Ik gewoon om te holdenquote:Op zondag 4 september 2016 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb effe snel wat bijgekocht na de vorige hack
nu dat deel weer verkocht
ik ook voornamelijk hoorquote:
Het is sowieso beter dan laten wegrotten bij bankenquote:Op zondag 4 september 2016 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ook voornamelijk hoor
maar hier kon ik wel op rekenen
dat is zeker waarquote:Op zondag 4 september 2016 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is sowieso beter dan laten wegrotten bij banken
ik zou gewoon maandelijks/wekelijks voor klein bedrag kopenquote:Op zondag 4 september 2016 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet alleen even kijken waar je het goedkoopst kan kopen.
Hoezo.quote:Op zondag 4 september 2016 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zou gewoon maandelijks/wekelijks voor klein bedrag kopen
gewoonquote:
Willen eigenlijk in 1 keer instappen en dan holden voor minstens een jaar of 5.quote:Op zondag 4 september 2016 19:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon
je kunt wel keertje met meer instappen, maar zou niet in grote hoeveelheden elke keer kopen
valt best meequote:Op zondag 4 september 2016 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik weet niet hoeveel je inlevert bij aanschaf.
Bitonic is verschrikkelijk duur.quote:Op zondag 4 september 2016 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
valt best mee
Bitonic.nl is wel makkelijk als je ideal hebt
je betaalt nu 10 euro meer voor 1 btcquote:Op zondag 4 september 2016 19:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bitonic is verschrikkelijk duur.
En heb geen ideal.
Tikt toch aan.quote:Op zondag 4 september 2016 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je betaalt nu 10 euro meer voor 1 btc
Kan vast wel goedkoper maar vind het niet heel veel
ja maar bij iets wat zo volatiel is als btc valt het mee imoquote:
Is zo.quote:Op zondag 4 september 2016 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar bij iets wat zo volatiel is als btc valt het mee imo
Maar geen idee wat de concurrentie vraagt
Moet me er nog maar even wat meer in verdiepen.quote:Op zondag 4 september 2016 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
Je kan ook direct op btc-e kopen maar dan moet je eerst geld overmaken naar Tsjechische bank enzo
vraag gewoon op /r/bitcoinquote:Op zondag 4 september 2016 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet me er nog maar even wat meer in verdienen.
Als het ergens voor de helft van de prijs kan, scheelt het wel.
Engeland lastige tegenstander, Polen is wel beetje treurig jaquote:
mwah slowakije is toch drie keer niksquote:Op zondag 4 september 2016 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Engeland lastige tegenstander, Polen is wel beetje treurig ja
Niet misselijkquote:
Oh daar heb ik weleens van gehoord, niet zelf gehad denk ikquote:Op zondag 4 september 2016 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jan in de zak/broeder maar zonder rozijnen want rozijnen
haha nee, maar ik ben echt para als het gaat om ergens anders mijn btc op te slaanquote:Op zondag 4 september 2016 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
typisch, die trezor is niet gratis ook niet
Oh afgekeurd dus, jammerquote:
Is dat het veiligste alternatief?quote:Op zondag 4 september 2016 19:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha nee, maar ik ben echt para als het gaat om ergens anders mijn btc op te slaan
en heb ik gekocht van de winst die ik had gemaakt toen
pony packquote:Op zondag 4 september 2016 19:49 schreef JanCees het volgende:
moeten jullie eens raden wat ik kreeg voor mn verjaardag gister
denk ik wel jaquote:Op zondag 4 september 2016 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is dat het veiligste alternatief?
moet niksquote:Op zondag 4 september 2016 19:49 schreef JanCees het volgende:
Nou ja, wil natuurlijk wel veiligste als je groot instapt.quote:Op zondag 4 september 2016 19:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
denk ik wel ja
je kan ook bijv bij circle.com kijken
dat gebruik ik ook soms
kun je trouwens niet beter in aandelen stoppen?quote:Op zondag 4 september 2016 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Je gaat niet ~15 BTC kopen bijvoorbeeld en dan op veiligheid besparen.
Zit ook een deel.quote:Op zondag 4 september 2016 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kun je trouwens niet beter in aandelen stoppen?
Voor lange termijn btc is een hele grote gok
hoe bedoel je ditquote:Op zondag 4 september 2016 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
De techniek achter btc is wel goed maar denk dat er uiteindelijk een gevestigde partij mee aan de haal gaat en btc zelf verdwijnt
Kom ook introuwen.quote:Op zondag 4 september 2016 19:54 schreef Typisch het volgende:
misschien moet ik ook maar een rijke chick zoeken binnen de britse elite
ga je het nou nog vertellenquote:Op zondag 4 september 2016 19:49 schreef JanCees het volgende:
quote:
jaaaaquote:Op zondag 4 september 2016 19:58 schreef Flippiee het volgende:
oh kakjes ik zat op de verkeerde pagina
dat een Goldman Sachs of PayPal een eigen cryptocurrency kan beginnen en dan wel de mogelijkheden/resources/reputatie etc heeft om dit grootschalig in te gaan zetten binnen het betalingsverkeer.quote:
Denk dat die sowieso al huge in BTC zelf zittenquote:Op zondag 4 september 2016 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat een Goldman Sachs of PayPal een eigen cryptocurrency kan beginnen en dan wel de mogelijkheden/resources/reputatie etc heeft om dit grootschalig in te gaan zetten binnen het betalingsverkeer.
denk je niet dat zo'n partij de controle over de cc wil hebben? En dat consumenten het fijner vinden als een bank de controle heeft?quote:Op zondag 4 september 2016 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk dat die sowieso al huge in BTC zelf zitten
btc moet je ook meer zien als een soort goud, niet als het nieuwe betaalmiddelquote:Op zondag 4 september 2016 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat een Goldman Sachs of PayPal een eigen cryptocurrency kan beginnen en dan wel de mogelijkheden/resources/reputatie etc heeft om dit grootschalig in te gaan zetten binnen het betalingsverkeer.
je moet het vooral niet zien als een soort goudquote:Op zondag 4 september 2016 20:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
btc moet je ook meer zien als een soort goud, niet als het nieuwe betaalmiddel
okequote:Op zondag 4 september 2016 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet het vooral niet zien als een soort goud
wat deed je dan wel/nietquote:Op zondag 4 september 2016 20:14 schreef JanCees het volgende:
was ik maar rijk intelligent en onambitieloos
Gewoon een onbeperkt aantal Limitless-pillen in beheer hebben. Dan zit je goedquote:
wat zijn nou weer limitless pillen?quote:Op zondag 4 september 2016 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon een onbeperkt aantal Limitless-pillen in beheer hebben. Dan zit je goed
is een filmquote:Op zondag 4 september 2016 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat zijn nou weer limitless pillen?
nou jij zegt was ik maar rijk etcetcquote:
Zorgen ervoor dat je niet een beperkt deel van je hersenen kan gebruiken maar 100 procentquote:Op zondag 4 september 2016 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat zijn nou weer limitless pillen?
Hij zou dan intelligent zijn dus dat zou hij dan wel wetenquote:Op zondag 4 september 2016 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nou jij zegt was ik maar rijk etcetc
dus waarom wens je dat
wat zou je dan wel of niet meer (hoeven te) doen
of zo
dan was het misschien een wat vrolijker bestaanquote:Op zondag 4 september 2016 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nou jij zegt was ik maar rijk etcetc
dus waarom wens je dat
wat zou je dan wel of niet meer (hoeven te) doen
of zo
Spoiler: je gebruikt 100%.quote:Op zondag 4 september 2016 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorgen ervoor dat je niet een beperkt deel van je hersenen kan gebruiken maar 100 procent
quote:Op zondag 4 september 2016 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorgen ervoor dat je niet een beperkt deel van je hersenen kan gebruiken maar 100 procent
quote:
hehehe lekker ingekopt lokaquote:Op zondag 4 september 2016 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij zou dan intelligent zijn dus dat zou hij dan wel weten
awwquote:Op zondag 4 september 2016 20:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
dan was het misschien een wat vrolijker bestaan
Wat had jij eigenlijk voor je verjaardag gehad?quote:Op zondag 4 september 2016 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
hehehe lekker ingekopt loka
[..]
aww
kreeg je misschien niet alleen bier en geld voor je verjaardag
van vrienden of familie bedoel je?quote:Op zondag 4 september 2016 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat had jij eigenlijk voor je verjaardag gehad?
Ja, van wie anders?quote:Op zondag 4 september 2016 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
van vrienden of familie bedoel je?
Van onze capaciteit gebruiken we geen 100 procent hoorquote:
ja ik dacht misschien mijn sugardaddy die ik in azie had achtergelatenquote:
Wat is in dit geval capaciteit?quote:Op zondag 4 september 2016 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van onze capaciteit gebruiken we geen 100 procent hoor
Ja, ik weet niet waar jij al je mannen hebt en wat ze voor je doen.quote:Op zondag 4 september 2016 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja ik dacht misschien mijn sugardaddy die ik in azie had achtergelaten
eigenlijk zou ik ook geen ander antwoord weten
beetje dom van me
Ik had wat studieboeken gekregen ter voorbereiding op master, geld, wat dingetjes van rituals en douglas enzo wat ik wel waardeer.
Dat zal het wel zijn geweest
Je hebt toch ook nog een deel grijze massa in je hersenen?quote:Op zondag 4 september 2016 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is in dit geval capaciteit?
Want we gebruiken 100% van onze hersenen. Geen twijfel over mogelijk.
Nog nooit een studie geweest die iets anders heeft gezegd.
[..]
Ja, ik weet niet waar jij al je mannen hebt en wat ze voor je doen.
Leuk. Waar ga je master doen?
jc wat had je anders voor je verjaardag gewild?quote:
maar evolutie is nu gestopt dus jammerquote:Op zondag 4 september 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Je hersenen zijn juist gerimpeld om nog meer ruimte te maken voor potentieel bruikbare capaciteit.
avondje met jouquote:Op zondag 4 september 2016 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
jc wat had je anders voor je verjaardag gewild?
Oké wanneer zullen we drankje doenquote:
hoezo gestoptquote:Op zondag 4 september 2016 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar evolutie is nu gestopt dus jammer
Darwin awards vliegen als warme broodjes over de toonbankquote:Op zondag 4 september 2016 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar evolutie is nu gestopt dus jammer
vrijdagquote:Op zondag 4 september 2016 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Oké wanneer zullen we drankje doen
ik vind die rodi fissa intro erg leukquote:Op zondag 4 september 2016 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Oké wanneer zullen we drankje doen
ik weet nog niet of ik dan kan eigenlijkquote:
ik ookquote:Op zondag 4 september 2016 20:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind die rodi fissa intro erg leuk
Deze samenleving is erg gunstig voor de voortplanting van tokkies.quote:
Wel seksuele selectie.quote:
Dit is echt verschrikkelijkquote:Op zondag 4 september 2016 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel seksuele selectie.
Daarom minder manlets.
En ook aantallen kinderen tellen, dus daarom minder mensen met blauwe en groene ogen.
Ja godver, dan maar overgaan op russische toyboysquote:Op zondag 4 september 2016 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Slechte zaak, kun je over 30 jaar geen goede toyboys meer vinden.
oh laat maar weten danquote:Op zondag 4 september 2016 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet nog niet of ik dan kan eigenlijk
ja dus krijgen we devolutiequote:Op zondag 4 september 2016 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze samenleving is erg gunstig voor de voortplanting van tokkies.
Dat betekent dat zij 'the fittest' zijn. :$
Link, ik ben dol op open relatie topicsquote:Op zondag 4 september 2016 20:51 schreef Fera het volgende:
Kek, mensen vallen over m'n reactie heen in een open relatie topic.
en hij gaat in het onderhoud van de hordes nobele wilden die we nu massaal importeren voorzienquote:Op zondag 4 september 2016 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
En toppers zoals Pax krijgen geen kinderen, helaas.
dat topic is echt treurigquote:Op zondag 4 september 2016 20:51 schreef Fera het volgende:
Kek, mensen vallen over m'n reactie heen in een open relatie topic.
R&P / Een open relatie weer gesloten makenquote:Op zondag 4 september 2016 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Link, ik ben dol op open relatie topics
Oh weet ik eindelijk hoe het met kaas zijn relatie zitquote:Op zondag 4 september 2016 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
R&P / Een open relatie weer gesloten maken
Echt hè?quote:Op zondag 4 september 2016 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Seks is hetzelfde als een film kijken dus.
Ik zeg gelijk met afspraak met een vriendin maar af nu. Straks wordt loka boos
Ik kan toch niet boos op jou wordenquote:Op zondag 4 september 2016 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Seks is hetzelfde als een film kijken dus.
Ik zeg gelijk met afspraak met een vriendin maar af nu. Straks wordt loka boos
dan is er iets mis met jouquote:Op zondag 4 september 2016 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan toch niet boos op jou worden
Ik kan me niet voorstellen dat ik iets zou doen om je boos te maken.quote:Op zondag 4 september 2016 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan toch niet boos op jou worden
Vreemdgaan met een van mijn celebcrushes zonder mij erbij te halen.quote:Op zondag 4 september 2016 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik iets zou doen om je boos te maken.
Ik vraag me wel eens af hoe ik zou reageren als iemand die ik zeer aantrekkelijk vind, mij in bed probeert te krijgen.quote:Op zondag 4 september 2016 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vreemdgaan met een van mijn celebcrushes zonder mij erbij te halen.
Als Taylor Swift je probeert te verleiden mag je op zich wel. Als je maar condoom gebruikt.quote:Op zondag 4 september 2016 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoe ik zou reageren als iemand die ik zeer aantrekkelijk vind, mij in bed probeert te krijgen.
0% kans, maar toch.
met deze attitude wel 0% jaquote:Op zondag 4 september 2016 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoe ik zou reageren als iemand die ik zeer aantrekkelijk vind, mij in bed probeert te krijgen.
0% kans, maar toch.
Heb ik gezegd iedereen? Kreeg maar twee quotes hoor. En ja, de reactie zelf stelt weinig voor.quote:Op zondag 4 september 2016 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik moest ook drie keer het topic doornemen
Helemaal niet iedereen die er over valt
Ik snap je nietquote:Op zondag 4 september 2016 21:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Relationshipgoals hoor, liefde van loka & kaneel
Zou ze een SOA hebben?quote:Op zondag 4 september 2016 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als Taylor Swift je probeert te verleiden mag je op zich wel. Als je maar condoom gebruikt.
Mijn attitude is een minder probleem dan mijn lengte, gewicht en gezicht.quote:
Taarten?quote:
ik bedoelde het algemene open relatie topic en ik begon er niet overquote:Op zondag 4 september 2016 21:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik betrap je er wel vaak op dat je over mij roddelt he.
Ja, en mijn post ging niet over TS. Alles wat ik hem te zeggen heb staat netjes in het topic.quote:Op zondag 4 september 2016 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik bedoelde het algemene open relatie topic en ik begon er niet over
Dat denk ik niet. Maar met condoom vind ik een marginaal minder vies idee.quote:Op zondag 4 september 2016 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ze een SOA hebben?
En alleen Tay Tay?
Voor de mensen die wel vielen heb ik het verder uitgelegd.quote:Op zondag 4 september 2016 21:11 schreef Kaas- het volgende:
Die reactie van Fera is prima trouwens, ik ben er zelf iig niet over gevallen.
Fatty.quote:
Hmm, ik denk dat je de 2 vrouwen die ik aantrekkelijk vind wel weet.quote:Op zondag 4 september 2016 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Maar met condoom vind ik een marginaal minder vies idee.
Je mag ook aanvragen doen voor andere knappe vrouwen, dan zal ik ze persoonlijk beoordelen.
O.quote:
geaardheid s geen keuzequote:Op zondag 4 september 2016 21:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee nee, ik respecteer Mortaxx zijn heteroseksuele levensstijlkeuze.
Het is allemaal sowieso al stukken genuanceerder dan de reacties in de echte wereld zouden zijn.quote:Op zondag 4 september 2016 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor de mensen die wel vielen heb ik het verder uitgelegd.
55 kilo schoon aan de haak.quote:
Denk je dat die je gaan verleiden?quote:[..]
Hmm, ik denk dat je de 2 vrouwen die ik aantrekkelijk vind wel weet.
0% kans.quote:Op zondag 4 september 2016 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
55 kilo schoon aan de haak.
[..]
Denk je dat die je gaan verleiden?
Jawel joh, homo's kiezen ervoor om homo te zijn. Maar ze willen gewoon een beetje dwars doen, vervelende jongens dat het zijn.quote:
Ja, zoals ik al aangaf ben ik verder ook niet anti. Ben meer van het leven en laten leven. Maar ik ben ook niet meteen groot fan. Ik heb helaas de keerzijde ook van dichtbij meegemaakt.quote:Op zondag 4 september 2016 21:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is allemaal sowieso al stukken genuanceerder dan de reacties in de echte wereld zouden zijn.Op de meeste locaties althans, al mijn vrienden vinden het eigenlijk wel doodnormaal.
Correct.quote:Op zondag 4 september 2016 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is het ook zonde van de aanvraag toch.
Ik kan me slechtere omstandigheden indenken.quote:Op zondag 4 september 2016 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Correct.
Forever alone together dan.
quote:Op zondag 4 september 2016 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Correct.
Forever alone together dan.
Get a room.quote:Op zondag 4 september 2016 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan me slechtere omstandigheden indenken.
quote:Op zondag 4 september 2016 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij mij in de kerk ook![]()
Als mijn date of iets een open relatie zou voorstellen, zou ik hard lachen en weglopen.quote:Op zondag 4 september 2016 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al aangaf ben ik verder ook niet anti. Ben meer van het leven en laten leven. Maar ik ben ook niet meteen groot fan. Ik heb helaas de keerzijde ook van dichtbij meegemaakt.
"Alle Duitsers zijn homo" meezingen op feestjes.quote:Op zondag 4 september 2016 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk wel af wat een hetero levensstijl nou hetero maakt
behalve met iemand van andere geslacht dan
wat als je single bent
geen seks voor het huwelijk hebt
wat is dan een hetero levensstijl
Hoe dat dan? Het heeft ook genoeg nadelen idd hoor.quote:Op zondag 4 september 2016 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al aangaf ben ik verder ook niet anti. Ben meer van het leven en laten leven. Maar ik ben ook niet meteen groot fan. Ik heb helaas de keerzijde ook van dichtbij meegemaakt.
daar moet een piemel in als er een vrouw op het podium staatquote:Op zondag 4 september 2016 21:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Alle Duitsers zijn homo" meezingen op feestjes.
op je hand is ook niet echt hygienischquote:Op zondag 4 september 2016 21:20 schreef supersof het volgende:
Zit een meisje tegenover me in de trein en ze hoest zonder haar hand ervoor te houden. Dat vind ik echt walgelijk
Geval 1: Chicks opzichtig nastaren op straat en aan je vrienden verkondigen dat je die 'hard zou raken' en vervolgens doorgaan met forever alone zijn.quote:Op zondag 4 september 2016 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk wel af wat een hetero levensstijl nou hetero maakt
behalve met iemand van andere geslacht dan
wat als je single bent
geen seks voor het huwelijk hebt
wat is dan een hetero levensstijl
Nee dat is meer de PVV-levensstijlkeuze.quote:Op zondag 4 september 2016 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar moet een piemel in als er een vrouw op het podium staat
Dat is wel beetje treurigquote:Op zondag 4 september 2016 21:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Alle Duitsers zijn homo" meezingen op feestjes.
Dat is echt viesquote:Op zondag 4 september 2016 21:20 schreef supersof het volgende:
Zit een meisje tegenover me in de trein en ze hoest zonder haar hand ervoor te houden. Dat vind ik echt walgelijk
quote:Op zondag 4 september 2016 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geval 1: Chicks opzichtig nastaren op straat en aan je vrienden verkondigen dat je die 'hard zou raken' en vervolgens doorgaan met forever alone zijn.
Geval 2: Een profiel aanmaken op funky fish
ik doe het in de binnenkant van m'n elleboogquote:Op zondag 4 september 2016 21:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
op je hand is ook niet echt hygienisch
Ik doe het op de persoon naast me.quote:Op zondag 4 september 2016 21:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
op je hand is ook niet echt hygienisch
Ja, maar jij bent ook geen genuanceerd persoon.quote:Op zondag 4 september 2016 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als mijn date of iets een open relatie zou voorstellen, zou ik hard lachen en weglopen.
Wat ga je doen dan?quote:Op zondag 4 september 2016 21:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn Duits is echt belachelijk slecht hopelijk praten ze engels op stage![]()
Mijn ouders hadden een open relatie. Op zijn zachtst gezegd hadden ze daar sowieso wat zorgvuldiger mee om moeten gaan. En je kinderen niet onderschatten. Ze weten vaak meer dan je zelf denkt.quote:Op zondag 4 september 2016 21:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe dat dan? Het heeft ook genoeg nadelen idd hoor.
quote:Op zondag 4 september 2016 21:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen weet dat alle Duitsers al nazi's zijn.
Zou er niet op rekenen in Duitslandquote:Op zondag 4 september 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stage @ microbiologisch lab, lekker werken met bacterietjes
Heb duolingo al geïnstalleerd om duits te lerenquote:Op zondag 4 september 2016 21:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zou er niet op rekenen in Duitsland
internationale stages wel tochquote:Op zondag 4 september 2016 21:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zou er niet op rekenen in Duitsland
goed bezigquote:Op zondag 4 september 2016 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb duolingo al geïnstalleerd om duits te leren
Ik zou geen moeite steken in iemand die mij het gevoel zal geven tekort te komen, niet voldoende te zijn, in iemand die liever elders is.quote:Op zondag 4 september 2016 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook geen genuanceerd persoon.
lieve postquote:Op zondag 4 september 2016 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
En toppers zoals Pax krijgen geen kinderen, helaas.
Maar het is vaak zo dat een open relatie niet meteen betekent dat iemand niets om je geeft of je slecht wil laten voelen. Als beiden het super vinden kan het ook gewoon geweldig werken. Dat geloof ik graag. Iedereen is anders, dus ik begrijp ook dat niet iedereen monogaam wil zijn.quote:Op zondag 4 september 2016 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou geen moeite steken in iemand die mij het gevoel zal geven tekort te komen, niet voldoende te zijn, in iemand die liever elders is.
Als je die gevoelens niet beiden hebt, kun je maar beter direct stoppen.
Ah ja, dat lijkt me ook wel naar.quote:Op zondag 4 september 2016 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een open relatie. Op zijn zachtst gezegd hadden ze daar sowieso wat zorgvuldiger mee om moeten gaan. En je kinderen niet onderschatten. Ze weten vaak meer dan je zelf denkt.
Viiieeeessquote:Op zondag 4 september 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stage @ microbiologisch lab, lekker werken met bacterietjes
Ich liebe dich mwhihiquote:
Rly?quote:
niks vies aanquote:Op zondag 4 september 2016 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ich liebe dich mwhihi
[..]
Rly?
Ik ga eerst nog werken in een snijzaal met halfdode orgaantjes, dat lijkt mij pas vies
quote:Op zondag 4 september 2016 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het dochters zijn heb je ze een gunst gedaan
Maar goed, niet iedereen zal er zo mee omgaan. Alleen weet ik wel dat je echt uiterst voorzichtig moet zijn, zeker als je jonge kinderen hebt. Als ik kinderen zou hebben, dan zou dat op zich zelf staand al genoeg reden zijn om het niet te doen. Of om te wachten tot ze uit huis zijn / oud genoeg zijn om alles te begrijpen. Het kan zo schadelijk zijn als ze niet weten wat er aan de hand is, maar wel overal 'aanwijzingen' vinden voor het één of ander. Reken er maar op dat ze van het ergste uitgaan.quote:
Niet per se. Vrouwen vinden altijd wel iets om over te klagen. Dus dan zullen ze misschien klagen over het gebrek aan borsten of heupen.quote:Op zondag 4 september 2016 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het dochters zijn heb je ze een gunst gedaan
Duitsers praten geen Engelsquote:Op zondag 4 september 2016 21:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn Duits is echt belachelijk slecht hopelijk praten ze engels op stage![]()
Die ga je dan helemaal dood maken of wat?quote:Op zondag 4 september 2016 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ich liebe dich mwhihi
[..]
Rly?
Ik ga eerst nog werken in een snijzaal met halfdode orgaantjes, dat lijkt mij pas vies
Ja eerst fixeren in formaldehyde he, dan is het "onsterfelijk"quote:Op zondag 4 september 2016 21:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die ga je dan helemaal dood maken of wat?
Dacht ik alquote:
Kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat ik zoiets tegen die tijd nog zou willen. Niet dat ik zo eenvoudig ineens met kinderen zou eindigen natuurlijk.quote:Op zondag 4 september 2016 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar goed, niet iedereen zal er zo mee omgaan. Alleen weet ik wel dat je echt uiterst voorzichtig moet zijn, zeker als je jonge kinderen hebt. Als ik kinderen zou hebben, dan zou dat op zich zelf staand al genoeg reden zijn om het niet te doen. Of om te wachten tot ze uit huis zijn / oud genoeg zijn om alles te begrijpen. Het kan zo schadelijk zijn als ze niet weten wat er aan de hand is, maar wel overal 'aanwijzingen' vinden voor het één of ander. Reken er maar op dat ze van het ergste uitgaan.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 4 september 2016 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het is vaak zo dat een open relatie niet meteen betekent dat iemand niets om je geeft of je slecht wil laten voelen. Als beiden het super vinden kan het ook gewoon geweldig werken. Dat geloof ik graag. Iedereen is anders, dus ik begrijp ook dat niet iedereen monogaam wil zijn.
Allerlei maatschappelijke instituten als bijvoorbeeld het huwelijk hebben o.a. de sociaal-culturele norm tot stand gebracht dat seks een hele specifieke hobby is die enkel met de eigen partner gedeeld mag worden en het merendeel van de Nederlandse bevolking is hier heftig door beïnvloed. Maar ik vind zelf niet dat er hele goede redenen bestaan om de logica van deze (religieuze) traditie en zogenaamd vaststaand onberispelijk feit niet op zijn minst te betwijfelen. Die redenen om het wel te doen zijn immers alom aanwezig, en wel in de vorm dat mensen zich van nature altijd en overal aangetrokken voelen tot andere mensen. Als je als vrije denker onder het juk van de maatschappelijk opgelegde normen uit durft te komen is het best mogelijk om dit in een heel ander daglicht te zien.quote:Op zondag 4 september 2016 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Het komt op mij alleen meer over als fwb.
Een safe haven om thuis te komen. Zekerheid, zonder dat je je broek aan hoeft te houden.
Ik zou me iig niet specialer voelen dan een willekeurige sloerie uit de bar.
Als volwassene moet je lekker doen wat je zelf wilt. Je kunt echter niet verhinderen dat anderen daar anders tegenaan kijken.quote:Op zondag 4 september 2016 21:56 schreef Kaas- het volgende:
Beetje pretentieus geleuter wel als ik zo teruglees.
Nooit gehad.quote:Op zondag 4 september 2016 22:06 schreef Kaas- het volgende:
Heb je toevallig het nummer nog van die kerel trouwens?
O, nou ja ... Je komt in ieder geval altijd wel redelijk zwart-wit denkend op me over.quote:Op zondag 4 september 2016 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Het komt op mij alleen meer over als fwb.
Een safe haven om thuis te komen. Zekerheid, zonder dat je je broek aan hoeft te houden.
Ik zou me iig niet specialer voelen dan een willekeurige sloerie uit de bar.
Moest stiekem wel een beetje lachen.quote:Op zondag 4 september 2016 22:06 schreef Kaas- het volgende:
Heb je toevallig het nummer nog van die kerel trouwens?
Omdat nuances over het algemeen irrelevant zijn in de onderwerpen die wij bespreken.quote:Op zondag 4 september 2016 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
O, nou ja ... Je komt in ieder geval altijd wel redelijk zwart-wit denkend op me over.
Wie de schoen past.quote:Op zondag 4 september 2016 22:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hihi.
Beetje met een PVV-vergelijking komen.
Zwart-wit denken is ook niet altijd verkeerd. Het maakt het soms wel een stuk duidelijker. Maar het ging me misschien meer om het empathische gedeelte.quote:Op zondag 4 september 2016 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat nuances over het algemeen irrelevant zijn in de onderwerpen die wij bespreken.
En soms voor de leut natuurlijk. Of om een beetje te stangen.
Maar in het voorbeeld wat jij het eerste quotte: waarom zou ik tijd besteden aan iemand (en vice versa) waarvan duidelijk is dat we beiden een totaal ander idee hebben van wat een relatie inhoudt?
Dat is je reinste tijdverspilling.
Wat vind je moeder daar eigenlijk van? Ik neem aan dat je zusje niet de koningin is.quote:Op zondag 4 september 2016 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik probeer nu dus weer eens vol te houden geen melkproducten te gebruiken omdat ik me dan beter voel, of het nu placebo is of niet maakt me eigenlijk niet zoveel uit.
Maar wanneer ik bij mijn moeder eet weigert mijn zusje gerechten zonder kaas te maken. En ze weigert ook iemand anders (mij) te laten koken. Wat moet ik daar nu mee? :$
Nou ja, eigenlijk dus wel.quote:Op zondag 4 september 2016 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat vind je moeder daar eigenlijk van? Ik neem aan dat je zusje niet de koningin is.
Je laat je zusje toch niet vertellen dat jij niet mag koken? Zou gewoon iets voor jezelf maken dan, schijt aan haar.quote:Op zondag 4 september 2016 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik probeer nu dus weer eens vol te houden geen melkproducten te gebruiken omdat ik me dan beter voel, of het nu placebo is of niet maakt me eigenlijk niet zoveel uit.
Maar wanneer ik bij mijn moeder eet weigert mijn zusje gerechten zonder kaas te maken. En ze weigert ook iemand anders (mij) te laten koken. Wat moet ik daar nu mee? :$
Als je echt aangeeft dat je daar last van hebt en je beter voelt als je geen kaas eet, hoe kan je moeder je dat dan echt weigeren? Of neemt ze het niet zo serieus?quote:Op zondag 4 september 2016 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk dus wel.
In de keuken, tenminste.
dan maak je je eigen etenquote:Op zondag 4 september 2016 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan best mijn eigen prakje meenemen als ik daar ga eten, het is ook maar eens in de 14 dagen ofzo. Een beetje ongezellig, maar als het niet anders kan. Ik denk alleen wel dat het anders zou kunnen, beetje rekening houden met een ander, vooral omdat ik er toch maar zo weinig ben. Maar het is dus niet iets waarover mijn moeder wat dan ook te zeggen heeft. Vind het gewoon een jammere situatie.quote:Op zondag 4 september 2016 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je echt aangeeft dat je daar last van hebt en je beter voelt als je geen kaas eet, hoe kan je moeder je dat dan echt weigeren? Of neemt ze het niet zo serieus?
Is het geen optie om apart te koken anders? Of de kaas later bij te voegen zodat jij je eigen pannetje hebt of zo.
quote:Op zondag 4 september 2016 23:09 schreef Fera het volgende:
Maar serieus, elke dag kaas bij het diner?Ik ken je zusje haar geschiedenis, maar het zou me toch tegen gaan staan op een gegeven moment.
Tsja, het is 'go with the flow' of voor jezelf opkomen. Maar je moet je maar afvragen of dat het waard is voor eens in de veertien dagen.quote:Op zondag 4 september 2016 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan best mijn eigen prakje meenemen als ik daar ga eten, het is ook maar eens in de 14 dagen ofzo. Een beetje ongezellig, maar als het niet anders kan. Ik denk alleen wel dat het anders zou kunnen, beetje rekening houden met een ander, vooral omdat ik er toch maar zo weinig ben. Maar het is dus niet iets waarover mijn moeder wat dan ook te zeggen heeft. Vind het gewoon een jammere situatie.
Sorry man.quote:
Het lijkt meer te zijn, altijd als ik er ben. Een ovenschotel, of een quiche, en als ik dan zeg, ik had het prettig gevonden als je daar rekening mee had gehouden ben ik een dramaqueen en doe ik moeilijk om niets.quote:Op zondag 4 september 2016 23:09 schreef Fera het volgende:
Maar serieus, elke dag kaas bij het diner?Ik ken je zusje haar geschiedenis, maar het zou me toch tegen gaan staan op een gegeven moment.
Wel een beetje kinderachtig.quote:Op zondag 4 september 2016 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt meer te zijn, altijd als ik er ben. Een ovenschotel, of een quiche, en als ik dan zeg, ik had het prettig gevonden als je daar rekening mee had gehouden ben ik een dramaqueen en doe ik moeilijk om niets.
Ze gaat soms ook ineens kwarktaarten maken enzo.
Je moet het gewoon voor jezelf makkelijker maken idd. Pick your battles enz. In dit geval is het denk ik beter om je eigen eten mee te nemen. En misschien maak je daarmee stiekem dan nog wel een soort statement.quote:Op zondag 4 september 2016 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
Maar goed, ik maak volgende keer de dag ervoor wel gewoon een extra portie voor in een bakje.
Eigenlijk moet ik ook niet zo moeilijk doen.
Waarom zouden daar muizen rondlopen?quote:
jaquote:Op maandag 5 september 2016 00:21 schreef supersof het volgende:
Lopen er muizen in de bioscoopzaal van Pathé Buitenhof??
kijk je nadalquote:
Nee wattan? Gaat tie eraf?quote:
ff kijken waar ik dat kan zienquote:
wejooh 5setter lolquote:
Fokkie hoe gaat werk?quote:Op maandag 5 september 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wejooh 5setter lol
Wel jammer dat hij nu al gebroken is
Ja gaat wel chill hoor, toffe collegas en zulks.quote:
Ah, mooi.quote:Op maandag 5 september 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gaat wel chill hoor, toffe collegas en zulks.
Werk zelf heeft wel z`n ups en downs moet ik zeggen
Nou ja, bedoel niet werkzaamheden ofzo, maar meer dat je door onkunde van je collegas veel troep over je heen krijgtquote:Op maandag 5 september 2016 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, mooi.
Naja, dat heb je altijd wel, toch?
Ga nu slapen, gr. gr.
Zal nooit zo classy zijn als in London neequote:Op maandag 5 september 2016 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
US Open heeft ook wel kutpubliek he.
Ze hadden hun dak dicht gedaan, en toen werden tenissers viesboos omdat het zo hard lawaai werdquote:Op maandag 5 september 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal nooit zo classy zijn als in London nee
quote:Op maandag 5 september 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze hadden hun dak dicht gedaan, en toen werden tenissers viesboos omdat het zo hard lawaai werd
Ewaquote:
Fokkiequote:
alquote:Op maandag 5 september 2016 00:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik hoorde dat je al getrouwd bent Inso, feli
Sup supquote:
Truequote:Op maandag 5 september 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
al
duurde lang zat
maar toch bedankt
ja perfect, was wel lastiger met zo de jurk langquote:Op maandag 5 september 2016 00:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Truemaar weken vliegen snel voorbij
Nog gelukt met dansen?
Mortiquote:
Lekkah, eindelijk na een lange tijd eigenlijkquote:
Nawhquote:Op maandag 5 september 2016 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja perfect, was wel lastiger met zo de jurk lang
dickpics? (grappie hoor)quote:Op maandag 5 september 2016 00:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nawhik verwacht pics in mn DM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |