Als Taylor Swift je probeert te verleiden mag je op zich wel. Als je maar condoom gebruikt.quote:Op zondag 4 september 2016 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoe ik zou reageren als iemand die ik zeer aantrekkelijk vind, mij in bed probeert te krijgen.
0% kans, maar toch.
met deze attitude wel 0% jaquote:Op zondag 4 september 2016 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoe ik zou reageren als iemand die ik zeer aantrekkelijk vind, mij in bed probeert te krijgen.
0% kans, maar toch.
Heb ik gezegd iedereen? Kreeg maar twee quotes hoor. En ja, de reactie zelf stelt weinig voor.quote:Op zondag 4 september 2016 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik moest ook drie keer het topic doornemen
Helemaal niet iedereen die er over valt
Ik snap je nietquote:Op zondag 4 september 2016 21:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Relationshipgoals hoor, liefde van loka & kaneel
Zou ze een SOA hebben?quote:Op zondag 4 september 2016 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als Taylor Swift je probeert te verleiden mag je op zich wel. Als je maar condoom gebruikt.
Mijn attitude is een minder probleem dan mijn lengte, gewicht en gezicht.quote:
Taarten?quote:
ik bedoelde het algemene open relatie topic en ik begon er niet overquote:Op zondag 4 september 2016 21:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik betrap je er wel vaak op dat je over mij roddelt he.
Ja, en mijn post ging niet over TS. Alles wat ik hem te zeggen heb staat netjes in het topic.quote:Op zondag 4 september 2016 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik bedoelde het algemene open relatie topic en ik begon er niet over
Dat denk ik niet. Maar met condoom vind ik een marginaal minder vies idee.quote:Op zondag 4 september 2016 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ze een SOA hebben?
En alleen Tay Tay?
Voor de mensen die wel vielen heb ik het verder uitgelegd.quote:Op zondag 4 september 2016 21:11 schreef Kaas- het volgende:
Die reactie van Fera is prima trouwens, ik ben er zelf iig niet over gevallen.
Fatty.quote:
Hmm, ik denk dat je de 2 vrouwen die ik aantrekkelijk vind wel weet.quote:Op zondag 4 september 2016 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Maar met condoom vind ik een marginaal minder vies idee.
Je mag ook aanvragen doen voor andere knappe vrouwen, dan zal ik ze persoonlijk beoordelen.
O.quote:
geaardheid s geen keuzequote:Op zondag 4 september 2016 21:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee nee, ik respecteer Mortaxx zijn heteroseksuele levensstijlkeuze.
Het is allemaal sowieso al stukken genuanceerder dan de reacties in de echte wereld zouden zijn.quote:Op zondag 4 september 2016 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor de mensen die wel vielen heb ik het verder uitgelegd.
55 kilo schoon aan de haak.quote:
Denk je dat die je gaan verleiden?quote:[..]
Hmm, ik denk dat je de 2 vrouwen die ik aantrekkelijk vind wel weet.
0% kans.quote:Op zondag 4 september 2016 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
55 kilo schoon aan de haak.
[..]
Denk je dat die je gaan verleiden?
Jawel joh, homo's kiezen ervoor om homo te zijn. Maar ze willen gewoon een beetje dwars doen, vervelende jongens dat het zijn.quote:
Ja, zoals ik al aangaf ben ik verder ook niet anti. Ben meer van het leven en laten leven. Maar ik ben ook niet meteen groot fan. Ik heb helaas de keerzijde ook van dichtbij meegemaakt.quote:Op zondag 4 september 2016 21:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is allemaal sowieso al stukken genuanceerder dan de reacties in de echte wereld zouden zijn.Op de meeste locaties althans, al mijn vrienden vinden het eigenlijk wel doodnormaal.
Correct.quote:Op zondag 4 september 2016 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is het ook zonde van de aanvraag toch.
Ik kan me slechtere omstandigheden indenken.quote:Op zondag 4 september 2016 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Correct.
Forever alone together dan.
quote:Op zondag 4 september 2016 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Correct.
Forever alone together dan.
Get a room.quote:Op zondag 4 september 2016 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan me slechtere omstandigheden indenken.
quote:Op zondag 4 september 2016 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij mij in de kerk ook![]()
Als mijn date of iets een open relatie zou voorstellen, zou ik hard lachen en weglopen.quote:Op zondag 4 september 2016 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al aangaf ben ik verder ook niet anti. Ben meer van het leven en laten leven. Maar ik ben ook niet meteen groot fan. Ik heb helaas de keerzijde ook van dichtbij meegemaakt.
"Alle Duitsers zijn homo" meezingen op feestjes.quote:Op zondag 4 september 2016 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk wel af wat een hetero levensstijl nou hetero maakt
behalve met iemand van andere geslacht dan
wat als je single bent
geen seks voor het huwelijk hebt
wat is dan een hetero levensstijl
Hoe dat dan? Het heeft ook genoeg nadelen idd hoor.quote:Op zondag 4 september 2016 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al aangaf ben ik verder ook niet anti. Ben meer van het leven en laten leven. Maar ik ben ook niet meteen groot fan. Ik heb helaas de keerzijde ook van dichtbij meegemaakt.
daar moet een piemel in als er een vrouw op het podium staatquote:Op zondag 4 september 2016 21:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Alle Duitsers zijn homo" meezingen op feestjes.
op je hand is ook niet echt hygienischquote:Op zondag 4 september 2016 21:20 schreef supersof het volgende:
Zit een meisje tegenover me in de trein en ze hoest zonder haar hand ervoor te houden. Dat vind ik echt walgelijk
Geval 1: Chicks opzichtig nastaren op straat en aan je vrienden verkondigen dat je die 'hard zou raken' en vervolgens doorgaan met forever alone zijn.quote:Op zondag 4 september 2016 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk wel af wat een hetero levensstijl nou hetero maakt
behalve met iemand van andere geslacht dan
wat als je single bent
geen seks voor het huwelijk hebt
wat is dan een hetero levensstijl
Nee dat is meer de PVV-levensstijlkeuze.quote:Op zondag 4 september 2016 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar moet een piemel in als er een vrouw op het podium staat
Dat is wel beetje treurigquote:Op zondag 4 september 2016 21:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Alle Duitsers zijn homo" meezingen op feestjes.
Dat is echt viesquote:Op zondag 4 september 2016 21:20 schreef supersof het volgende:
Zit een meisje tegenover me in de trein en ze hoest zonder haar hand ervoor te houden. Dat vind ik echt walgelijk
quote:Op zondag 4 september 2016 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geval 1: Chicks opzichtig nastaren op straat en aan je vrienden verkondigen dat je die 'hard zou raken' en vervolgens doorgaan met forever alone zijn.
Geval 2: Een profiel aanmaken op funky fish
ik doe het in de binnenkant van m'n elleboogquote:Op zondag 4 september 2016 21:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
op je hand is ook niet echt hygienisch
Ik doe het op de persoon naast me.quote:Op zondag 4 september 2016 21:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
op je hand is ook niet echt hygienisch
Ja, maar jij bent ook geen genuanceerd persoon.quote:Op zondag 4 september 2016 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als mijn date of iets een open relatie zou voorstellen, zou ik hard lachen en weglopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |