Dit is echt verschrikkelijkquote:Op zondag 4 september 2016 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel seksuele selectie.
Daarom minder manlets.
En ook aantallen kinderen tellen, dus daarom minder mensen met blauwe en groene ogen.
Ja godver, dan maar overgaan op russische toyboysquote:Op zondag 4 september 2016 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Slechte zaak, kun je over 30 jaar geen goede toyboys meer vinden.
oh laat maar weten danquote:Op zondag 4 september 2016 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet nog niet of ik dan kan eigenlijk
ja dus krijgen we devolutiequote:Op zondag 4 september 2016 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze samenleving is erg gunstig voor de voortplanting van tokkies.
Dat betekent dat zij 'the fittest' zijn. :$
Link, ik ben dol op open relatie topicsquote:Op zondag 4 september 2016 20:51 schreef Fera het volgende:
Kek, mensen vallen over m'n reactie heen in een open relatie topic.
en hij gaat in het onderhoud van de hordes nobele wilden die we nu massaal importeren voorzienquote:Op zondag 4 september 2016 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
En toppers zoals Pax krijgen geen kinderen, helaas.
dat topic is echt treurigquote:Op zondag 4 september 2016 20:51 schreef Fera het volgende:
Kek, mensen vallen over m'n reactie heen in een open relatie topic.
R&P / Een open relatie weer gesloten makenquote:Op zondag 4 september 2016 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Link, ik ben dol op open relatie topics
Oh weet ik eindelijk hoe het met kaas zijn relatie zitquote:Op zondag 4 september 2016 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
R&P / Een open relatie weer gesloten maken
Echt hè?quote:Op zondag 4 september 2016 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Seks is hetzelfde als een film kijken dus.
Ik zeg gelijk met afspraak met een vriendin maar af nu. Straks wordt loka boos
Ik kan toch niet boos op jou wordenquote:Op zondag 4 september 2016 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Seks is hetzelfde als een film kijken dus.
Ik zeg gelijk met afspraak met een vriendin maar af nu. Straks wordt loka boos
dan is er iets mis met jouquote:Op zondag 4 september 2016 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan toch niet boos op jou worden
Ik kan me niet voorstellen dat ik iets zou doen om je boos te maken.quote:Op zondag 4 september 2016 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan toch niet boos op jou worden
Vreemdgaan met een van mijn celebcrushes zonder mij erbij te halen.quote:Op zondag 4 september 2016 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik iets zou doen om je boos te maken.
Ik vraag me wel eens af hoe ik zou reageren als iemand die ik zeer aantrekkelijk vind, mij in bed probeert te krijgen.quote:Op zondag 4 september 2016 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vreemdgaan met een van mijn celebcrushes zonder mij erbij te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |