Einde was wel echt heel slecht.quote:Op zondag 4 september 2016 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou kkvet?
Je vond jhem wel meevallen toch?
Jij gaat ook dood als je met dit soort taal doorgaatquote:Op zondag 4 september 2016 18:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk ook wel dat jij dood gaat ja
ik denk ook wel dat ik dood ga jaquote:Op zondag 4 september 2016 18:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jij gaat ook dood als je met dit soort taal doorgaat
nu ben ik benieuwdquote:Op zondag 4 september 2016 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik eet vanavond iets typisch noordhollands JC
characters waar ik een hekel aan ahd:quote:Op zondag 4 september 2016 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stranger Things was zeker leuk, maar niet zo goed als door iedereen gehyped werd.
quote:die negertje
die voyeur
die vervelende dikke vriendin
Die Barb vind iedereen op internet natuurlijk helemaal geweldig en ondergewaardeerdquote:Op zondag 4 september 2016 18:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
characters waar ik een hekel aan ahd:
[..]
Jawel man. De sfeer alleen al maakt het al een van de tofste serie van laatste tijd.quote:Op zondag 4 september 2016 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stranger Things was zeker leuk, maar niet zo goed als door iedereen gehyped werd.
quote:Op zondag 4 september 2016 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Barb vind iedereen op internet natuurlijk helemaal geweldig en ondergewaardeerdIrritant wijf ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op zondag 4 september 2016 18:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was wel goeie fokker geweest ja
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zondag 4 september 2016 18:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat was wel beetje creepy hoor van die man
denk hij gaat sowieso rape zetten in season2quote:Op zondag 4 september 2016 19:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]dat was wel beetje creepy hoor van die man
zijn die stukjes nog de moeite waard?quote:Op zondag 4 september 2016 18:59 schreef Typisch het volgende:
ik heb een boekje bij de correspondent besteld en ik krijg daar een gratis maandje lidmaatschap bij
wat leuk
en dan is ie zeker onder invloed van iets buitenaardsquote:Op zondag 4 september 2016 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk hij gaat sowieso rape zetten in season2
Of gewoon ghbquote:Op zondag 4 september 2016 19:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
en dan is ie zeker onder invloed van iets buitenaards
correspondent is echt baas jaquote:Op zondag 4 september 2016 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn die stukjes nog de moeite waard?
uber?quote:Op zondag 4 september 2016 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen 50% korting op taxi
dat is lekker hoor voor een rit van een uur
lekker hoorquote:Op zondag 4 september 2016 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
knutdeijsbeer ging bruin proberen en sindsdien post ie niet meer op de foks
Ik had een hekel aan dat jochie dat stoer deed.quote:Op zondag 4 september 2016 18:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
characters waar ik een hekel aan ahd:
[..]
kutventquote:
Ja een toffe serie ja. Maar niet topkwaliteit als Game of Thrones, The Wire of Breaking Badquote:Op zondag 4 september 2016 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel man. De sfeer alleen al maakt het al een van de tofste serie van laatste tijd.
Bizar ja.quote:Op zondag 4 september 2016 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
kutvent
echt veel te veel opgebracht voor ajax
Nee tuurlijk niet. Maar daar heeft het ook het budget niet naar hequote:Op zondag 4 september 2016 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja een toffe serie ja. Maar niet topkwaliteit als Game of Thrones, The Wire of Breaking Bad
boeiend er gebeurt toch niks met dat geldquote:Op zondag 4 september 2016 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
kutvent
echt veel te veel opgebracht voor ajax
dat is volgens mij ook niet het doel van die seriequote:Op zondag 4 september 2016 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja een toffe serie ja. Maar niet topkwaliteit als Game of Thrones, The Wire of Breaking Bad
het verdampt ook nietquote:Op zondag 4 september 2016 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
boeiend er gebeurt toch niks met dat geld
Nee daarom maar gewoon leuke seriequote:Op zondag 4 september 2016 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar daar heeft het ook het budget niet naar he
En Nancyquote:Op zondag 4 september 2016 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee daarom maar gewoon leuke serie
Goede kindacteurs ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |