ja maar bij nee gebeurt het regelmatig alsnogquote:Op zondag 4 september 2016 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind er weinig tease aan als ik van te voren duidelijk heb gezegd geen seks te willen
kan een hint zijn jaquote:Op zondag 4 september 2016 18:50 schreef Paxcon het volgende:
als je uitgaat en iemand vraagt om thuis nog een drankje te doen betekent dat neuken?
waarschijnlijkquote:Op zondag 4 september 2016 18:50 schreef Paxcon het volgende:
als je uitgaat en iemand vraagt om thuis nog een drankje te doen betekent dat neuken?
meestal welquote:Op zondag 4 september 2016 18:50 schreef Paxcon het volgende:
ah okéquote:Op zondag 4 september 2016 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil met serieuze dates gewoon niet meteen seksen
Ja, maar beter van uit gaan dat het nee is want waarom zou je anders van uit gaan als iemand nee zegt tochquote:Op zondag 4 september 2016 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar bij nee gebeurt het regelmatig alsnog
is ze bakker dan?quote:Op zondag 4 september 2016 18:51 schreef Typisch het volgende:
mijn vriendin is weer even bij haar ouders ingetrokken vanwege de rijstijd naar de studie
is raar om weer alleen te wonen
einde bericht
haahhaha rijstijd hahahahaquote:Op zondag 4 september 2016 18:51 schreef Typisch het volgende:
ers ingetrokken vanwege de rijstijd naar de studie
rijstijdquote:Op zondag 4 september 2016 18:51 schreef Typisch het volgende:
mijn vriendin is weer even bij haar ouders ingetrokken vanwege de rijstijd naar de studie
einde bericht
Wat voor rijst?quote:Op zondag 4 september 2016 18:51 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
heeftquote:Op zondag 4 september 2016 18:51 schreef Insomnia_ het volgende:
typisch heb mij al 3keer getreiterd vandaag
omdat nee heel vaak nog niet betekentquote:Op zondag 4 september 2016 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar beter van uit gaan dat het nee is want waarom zou je anders van uit gaan als iemand nee zegt toch
rijstijd?quote:Op zondag 4 september 2016 18:51 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
Hm, misschien is dat inderdaad zo voor andere mensen maar ik vind naakt knuffelen of daadwerkelijk seksen wel een groot verschil. Veel intiemer en meer bloot leggen en je op je gemak voelen en allesssquote:Op zondag 4 september 2016 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ah oké
maar als je dan toch al zo intiem met elkaar bent, wat maakt het dan uit of je echt overgaat op de daad.
ik ga over 22 minuten pizza bestellenquote:Op zondag 4 september 2016 18:52 schreef Typisch het volgende:
en nu wil ik wat eten bestellen maar weet ik niet wat
help fok
Wat voorquote:Op zondag 4 september 2016 18:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga over 22 minuten pizza bestellen
Falafel,quote:Op zondag 4 september 2016 18:52 schreef Typisch het volgende:
en nu wil ik wat eten bestellen maar weet ik niet wat
help fok
oke, ja das kut voor je als je daar van uit gaatquote:Op zondag 4 september 2016 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat nee heel vaak nog niet betekent
weet nog niet denk dat we 3 verschillende nemen om beetje te sharen ja tochquote:
daar zal het bij mij wel ook wel op uit gaan komenquote:Op zondag 4 september 2016 18:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga over 22 minuten pizza bestellen
Dat is wel slimquote:Op zondag 4 september 2016 18:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet nog niet denk dat we 3 verschillende nemen om beetje te sharen ja toch
is meestal wel zoquote:Op zondag 4 september 2016 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, ja das kut voor je als je daar van uit gaat
je moet ook stranger things kijken maatquote:Op zondag 4 september 2016 18:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is wel slim
Als ze gesneden worden
tis datquote:Op zondag 4 september 2016 18:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet ook stranger things kijken maat
echt kkr vet
zal ik langskomen en kokenquote:Op zondag 4 september 2016 18:53 schreef JanCees het volgende:
Ik moet al een week zelf eten regelen
Wat een nachtmerrie
heb gereageerdquote:Op zondag 4 september 2016 18:54 schreef JanCees het volgende:
Jammer dat mijn serieuze post hierboven genegeerd word
nee je moet maar kijkenquote:Op zondag 4 september 2016 18:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
toch geen draken fantasy Harry Potter zooi
Nou nou kkvet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |