Dat zegt ze niet.quote:
wow lullig voor hemquote:Op zondag 4 september 2016 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zelfs samen gedoucht zonder seks, say whuut
Ik wilde niet![]()
quote:Op zondag 4 september 2016 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wilde niet![]()
Misschien keek ze wel echt netflix om vervolgens seks te hebben buiten de tv omquote:Op zondag 4 september 2016 18:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat denk jij dat de netflix zonder chill is.
echt hèquote:Op zondag 4 september 2016 18:46 schreef Insomnia_ het volgende:
jullie zijn allemaal niet de pienterste
Nee, maar mannen zijn geen verkrachters hoorquote:Op zondag 4 september 2016 18:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
klinkt leuk
sliep hij op een apart matrasje dan :s
Waarom?quote:
ja vast blauwe ballenquote:Op zondag 4 september 2016 18:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar had hij andere verwachtingen van
Beetje kijken wat voor vlees je in de kuip hebt toch.quote:Op zondag 4 september 2016 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wilde niet![]()
waarom wilde je niet?quote:Op zondag 4 september 2016 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wilde niet![]()
dat je geen seks bij slapen oké maar dan wel samen douchen ben je wel erg aan het teasenquote:Op zondag 4 september 2016 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar mannen zijn geen verkrachters hoor
[..]
Waarom?
ik vind er weinig tease aan als ik van te voren duidelijk heb gezegd geen seks te willenquote:Op zondag 4 september 2016 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat je geen seks bij slapen oké maar dan wel samen douchen ben je wel erg aan het teasen
zo werkt het nietquote:Op zondag 4 september 2016 18:48 schreef Crack_ het volgende:
Dat samen douchen maar geen seks dat wist ie hoor, dus was vrijwillige blauwe ballen keus
nee zo netflix n chillquote:Op zondag 4 september 2016 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je moet maar blijven zitten om dit topic nog enig niveau te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |