abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 september 2016 @ 21:37:47 #226
365231 Fera
Fire & Blood
pi_165092527
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 21:36 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als het dochters zijn heb je ze een gunst gedaan
Niet per se. Vrouwen vinden altijd wel iets om over te klagen. Dus dan zullen ze misschien klagen over het gebrek aan borsten of heupen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_165092530
quote:
9s.gif Op zondag 4 september 2016 21:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn Duits is echt belachelijk slecht hopelijk praten ze engels op stage :) :)
Duitsers praten geen Engels
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_165092548
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2016 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Ich liebe dich mwhihi

[..]

Rly?
Ik ga eerst nog werken in een snijzaal met halfdode orgaantjes, dat lijkt mij pas vies
Die ga je dan helemaal dood maken of wat?
pi_165092560
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 21:37 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Correct, iedereen weet dat Duitsers enkel schreeuwen.
pi_165092567
Duits :r
(she/her)
pi_165092568
quote:

[..]

Kunnen het wel maar ze hebben liever dat je Duits leert

In nl willen we dat ze geen nl leren
pi_165092610
quote:
15s.gif Op zondag 4 september 2016 21:38 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Die ga je dan helemaal dood maken of wat?
Ja eerst fixeren in formaldehyde he, dan is het "onsterfelijk"
quote:

[..]

Dacht ik al :')
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_165092617
quote:
6s.gif Op zondag 4 september 2016 21:37 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar goed, niet iedereen zal er zo mee omgaan. Alleen weet ik wel dat je echt uiterst voorzichtig moet zijn, zeker als je jonge kinderen hebt. Als ik kinderen zou hebben, dan zou dat op zich zelf staand al genoeg reden zijn om het niet te doen. Of om te wachten tot ze uit huis zijn / oud genoeg zijn om alles te begrijpen. Het kan zo schadelijk zijn als ze niet weten wat er aan de hand is, maar wel overal 'aanwijzingen' vinden voor het één of ander. Reken er maar op dat ze van het ergste uitgaan.
Kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat ik zoiets tegen die tijd nog zou willen. Niet dat ik zo eenvoudig ineens met kinderen zou eindigen natuurlijk. :P

Stiekem wil ik wel ooit, op een dag ver in de toekomst, heel graag papa worden. O+
  zondag 4 september 2016 @ 21:41:16 #234
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_165092664
quote:
6s.gif Op zondag 4 september 2016 21:34 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar het is vaak zo dat een open relatie niet meteen betekent dat iemand niets om je geeft of je slecht wil laten voelen. Als beiden het super vinden kan het ook gewoon geweldig werken. Dat geloof ik graag. Iedereen is anders, dus ik begrijp ook dat niet iedereen monogaam wil zijn.
Dat zeg ik ook niet.

Het komt op mij alleen meer over als fwb.
Een safe haven om thuis te komen. Zekerheid, zonder dat je je broek aan hoeft te houden.

Ik zou me iig niet specialer voelen dan een willekeurige sloerie uit de bar.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_165092893
Nou ja, er horen op zich wel een stuk meer verantwoordelijkheden bij dan wanneer je een avondje een sloerie uit een bar neukt.
pi_165093146
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet.

Een safe haven om thuis te komen. Zekerheid, zonder dat je je broek aan hoeft te houden.

Allerlei maatschappelijke instituten als bijvoorbeeld het huwelijk hebben o.a. de sociaal-culturele norm tot stand gebracht dat seks een hele specifieke hobby is die enkel met de eigen partner gedeeld mag worden en het merendeel van de Nederlandse bevolking is hier heftig door beïnvloed. Maar ik vind zelf niet dat er hele goede redenen bestaan om de logica van deze (religieuze) traditie en zogenaamd vaststaand onberispelijk feit niet op zijn minst te betwijfelen. Die redenen om het wel te doen zijn immers alom aanwezig, en wel in de vorm dat mensen zich van nature altijd en overal aangetrokken voelen tot andere mensen. Als je als vrije denker onder het juk van de maatschappelijk opgelegde normen uit durft te komen is het best mogelijk om dit in een heel ander daglicht te zien.

Mijn vriend is niet zomaar iets dat ik 'even achter de hand houd', maar iemand van wie ik zielsveel houd en met wie ik op een dag trouwen wil. Daarnaast erken(d)(n)en we ook dat we daarbuiten om ook zaken in het leven wensen die het leven eigenlijk zelfs nog leuker maken, maar die 'volgens de regels' niet haalbaar zijn. Tenzij je die regels zelf aanpast.

Wat jij sletterig vindt, vind ik eigenlijk juist wel iets moois, namelijk gewoon twee volwassen mensen die bij hun volle verstand en in alle vrijheid ervoor kiezen om samen een mooi moment te delen, zich daarbij niet tegen laten houdend door enig oordeel van iemand buiten hen zelf om.
pi_165093220
Beetje pretentieus geleuter wel als ik het zo teruglees.
  zondag 4 september 2016 @ 22:03:09 #238
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_165093461
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 21:56 schreef Kaas- het volgende:
Beetje pretentieus geleuter wel als ik zo teruglees.
Als volwassene moet je lekker doen wat je zelf wilt. Je kunt echter niet verhinderen dat anderen daar anders tegenaan kijken.

Ik kende ook een kerel die vanaf zijn 12de tot op zijn 25ste (daarna nooit meer gesproken) op parkeerplekken wildvreemde kerels afzoog. Als hij daar gelukkig van wordt, moet hij dat vooral doen. Om er echter vanuit te gaan dat iedereen dat maar normaal moet vinden...

Ik vind het alleen zwak dat je jezelf een vrijdenker noemt en de rest wegschuift als geïndoctrineerd door sociale instituten als het huwelijk. Je klinkt een beetje als een PVV-er die de rest als stemvee ziet.
pi_165093612
Heb je toevallig het nummer nog van die kerel trouwens?
  zondag 4 september 2016 @ 22:11:39 #240
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_165093758
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 22:06 schreef Kaas- het volgende:
Nooit gehad.
pi_165094391
Pff niets gedaan
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 4 september 2016 @ 22:32:33 #242
365231 Fera
Fire & Blood
pi_165094399
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet.

O, nou ja ... Je komt in ieder geval altijd wel redelijk zwart-wit denkend op me over. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 4 september 2016 @ 22:32:47 #243
365231 Fera
Fire & Blood
pi_165094406
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 22:06 schreef Kaas- het volgende:
Moest stiekem wel een beetje lachen. :')
pi_165094487
quote:
6s.gif Op zondag 4 september 2016 22:32 schreef Fera het volgende:

[..]

Moest stiekem wel een beetje lachen. :')
Hihi. 8-)

Beetje met een PVV-vergelijking komen. :{w
  zondag 4 september 2016 @ 22:42:27 #245
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_165094633
quote:
6s.gif Op zondag 4 september 2016 22:32 schreef Fera het volgende:

[..]

O, nou ja ... Je komt in ieder geval altijd wel redelijk zwart-wit denkend op me over. :@
Omdat nuances over het algemeen irrelevant zijn in de onderwerpen die wij bespreken.
En soms voor de leut natuurlijk. Of om een beetje te stangen.

Maar in het voorbeeld wat jij het eerste quotte: waarom zou ik tijd besteden aan iemand (en vice versa) waarvan duidelijk is dat we beiden een totaal ander idee hebben van wat een relatie inhoudt?

Dat is je reinste tijdverspilling.

quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 22:36 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Hihi. 8-)

Beetje met een PVV-vergelijking komen. :{w
Wie de schoen past. 8-)
  zondag 4 september 2016 @ 22:49:07 #246
365231 Fera
Fire & Blood
pi_165094810
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Omdat nuances over het algemeen irrelevant zijn in de onderwerpen die wij bespreken.
En soms voor de leut natuurlijk. Of om een beetje te stangen.

Maar in het voorbeeld wat jij het eerste quotte: waarom zou ik tijd besteden aan iemand (en vice versa) waarvan duidelijk is dat we beiden een totaal ander idee hebben van wat een relatie inhoudt?

Dat is je reinste tijdverspilling.

Zwart-wit denken is ook niet altijd verkeerd. Het maakt het soms wel een stuk duidelijker. Maar het ging me misschien meer om het empathische gedeelte.

Wanneer iemand een voorstel doet, vanuit gaande dat het een date of partner is, vind ik die persoon uitlachen en weglopen (om maar even op het letterlijke in te gaan) ook wel wat grof. Die persoon kan nog steeds veel om je geven. En een voorstel betekent niet per se dat die ander alleen gelukkig is met een open relatie. Het is slechts een voorstel. Die persoon vraagt je niet meteen om wat in te leveren. Het is geen ultimatum.

Wat jij zegt komt dan een beetje over alsof je altijd op één lijn moet zitten. Of ja, misschien nog wel erger dan dat.

Ik heb ook wel eens met Heppie gesproken over open relaties. Of andere dingen die mij interesseren. Hij ook. Niet alles wat we aan elkaar voorstelden vond de ander een super idee, maar dat neemt niet weg dat we niet samen verder kunnen. We praten erover en als één van ons zich echt niet fijn voelt bij iets, dan doen we het gewoon niet. En vaak is het ook gewoon praten om het praten. Te weten komen wat die ander denkt over het onderwerp. Door die lijn open te houden hoop ik eigenlijk dat hij nooit bang is om mij iets te vragen of om iets aan me voor te stellen. Want een idee opperen mag altijd.
pi_165095263
Ik probeer nu dus weer eens vol te houden geen melkproducten te gebruiken omdat ik me dan beter voel, of het nu placebo is of niet maakt me eigenlijk niet zoveel uit.
Maar wanneer ik bij mijn moeder eet weigert mijn zusje gerechten zonder kaas te maken. En ze weigert ook iemand anders (mij) te laten koken. Wat moet ik daar nu mee? :$
  zondag 4 september 2016 @ 23:06:25 #248
365231 Fera
Fire & Blood
pi_165095326
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik probeer nu dus weer eens vol te houden geen melkproducten te gebruiken omdat ik me dan beter voel, of het nu placebo is of niet maakt me eigenlijk niet zoveel uit.
Maar wanneer ik bij mijn moeder eet weigert mijn zusje gerechten zonder kaas te maken. En ze weigert ook iemand anders (mij) te laten koken. Wat moet ik daar nu mee? :$
Wat vind je moeder daar eigenlijk van? Ik neem aan dat je zusje niet de koningin is.
pi_165095349
quote:
6s.gif Op zondag 4 september 2016 23:06 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat vind je moeder daar eigenlijk van? Ik neem aan dat je zusje niet de koningin is.
Nou ja, eigenlijk dus wel. :@
In de keuken, tenminste.
  zondag 4 september 2016 @ 23:07:57 #250
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_165095371
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
Je laat je zusje toch niet vertellen dat jij niet mag koken? Zou gewoon iets voor jezelf maken dan, schijt aan haar.
Als jij je beter voelt als je dat niet eet dan moet zij het juist supporter lijkt me
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')