Wat ga je doen dan?quote:Op zondag 4 september 2016 21:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn Duits is echt belachelijk slecht hopelijk praten ze engels op stage![]()
Mijn ouders hadden een open relatie. Op zijn zachtst gezegd hadden ze daar sowieso wat zorgvuldiger mee om moeten gaan. En je kinderen niet onderschatten. Ze weten vaak meer dan je zelf denkt.quote:Op zondag 4 september 2016 21:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe dat dan? Het heeft ook genoeg nadelen idd hoor.
quote:Op zondag 4 september 2016 21:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen weet dat alle Duitsers al nazi's zijn.
Zou er niet op rekenen in Duitslandquote:Op zondag 4 september 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stage @ microbiologisch lab, lekker werken met bacterietjes
Heb duolingo al geïnstalleerd om duits te lerenquote:Op zondag 4 september 2016 21:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zou er niet op rekenen in Duitsland
internationale stages wel tochquote:Op zondag 4 september 2016 21:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zou er niet op rekenen in Duitsland
goed bezigquote:Op zondag 4 september 2016 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb duolingo al geïnstalleerd om duits te leren
Ik zou geen moeite steken in iemand die mij het gevoel zal geven tekort te komen, niet voldoende te zijn, in iemand die liever elders is.quote:Op zondag 4 september 2016 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook geen genuanceerd persoon.
lieve postquote:Op zondag 4 september 2016 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
En toppers zoals Pax krijgen geen kinderen, helaas.
Maar het is vaak zo dat een open relatie niet meteen betekent dat iemand niets om je geeft of je slecht wil laten voelen. Als beiden het super vinden kan het ook gewoon geweldig werken. Dat geloof ik graag. Iedereen is anders, dus ik begrijp ook dat niet iedereen monogaam wil zijn.quote:Op zondag 4 september 2016 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou geen moeite steken in iemand die mij het gevoel zal geven tekort te komen, niet voldoende te zijn, in iemand die liever elders is.
Als je die gevoelens niet beiden hebt, kun je maar beter direct stoppen.
Ah ja, dat lijkt me ook wel naar.quote:Op zondag 4 september 2016 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een open relatie. Op zijn zachtst gezegd hadden ze daar sowieso wat zorgvuldiger mee om moeten gaan. En je kinderen niet onderschatten. Ze weten vaak meer dan je zelf denkt.
Viiieeeessquote:Op zondag 4 september 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stage @ microbiologisch lab, lekker werken met bacterietjes
Ich liebe dich mwhihiquote:
Rly?quote:
niks vies aanquote:Op zondag 4 september 2016 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ich liebe dich mwhihi
[..]
Rly?
Ik ga eerst nog werken in een snijzaal met halfdode orgaantjes, dat lijkt mij pas vies
quote:Op zondag 4 september 2016 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het dochters zijn heb je ze een gunst gedaan
Maar goed, niet iedereen zal er zo mee omgaan. Alleen weet ik wel dat je echt uiterst voorzichtig moet zijn, zeker als je jonge kinderen hebt. Als ik kinderen zou hebben, dan zou dat op zich zelf staand al genoeg reden zijn om het niet te doen. Of om te wachten tot ze uit huis zijn / oud genoeg zijn om alles te begrijpen. Het kan zo schadelijk zijn als ze niet weten wat er aan de hand is, maar wel overal 'aanwijzingen' vinden voor het één of ander. Reken er maar op dat ze van het ergste uitgaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |