Als je echt aangeeft dat je daar last van hebt en je beter voelt als je geen kaas eet, hoe kan je moeder je dat dan echt weigeren? Of neemt ze het niet zo serieus?quote:Op zondag 4 september 2016 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk dus wel.
In de keuken, tenminste.
dan maak je je eigen etenquote:Op zondag 4 september 2016 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik probeer nu dus weer eens vol te houden geen melkproducten te gebruiken omdat ik me dan beter voel, of het nu placebo is of niet maakt me eigenlijk niet zoveel uit.
Maar wanneer ik bij mijn moeder eet weigert mijn zusje gerechten zonder kaas te maken. En ze weigert ook iemand anders (mij) te laten koken. Wat moet ik daar nu mee? :$
Ik kan best mijn eigen prakje meenemen als ik daar ga eten, het is ook maar eens in de 14 dagen ofzo. Een beetje ongezellig, maar als het niet anders kan. Ik denk alleen wel dat het anders zou kunnen, beetje rekening houden met een ander, vooral omdat ik er toch maar zo weinig ben. Maar het is dus niet iets waarover mijn moeder wat dan ook te zeggen heeft. Vind het gewoon een jammere situatie.quote:Op zondag 4 september 2016 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je echt aangeeft dat je daar last van hebt en je beter voelt als je geen kaas eet, hoe kan je moeder je dat dan echt weigeren? Of neemt ze het niet zo serieus?
Is het geen optie om apart te koken anders? Of de kaas later bij te voegen zodat jij je eigen pannetje hebt of zo.
quote:Op zondag 4 september 2016 23:09 schreef Fera het volgende:
Maar serieus, elke dag kaas bij het diner?Ik ken je zusje haar geschiedenis, maar het zou me toch tegen gaan staan op een gegeven moment.
Tsja, het is 'go with the flow' of voor jezelf opkomen. Maar je moet je maar afvragen of dat het waard is voor eens in de veertien dagen.quote:Op zondag 4 september 2016 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan best mijn eigen prakje meenemen als ik daar ga eten, het is ook maar eens in de 14 dagen ofzo. Een beetje ongezellig, maar als het niet anders kan. Ik denk alleen wel dat het anders zou kunnen, beetje rekening houden met een ander, vooral omdat ik er toch maar zo weinig ben. Maar het is dus niet iets waarover mijn moeder wat dan ook te zeggen heeft. Vind het gewoon een jammere situatie.
Sorry man.quote:
Het lijkt meer te zijn, altijd als ik er ben. Een ovenschotel, of een quiche, en als ik dan zeg, ik had het prettig gevonden als je daar rekening mee had gehouden ben ik een dramaqueen en doe ik moeilijk om niets.quote:Op zondag 4 september 2016 23:09 schreef Fera het volgende:
Maar serieus, elke dag kaas bij het diner?Ik ken je zusje haar geschiedenis, maar het zou me toch tegen gaan staan op een gegeven moment.
Wel een beetje kinderachtig.quote:Op zondag 4 september 2016 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt meer te zijn, altijd als ik er ben. Een ovenschotel, of een quiche, en als ik dan zeg, ik had het prettig gevonden als je daar rekening mee had gehouden ben ik een dramaqueen en doe ik moeilijk om niets.
Ze gaat soms ook ineens kwarktaarten maken enzo.
Je moet het gewoon voor jezelf makkelijker maken idd. Pick your battles enz. In dit geval is het denk ik beter om je eigen eten mee te nemen. En misschien maak je daarmee stiekem dan nog wel een soort statement.quote:Op zondag 4 september 2016 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
Maar goed, ik maak volgende keer de dag ervoor wel gewoon een extra portie voor in een bakje.
Eigenlijk moet ik ook niet zo moeilijk doen.
Waarom zouden daar muizen rondlopen?quote:
jaquote:Op maandag 5 september 2016 00:21 schreef supersof het volgende:
Lopen er muizen in de bioscoopzaal van Pathé Buitenhof??
kijk je nadalquote:
Nee wattan? Gaat tie eraf?quote:
ff kijken waar ik dat kan zienquote:
wejooh 5setter lolquote:
Fokkie hoe gaat werk?quote:Op maandag 5 september 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wejooh 5setter lol
Wel jammer dat hij nu al gebroken is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |