Ik gewoon om te holdenquote:Op zondag 4 september 2016 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb effe snel wat bijgekocht na de vorige hack
nu dat deel weer verkocht
ik ook voornamelijk hoorquote:
Het is sowieso beter dan laten wegrotten bij bankenquote:Op zondag 4 september 2016 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ook voornamelijk hoor
maar hier kon ik wel op rekenen
dat is zeker waarquote:Op zondag 4 september 2016 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is sowieso beter dan laten wegrotten bij banken
ik zou gewoon maandelijks/wekelijks voor klein bedrag kopenquote:Op zondag 4 september 2016 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet alleen even kijken waar je het goedkoopst kan kopen.
Hoezo.quote:Op zondag 4 september 2016 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zou gewoon maandelijks/wekelijks voor klein bedrag kopen
gewoonquote:
Willen eigenlijk in 1 keer instappen en dan holden voor minstens een jaar of 5.quote:Op zondag 4 september 2016 19:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon
je kunt wel keertje met meer instappen, maar zou niet in grote hoeveelheden elke keer kopen
valt best meequote:Op zondag 4 september 2016 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik weet niet hoeveel je inlevert bij aanschaf.
Bitonic is verschrikkelijk duur.quote:Op zondag 4 september 2016 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
valt best mee
Bitonic.nl is wel makkelijk als je ideal hebt
je betaalt nu 10 euro meer voor 1 btcquote:Op zondag 4 september 2016 19:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bitonic is verschrikkelijk duur.
En heb geen ideal.
Tikt toch aan.quote:Op zondag 4 september 2016 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je betaalt nu 10 euro meer voor 1 btc
Kan vast wel goedkoper maar vind het niet heel veel
ja maar bij iets wat zo volatiel is als btc valt het mee imoquote:
Is zo.quote:Op zondag 4 september 2016 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar bij iets wat zo volatiel is als btc valt het mee imo
Maar geen idee wat de concurrentie vraagt
Moet me er nog maar even wat meer in verdiepen.quote:Op zondag 4 september 2016 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
Je kan ook direct op btc-e kopen maar dan moet je eerst geld overmaken naar Tsjechische bank enzo
vraag gewoon op /r/bitcoinquote:Op zondag 4 september 2016 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet me er nog maar even wat meer in verdienen.
Als het ergens voor de helft van de prijs kan, scheelt het wel.
Engeland lastige tegenstander, Polen is wel beetje treurig jaquote:
mwah slowakije is toch drie keer niksquote:Op zondag 4 september 2016 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Engeland lastige tegenstander, Polen is wel beetje treurig ja
Niet misselijkquote:
Oh daar heb ik weleens van gehoord, niet zelf gehad denk ikquote:Op zondag 4 september 2016 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jan in de zak/broeder maar zonder rozijnen want rozijnen
haha nee, maar ik ben echt para als het gaat om ergens anders mijn btc op te slaanquote:Op zondag 4 september 2016 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
typisch, die trezor is niet gratis ook niet
Oh afgekeurd dus, jammerquote:
Is dat het veiligste alternatief?quote:Op zondag 4 september 2016 19:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha nee, maar ik ben echt para als het gaat om ergens anders mijn btc op te slaan
en heb ik gekocht van de winst die ik had gemaakt toen
pony packquote:Op zondag 4 september 2016 19:49 schreef JanCees het volgende:
moeten jullie eens raden wat ik kreeg voor mn verjaardag gister
denk ik wel jaquote:Op zondag 4 september 2016 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is dat het veiligste alternatief?
moet niksquote:Op zondag 4 september 2016 19:49 schreef JanCees het volgende:
moeten jullie eens raden wat ik kreeg voor mn verjaardag gister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |