Ik gewoon om te holdenquote:Op zondag 4 september 2016 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb effe snel wat bijgekocht na de vorige hack
nu dat deel weer verkocht
ik ook voornamelijk hoorquote:
Het is sowieso beter dan laten wegrotten bij bankenquote:Op zondag 4 september 2016 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ook voornamelijk hoor
maar hier kon ik wel op rekenen
dat is zeker waarquote:Op zondag 4 september 2016 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is sowieso beter dan laten wegrotten bij banken
ik zou gewoon maandelijks/wekelijks voor klein bedrag kopenquote:Op zondag 4 september 2016 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet alleen even kijken waar je het goedkoopst kan kopen.
Hoezo.quote:Op zondag 4 september 2016 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zou gewoon maandelijks/wekelijks voor klein bedrag kopen
gewoonquote:
Willen eigenlijk in 1 keer instappen en dan holden voor minstens een jaar of 5.quote:Op zondag 4 september 2016 19:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon
je kunt wel keertje met meer instappen, maar zou niet in grote hoeveelheden elke keer kopen
valt best meequote:Op zondag 4 september 2016 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik weet niet hoeveel je inlevert bij aanschaf.
Bitonic is verschrikkelijk duur.quote:Op zondag 4 september 2016 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
valt best mee
Bitonic.nl is wel makkelijk als je ideal hebt
je betaalt nu 10 euro meer voor 1 btcquote:Op zondag 4 september 2016 19:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bitonic is verschrikkelijk duur.
En heb geen ideal.
Tikt toch aan.quote:Op zondag 4 september 2016 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je betaalt nu 10 euro meer voor 1 btc
Kan vast wel goedkoper maar vind het niet heel veel
ja maar bij iets wat zo volatiel is als btc valt het mee imoquote:
Is zo.quote:Op zondag 4 september 2016 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar bij iets wat zo volatiel is als btc valt het mee imo
Maar geen idee wat de concurrentie vraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |