Wat voor soort boeken?quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:41 schreef Samzz het volgende:
Hallo, rommelmarkt was leuk. Zeven boeken voor in de boekenkast, yay.
dat heeft zo'n kittig typje als jij wel nodig natuurlijk. het schijnt smakelijk te zijnquote:
Nou ja, er zit karamel in, o.a.quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:02 schreef Ruse het volgende:
[..]
dat heeft zo'n kittig typje als jij wel nodig natuurlijk. het schijnt smakelijk te zijn
Anna Karenina, Winnetou, Op zoek naar Livingstone, Koning Arthur, Zware tijden, Het mysterie van het huurrijtuig en Don Quichote. Allemaal nooit gelezen, hardcover readers digest uitgavequote:
Dit las ik dusquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:05 schreef Dqod het volgende:
Oh wauw, in mijn suikerhars zit ook karamel.
Ik voel me nauw verbonden met mijn kut, nu
Nice! Goede vangst danquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anna Karenina, Winnetou, Op zoek naar Livingstone, Koning Arthur, Zware tijden, Het mysterie van het huurrijtuig en Don Quichote. Allemaal nooit gelezen, hardcover readers digest uitgave. Op Anna Karenina na, die is ouder.
Ja, 1 euro per stuk, hardcover, helemaal mooi.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:44 schreef Samzz het volgende:
Ik kan niet wachten tot t winter is en ik op de bank met warme chocomel en een dekentje Tolstoj kan gaan lezen.
/huismuts.
Niet kunnen wachten op de winterquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:44 schreef Samzz het volgende:
Ik kan niet wachten tot t winter is en ik op de bank met warme chocomel en een dekentje Tolstoj kan gaan lezen.
/huismuts.
En je hebt geen zelfmoord gepleegd? Knap. Zou mij niet lukken.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:31 schreef Elvi het volgende:
Jeuj ik heb weer internet! Dat was even afzien zeg
Ja er was een landelijke storing bij KPN? Ik heb er een halfuurtje van meegemaaktquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:31 schreef Elvi het volgende:
Jeuj ik heb weer internet! Dat was even afzien zeg
Het scheelde weinigquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:34 schreef Q. het volgende:
[..]
En je hebt geen zelfmoord gepleegd? Knap. Zou mij niet lukken.
Ja, fijn.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het scheelde weinig
Het stomme was dat ik dacht "oh dan kan ik wel even gamen" maar alles gaat via steam/origin/uplay en daar kon ik me dus ook niet aanmelden
quote:
1 pot nat hurrrrdurrrquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kat-kut, puss-pussy. Mwa, snap ik wel.
Ik zag jequote:
Hier ga je geen advies vinden. Slechts jaloerse postquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:02 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Hoi. Jullie zijn de grote relatiegoeroe's van FOK!
Een makker van mij (24 jaar) is verliefd op een meisje van 16 jaar. Vinden jullie dit creepy of kan het wel? Legaal is er geen vuiltje aan de lucht, maar hij is bang voor vieze blikken. Gr gr
Creepy. Ik hoop dat je hier wat mee kan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:02 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Een makker van mij (24 jaar) is verliefd op een meisje van 16 jaar. Vinden jullie dit creepy of kan het wel? Legaal is er geen vuiltje aan de lucht, maar hij is bang voor vieze blikken. Gr gr
Volgens mij hoopte hij meer op het Fok! antwoord: 'Doesn't matter, had sex'.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Creepy. Ik hoop dat je hier wat mee kan.
Gr gr
Juk.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:02 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Uhuh, een 'makker'.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:02 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Lekker doen wat je wil maar vieze blikken ga je ongetwijfeld krijgen van mensenquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:02 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Waarom zou je als volwassene seks met een half kind willen hebben dat naar babyshampoo ruikt, laat dat meisje lekker met leeftijdsgenoten seks ontdekken, is een stukje normaler en gezonderquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:02 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Op Jansveld? Er is een vreet/zuip festijn in het Griftpark als je dat bedoelt.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weet jij iets over een grift bier/wijn vanavond bij Jansveld?
Ja. Die dus. Dank je. Kon hem niet vinden.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Op Jansveld? Er is een vreet/zuip festijn in het Griftpark als je dat bedoelt.![]()
http://www.festival-dorst.nl
Ik vind het wel kunnen over twee jaar is het 18 en 26 en kraait geen haan. Wel zou ik dus wachten met de seks.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:02 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Oh dan kraaien de hanen ook hoorquote:Op zaterdag 3 september 2016 18:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik vind het wel kunnen over twee jaar is het 18 en 26 en kraait geen haan. Wel zou ik dus wachten met de seks.
18 26 kan makkelijk. Dat is 42-50 als je doortrekt. Of 22 - 30 dat kan op zich prima.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dan kraaien de hanen ook hoor.
ja maar het is geen 42 50quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:10 schreef Argo het volgende:
[..]
18 26 kan makkelijk. Dat is 42-50 als je doortrekt. Of 22 - 30 dat kan op zich prima.
Ligt er ook aan of je wil neuken of echt relatie wil.
Ja tuurlijk, alles kan. Maar iemand die net scholier af is en iemand die is afgestudeerd en werkt... Mwa.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:10 schreef Argo het volgende:
[..]
18 26 kan makkelijk. Dat is 42-50 als je doortrekt. Of 22 - 30 dat kan op zich prima.
Dat zeg je ook alleen maar omdat jij jequote:Op zaterdag 3 september 2016 18:14 schreef Faxie het volgende:
Goh boeie, als zij daar zin in hebben laat ze lekker
Hij vraagt toch meningen? Nou dan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:14 schreef Faxie het volgende:
Goh boeie, als zij daar zin in hebben laat ze lekker
42-50 is ook zo vergelijkbaar met 16-24.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:10 schreef Argo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:24 schreef MissMSX het volgende:
Even denken, wat was de regel ook alweer? De helft plus zeven?
Hmm, not badquote:Op zaterdag 3 september 2016 18:24 schreef MissMSX het volgende:
Als je je pedopas maar niet vergeet
Even denken, wat was de regel ook alweer? De helft plus zeven?
23.... Kan ik mee levenquote:Op zaterdag 3 september 2016 18:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hmm, not badAl zal er weinig tot geen gespreksstof zijn
Ik kom uit op 25 volgens msxje.quote:
Ja wie dan?quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De 23 jarige waar je mee kan leven en naar smacht.
quote:
Hoe kom je op de juiste leeftijd voor je?quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:41 schreef Belsezar het volgende:
Al kom ik volgens msxje uit op 25, geef mij maar een Evangeline Lilly of Bridget Regan ipv een jonge 25 jarige anyday.
Wie?quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:41 schreef Belsezar het volgende:
Al kom ik volgens msxje uit op 25, geef mij maar een Evangeline Lilly of Bridget Regan ipv een jonge 25 jarige anyday.
Je leeftijd /2 plus 7.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kom je op de juiste leeftijd voor je?
Ah, zou ik 22 moeten hebben.quote:
Die jaquote:
A guy can dreamquote:
Ah tuurlijk. Marco zong er een mooi liedje overquote:
asking for a friend huh?quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:02 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Oh nice one.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:03 schreef FrauMilena het volgende:
Moeilijk te oordelen. Sommige 16 jarigen gedragen zich en zien eruit als 12, en anderen zijn al een stuk verder. Middelbare school - student/werkende verschil is misschien wel wat vreemd.
Anywhore, hai.
Hebben ze dan alle wanden gehad?quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:04 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, mijn achtergevel gaat eruit. Is het niet dolletjes.
/einde bericht.
Voorgevel nog niet. Maar die is stabiel, they gave me that in writingquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah tuurlijk. Marco zong er een mooi liedje over.
Meen je nietquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:04 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, mijn achtergevel gaat eruit. Is het niet dolletjes.
/einde bericht.
Je lokt commentaar uitquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voorgevel nog niet. Maar die is stabiel, they gave me that in writing.
Tetten.quote:
ik had al eens eerder opgevangen dat jouw voorgevel wel in orde wasquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voorgevel nog niet. Maar die is stabiel, they gave me that in writing.
I concur.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:24 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik had al eens eerder opgevangen dat jouw voorgevel wel in orde was
Lief dat je er naar vraagtquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw voorgevel?
Graag gedaan en ja is goed.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lief dat je er naar vraagt
Zal ik je er een foto van sturen, dan kan je er zelf over oordelen
klopt, is gewoon zo, alle mannen, allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 3 september 2016 19:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles met jou goed?
[..]
Ach ja... kan je ze ook niet kwalijk nemen. Ze weten niet beter.
Goede overgang. Hopelijk word je er eentje zoals Frau. Eentje die wel naar je voorgevel vraagt als je daar behoefte aan hetquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
klopt, is gewoon zo, alle mannen, allemaal hetzelfde
Blij dat ik tegenwoordig van de vrouwen ben
is Frau bouwkundig onderlegt?quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lief dat je er naar vraagt
Zal ik je er een foto van sturen, dan kan je er zelf over oordelen
Hosti, verlos ons uit ons lijden, wat is uw oordeel?quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
klopt, is gewoon zo, alle mannen, allemaal hetzelfde
Blij dat ik tegenwoordig van de vrouwen ben
Dat ziet er niet stabiel uitquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:36 schreef Belsezar het volgende:
Die inflatable lounge ding besteld, ben benieuwd:
[ afbeelding ]
het is een soort opgeblazen vagina, zit een gleuf in het middenquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat ziet er niet stabiel uitrol je zo vanaf.
Welk oordeel?quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:37 schreef Ruse het volgende:
[..]
Hosti, verlos ons uit ons lijden, wat is uw oordeel?
Ik vraag me alleen af hoe de lucht er in blijft zitten. En hoelang de lucht er in blijft.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:38 schreef Ruse het volgende:
[..]
het is een soort opgeblazen vagina, zit een gleuf in het midden
Vulva. Dat is dan een vulva.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:38 schreef Ruse het volgende:
[..]
het is een soort opgeblazen vagina, zit een gleuf in het midden
het principe zit wel goed in elkaar, dus ik denk dat ie erg goed werkt, ik vond ze alleen wat te prijzigquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af hoe de lucht er in blijft zitten. En hoelang de lucht er in blijft.
Ik krijg daar zo'n werptentassociatie bij. In 30 seconden opgezet, en dan een half uur bezig zijn om 'm weer in te klappen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:36 schreef Belsezar het volgende:
Die inflatable lounge ding besteld, ben benieuwd:
[ afbeelding ]
Niet bewustquote:
Klopt, ik heb het zwart op witquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:24 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik had al eens eerder opgevangen dat jouw voorgevel wel in orde was
baal je van je achtergevel?quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet bewust.
Ik zit hier bakken ijs maar binnen te werken omdat ik baal als een stekker. Zelfs mijn fucking awesome Tokstoj-vondst kan me daar niet vanaf brengen
En na dat halve uur tot de conclusie komen dat t alsnog mislukt is... Yep.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg daar zo'n werptentassociatie bij. In 30 seconden opgezet, en dan een half uur bezig zijn om 'm weer in te klappen.
Ik heb het allemaal niet vanaf het begin meeekregen,maar zit je midden in een verbouwing die niet helemaal zoals gepland is?quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet bewust.
Ik zit hier bakken ijs maar binnen te werken omdat ik baal als een stekker. Zelfs mijn fucking awesome Tolstoj-vondst kan me daar niet vanaf brengen
Kan toch? Het is weekend, dan mag je doen wat je wiltquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja hoor, al zou ik nu zo in slaap kunnen vallen.
Jaquote:
De tl;dr story komt daarop neer jaquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal niet vanaf het begin meeekregen,maar zit je midden in een verbouwing die niet helemaal zoals gepland is?
nee, ik heb het de hele tijd al over je huis. was ie mooi? nu kun je wel mooi veel glas richting de tuin doenquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En dan bedoel ik de muur, niet m'n kont
.
Ik heb al veel glas richting de tuin. En daar zit ook meteen het gevaarquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:46 schreef Ruse het volgende:
[..]
nee, ik heb het de hele tijd al over je huis. was ie mooi? nu kun je wel mooi veel glas richting de tuin doen
Nee, heb ik dan weer later op de avond last van. Neem zo wel een douche.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan toch? Het is weekend, dan mag je doen wat je wilt
Wel een koude dan?quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, heb ik dan weer later op de avond last van. Neem zo wel een douche.
Bij mij hielp een douche net ook erg goed inderdaadquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, heb ik dan weer later op de avond last van. Neem zo wel een douche.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:41 schreef Ruse het volgende:
[..]
het principe zit wel goed in elkaar, dus ik denk dat ie erg goed werkt, ik vond ze alleen wat te prijzig
30 euro nu, ik zie wel. Ik neem het ding mee naar Braziliequote:Op zaterdag 3 september 2016 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg daar zo'n werptentassociatie bij. In 30 seconden opgezet, en dan een half uur bezig zijn om 'm weer in te klappen.
Ik word nog slaperiger van een warme douchequote:
Oh, maar ik ga mezelf onder de douche zetten, niet jou.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word nog slaperiger van een warme douche.
Is het einde wel een beetje in zicht? Op de achtergevel na dan?quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
De tl;dr story komt daarop neer ja.
Goede keuze.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh, maar ik ga mezelf onder de douche zetten, niet jou.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
smaakt een beetje naar kerrie
Ja, als het goed is zijn ze volgende week klaar. Dan kan ik de week erop beginnen met schilderen en inrichten en shit.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is het einde wel een beetje in zicht? Op de achtergevel na dan?
Moet je dat zelf doen?quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, als het goed is zijn ze volgende week klaar. Dan kan ik de week erop beginnen met schilderen en inrichten en shit.
Op de achtergevel na.
Is toch alleen kleurstof?quote:
dat idee heb ik ook. ben het filmpje nog aan het kijkenquote:
Gooi die mail eens in de chat dan!quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:08 schreef HostiMeister het volgende:
Neeeeeee, heb een fucken mail van PepsiCo gehad die zei van niet
ik heb het antwoord!quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:08 schreef HostiMeister het volgende:
Ahh ok, ik merk er weinig van anders.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:08 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Het schilderen? Ja, dat is normaal dat je dat zelf doet over het algemeenquote:
Ow, ja goed wilde je sowieso doen toch? Scheelt, lekker eigen kleurtjes.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het schilderen? Ja, dat is normaal dat je dat zelf doet over het algemeen.
Maar ik wil het ook zelf doen, want schilderen.
Grappig.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:08 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
ik zit nu in een 'appartement' waar alles geschilderd is door een heuse schilder. supernetjes! dus nu ligt de lat voor mezelf hoger de volgende keer dat ik het zelf doequote:Op zaterdag 3 september 2016 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het schilderen? Ja, dat is normaal dat je dat zelf doet over het algemeen.
Maar ik wil het ook zelf doen, want schilderen.
waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:12 schreef Ruse het volgende:
het schijnt dus zo te zijn dat de chips-papjes voor ze ze bakken verschillende smaken hebben. dus de verschillende kleuren smaken inderdaad verschilend. maarrr...
na het bakken gaat er een smaakpoedertje overheen, en dat overstemt de onderlinge verschillen
smaaktest gedaan met dit lijstje en ik proef het nog steeds nietquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grappig.
Te lang geleden dat ik het heb gegeten, maar het is me nooit opgevallen.
ik denk dat dit gewoon het beste in de smaak viel bij de hmhm-groupsquote:
Jaa, kleurtjes zijn uitgezochtquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, ja goed wilde je sowieso doen toch? Scheelt, lekker eigen kleurtjes.
Oh vast, maar ik heb krijtverf en kalkverf uitgekozen en dat moet niet netjesquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:16 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik zit nu in een 'appartement' waar alles geschilderd is door een heuse schilder. supernetjes! dus nu ligt de lat voor mezelf hoger de volgende keer dat ik het zelf doe
lekker vtwonen-stiloquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh vast, maar ik heb krijtverf en kalkverf uitgekozen en dat moet niet netjes.
een pannenkoekplant?quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wit / beige + groen (ook planten) en zwarte details.
Zal je zo mijn nieuwe plant laten zien.
Oh. Zou kunnen. Ideale verf. Mooi wit is niet lelijkquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet bewust.
Ik zit hier bakken ijs maar binnen te werken omdat ik baal als een stekker. Zelfs mijn fucking awesome Tolstoj-vondst kan me daar niet vanaf brengen
Oh, ik krijg ook een groene muur. Olijfgroen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wit / beige + groen (ook planten) en zwarte details.
Zal je zo mijn nieuwe plant laten zien.
Eind volgende week als t goed isquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoop dat snel alles weer relatief normaal is.
maar als ze op het eind dezelfde smaak hebben waarom dan de moeite 4 verschillende stokkies te maken?quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:18 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik denk dat dit gewoon het beste in de smaak viel bij de hmhm-groups
Na de tragische dood van mijn lievelingsplant heb ik dit neppe blad maar gekocht.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik krijg ook een groene muur. Olijfgroen.
En een plant. Welke plant heb je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Na de tragische dood van mijn lievelingsplant heb ik dit neppe blad maar gekocht.![]()
Koop later nog wel een mooie ''tropische'' plant.
Waar heb je die gekocht? Als ik vragen magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lamballoodgieter had ik ook last van. Maar dan voor de papiermolen die ik nodig heb om mijn onderverdieping te mogen verhuren. Het werk is nagenoeg af maar de vergunning kan ik pas maandag aanvragen door deze vertragingquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eind volgende week als t goed is.
Niet dankzij die lambal van een loodgieter die nog te lui is een gootje door te boren.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Na de tragische dood van mijn lievelingsplant heb ik dit neppe blad maar gekocht.![]()
Koop later nog wel een mooie ''tropische'' plant.
OwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht? Als ik vragen mag
het ging ze vooral om de kleur. ik denk dat het testgroepen zo beter bevielquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:26 schreef Allures het volgende:
[..]
maar als ze op het eind dezelfde smaak hebben waarom dan de moeite 4 verschillende stokkies te maken?
Ik word gek van die kaknibbits
dat kan toch veel makkelijkerquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:30 schreef Ruse het volgende:
[..]
het ging ze vooral om de kleur. ik denk dat het testgroepen zo beter beviel
Heb je daar een loodgieter voor nodig? Wauw.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lamballoodgieter had ik ook last van. Maar dan voor de papiermolen die ik nodig heb om mijn onderverdieping te mogen verhuren. Het werk is nagenoeg af maar de vergunning kan ik pas maandag aanvragen door deze vertraging
Hoop dat ik nu in november de boel verhuurd heb ipv de doelstelling die september was.
Is ook nieuw.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw, nooit de losse bladen gezien. Moet volgende week. Eens even kijken dan
Ja, die moet verklaren dat alles volgens de (strenge) normen aangelegd wordt.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je daar een loodgieter voor nodig? Wauw.
Mijn loodgieter stond een hele middag niks te doen, maar tijd om een gootje door te boren en netjes af te werken had ie niet.
ze zijn toch fucking lekker zoquote:
Oké dan! In NL werkt t heel andersquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, die moet verklaren dat alles volgens de (strenge) normen aangelegd wordt.
En nadat de vergunning verleend is en het werk af is ook verklaren dat het inderdaad zo is gedaan.
Als je denkt dat Nederlandse ambtenaren regelneukers zijn moet je nooit naar Noorwegen verhuizenquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké dan! In NL werkt t heel anders.
Was ik ook niet van planquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je denkt dat Nederlandse ambtenaren regelneukers zijn moet je nooit naar Noorwegen verhuizen
Het was beter voor mijn peace of mind toen ik niet wist dat ze daar serieus denken dat er 1 naar salami smaakt. En 1 naar ketjapquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:34 schreef Ruse het volgende:
[..]
ze zijn toch fucking lekker zoik snap wel dat ze het wel goed vinden zo
Ik hou het wel op zuid amerika, flesje whisky en alles kan geregeld wordenquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je denkt dat Nederlandse ambtenaren regelneukers zijn moet je nooit naar Noorwegen verhuizen
Ooit.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hou het wel op zuid amerika, flesje whisky en alles kan geregeld worden
Probeer de bioscoop.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:57 schreef Ruse het volgende:
ik wou Suicide squad gaan kijken maar kan hem nergens vinden :/
zou kunnen, over een half uurtje. groot schermquote:
Als het even meezit over een paar jaartjesquote:
Heb je werk dat makkelijk te doen is in andere landen?quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als het even meezit over een paar jaartjes
Dan zijn ze snel daarquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als het even meezit over een paar jaartjes
Ik neem haar wel over hoorquote:Op zaterdag 3 september 2016 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, zou ik 22 moeten hebben.
Jammer dat Loka vorige week jarig is geweest. Nu moet ik haar inruilen.
Ik heb een dubbele nationaliteit en mag in heel zuid amerika aan het werk zonder vergunningen en ik spreek de taalquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb je werk dat makkelijk te doen is in andere landen?
Zo behulpzaam van jequote:
Ik bedoelde niet dat of het mocht, had altijd nog met werkvergunning enzo gekund, maar niet elk soort werk kan in beide landen natuurlijk. Dus bedoelde meer dat.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb een dubbele nationaliteit en mag in heel zuid amerika aan het werk zonder vergunningen en ik spreek de taal
Dan moet je ook een ps4 met Minecraft en Farming Simulator kopen.quote:
Mijn werk en opleidingen kan ik overal doenquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo behulpzaam van je
[..]
Ik bedoelde niet dat of het mocht, had altijd nog met werkvergunning enzo gekund, maar niet elk soort werk kan in beide landen natuurlijk. Dus bedoelde meer dat.
Ervaring uit eerste hand?quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet sinds vanochtend dat het niet stoppen voor een zebrapad 400 euro kost
Hoezo een crapavond?quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb echt een crap-avond maar ook geen zin meer om de stad in te gaan om er alsnog iets van te maken dus moet eigenlijk niet zeuren.
Gewoon wat dingen die tegenzitten en ik had gehoopt al op te lossen maar is vooralsnog niet echt gelukt.quote:
Je kunt niet echt wat afleiding vinden ook?quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon wat dingen die tegenzitten en ik had gehoopt al op te lossen maar is vooralsnog niet echt gelukt.
Net maar m'n bed opgemaakt en lekker vroeg er maar in denk ik.
Zo nog maar ff serie kijken. Helpt altijd wel ietsquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kunt niet echt wat afleiding vinden ook?
Totally herkenbaarquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb echt een crap-avond maar ook geen zin meer om de stad in te gaan om er alsnog iets van te maken dus moet eigenlijk niet zeuren.
Dat laatste is altijd een goed idee.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon wat dingen die tegenzitten en ik had gehoopt al op te lossen maar is vooralsnog niet echt gelukt.
Net maar m'n bed opgemaakt en lekker vroeg er maar in denk ik.
Ja maar ik ben al oud.... wilde daar nou niet 'altijd saai' ook nog aan toevoegen.quote:
Misschien is een rondje wandelen een idee. Klinkt suf, maar helpt bij mij altijd wel. En slapen doet je ook altijd goed, ja.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo nog maar ff serie kijken. Helpt altijd wel iets![]()
Jij geen wilde plannen deze zaterdagavond?
Dat is Zeeland.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:26 schreef DjRex89 het volgende:
Ik maar denken dat t in Den Haag altijd mooi weer was
Je hebt Miss gemeet?quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:26 schreef DjRex89 het volgende:
Ik maar denken dat t in Den Haag altijd mooi weer was
Dat is onlosmakelijk met elkaar verbonden.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar ik ben al oud.... wilde daar nou niet 'altijd saai' ook nog aan toevoegen.
Pussy-time?quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:28 schreef Dqod het volgende:
En dan wil je ff naar voren lopen, want daar zit ook een cafeetje, hebben ze er bingo.
En dan word je ook nog eens achtervolgd door een kat, nou dan weet je wel hoe laat het is
Je eigen kat?quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:28 schreef Dqod het volgende:
En dan wil je ff naar voren lopen, want daar zit ook een cafeetje, hebben ze er bingo.
En dan word je ook nog eens achtervolgd door een kat, nou dan weet je wel hoe laat het is
Hmm.. bedankt voor deze realiteit. Dan geef ik het maar gewoon op.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is onlosmakelijk met elkaar verbonden.#opavertelt
Goed zo. Het wordt niets meer. Zal ik je vast inschrijven voor de bingo-club waar ik ook bij zit?quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hmm.. bedankt voor deze realiteit. Dan geef ik het maar gewoon op.
Zal morgen geraniums halen en melk kopen voor de warme melk 's avonds.
Bingo klinkt dan wel weer gezellig jaquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed zo. Het wordt niets meer. Zal ik je vast inschrijven voor de bingo-club waar ik ook bij zit?
Zo ben ik.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bingo klinkt dan wel weer gezellig jaDus graag
Lief dat je meedenkt.
Breng chocolade mee.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed zo. Het wordt niets meer. Zal ik je vast inschrijven voor de bingo-club waar ik ook bij zit?
Hij is behulpzaam, mag toch hopen dat hij me niet wil versieren op onze leeftijd nogquote:
Dat doen mensen van mijn leeftijd niet meer.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is behulpzaam, mag toch hopen dat hij me niet wil versieren op onze leeftijd nog![]()
Was het maar zo'n feest. Dat ook nog niet eensquote:
Gewoon adopteren. Alhoewel, als ik alle lieve katten ga adopteren die ik tegen kom pas ik er zelf niet meer bij.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Dat ook nog niet eens
En fuck me sideways, wat is het internet hier weer een feest
Nee, Yv, niet m'n eigen kat. Een "vreemde"
wel een lief ding, maar kwam er bijna niet meer vanaf
Ik schrok al. En los daarvan heb jij CL al natuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doen mensen van mijn leeftijd niet meer.
Nja wel beter zo'n knuffelbare stalker dan een echte.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Dat ook nog niet eens
En fuck me sideways, wat is het internet hier weer een feest
Nee, Yv, niet m'n eigen kat. Een "vreemde"
wel een lief ding, maar kwam er bijna niet meer vanaf
Dat dusquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon adopteren. Alhoewel, als ik alle lieve katten ga adopteren die ik tegen kom pas ik er zelf niet meer bij.
Die heb ik al 15 jaar.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik schrok al. En los daarvan heb jij CL al natuurlijk
Zo'n echte is wel spannender.quote:[..]
Nja wel beter zo'n knuffelbare stalker dan een echte.
Ik wil best een vrouwelijke knuffelbare stalker.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik schrok al. En los daarvan heb jij CL al natuurlijk
[..]
Nja wel beter zo'n knuffelbare stalker dan een echte.
Ja, daar gaat het meestal mis met de stalkers.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel met enige nuance natuurlijk, want het moet niet TE gek
"Weekend".quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:38 schreef HostiMeister het volgende:
Ergens een heerlijk dagje, maar dan ook weer een beetje een kutdag, ken je dat?
Ik zal het onthouden voor het geval ik me een dagje wat minder oud voelquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het meestal mis met de stalkers.
Puhpuh, ja da's ook weer zo :$quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het meestal mis met de stalkers.
Yup.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:38 schreef HostiMeister het volgende:
Ergens een heerlijk dagje, maar dan ook weer een beetje een kutdag, ken je dat?
Nou heerlijk dagje gehad met mijn vriendinnetje, maar dan nog gewoon klote omdat mijn opa in het ziekenhuis ligt zeg maar.quote:
Oh ja, dat is wel kut. Wat heeft ie?quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou heerlijk dagje gehad met mijn vriendinnetje, maar dan nog gewoon klote omdat mijn opa in het ziekenhuis ligt zeg maar.
Dat moet je niet te vaak doen hè? Je moet wel weten hoe de rest van je leven er uit gaat zien: saai, energieloos en doelloos.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor het geval ik me een dagje wat minder oud voel
Ja volgens pa is alles oke, maar beetje issues met ademhalen en hij is 93. Maar goed. Leuk dagje dan weer welquote:
Je klinkt als een wijs manquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat moet je niet te vaak doen hè? Je moet wel weten hoe de rest van je leven er uit gaat zien: saai, energieloos en doelloos.
Op zo'n leeftijd moet je er wel vanuit gaan dat het ineens over kan zijn. Zo oud zijn die van mij allemaal niet geworden dus al mooie leeftijd.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja volgens pa is alles oke, maar beetje issues met ademhalen en hij is 93. Maar goed. Leuk dagje dan weer wel
Dat ben ik soms best wel. Soms. Vooral in het weekend. Ik probeer mijn baas zo min mogelijk te laten profiteren van mijn wijsheid.quote:
Begrijpelijk. Enige waardoor ik misschien nog een beetje twijfel aan je wijsheid is het feit dat CL nog niet in Utrecht woont.. verder klinkt alles wel plausibelquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ben ik soms best wel. Soms. Vooral in het weekend. Ik probeer mijn baas zo min mogelijk te laten profiteren van mijn wijsheid.
Ze heeft een tijdje in Terwijde gewoond. Het slechtste deel. Na de zoveelste inbraak besloot ze dat de Grote Stad toch niet bepaald veilig genoeg was.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Enige waardoor ik misschien nog een beetje twijfel aan je wijsheid is het feit dat CL nog niet in Utrecht woont.. verder klinkt alles wel plausibel
Ja maar daar was jij dan toch voor?quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze heeft een tijdje in Terwijde gewoond. Het slechtste deel. Na de zoveelste inbraak besloot ze dat de Grote Stad toch niet bepaald veilig genoeg was.
Ze heeft mn huissleutel, ze kan hier zo naar binnen lopen als ze wil.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar daar was jij dan toch voor?
Ohhww mannen... *zucht*
In dat geval hou ik ook nog maar hoopquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze heeft mn huissleutel, ze kan hier zo naar binnen lopen als ze wil.![]()
Maar ja. Mannen. Je hebt wat dat betreft wel gelijk.Het hele leven is één grote gemiste kans. #tegeltjeswijsheid
Ik zit bij feestje bij Miss om de hoek, ze zou miss nog langskomen maar nog nie geweestquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je hebt Miss gemeet?Dan heb je toch geen zon meer nodig
Alles komt goed!quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In dat geval hou ik ook nog maar hoop
Hier? Als in vlak in de buurt, een soort buurmeisje?quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:49 schreef Dqod het volgende:
Miss toch dat meisje hier maar eens vragen of ik haar eens mag bijten :$
Of gewoon voor een drankje uitnodigen
Hard to get die vrouw... lastig lastig.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zit bij feestje bij Miss om de hoek, ze zou miss nog langskomen maar nog nie geweest
Ik zou dat laatste proberen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:49 schreef Dqod het volgende:
Miss toch dat meisje hier maar eens vragen of ik haar eens mag bijten :$
Of gewoon voor een drankje uitnodigen
Leukomteziendametje op t park hier. Lijkt me wel tof om gewoon eens ff mee te hangen ofzo. Heb ik iig weer wat te doen hierquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hier? Als in vlak in de buurt, een soort buurmeisje?
Tell us more..
[..]
Hard to get die vrouw... lastig lastig.
Nja de leukste Fok!ster heb je al ontmoet dus dat scheelt gelukkig
quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tell us more..
[..]
Wie is de leukste FOK!ster?quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tell us more..
[..]
Vraag wel keertje of ze zin heeft om wat te komen drinken ofzoquote:
Niemand zegt nee tegen jouquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vraag wel keertje of ze zin heeft om wat te komen drinken ofzo
Ik zelf natuurlijkquote:
Verstandig verstandig.....quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat kan ik nu natuurlijk niet ontkennen....
In dat geval zou ik inderdaad doen wat Samzz zegt. Vragen voor een drankjequote:Op zaterdag 3 september 2016 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leukomteziendametje op t park hier. Lijkt me wel tof om gewoon eens ff mee te hangen ofzo. Heb ik iig weer wat te doen hier
Nohquote:
Zal je wel zien op bingo-avond danquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zal je maar moeten geloven op je woord.
Ik ben die ene met die mooi gepimpte rollator. Met vlammen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zal je wel zien op bingo-avond dan
Yvie is best aardig hoorquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zal je maar moeten geloven op je woord.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Best aardig... you're not helping. Zo krijg ik die gepimpte rollator nooit te zien natuurlijk
quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Met een paar flessen drank er bij lijkt het me ook nog wel best wel leuk.
De regels zijn nog in ontwikkeling.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dan bij alles met een even of oneven nummer een slokje?
Ow, uiteraard!quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zelf natuurlijk![]()
![]()
[..]
Verstandig verstandig.....
[..]
In dat geval zou ik inderdaad doen wat Samzz zegt. Vragen voor een drankje
Ja maar zou jij mij ook meevragen naar bingo? Anders heb ik daar niks aan natuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb miss ook wel een rollator...
Bwehehequote:Op zaterdag 3 september 2016 21:59 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik heb een emmer vol aardappels en uien in mijn garage. Van de boer die me omver reed, bijna de berenklauw in.
Grote uien ook, kolere.
Nee wij gaan naar de Dirty Daddies toch?quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar zou jij mij ook meevragen naar bingo? Anders heb ik daar niks aan natuurlijk
Ik ben geen jong ding meer.quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee wij gaan naar de Dirty Daddies toch?
Ik slaap al 4 uur.quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben geen jong ding meer.![]()
Bejaardenbedtijd nu. 22:00uur geweest. Of hoe laat is dat eigenlijk Q?![]()
Slaap lekker liefjes!
Trustenquote:Op zaterdag 3 september 2016 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slaap lekker liefjes!
Ik ook niet meerquote:Op zaterdag 3 september 2016 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slaap lekker liefjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |