Wat voor soort boeken?quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:41 schreef Samzz het volgende:
Hallo, rommelmarkt was leuk. Zeven boeken voor in de boekenkast, yay.
dat heeft zo'n kittig typje als jij wel nodig natuurlijk. het schijnt smakelijk te zijnquote:
Nou ja, er zit karamel in, o.a.quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:02 schreef Ruse het volgende:
[..]
dat heeft zo'n kittig typje als jij wel nodig natuurlijk. het schijnt smakelijk te zijn
Anna Karenina, Winnetou, Op zoek naar Livingstone, Koning Arthur, Zware tijden, Het mysterie van het huurrijtuig en Don Quichote. Allemaal nooit gelezen, hardcover readers digest uitgavequote:
Dit las ik dusquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:05 schreef Dqod het volgende:
Oh wauw, in mijn suikerhars zit ook karamel.
Ik voel me nauw verbonden met mijn kut, nu
Nice! Goede vangst danquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anna Karenina, Winnetou, Op zoek naar Livingstone, Koning Arthur, Zware tijden, Het mysterie van het huurrijtuig en Don Quichote. Allemaal nooit gelezen, hardcover readers digest uitgave. Op Anna Karenina na, die is ouder.
Ja, 1 euro per stuk, hardcover, helemaal mooi.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:44 schreef Samzz het volgende:
Ik kan niet wachten tot t winter is en ik op de bank met warme chocomel en een dekentje Tolstoj kan gaan lezen.
/huismuts.
Niet kunnen wachten op de winterquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:44 schreef Samzz het volgende:
Ik kan niet wachten tot t winter is en ik op de bank met warme chocomel en een dekentje Tolstoj kan gaan lezen.
/huismuts.
En je hebt geen zelfmoord gepleegd? Knap. Zou mij niet lukken.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:31 schreef Elvi het volgende:
Jeuj ik heb weer internet! Dat was even afzien zeg
Ja er was een landelijke storing bij KPN? Ik heb er een halfuurtje van meegemaaktquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:31 schreef Elvi het volgende:
Jeuj ik heb weer internet! Dat was even afzien zeg
Het scheelde weinigquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:34 schreef Q. het volgende:
[..]
En je hebt geen zelfmoord gepleegd? Knap. Zou mij niet lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |