Wat voor soort boeken?quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:41 schreef Samzz het volgende:
Hallo, rommelmarkt was leuk. Zeven boeken voor in de boekenkast, yay.
dat heeft zo'n kittig typje als jij wel nodig natuurlijk. het schijnt smakelijk te zijnquote:
Nou ja, er zit karamel in, o.a.quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:02 schreef Ruse het volgende:
[..]
dat heeft zo'n kittig typje als jij wel nodig natuurlijk. het schijnt smakelijk te zijn
Anna Karenina, Winnetou, Op zoek naar Livingstone, Koning Arthur, Zware tijden, Het mysterie van het huurrijtuig en Don Quichote. Allemaal nooit gelezen, hardcover readers digest uitgavequote:
Dit las ik dusquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:05 schreef Dqod het volgende:
Oh wauw, in mijn suikerhars zit ook karamel.
Ik voel me nauw verbonden met mijn kut, nu
Nice! Goede vangst danquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anna Karenina, Winnetou, Op zoek naar Livingstone, Koning Arthur, Zware tijden, Het mysterie van het huurrijtuig en Don Quichote. Allemaal nooit gelezen, hardcover readers digest uitgave. Op Anna Karenina na, die is ouder.
Ja, 1 euro per stuk, hardcover, helemaal mooi.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:44 schreef Samzz het volgende:
Ik kan niet wachten tot t winter is en ik op de bank met warme chocomel en een dekentje Tolstoj kan gaan lezen.
/huismuts.
Niet kunnen wachten op de winterquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:44 schreef Samzz het volgende:
Ik kan niet wachten tot t winter is en ik op de bank met warme chocomel en een dekentje Tolstoj kan gaan lezen.
/huismuts.
En je hebt geen zelfmoord gepleegd? Knap. Zou mij niet lukken.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:31 schreef Elvi het volgende:
Jeuj ik heb weer internet! Dat was even afzien zeg
Ja er was een landelijke storing bij KPN? Ik heb er een halfuurtje van meegemaaktquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:31 schreef Elvi het volgende:
Jeuj ik heb weer internet! Dat was even afzien zeg
Het scheelde weinigquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:34 schreef Q. het volgende:
[..]
En je hebt geen zelfmoord gepleegd? Knap. Zou mij niet lukken.
Ja, fijn.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het scheelde weinig
Het stomme was dat ik dacht "oh dan kan ik wel even gamen" maar alles gaat via steam/origin/uplay en daar kon ik me dus ook niet aanmelden
quote:
1 pot nat hurrrrdurrrquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kat-kut, puss-pussy. Mwa, snap ik wel.
Ik zag jequote:
Hier ga je geen advies vinden. Slechts jaloerse postquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:02 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Hoi. Jullie zijn de grote relatiegoeroe's van FOK!
Een makker van mij (24 jaar) is verliefd op een meisje van 16 jaar. Vinden jullie dit creepy of kan het wel? Legaal is er geen vuiltje aan de lucht, maar hij is bang voor vieze blikken. Gr gr
Creepy. Ik hoop dat je hier wat mee kan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:02 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Een makker van mij (24 jaar) is verliefd op een meisje van 16 jaar. Vinden jullie dit creepy of kan het wel? Legaal is er geen vuiltje aan de lucht, maar hij is bang voor vieze blikken. Gr gr
Volgens mij hoopte hij meer op het Fok! antwoord: 'Doesn't matter, had sex'.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Creepy. Ik hoop dat je hier wat mee kan.
Gr gr
Juk.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:02 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Uhuh, een 'makker'.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:02 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Lekker doen wat je wil maar vieze blikken ga je ongetwijfeld krijgen van mensenquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:02 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Waarom zou je als volwassene seks met een half kind willen hebben dat naar babyshampoo ruikt, laat dat meisje lekker met leeftijdsgenoten seks ontdekken, is een stukje normaler en gezonderquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:02 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Op Jansveld? Er is een vreet/zuip festijn in het Griftpark als je dat bedoelt.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weet jij iets over een grift bier/wijn vanavond bij Jansveld?
Ja. Die dus. Dank je. Kon hem niet vinden.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Op Jansveld? Er is een vreet/zuip festijn in het Griftpark als je dat bedoelt.![]()
http://www.festival-dorst.nl
Ik vind het wel kunnen over twee jaar is het 18 en 26 en kraait geen haan. Wel zou ik dus wachten met de seks.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:02 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Oh dan kraaien de hanen ook hoorquote:Op zaterdag 3 september 2016 18:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik vind het wel kunnen over twee jaar is het 18 en 26 en kraait geen haan. Wel zou ik dus wachten met de seks.
18 26 kan makkelijk. Dat is 42-50 als je doortrekt. Of 22 - 30 dat kan op zich prima.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dan kraaien de hanen ook hoor.
ja maar het is geen 42 50quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:10 schreef Argo het volgende:
[..]
18 26 kan makkelijk. Dat is 42-50 als je doortrekt. Of 22 - 30 dat kan op zich prima.
Ligt er ook aan of je wil neuken of echt relatie wil.
Ja tuurlijk, alles kan. Maar iemand die net scholier af is en iemand die is afgestudeerd en werkt... Mwa.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:10 schreef Argo het volgende:
[..]
18 26 kan makkelijk. Dat is 42-50 als je doortrekt. Of 22 - 30 dat kan op zich prima.
Dat zeg je ook alleen maar omdat jij jequote:Op zaterdag 3 september 2016 18:14 schreef Faxie het volgende:
Goh boeie, als zij daar zin in hebben laat ze lekker
Hij vraagt toch meningen? Nou dan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:14 schreef Faxie het volgende:
Goh boeie, als zij daar zin in hebben laat ze lekker
42-50 is ook zo vergelijkbaar met 16-24.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:10 schreef Argo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:24 schreef MissMSX het volgende:
Even denken, wat was de regel ook alweer? De helft plus zeven?
Hmm, not badquote:Op zaterdag 3 september 2016 18:24 schreef MissMSX het volgende:
Als je je pedopas maar niet vergeet
Even denken, wat was de regel ook alweer? De helft plus zeven?
23.... Kan ik mee levenquote:Op zaterdag 3 september 2016 18:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hmm, not badAl zal er weinig tot geen gespreksstof zijn
Ik kom uit op 25 volgens msxje.quote:
Ja wie dan?quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De 23 jarige waar je mee kan leven en naar smacht.
quote:
Hoe kom je op de juiste leeftijd voor je?quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:41 schreef Belsezar het volgende:
Al kom ik volgens msxje uit op 25, geef mij maar een Evangeline Lilly of Bridget Regan ipv een jonge 25 jarige anyday.
Wie?quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:41 schreef Belsezar het volgende:
Al kom ik volgens msxje uit op 25, geef mij maar een Evangeline Lilly of Bridget Regan ipv een jonge 25 jarige anyday.
Je leeftijd /2 plus 7.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kom je op de juiste leeftijd voor je?
Ah, zou ik 22 moeten hebben.quote:
Die jaquote:
A guy can dreamquote:
Ah tuurlijk. Marco zong er een mooi liedje overquote:
asking for a friend huh?quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:02 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Oh nice one.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:03 schreef FrauMilena het volgende:
Moeilijk te oordelen. Sommige 16 jarigen gedragen zich en zien eruit als 12, en anderen zijn al een stuk verder. Middelbare school - student/werkende verschil is misschien wel wat vreemd.
Anywhore, hai.
Hebben ze dan alle wanden gehad?quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:04 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, mijn achtergevel gaat eruit. Is het niet dolletjes.
/einde bericht.
Voorgevel nog niet. Maar die is stabiel, they gave me that in writingquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah tuurlijk. Marco zong er een mooi liedje over.
Meen je nietquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:04 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, mijn achtergevel gaat eruit. Is het niet dolletjes.
/einde bericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |