quote:
Hoe kom je op de juiste leeftijd voor je?quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:41 schreef Belsezar het volgende:
Al kom ik volgens msxje uit op 25, geef mij maar een Evangeline Lilly of Bridget Regan ipv een jonge 25 jarige anyday.
Wie?quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:41 schreef Belsezar het volgende:
Al kom ik volgens msxje uit op 25, geef mij maar een Evangeline Lilly of Bridget Regan ipv een jonge 25 jarige anyday.
Je leeftijd /2 plus 7.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kom je op de juiste leeftijd voor je?
Ah, zou ik 22 moeten hebben.quote:
Die jaquote:
A guy can dreamquote:
Ah tuurlijk. Marco zong er een mooi liedje overquote:
asking for a friend huh?quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:02 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Hoi. Jullie zijn de grote relatiegoeroe's van FOK!
Een makker van mij (24 jaar) is verliefd op een meisje van 16 jaar. Vinden jullie dit creepy of kan het wel? Legaal is er geen vuiltje aan de lucht, maar hij is bang voor vieze blikken. Gr gr
Oh nice one.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:03 schreef FrauMilena het volgende:
Moeilijk te oordelen. Sommige 16 jarigen gedragen zich en zien eruit als 12, en anderen zijn al een stuk verder. Middelbare school - student/werkende verschil is misschien wel wat vreemd.
Anywhore, hai.
Hebben ze dan alle wanden gehad?quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:04 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, mijn achtergevel gaat eruit. Is het niet dolletjes.
/einde bericht.
Voorgevel nog niet. Maar die is stabiel, they gave me that in writingquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah tuurlijk. Marco zong er een mooi liedje over.
Meen je nietquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:04 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, mijn achtergevel gaat eruit. Is het niet dolletjes.
/einde bericht.
Je lokt commentaar uitquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voorgevel nog niet. Maar die is stabiel, they gave me that in writing.
Tetten.quote:
ik had al eens eerder opgevangen dat jouw voorgevel wel in orde wasquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voorgevel nog niet. Maar die is stabiel, they gave me that in writing.
I concur.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:24 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik had al eens eerder opgevangen dat jouw voorgevel wel in orde was
Lief dat je er naar vraagtquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw voorgevel?
Graag gedaan en ja is goed.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lief dat je er naar vraagt
Zal ik je er een foto van sturen, dan kan je er zelf over oordelen
klopt, is gewoon zo, alle mannen, allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 3 september 2016 19:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles met jou goed?
[..]
Ach ja... kan je ze ook niet kwalijk nemen. Ze weten niet beter.
Goede overgang. Hopelijk word je er eentje zoals Frau. Eentje die wel naar je voorgevel vraagt als je daar behoefte aan hetquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
klopt, is gewoon zo, alle mannen, allemaal hetzelfde
Blij dat ik tegenwoordig van de vrouwen ben
is Frau bouwkundig onderlegt?quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lief dat je er naar vraagt
Zal ik je er een foto van sturen, dan kan je er zelf over oordelen
Hosti, verlos ons uit ons lijden, wat is uw oordeel?quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
klopt, is gewoon zo, alle mannen, allemaal hetzelfde
Blij dat ik tegenwoordig van de vrouwen ben
Dat ziet er niet stabiel uitquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:36 schreef Belsezar het volgende:
Die inflatable lounge ding besteld, ben benieuwd:
[ afbeelding ]
het is een soort opgeblazen vagina, zit een gleuf in het middenquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat ziet er niet stabiel uitrol je zo vanaf.
Welk oordeel?quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:37 schreef Ruse het volgende:
[..]
Hosti, verlos ons uit ons lijden, wat is uw oordeel?
Ik vraag me alleen af hoe de lucht er in blijft zitten. En hoelang de lucht er in blijft.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:38 schreef Ruse het volgende:
[..]
het is een soort opgeblazen vagina, zit een gleuf in het midden
Vulva. Dat is dan een vulva.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:38 schreef Ruse het volgende:
[..]
het is een soort opgeblazen vagina, zit een gleuf in het midden
het principe zit wel goed in elkaar, dus ik denk dat ie erg goed werkt, ik vond ze alleen wat te prijzigquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af hoe de lucht er in blijft zitten. En hoelang de lucht er in blijft.
Ik krijg daar zo'n werptentassociatie bij. In 30 seconden opgezet, en dan een half uur bezig zijn om 'm weer in te klappen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:36 schreef Belsezar het volgende:
Die inflatable lounge ding besteld, ben benieuwd:
[ afbeelding ]
Niet bewustquote:
Klopt, ik heb het zwart op witquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:24 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik had al eens eerder opgevangen dat jouw voorgevel wel in orde was
baal je van je achtergevel?quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet bewust.
Ik zit hier bakken ijs maar binnen te werken omdat ik baal als een stekker. Zelfs mijn fucking awesome Tokstoj-vondst kan me daar niet vanaf brengen
En na dat halve uur tot de conclusie komen dat t alsnog mislukt is... Yep.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg daar zo'n werptentassociatie bij. In 30 seconden opgezet, en dan een half uur bezig zijn om 'm weer in te klappen.
Ik heb het allemaal niet vanaf het begin meeekregen,maar zit je midden in een verbouwing die niet helemaal zoals gepland is?quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet bewust.
Ik zit hier bakken ijs maar binnen te werken omdat ik baal als een stekker. Zelfs mijn fucking awesome Tolstoj-vondst kan me daar niet vanaf brengen
Kan toch? Het is weekend, dan mag je doen wat je wiltquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja hoor, al zou ik nu zo in slaap kunnen vallen.
Jaquote:
De tl;dr story komt daarop neer jaquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal niet vanaf het begin meeekregen,maar zit je midden in een verbouwing die niet helemaal zoals gepland is?
nee, ik heb het de hele tijd al over je huis. was ie mooi? nu kun je wel mooi veel glas richting de tuin doenquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En dan bedoel ik de muur, niet m'n kont
.
Ik heb al veel glas richting de tuin. En daar zit ook meteen het gevaarquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:46 schreef Ruse het volgende:
[..]
nee, ik heb het de hele tijd al over je huis. was ie mooi? nu kun je wel mooi veel glas richting de tuin doen
Nee, heb ik dan weer later op de avond last van. Neem zo wel een douche.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan toch? Het is weekend, dan mag je doen wat je wilt
Wel een koude dan?quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, heb ik dan weer later op de avond last van. Neem zo wel een douche.
Bij mij hielp een douche net ook erg goed inderdaadquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, heb ik dan weer later op de avond last van. Neem zo wel een douche.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:41 schreef Ruse het volgende:
[..]
het principe zit wel goed in elkaar, dus ik denk dat ie erg goed werkt, ik vond ze alleen wat te prijzig
30 euro nu, ik zie wel. Ik neem het ding mee naar Braziliequote:Op zaterdag 3 september 2016 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg daar zo'n werptentassociatie bij. In 30 seconden opgezet, en dan een half uur bezig zijn om 'm weer in te klappen.
Ik word nog slaperiger van een warme douchequote:
Oh, maar ik ga mezelf onder de douche zetten, niet jou.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word nog slaperiger van een warme douche.
Is het einde wel een beetje in zicht? Op de achtergevel na dan?quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
De tl;dr story komt daarop neer ja.
Goede keuze.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh, maar ik ga mezelf onder de douche zetten, niet jou.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
smaakt een beetje naar kerrie
Ja, als het goed is zijn ze volgende week klaar. Dan kan ik de week erop beginnen met schilderen en inrichten en shit.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is het einde wel een beetje in zicht? Op de achtergevel na dan?
Moet je dat zelf doen?quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, als het goed is zijn ze volgende week klaar. Dan kan ik de week erop beginnen met schilderen en inrichten en shit.
Op de achtergevel na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |