Geelgroen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:09 schreef Mr.Ping het volgende:
Zit hij nou in een gele Twingo, of ligt dat aan mijn scherm?
Rozequote:Op vrijdag 2 september 2016 22:09 schreef Mr.Ping het volgende:
Ford Kaquote:Op vrijdag 2 september 2016 22:09 schreef Mr.Ping het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo dom is zelfs Braddie niet.
quote:Hopelijk vinden jullie het kanaal iets, en spreekt dit filmpje jullie al aan, zelfs al is dit gefilmd vanuit een Ford Ka.
is er dan niets meer heilig?quote:
Dat is wel wat ver gezocht.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:33 schreef tailfox het volgende:
kan hij het zelf niet openen.
volgens mij is die nog gebanddus paul je post namens een gebande
Braddie stopt nooit.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee.
maar even hij wilde stoppen. misschien wilt die jongen niet meer op FOK! zijn.
braddie stopt bijna dagelijks..quote:
Zijn vlogs gaan door.quote:
gquote:Op vrijdag 2 september 2016 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat moet de mod hier maar uitzoeken.
geopend door een crewlidquote:Op vrijdag 2 september 2016 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat je zo als een oud collega van het weblog mij zou dissen hier, ik huil een beetje.quote:
Ik maakte een geintje, rood, geel, groen zijn mijn favoriete kleuren.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat je zo als een oud collega van het weblog mij zou dissen hier, ik huil een beetje.
Ik droeg het tagje met trots heb alleen nooit iets gedaan voor de weblog.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat je zo als een oud collega van het weblog mij zou dissen hier, ik huil een beetje.
Dat kun je nu nog goedmaken.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik droeg het tagje met trots heb alleen nooit iets gedaan voor de weblog.
zoals ik toen al zei ik wil mij richten op het moderator schap.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:49 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat kun je nu nog goedmaken.
Succes.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
zoals ik toen al zei ik wil mij richten op het moderator schap.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
zoals ik toen al zei ik wil mij richten op het moderator schap.
Sneu dat mensen een goedwillende fokker zo het leven zuur willen maken.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:00 schreef Mark031 het volgende:
Het is gewoon wachten totdat dit kanaal ook verwijderd wordt wegens backfiring en getroll
Braddie gaat het verder schoppen dan gemiddelde fokker, wanneer je nek uitsteekt zijn er altijd wat aanloop problemen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sneu dat mensen een goedwillende fokker zo het leven zuur willen maken.
Dat backfiring is wel terecht. En elke vlogger krijgt met getroll en haatreacties te maken. Braddie vat het alleen te persoonlijk op.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd als Braddie niet zo gedisst werd, had ik ook een vlog begonnen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lijkt me beter dat Fylax en Webhawk weer filmpjes gaan makenquote:Op zaterdag 3 september 2016 07:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kan wel als personal trainer zorgen dat je dikke huid krijgt.
Die is van z'n moederquote:Op vrijdag 2 september 2016 22:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft hij een Ford Ka?
Die zijn ook sowieso leuker dan Bradge, ja hoorquote:Op zaterdag 3 september 2016 07:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Het lijkt me beter dat Fylax en Webhawk weer filmpjes gaan maken
Godverdomme, dat missen we nu dus.quote:Op zaterdag 3 september 2016 07:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd als Braddie niet zo gedisst werd, had ik ook een vlog begonnen.
We kijken het wel even aan. Alleen kan Braddie zelf nog even niet meeposten.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar wordt zo dat beweerd dan?quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:24 schreef IDkaart het volgende:
Wat ik niet snap is dat er wordt gedaan alsof deze "muzikale vlogger" hele meesterwerken speelt.
Waarquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:57 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Dit wordt vooral beweerd door dhr. Brad zelf.
Linkje waar hij dat beweerd?quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:57 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Het bekende oh oh cherso / jersey shore fenomeen, je wilt weg kijken, maar toch ook weer niet.quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hij heeft wel iets unieks, wat het precies is vind ik lastig te omschrijven.
quote:01. Born To Be Wild. (Steppenwolf)
02. Used To Love Her. (Guns N Roses)
03. Time For Money. (Original)
04. Polk Salad Annie. (Tony Joe White)
05. Paint It Black. (The Rolling Stones)
06. Last Blues Artist. (Original)
07. Amos Moses. (Jerry Reed)
08. Bloodhound. (Original)
09. House Of The Rising Sun. (The Animals)
10. I Put A Spell On You. (Creedence Clearwater Revival)
11. Road Days. (Original)
Voor iemand die van kleins af aan al met muziek bezig is, is dit wel heel slechtquote:Op zondag 4 september 2016 09:05 schreef Mr.Ping het volgende:
Nieuwe filmpje!
Ik zou die plastic tassen en andere rommel onder het podium gooien, samen met de microfoon van de zangeres.
Ander puntje van kritiek: kleding, dit ziet er uit als een repetitie.
Instrumentaal geef ik het een 6.8
Braddie is maar maar een onderdeel van het geheel en kan echt behoorlijk spelen. Ik vind alleen dat de zang alles naar beneden haalt.quote:Op zondag 4 september 2016 10:29 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Voor iemand die van kleins af aan al met muziek bezig is, is dit wel heel slecht
So exited...quote:Op maandag 5 september 2016 09:00 schreef Paul het volgende:
BREKEND
HOUDT FOK.NL IN DE GATEN VANDAAG! HET HEEFT MET BRADDIE TE MAKEN!
BREKEND
hip shirt welquote:
quote:Op maandag 5 september 2016 15:15 schreef IDkaart het volgende:
Het is kwart over drie en de blog over Braddie is er nog niet.
Breed?quote:Op maandag 5 september 2016 15:37 schreef MrSalazar het volgende:
Braadslee ziet er trouwens niet uit als 1.78m. Meer als 1.68m.
1.50 breed. Hij ziet er een beetje uit als Quasimodo.quote:
Je bent er maar druk mee.quote:Op maandag 5 september 2016 16:14 schreef IDkaart het volgende:
binnen 8 minuten zijn 2 filmpjes al verwijderd
Braddie is tenminste bekend! Hier op fok! kent niemand jou.quote:Op maandag 5 september 2016 18:56 schreef DeBaba het volgende:
Wederom een eigen topic voor dit fenomeen. En terrecht!
Nee hoor, ik had alleen een fout gemaakt in het webloggie, de filmpjes staan nu goedquote:Op maandag 5 september 2016 16:14 schreef IDkaart het volgende:
binnen 8 minuten zijn 2 filmpjes al verwijderd
quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:57 schreef IDkaart het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:20 schreef PimD het volgende:
Net een baan hebben als pakketbezorger en dan gaan lallen over alcohol![]()
Nergens, mensen hier zijn zo gefixeert om iemand de grond in te trappen dat ze dingen ter plekke verzinnen. Net zoals "net een baan en dan beginnen over alcohol" Het is wat zeg. Mensen die begonnen over alcohol terwijl ze werk hebben!quote:
Alcohol is troep. Op de Erasmus Universiteit is er tegenwoordig zelfs reclame voor een organisatie die jongeren helpt met afkicken van alcohol.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nergens, mensen hier zijn zo gefixeert om iemand de grond in te trappen dat ze dingen ter plekke verzinnen. Net zoals "net een baan en dan beginnen over alcohol" Het is wat zeg. Mensen die begonnen over alcohol terwijl ze werk hebben!![]()
Op mij maken deze mensen een zeer zielige indruk.
Nou zeg, het moet niet gekker worden. Laten we iedereen die een biertje drinkt tot op de grond toe afbranden dan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:36 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Alcohol is troep. Op de Erasmus Universiteit is er tegenwoordig zelfs reclame voor een organisatie die jongeren helpt met afkicken van alcohol.
Haha. Goeie post weer, paarsestabilo.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:36 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Alcohol is troep. Op de Erasmus Universiteit is er tegenwoordig zelfs reclame voor een organisatie die jongeren helpt met afkicken van alcohol.
Braddie is dan ook gewoon de ongekroonde pers koning van fok!quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:38 schreef vaduz het volgende:
Braddie spreekt namens het hele fok!forum.
Ja prima idee want de Bijbel en de Koran hebben gewoon gelijk alchohol isnie goed.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg, het moet niet gekker worden. Laten we iedereen die een biertje drinkt tot op de grond toe afbranden dan.
Ik vind er nou niet echt noemenswaardige situaties bij zitten die YouTube waardig zijn. Zolang je er langs kan, vooruit kijkt en anticipeert is er niet veel aan de hand lijkt mequote:
Na het lezen van deze snoeiharde kritiek is het dan ook meteen verwijderd.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:08 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik vind er nou niet echt noemenswaardige situaties bij zitten die YouTube waardig zijn. Zolang je er langs kan, vooruit kijkt en anticipeert is er niet veel aan de hand lijkt me
quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:31 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Na het lezen van deze snoeiharde kritiek is het dan ook meteen verwijderd.
Jij vindt Bradge volgens mij lekker.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:34 schreef IDkaart het volgende:
[..]Terwijl ik deze reactie las zag ik het sprookjesbos van de Efteling voor me. Lijkt wel een grap joh deze vlogger.
Egt niet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:36 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Jij vindt Bradge volgens mij lekker.
Volgens mij heeft ie zn roede aan je laten zien op de webcam en wil je die in je natte grot voelen.quote:
Haha ik kan wel beter krijgen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:38 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie zn roede aan je laten zien op de webcam en wil je die in je natte grot voelen.
Ik dacht dus dat ie wellicht een flinke jongen had.quote:
Ik hoop niet dat dat echt zo isquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:31 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Na het lezen van deze snoeiharde kritiek is het dan ook meteen verwijderd.
Zielig inderdaad. Vast bepaalde tekortkomingen te compenseren. Vermoedelijk op sociaal vlak.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nergens, mensen hier zijn zo gefixeert om iemand de grond in te trappen dat ze dingen ter plekke verzinnen. Net zoals "net een baan en dan beginnen over alcohol" Het is wat zeg. Mensen die begonnen over alcohol terwijl ze werk hebben!![]()
Op mij maken deze mensen een zeer zielige indruk.
Gezien de filmpjes van braddie kan je met hem nog wel een normaal gesprek voeren.quote:
Gezien de reacties op FOK! niet.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:57 schreef Rami. het volgende:
[..]
Gezien de filmpjes van braddie kan je met hem nog wel een normaal gesprek voeren.
Afgaande op jouw activiteit hier heb ik het idee dat je sociaal incapabel bent. Dat idee heb ik van braddie niet.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:30 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Gezien de reacties op FOK! niet.
Je haalt twee personen door elkaar.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:36 schreef Rami. het volgende:
[..]
Afgaande op jouw activiteit hier heb ik het idee dat je sociaal incapabel bent. Dat idee heb ik van braddie niet.
Ja die shit hadden we al gezien.quote:
Uh speelt hij comediant door slecht verstaanbaar half Engels half Nederlands te praten? Beetje jammer.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:30 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja die shit hadden we al gezien.
Fails:
-je gore poten op die kaas
-smerig brood
-boterhamworst
Ik ben het met je eens. Hij kan beter gewoon zichzelf zijn, dat is al lachwekkend genoeg.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:38 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Uh speelt hij comediant door slecht verstaanbaar half Engels half Nederlands te praten? Beetje jammer.
quote:Op woensdag 21 september 2016 10:13 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Hij kan beter gewoon zichzelf zijn, dat is al lachwekkend genoeg.
Nouja... je kan lullen wat je wil, maar hij heeft ballen. Eerlijk is eerlijk.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:19 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik wacht op weer zo'n filmpje waarin hij kritiek geeft op kritiek van FOK!'ers.
Dat filmpje maakte je 10 uur na je WAAROM IS AFVALLEN ZO LASTIG??!???? filmpje.quote:
Manboobs zul je bedoelen. Maar Bradster is al weer druk bezig met fimpjes verwijderen. Zou het account stand houden?quote:Op woensdag 21 september 2016 12:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nouja... je kan lullen wat je wil, maar hij heeft ballen. Eerlijk is eerlijk.
De nieuwe van Gaalquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:38 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Uh speelt hij comediant door slecht verstaanbaar half Engels half Nederlands te praten? Beetje jammer.
Het account houd zeker stand, maar wat ik ook in het vlog topic meldde ik had mezelf gewoon niet zo als een mongool moeten profileren in the first place.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:51 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Manboobs zul je bedoelen. Maar Bradster is al weer druk bezig met fimpjes verwijderen. Zou het account stand houden?
Wat een geruststelling.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het account houd zeker stand, maar wat ik ook in het vlog topic meldde ik had mezelf gewoon niet zo als een mongool moeten profileren in the first place.
Ik wil gewoon graag views en die drempel van 7 tientjes bereiken, maar dat moet niet op een manier gaan zoals nu, waarin ik bijna letterlijk elke hersenscheet postte..
Dan doe ik het veel liever gewoon laidback, mezelf 1x per week wegen, af en toe een nieuws berichtje voor lezen, als ik ergens iets ophaal vlog ik daar over, en als ik een dag of weekend weg ga.. Maar verder niet meer.
Dat zeurchauffeur kanaal is ook mede hierom gewoon verwijderd, deed ik puur voor views (en zette mezelf soms behoorlijk voor lul) En heb nu alleen nog maar de wat oppervlakkerige filmpjes op DeMuzikaleVlogger staan, en heb nog BradgePlaysItAll voor de muziek.
In een tosti zitten niet meer kcal dan in een boterham met kaas.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat filmpje maakte je 10 uur na je WAAROM IS AFVALLEN ZO LASTIG??!???? filmpje.
En een week geleden. En twee weken. Drie weken. En hij gaat natuurlijk binnenkort weer stoppen met fok. Maar dit keer echt. Maar dan ook echt. Niet zoals de vorige tien keer. Oh ja, over een week wordt er nooit meer iets verwijderd, maar twee dagen daarna toch weer wel. Daarna komt ie ook niet meer op fok. Of nou ja. Voor ongeveer zes dagen nooit meer. Daarna weer wel. Daarna verwijdert ie zn kanaal want het was toch iets te beschamend hehe.quote:Op woensdag 21 september 2016 17:36 schreef delano.888 het volgende:
Ehm. Zei je niet een paar dagen geleden dat je niks meer ging verwijderen?
Bedankt Einstein.quote:Op woensdag 21 september 2016 17:21 schreef IDkaart het volgende:
[..]
In een tosti zitten niet meer kcal dan in een boterham met kaas.
In Bradge's beloftes trappenquote:Op woensdag 21 september 2016 17:36 schreef delano.888 het volgende:
Ehm. Zei je niet een paar dagen geleden dat je niks meer ging verwijderen?
Waar is dan het vorige?quote:Op woensdag 21 september 2016 12:19 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik wacht op weer zo'n filmpje waarin hij kritiek geeft op kritiek van FOK!'ers.
Leuk idee! Ik ga alvast nadenken over wat vragen.quote:Op donderdag 22 september 2016 00:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
Als er iemand wat vragen heeft trouwens zou dat ook wel leuk zijn.
Ik wil binnenkort een Q&A doen, gewoon omdat het kan
quote:Op woensdag 21 september 2016 17:50 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
En een week geleden. En twee weken. Drie weken. En hij gaat natuurlijk binnenkort weer stoppen met fok. Maar dit keer echt. Maar dan ook echt. Niet zoals de vorige tien keer. Oh ja, over een week wordt er nooit meer iets verwijderd, maar twee dagen daarna toch weer wel. Daarna komt ie ook niet meer op fok. Of nou ja. Voor ongeveer zes dagen nooit meer. Daarna weer wel. Daarna verwijdert ie zn kanaal want het was toch iets te beschamend hehe.
Maar niet getreurd; twee weken daarna komt vlog nummer 1.
Is het ookquote:Op donderdag 22 september 2016 18:57 schreef Azpilicueta het volgende:
Hoorde dat dit de place to be is
Dat is een wederom een wereldidee, en dan een vlog met de Q&Aquote:Op donderdag 22 september 2016 00:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
Als er iemand wat vragen heeft trouwens zou dat ook wel leuk zijn.
Ik wil binnenkort een Q&A doen, gewoon omdat het kan
Een fandag in Slagharenquote:Op donderdag 22 september 2016 19:19 schreef Paul het volgende:
Braddie is het niet een idee om een Meet and Greet te organiseren. Al je fans kunnen dan met je op de foto etc
En t-shirts! Vergeet de t-shirts niet!quote:Op donderdag 22 september 2016 19:19 schreef Paul het volgende:
Braddie is het niet een idee om een Meet and Greet te organiseren. Al je fans kunnen dan met je op de foto etc
Toch wel een foto gemaakt ?quote:Op donderdag 22 september 2016 19:56 schreef PimD het volgende:
Ik heb Bradley al een keer ontmoet, tijdens het Queen + Adam Lambert concert in de Ziggo Dome in 2015. Daarvoor heb ik 'm al een keer in de verte gezien bij de Who in 2013.
Is hij half zo autistisch als dat hij overkomt?quote:Op donderdag 22 september 2016 19:56 schreef PimD het volgende:
Ik heb Bradley al een keer ontmoet, tijdens het Queen + Adam Lambert concert in de Ziggo Dome in 2015. Daarvoor heb ik 'm al een keer in de verte gezien bij de Who in 2013.
Echt origineel dit man.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:58 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Is hij half zo autistisch als dat hij overkomt?
zijquote:Op donderdag 22 september 2016 23:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Echt origineel dit man.
Heb vaak zat meegemaakt dat ik iemand in de kroeg leerde kennen, en die zij dan, oh jij bent die en die toch van vroeger die met die keyboards? Ik hoorde wel eens wat over je. En dan kwamen ze een keer chillen, of we gingen ergens een biertje drinken of zo en dan was het, je valt mij echt heel erg mee man.
Alles word zo overdreven
Ben je enig kind?quote:Op donderdag 22 september 2016 23:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar eh, vragen voor de vlog Q&A graag hier onder:
Hoeveel instrumenten bespeel je?quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
Gooi nog maar wat vragen, heb er nu 13, bij 20 vragen doe ik de Q&A!
Ja, denk ik ook...quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
schat dat het filmpje om 2 uur online staat
quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:47 schreef BalotelliFan het volgende:
Als je niet meer zoveel woedeproblemen hebt, waar komen die gaten in je muur dan vandaan?
Leraressen in de mond spuugt?quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:14 schreef PimD het volgende:
Die gaten zijn toch van een aantal jaren geleden? Nu is er Bradley 2.0 die geen gaten in muren slaat, geen leraressen in de mond spuugt en geen mensen slaat als iets 'm niet bevalt.
Wat is dat toch met jou en die obsessie voor scholen/diploma's?quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:29 schreef IDkaart het volgende:
Ja dikke doei van dat je je vmbo diploma hebt want uit een vlog van je valt te halen dat je een opleiding aan een school in Ermelo deed. Sorry maar je hebt je hele geloofwaardigheid naar de knoppen geholpen.
Ik wilde weten of Braddie een zwarte pieten diploma heeft. Maar hij heeft alleen een veterstrikdiploma.quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jou en die obsessie voor scholen/diploma's?
Kijk eens aan. Een "HIJ LIEGT! LEUGENAAR!" reactie.quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:29 schreef IDkaart het volgende:
Ja dikke doei van dat je je vmbo diploma hebt want uit een vlog van je valt te halen dat je een opleiding aan een school in Ermelo deed. Sorry maar je hebt je hele geloofwaardigheid naar de knoppen geholpen.
er is wrs wel meer gelogenquote:Op vrijdag 23 september 2016 11:49 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Een "HIJ LIEGT! LEUGENAAR!" reactie.
In de pauze, op YouTube.quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:03 schreef PimD het volgende:
Echt bizar, dat je op school geen film mocht gaan zitten kijken.
Okequote:Op vrijdag 23 september 2016 11:29 schreef IDkaart het volgende:
Een Prelude met achterwielaandrijving? Goddelijk!quote:
Dit klinkt als een goed idee.quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:33 schreef LurkJeRot het volgende:
Had je nou al shirts met je hoofd erop laten maken? We kunnen je vast wel een fenomeen a la Rinus maken met de juiste hulpmiddelen.
Ja, had er al een annotation bij geplaatstquote:Op vrijdag 23 september 2016 13:47 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Een Prelude met achterwielaandrijving? Goddelijk!
Ja, dat moet verdorie wel door God gedaan zijn want Honda maakte ze alleen met voorwielaandrijving.
Wat loop je nou constant te haten met verzonnen verhalen en leugens?quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:03 schreef IDkaart het volgende:
Dat je in de pauzes geen film mag kijken is opzich wel een terechte klacht. (Tenzij dat ook een verzonnen verhaal is.)
Ja primaquote:Op vrijdag 23 september 2016 14:36 schreef DeBaba het volgende:
Pareltje hoor Dhr Bradge, dit is voor herhaling vatbaar.
Geef fans dan wel meer tijd om vragen in te sturen.
Blauwe Twingoquote:Op vrijdag 23 september 2016 14:43 schreef Sigaartje het volgende:
Je had toch iets van een blauwe Clio of zo?
Hoe gaat het daarmee?
Maar het rijdt wel lekkerder!quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, had er al een annotation bij geplaatst
Die kerel was (net als ik hier door) In de veronderstelling dat het een RWD was
Ik vond die Prelude wel echt goddelijk rijden ja.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:53 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Maar het rijdt wel lekkerder!
Twingo een RWDquote:Op vrijdag 23 september 2016 15:07 schreef ambertje90 het volgende:
Mja als je referentiekader een Ka, Twingo, cinquecento en een Escort is.
Speaking of Twingo, dat is wel een RWD.
Jaquote:Op vrijdag 23 september 2016 15:38 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Ja... http://www.autoweek.nl/au(...)ngo-sce-70-dynamique
Beantwoord mn vraag aub eens, Braadslee.quote:Op vrijdag 23 september 2016 15:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
JaHet nieuwe model
Model wat ik rij niet.
Die ga ik ook maken, vroeg op de vorige pagina om vragen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 18:28 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme de Q&A gemist.
Ik stel voor dat je een 2e deel maakt om mijn vraag te beantwoorden.
Mijn vraag: Wat is je lievelingskleur?
Waarom negeer je me?quote:Op vrijdag 23 september 2016 18:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die ga ik ook maken, vroeg op de vorige pagina om vragen.
Je vraag staat er bij!
Beetje jammer deze vragenquote:Op vrijdag 23 september 2016 20:39 schreef BalotelliFan het volgende:
- Hoe voelt het om geen doel in het leven te hebben?
- Hoe voelt het dat je in geen enkel opzicht van waarde bent voor de maatschappij?
- Hoe kan je leven met jezelf wetende dat je in een uitzichtloze situatie zit en er geen positiviteit in je leven zit?
- Hoe is het om geen vrienden te hebben?
- Wat vinden je ouders ervan dat de hoogtepunten uit jouw leven gebasht worden op internet zijn?
Hoe groot is je piemel?quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Beetje jammer deze vragenDoe op z`n minst ff wat serieus...
Chroestjov en PimD kwamen met mooie, en ik vond die andere van jou ook wel prima
quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:50 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat wel vragen?
Toonaangevend dit, wanneer de vragen een beetje diep gaan, stop je ermee. Jammer hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Doe anders gewoon even normaal als ik vraag om normale vragen voor de Q&A man.
Dit zijn toch geen vragen voor in zo`n vlog![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:34 schreef BalotelliFan het volgende:
Hoe oud was je toen je Mapima van haar maagdelijkheid beroofde?
Wanneer komt deel 2?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heb nu al weer een hoop vragen erbij, had niet verwacht dat het zó snel zou gaan
Ben nu aan't kijken of ik wat los kan peuteren bij de KLB SC, en als dat niet lukt waarschijnlijk weer rond 2 uurquote:
doet het nietquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:39 schreef marsan het volgende:
Kun je nog even uitleggen hoe de voorrangsregels gelden in:
Denk niet dat je erin komt met louter kritische vragenquote:Op zaterdag 24 september 2016 08:50 schreef praadje het volgende:
Wat vinden je ouders ervan dat je geen opleiding volgt of een baan zoekt?
Denk je dat je ouders trots op je zijn?
Wanneer had je voor het laatst seks?
Heb je wel eens een vrouw geslagen?
quote:Op zaterdag 24 september 2016 10:31 schreef LurkJeRot het volgende:
Als je je leven over mocht doen hoe zou je dan zorgen dat het niet weer hetzelfde verliep?
Waar heb je het meeste spijt van?
Waarop of op wie ben je jaloers?
Wat is je plan voor het komende jaar en hoe ga je dit concreet aanpakken?
Wat is eraan werken in een kringloopwinkel?
Iedere slager heeft salades en de visboer kibbeling edquote:Op vrijdag 23 september 2016 21:43 schreef SekwafYug het volgende:
Kun jij koken? Enne dus niet die koffie/tosti achtige dingetjes. Maar een volwaardige maaltijd.
Anders gezegd, wat ga je doen als je ouders weg zijn, de turk e.d. niet meer levert en je alleen bij ge slager, visboer, kruidenier en groenteboer eten kunt gaan halen?
Als je wel kunt koken -> favo maaltijd?
beetje diepgang kan geen kwaad hoor. Niet alles in de wereld hoeft van Slagharen-niveau te zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Doe anders gewoon even normaal als ik vraag om normale vragen voor de Q&A man.
Dit zijn toch geen vragen voor in zo`n vlog![]()
Hoe gaat het met je oom? Spreek je hem nog?quote:Op zaterdag 24 september 2016 13:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Is nog mogelijk, zijn er al wel heel veel, maar kom maar op
quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:22 schreef Fopje het volgende:
Het zal vast wel al gevraagd zijn; maar:
Hoe groot is jouw piemel in zachte én harde toestand?
3mmquote:Op zaterdag 24 september 2016 14:22 schreef Fopje het volgende:
Het zal vast wel al gevraagd zijn; maar:
Hoe groot is jouw piemel in zachte én harde toestand?
Ik hoop dat je een van mijn vragen gepakt hebt zou een eer zijn Bradge! Hoop ook dat er een leuk introfilmpje komt. Want dat mis ik wel..quote:
Je vragen heb ik beantwoord!quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een van mijn vragen gepakt hebt zou een eer zijn Bradge! Hoop ook dat er een leuk introfilmpje komt. Want dat mis ik wel..
Maar je bent dus naar een school geweest voor psychisch gestoorden begrijp ik. Met een busje.quote:
Onder cluster 4 vallen scholen voor leerlingen met ernstige gedragsstoornissen en/of psychiatrische problematiek:cluster 4quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:45 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Maar je bent dus naar een school geweest voor psychisch gestoorden begrijp ik. Met een busje.
Dit is onzin Mapimaquote:Op zaterdag 24 september 2016 15:48 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Onder cluster 4 vallen scholen voor leerlingen met ernstige gedragsstoornissen en/of psychiatrische problematiek:cluster 4
scholen voor zeer moeilijk opvoedbare kinderen (ZMOK);
scholen verbonden aan een pedologisch instituut (PI- scholen);
scholen verbonden aan gesloten jeugdinrichtingen (justitie en jeugdzorg +)
ZMOK
Op een ZMOK-school zitten leerlingen met ernstige ontwikkelingsproblemen en/of psychiatrische problemen. De scholen zijn er voor leerlingen tussen de 5 en 20 jaar. De gedragsproblemen van kinderen op een ZMOK-school kunnen aangeboren zijn, maar kunnen ook veroorzaakt worden door factoren buiten de leerling.
De school richt zich vooral op de sociaal- emotionele ontwikkeling van het kind. Er wordt veel structuur geboden en de kinderen wordt geleerd hoe om te gaan met hun problemen. Omdat ieder kind zijn eigen achtergrond en problemen heeft, is individuele aandacht belangrijk en zijn de groepen klein.
Echt onzin hoe krijg je het uit je toetsenbord. Vaak zijn ook de leraren of de direct omgeving de grote schuldige. Als een kind al een beetje moeilijk is, en ze er niet mee om kunnen gaan moeten ze naar zo'n school. Zegt niks over Braddie, alleen dat zijn omgeving hem niet aankon en daar hoef je niet echt een psychiatrische badass voor te zijn, of zo. Dat kan al omdat je niet goed luistert. En waarom zou je luisteren?quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:45 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Maar je bent dus naar een school geweest voor psychisch gestoorden begrijp ik. Met een busje.
Volgens mij moet je voor cluster 4 een bepaalde stoornis hebben én een indicatie dat er thuis en op school ernstige problemen zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Dit is onzin Mapima
[..]
Echt onzin hoe krijg je het uit je toetsenbord. Vaak zijn ook de leraren of de direct omgeving de grote schuldige. Als een kind al een beetje moeilijk is, en ze er niet mee om kunnen gaan moeten ze naar zo'n school. Zegt niks over Braddie, alleen dat zijn omgeving hem niet aankon en daar hoef je niet echt een psychiatrische badass voor te zijn, of zo. Dat kan al omdat je niet goed luistert. En waarom zou je luisteren?
In theorie, maar in de praktijk gaat dat heeeeeel vaak heel anders... De Nieuwe DSM is ook een grote grap.quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:51 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Volgens mij moet je voor cluster 4 een bepaalde stoornis hebben én een indicatie dat er thuis en op school ernstige problemen zijn.
Alleen op school lastig zijn is niet genoeg.
Lijkt erop dat je je aangesproken voelt. Toevallig ook op een mongolenschool gezeten?quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Dit is onzin Mapima
[..]
Echt onzin hoe krijg je het uit je toetsenbord. Vaak zijn ook de leraren of de direct omgeving de grote schuldige. Als een kind al een beetje moeilijk is, en ze er niet mee om kunnen gaan moeten ze naar zo'n school. Zegt niks over Braddie, alleen dat zijn omgeving hem niet aankon en daar hoef je niet echt een psychiatrische badass voor te zijn, of zo. Dat kan al omdat je niet goed luistert. En waarom zou je luisteren?
Braddie is 25, die heeft daar niet veel meer mee te maken gehad.quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:52 schreef Argo het volgende:
[..]
In theorie, maar in de praktijk gaat dat heeeeeel vaak heel anders... De Nieuwe DSM is ook een grote grap.
Nee maar Braddie is als een vriend voor me. Niemand naait mijn vrienden.quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:53 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Lijkt erop dat je je aangesproken voelt. Toevallig ook op een mongolenschool gezeten?
Je weet niet of dieren stoornissen hebben omdat hun communicatie patronen nog niet volledig zijn blootgelegd.quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:55 schreef IDkaart het volgende:
http://www.psyblog.nl/2016/05/19/dsm-5-vijf-wat-is-het/
Best wel grappig dat dieren nooit stoornissen hebben maar eerder gedragsproblemen door jeugdtrauma's of zo. Bijzonder dat dieren en mensen zo verschillend zijn op het gebied van gedrag.
Wat is de wissel?quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:59 schreef IDkaart het volgende:
Braddie, klopt het dat je op de Wissel in Hilversum zat of is dat onzin?
Ik krijg het idee, dat jij nogal negatief bezig bent, en Braddie voor blok wil zetten. Je kan te ver gaan Mapima.quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:59 schreef IDkaart het volgende:
Braddie, klopt het dat je op de Wissel in Hilversum zat of is dat onzin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |