Ja prima idee want de Bijbel en de Koran hebben gewoon gelijk alchohol isnie goed.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg, het moet niet gekker worden. Laten we iedereen die een biertje drinkt tot op de grond toe afbranden dan.
Ik vind er nou niet echt noemenswaardige situaties bij zitten die YouTube waardig zijn. Zolang je er langs kan, vooruit kijkt en anticipeert is er niet veel aan de hand lijkt mequote:
Na het lezen van deze snoeiharde kritiek is het dan ook meteen verwijderd.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:08 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik vind er nou niet echt noemenswaardige situaties bij zitten die YouTube waardig zijn. Zolang je er langs kan, vooruit kijkt en anticipeert is er niet veel aan de hand lijkt me
quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:31 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Na het lezen van deze snoeiharde kritiek is het dan ook meteen verwijderd.
Jij vindt Bradge volgens mij lekker.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:34 schreef IDkaart het volgende:
[..]Terwijl ik deze reactie las zag ik het sprookjesbos van de Efteling voor me. Lijkt wel een grap joh deze vlogger.
Egt niet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:36 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Jij vindt Bradge volgens mij lekker.
Volgens mij heeft ie zn roede aan je laten zien op de webcam en wil je die in je natte grot voelen.quote:
Haha ik kan wel beter krijgen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:38 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie zn roede aan je laten zien op de webcam en wil je die in je natte grot voelen.
Ik dacht dus dat ie wellicht een flinke jongen had.quote:
Ik hoop niet dat dat echt zo isquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:31 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Na het lezen van deze snoeiharde kritiek is het dan ook meteen verwijderd.
Zielig inderdaad. Vast bepaalde tekortkomingen te compenseren. Vermoedelijk op sociaal vlak.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nergens, mensen hier zijn zo gefixeert om iemand de grond in te trappen dat ze dingen ter plekke verzinnen. Net zoals "net een baan en dan beginnen over alcohol" Het is wat zeg. Mensen die begonnen over alcohol terwijl ze werk hebben!![]()
Op mij maken deze mensen een zeer zielige indruk.
Gezien de filmpjes van braddie kan je met hem nog wel een normaal gesprek voeren.quote:
Gezien de reacties op FOK! niet.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:57 schreef Rami. het volgende:
[..]
Gezien de filmpjes van braddie kan je met hem nog wel een normaal gesprek voeren.
Afgaande op jouw activiteit hier heb ik het idee dat je sociaal incapabel bent. Dat idee heb ik van braddie niet.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:30 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Gezien de reacties op FOK! niet.
Je haalt twee personen door elkaar.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:36 schreef Rami. het volgende:
[..]
Afgaande op jouw activiteit hier heb ik het idee dat je sociaal incapabel bent. Dat idee heb ik van braddie niet.
Ja die shit hadden we al gezien.quote:
Uh speelt hij comediant door slecht verstaanbaar half Engels half Nederlands te praten? Beetje jammer.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:30 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja die shit hadden we al gezien.
Fails:
-je gore poten op die kaas
-smerig brood
-boterhamworst
Ik ben het met je eens. Hij kan beter gewoon zichzelf zijn, dat is al lachwekkend genoeg.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:38 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Uh speelt hij comediant door slecht verstaanbaar half Engels half Nederlands te praten? Beetje jammer.
quote:Op woensdag 21 september 2016 10:13 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Hij kan beter gewoon zichzelf zijn, dat is al lachwekkend genoeg.
Nouja... je kan lullen wat je wil, maar hij heeft ballen. Eerlijk is eerlijk.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:19 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik wacht op weer zo'n filmpje waarin hij kritiek geeft op kritiek van FOK!'ers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |