Dat filmpje maakte je 10 uur na je WAAROM IS AFVALLEN ZO LASTIG??!???? filmpje.quote:
Manboobs zul je bedoelen. Maar Bradster is al weer druk bezig met fimpjes verwijderen. Zou het account stand houden?quote:Op woensdag 21 september 2016 12:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nouja... je kan lullen wat je wil, maar hij heeft ballen. Eerlijk is eerlijk.
De nieuwe van Gaalquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:38 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Uh speelt hij comediant door slecht verstaanbaar half Engels half Nederlands te praten? Beetje jammer.
Het account houd zeker stand, maar wat ik ook in het vlog topic meldde ik had mezelf gewoon niet zo als een mongool moeten profileren in the first place.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:51 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Manboobs zul je bedoelen. Maar Bradster is al weer druk bezig met fimpjes verwijderen. Zou het account stand houden?
Wat een geruststelling.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het account houd zeker stand, maar wat ik ook in het vlog topic meldde ik had mezelf gewoon niet zo als een mongool moeten profileren in the first place.
Ik wil gewoon graag views en die drempel van 7 tientjes bereiken, maar dat moet niet op een manier gaan zoals nu, waarin ik bijna letterlijk elke hersenscheet postte..
Dan doe ik het veel liever gewoon laidback, mezelf 1x per week wegen, af en toe een nieuws berichtje voor lezen, als ik ergens iets ophaal vlog ik daar over, en als ik een dag of weekend weg ga.. Maar verder niet meer.
Dat zeurchauffeur kanaal is ook mede hierom gewoon verwijderd, deed ik puur voor views (en zette mezelf soms behoorlijk voor lul) En heb nu alleen nog maar de wat oppervlakkerige filmpjes op DeMuzikaleVlogger staan, en heb nog BradgePlaysItAll voor de muziek.
In een tosti zitten niet meer kcal dan in een boterham met kaas.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat filmpje maakte je 10 uur na je WAAROM IS AFVALLEN ZO LASTIG??!???? filmpje.
En een week geleden. En twee weken. Drie weken. En hij gaat natuurlijk binnenkort weer stoppen met fok. Maar dit keer echt. Maar dan ook echt. Niet zoals de vorige tien keer. Oh ja, over een week wordt er nooit meer iets verwijderd, maar twee dagen daarna toch weer wel. Daarna komt ie ook niet meer op fok. Of nou ja. Voor ongeveer zes dagen nooit meer. Daarna weer wel. Daarna verwijdert ie zn kanaal want het was toch iets te beschamend hehe.quote:Op woensdag 21 september 2016 17:36 schreef delano.888 het volgende:
Ehm. Zei je niet een paar dagen geleden dat je niks meer ging verwijderen?
Bedankt Einstein.quote:Op woensdag 21 september 2016 17:21 schreef IDkaart het volgende:
[..]
In een tosti zitten niet meer kcal dan in een boterham met kaas.
In Bradge's beloftes trappenquote:Op woensdag 21 september 2016 17:36 schreef delano.888 het volgende:
Ehm. Zei je niet een paar dagen geleden dat je niks meer ging verwijderen?
Waar is dan het vorige?quote:Op woensdag 21 september 2016 12:19 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik wacht op weer zo'n filmpje waarin hij kritiek geeft op kritiek van FOK!'ers.
Leuk idee! Ik ga alvast nadenken over wat vragen.quote:Op donderdag 22 september 2016 00:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
Als er iemand wat vragen heeft trouwens zou dat ook wel leuk zijn.
Ik wil binnenkort een Q&A doen, gewoon omdat het kan
quote:Op woensdag 21 september 2016 17:50 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
En een week geleden. En twee weken. Drie weken. En hij gaat natuurlijk binnenkort weer stoppen met fok. Maar dit keer echt. Maar dan ook echt. Niet zoals de vorige tien keer. Oh ja, over een week wordt er nooit meer iets verwijderd, maar twee dagen daarna toch weer wel. Daarna komt ie ook niet meer op fok. Of nou ja. Voor ongeveer zes dagen nooit meer. Daarna weer wel. Daarna verwijdert ie zn kanaal want het was toch iets te beschamend hehe.
Maar niet getreurd; twee weken daarna komt vlog nummer 1.
Is het ookquote:Op donderdag 22 september 2016 18:57 schreef Azpilicueta het volgende:
Hoorde dat dit de place to be is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |