Ja prima idee want de Bijbel en de Koran hebben gewoon gelijk alchohol isnie goed.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg, het moet niet gekker worden. Laten we iedereen die een biertje drinkt tot op de grond toe afbranden dan.
Ik vind er nou niet echt noemenswaardige situaties bij zitten die YouTube waardig zijn. Zolang je er langs kan, vooruit kijkt en anticipeert is er niet veel aan de hand lijkt mequote:
Na het lezen van deze snoeiharde kritiek is het dan ook meteen verwijderd.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:08 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik vind er nou niet echt noemenswaardige situaties bij zitten die YouTube waardig zijn. Zolang je er langs kan, vooruit kijkt en anticipeert is er niet veel aan de hand lijkt me
quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:31 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Na het lezen van deze snoeiharde kritiek is het dan ook meteen verwijderd.
Jij vindt Bradge volgens mij lekker.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:34 schreef IDkaart het volgende:
[..]Terwijl ik deze reactie las zag ik het sprookjesbos van de Efteling voor me. Lijkt wel een grap joh deze vlogger.
Egt niet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:36 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Jij vindt Bradge volgens mij lekker.
Volgens mij heeft ie zn roede aan je laten zien op de webcam en wil je die in je natte grot voelen.quote:
Haha ik kan wel beter krijgen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:38 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie zn roede aan je laten zien op de webcam en wil je die in je natte grot voelen.
Ik dacht dus dat ie wellicht een flinke jongen had.quote:
Ik hoop niet dat dat echt zo isquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:31 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Na het lezen van deze snoeiharde kritiek is het dan ook meteen verwijderd.
Zielig inderdaad. Vast bepaalde tekortkomingen te compenseren. Vermoedelijk op sociaal vlak.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nergens, mensen hier zijn zo gefixeert om iemand de grond in te trappen dat ze dingen ter plekke verzinnen. Net zoals "net een baan en dan beginnen over alcohol" Het is wat zeg. Mensen die begonnen over alcohol terwijl ze werk hebben!![]()
Op mij maken deze mensen een zeer zielige indruk.
Gezien de filmpjes van braddie kan je met hem nog wel een normaal gesprek voeren.quote:
Gezien de reacties op FOK! niet.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:57 schreef Rami. het volgende:
[..]
Gezien de filmpjes van braddie kan je met hem nog wel een normaal gesprek voeren.
Afgaande op jouw activiteit hier heb ik het idee dat je sociaal incapabel bent. Dat idee heb ik van braddie niet.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:30 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Gezien de reacties op FOK! niet.
Je haalt twee personen door elkaar.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:36 schreef Rami. het volgende:
[..]
Afgaande op jouw activiteit hier heb ik het idee dat je sociaal incapabel bent. Dat idee heb ik van braddie niet.
Ja die shit hadden we al gezien.quote:
Uh speelt hij comediant door slecht verstaanbaar half Engels half Nederlands te praten? Beetje jammer.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:30 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja die shit hadden we al gezien.
Fails:
-je gore poten op die kaas
-smerig brood
-boterhamworst
Ik ben het met je eens. Hij kan beter gewoon zichzelf zijn, dat is al lachwekkend genoeg.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:38 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Uh speelt hij comediant door slecht verstaanbaar half Engels half Nederlands te praten? Beetje jammer.
quote:Op woensdag 21 september 2016 10:13 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Hij kan beter gewoon zichzelf zijn, dat is al lachwekkend genoeg.
Nouja... je kan lullen wat je wil, maar hij heeft ballen. Eerlijk is eerlijk.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:19 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik wacht op weer zo'n filmpje waarin hij kritiek geeft op kritiek van FOK!'ers.
Dat filmpje maakte je 10 uur na je WAAROM IS AFVALLEN ZO LASTIG??!???? filmpje.quote:
Manboobs zul je bedoelen. Maar Bradster is al weer druk bezig met fimpjes verwijderen. Zou het account stand houden?quote:Op woensdag 21 september 2016 12:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nouja... je kan lullen wat je wil, maar hij heeft ballen. Eerlijk is eerlijk.
De nieuwe van Gaalquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:38 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Uh speelt hij comediant door slecht verstaanbaar half Engels half Nederlands te praten? Beetje jammer.
Het account houd zeker stand, maar wat ik ook in het vlog topic meldde ik had mezelf gewoon niet zo als een mongool moeten profileren in the first place.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:51 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Manboobs zul je bedoelen. Maar Bradster is al weer druk bezig met fimpjes verwijderen. Zou het account stand houden?
Wat een geruststelling.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het account houd zeker stand, maar wat ik ook in het vlog topic meldde ik had mezelf gewoon niet zo als een mongool moeten profileren in the first place.
Ik wil gewoon graag views en die drempel van 7 tientjes bereiken, maar dat moet niet op een manier gaan zoals nu, waarin ik bijna letterlijk elke hersenscheet postte..
Dan doe ik het veel liever gewoon laidback, mezelf 1x per week wegen, af en toe een nieuws berichtje voor lezen, als ik ergens iets ophaal vlog ik daar over, en als ik een dag of weekend weg ga.. Maar verder niet meer.
Dat zeurchauffeur kanaal is ook mede hierom gewoon verwijderd, deed ik puur voor views (en zette mezelf soms behoorlijk voor lul) En heb nu alleen nog maar de wat oppervlakkerige filmpjes op DeMuzikaleVlogger staan, en heb nog BradgePlaysItAll voor de muziek.
In een tosti zitten niet meer kcal dan in een boterham met kaas.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat filmpje maakte je 10 uur na je WAAROM IS AFVALLEN ZO LASTIG??!???? filmpje.
En een week geleden. En twee weken. Drie weken. En hij gaat natuurlijk binnenkort weer stoppen met fok. Maar dit keer echt. Maar dan ook echt. Niet zoals de vorige tien keer. Oh ja, over een week wordt er nooit meer iets verwijderd, maar twee dagen daarna toch weer wel. Daarna komt ie ook niet meer op fok. Of nou ja. Voor ongeveer zes dagen nooit meer. Daarna weer wel. Daarna verwijdert ie zn kanaal want het was toch iets te beschamend hehe.quote:Op woensdag 21 september 2016 17:36 schreef delano.888 het volgende:
Ehm. Zei je niet een paar dagen geleden dat je niks meer ging verwijderen?
Bedankt Einstein.quote:Op woensdag 21 september 2016 17:21 schreef IDkaart het volgende:
[..]
In een tosti zitten niet meer kcal dan in een boterham met kaas.
In Bradge's beloftes trappenquote:Op woensdag 21 september 2016 17:36 schreef delano.888 het volgende:
Ehm. Zei je niet een paar dagen geleden dat je niks meer ging verwijderen?
Waar is dan het vorige?quote:Op woensdag 21 september 2016 12:19 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik wacht op weer zo'n filmpje waarin hij kritiek geeft op kritiek van FOK!'ers.
Leuk idee! Ik ga alvast nadenken over wat vragen.quote:Op donderdag 22 september 2016 00:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
Als er iemand wat vragen heeft trouwens zou dat ook wel leuk zijn.
Ik wil binnenkort een Q&A doen, gewoon omdat het kan
quote:Op woensdag 21 september 2016 17:50 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
En een week geleden. En twee weken. Drie weken. En hij gaat natuurlijk binnenkort weer stoppen met fok. Maar dit keer echt. Maar dan ook echt. Niet zoals de vorige tien keer. Oh ja, over een week wordt er nooit meer iets verwijderd, maar twee dagen daarna toch weer wel. Daarna komt ie ook niet meer op fok. Of nou ja. Voor ongeveer zes dagen nooit meer. Daarna weer wel. Daarna verwijdert ie zn kanaal want het was toch iets te beschamend hehe.
Maar niet getreurd; twee weken daarna komt vlog nummer 1.
Is het ookquote:Op donderdag 22 september 2016 18:57 schreef Azpilicueta het volgende:
Hoorde dat dit de place to be is
Dat is een wederom een wereldidee, en dan een vlog met de Q&Aquote:Op donderdag 22 september 2016 00:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
Als er iemand wat vragen heeft trouwens zou dat ook wel leuk zijn.
Ik wil binnenkort een Q&A doen, gewoon omdat het kan
Een fandag in Slagharenquote:Op donderdag 22 september 2016 19:19 schreef Paul het volgende:
Braddie is het niet een idee om een Meet and Greet te organiseren. Al je fans kunnen dan met je op de foto etc
En t-shirts! Vergeet de t-shirts niet!quote:Op donderdag 22 september 2016 19:19 schreef Paul het volgende:
Braddie is het niet een idee om een Meet and Greet te organiseren. Al je fans kunnen dan met je op de foto etc
Toch wel een foto gemaakt ?quote:Op donderdag 22 september 2016 19:56 schreef PimD het volgende:
Ik heb Bradley al een keer ontmoet, tijdens het Queen + Adam Lambert concert in de Ziggo Dome in 2015. Daarvoor heb ik 'm al een keer in de verte gezien bij de Who in 2013.
Is hij half zo autistisch als dat hij overkomt?quote:Op donderdag 22 september 2016 19:56 schreef PimD het volgende:
Ik heb Bradley al een keer ontmoet, tijdens het Queen + Adam Lambert concert in de Ziggo Dome in 2015. Daarvoor heb ik 'm al een keer in de verte gezien bij de Who in 2013.
Echt origineel dit man.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:58 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Is hij half zo autistisch als dat hij overkomt?
zijquote:Op donderdag 22 september 2016 23:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Echt origineel dit man.
Heb vaak zat meegemaakt dat ik iemand in de kroeg leerde kennen, en die zij dan, oh jij bent die en die toch van vroeger die met die keyboards? Ik hoorde wel eens wat over je. En dan kwamen ze een keer chillen, of we gingen ergens een biertje drinken of zo en dan was het, je valt mij echt heel erg mee man.
Alles word zo overdreven
Ben je enig kind?quote:Op donderdag 22 september 2016 23:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar eh, vragen voor de vlog Q&A graag hier onder:
Hoeveel instrumenten bespeel je?quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
Gooi nog maar wat vragen, heb er nu 13, bij 20 vragen doe ik de Q&A!
Ja, denk ik ook...quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
schat dat het filmpje om 2 uur online staat
quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:47 schreef BalotelliFan het volgende:
Als je niet meer zoveel woedeproblemen hebt, waar komen die gaten in je muur dan vandaan?
Leraressen in de mond spuugt?quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:14 schreef PimD het volgende:
Die gaten zijn toch van een aantal jaren geleden? Nu is er Bradley 2.0 die geen gaten in muren slaat, geen leraressen in de mond spuugt en geen mensen slaat als iets 'm niet bevalt.
Wat is dat toch met jou en die obsessie voor scholen/diploma's?quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:29 schreef IDkaart het volgende:
Ja dikke doei van dat je je vmbo diploma hebt want uit een vlog van je valt te halen dat je een opleiding aan een school in Ermelo deed. Sorry maar je hebt je hele geloofwaardigheid naar de knoppen geholpen.
Ik wilde weten of Braddie een zwarte pieten diploma heeft. Maar hij heeft alleen een veterstrikdiploma.quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jou en die obsessie voor scholen/diploma's?
Kijk eens aan. Een "HIJ LIEGT! LEUGENAAR!" reactie.quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:29 schreef IDkaart het volgende:
Ja dikke doei van dat je je vmbo diploma hebt want uit een vlog van je valt te halen dat je een opleiding aan een school in Ermelo deed. Sorry maar je hebt je hele geloofwaardigheid naar de knoppen geholpen.
er is wrs wel meer gelogenquote:Op vrijdag 23 september 2016 11:49 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Een "HIJ LIEGT! LEUGENAAR!" reactie.
In de pauze, op YouTube.quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:03 schreef PimD het volgende:
Echt bizar, dat je op school geen film mocht gaan zitten kijken.
Okequote:Op vrijdag 23 september 2016 11:29 schreef IDkaart het volgende:
Een Prelude met achterwielaandrijving? Goddelijk!quote:
Dit klinkt als een goed idee.quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:33 schreef LurkJeRot het volgende:
Had je nou al shirts met je hoofd erop laten maken? We kunnen je vast wel een fenomeen a la Rinus maken met de juiste hulpmiddelen.
Ja, had er al een annotation bij geplaatstquote:Op vrijdag 23 september 2016 13:47 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Een Prelude met achterwielaandrijving? Goddelijk!
Ja, dat moet verdorie wel door God gedaan zijn want Honda maakte ze alleen met voorwielaandrijving.
Wat loop je nou constant te haten met verzonnen verhalen en leugens?quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:03 schreef IDkaart het volgende:
Dat je in de pauzes geen film mag kijken is opzich wel een terechte klacht. (Tenzij dat ook een verzonnen verhaal is.)
Ja primaquote:Op vrijdag 23 september 2016 14:36 schreef DeBaba het volgende:
Pareltje hoor Dhr Bradge, dit is voor herhaling vatbaar.
Geef fans dan wel meer tijd om vragen in te sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |