Dat is een wederom een wereldidee, en dan een vlog met de Q&Aquote:Op donderdag 22 september 2016 00:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
Als er iemand wat vragen heeft trouwens zou dat ook wel leuk zijn.
Ik wil binnenkort een Q&A doen, gewoon omdat het kan
Een fandag in Slagharenquote:Op donderdag 22 september 2016 19:19 schreef Paul het volgende:
Braddie is het niet een idee om een Meet and Greet te organiseren. Al je fans kunnen dan met je op de foto etc
En t-shirts! Vergeet de t-shirts niet!quote:Op donderdag 22 september 2016 19:19 schreef Paul het volgende:
Braddie is het niet een idee om een Meet and Greet te organiseren. Al je fans kunnen dan met je op de foto etc
Toch wel een foto gemaakt ?quote:Op donderdag 22 september 2016 19:56 schreef PimD het volgende:
Ik heb Bradley al een keer ontmoet, tijdens het Queen + Adam Lambert concert in de Ziggo Dome in 2015. Daarvoor heb ik 'm al een keer in de verte gezien bij de Who in 2013.
Is hij half zo autistisch als dat hij overkomt?quote:Op donderdag 22 september 2016 19:56 schreef PimD het volgende:
Ik heb Bradley al een keer ontmoet, tijdens het Queen + Adam Lambert concert in de Ziggo Dome in 2015. Daarvoor heb ik 'm al een keer in de verte gezien bij de Who in 2013.
Echt origineel dit man.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:58 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Is hij half zo autistisch als dat hij overkomt?
zijquote:Op donderdag 22 september 2016 23:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Echt origineel dit man.
Heb vaak zat meegemaakt dat ik iemand in de kroeg leerde kennen, en die zij dan, oh jij bent die en die toch van vroeger die met die keyboards? Ik hoorde wel eens wat over je. En dan kwamen ze een keer chillen, of we gingen ergens een biertje drinken of zo en dan was het, je valt mij echt heel erg mee man.
Alles word zo overdreven
Ben je enig kind?quote:Op donderdag 22 september 2016 23:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar eh, vragen voor de vlog Q&A graag hier onder:
Hoeveel instrumenten bespeel je?quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
Gooi nog maar wat vragen, heb er nu 13, bij 20 vragen doe ik de Q&A!
Ja, denk ik ook...quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
schat dat het filmpje om 2 uur online staat
quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:47 schreef BalotelliFan het volgende:
Als je niet meer zoveel woedeproblemen hebt, waar komen die gaten in je muur dan vandaan?
Leraressen in de mond spuugt?quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:14 schreef PimD het volgende:
Die gaten zijn toch van een aantal jaren geleden? Nu is er Bradley 2.0 die geen gaten in muren slaat, geen leraressen in de mond spuugt en geen mensen slaat als iets 'm niet bevalt.
Wat is dat toch met jou en die obsessie voor scholen/diploma's?quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:29 schreef IDkaart het volgende:
Ja dikke doei van dat je je vmbo diploma hebt want uit een vlog van je valt te halen dat je een opleiding aan een school in Ermelo deed. Sorry maar je hebt je hele geloofwaardigheid naar de knoppen geholpen.
Ik wilde weten of Braddie een zwarte pieten diploma heeft. Maar hij heeft alleen een veterstrikdiploma.quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jou en die obsessie voor scholen/diploma's?
Kijk eens aan. Een "HIJ LIEGT! LEUGENAAR!" reactie.quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:29 schreef IDkaart het volgende:
Ja dikke doei van dat je je vmbo diploma hebt want uit een vlog van je valt te halen dat je een opleiding aan een school in Ermelo deed. Sorry maar je hebt je hele geloofwaardigheid naar de knoppen geholpen.
er is wrs wel meer gelogenquote:Op vrijdag 23 september 2016 11:49 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Een "HIJ LIEGT! LEUGENAAR!" reactie.
In de pauze, op YouTube.quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:03 schreef PimD het volgende:
Echt bizar, dat je op school geen film mocht gaan zitten kijken.
Okequote:Op vrijdag 23 september 2016 11:29 schreef IDkaart het volgende:
Een Prelude met achterwielaandrijving? Goddelijk!quote:
Dit klinkt als een goed idee.quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:33 schreef LurkJeRot het volgende:
Had je nou al shirts met je hoofd erop laten maken? We kunnen je vast wel een fenomeen a la Rinus maken met de juiste hulpmiddelen.
Ja, had er al een annotation bij geplaatstquote:Op vrijdag 23 september 2016 13:47 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Een Prelude met achterwielaandrijving? Goddelijk!
Ja, dat moet verdorie wel door God gedaan zijn want Honda maakte ze alleen met voorwielaandrijving.
Wat loop je nou constant te haten met verzonnen verhalen en leugens?quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:03 schreef IDkaart het volgende:
Dat je in de pauzes geen film mag kijken is opzich wel een terechte klacht. (Tenzij dat ook een verzonnen verhaal is.)
Ja primaquote:Op vrijdag 23 september 2016 14:36 schreef DeBaba het volgende:
Pareltje hoor Dhr Bradge, dit is voor herhaling vatbaar.
Geef fans dan wel meer tijd om vragen in te sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |